Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Υπόμεινε τις δοκιμασίες που σε κυκλώνουν για χάρη Μου και βασίσου σε Μένα, το Θεό σου, μη χάνεις την εμπιστοσύνη σου.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

25 Iουλίου, 1988
Πίσω στην Ελβετία

Ιησού;

Εγώ είμαι.
 Μάθε τα παιδιά Μου να λένε τις προσευχές που σου έδωσα.

Τις 3 προσευχές, Κύριε;

Ακριβώς. 
Αγαπημένη, αφιερώσου ολοκληρωτικά σε Μένα, αναζήτησε τα συμφέροντά Μου και δόξασέ Με.

Με τη βοήθειά Σου, Κύριε.



Βασίσου σε Μένα. 
Εγώ θα σε καθοδηγήσω ως το τέλος και όλα θα εκπληρωθούν στον καθορισμένο χρόνο. 
Τα Έργα Μου μπορούν να συγκριθούν με μιαν Άμπελο, θ' ανθίσουν και θα καρποφορήσουν στην κατάλληλη εποχή, όπως ακριβώς η άμπελος καρποφορεί στην εποχή της. 
Υπόμεινε τις δοκιμασίες που σε κυκλώνουν για χάρη Μου και βασίσου σε Μένα, το Θεό σου, μη χάνεις την εμπιστοσύνη σου. 
Η εποχή σου είναι μια έρημος, μην αφήσεις αυτή την ξηρασία να σ' επηρεάσει, παιδί Μου, πρέπει να Μου έχεις εμπιστοσύνη. 
Εγώ δεν σε ανέστησα από τους νεκρούς; 
Είμαι το Φως και η Ίδια η Ζωή. 
Επίτρεψέ Μου να σε δοκιμάζω κατά καιρούς. 
Άφησέ Με να σε καθοδηγώ με μια πίστη τυφλή, επίτρεψέ Μου να δοκιμάζω την αγάπη σου για Μένα, επίτρεψέ Μου να εντείνω αυτή την αγάπη που έχεις για Μένα, γίνε το τέκνο του Φωτός Μου, με το να ζεις κάτω από το Φως Μου. 
Είμαι το Φως αυτού του κόσμου, που θα σε ομορφύνει. 
Μείνε πιστή σε Μένα. 


26 Iουλίου, 1988

Κύριε;

Εγώ είμαι. 
Βασούλα, σε οδηγώ για να σου δείξω σε τι κατάσταση βρίσκεται η Εκκλησία Μου. 
Η Εκκλησία Μου έχει τραυματιστεί σοβαρά και σε σύντομο χρονικό διάστημα τα Θεμέλιά της θα σειστούν. 
Θα επακολουθήσει το ξερίζωμα όλων αυτών που Της προξένησαν Πληγές και που συσσωρεύτηκαν στο Σώμα Μου με σκοπό να Το βλάψουν. 
Oι Δοκιμασίες Της μόλις άρχισαν. 
Τα τείχη της Ιερουσαλήμ θα σωριαστούν κάτω, σ' ένα σωρό σκόνης, για να ξαναχτιστεί η Νέα Μου Ιερουσαλήμ. 
Εγώ, ο Κύριος, θα Την ξαναχτίσω, θ' ανακαινίσω τα τείχη Της, θα την ομορφύνω για να ζήσετε όλοι κάτω από τη Νέα Της Στέγη, κάτω από ένα Νέο Oυρανό και μια Νέα Γη, και η Αγάπη θα επιστρέψει κοντά σας σαν Αγάπη.
Θα ζήσω ανάμεσά σας, θα είμαι ο Θεός σας και υπό το Όνομά Μου θα ζήσετε όλοι ειρηνικά. 
Το πνεύμα σας θα είναι γεμάτο αγιότητα και αγνότητα. 
Ναι, Βασούλα, θα έρθω από τον ουρανό σαν αστραπή και θα Την ανακαινίσω πλήρως. 
Δοκιμασίες θα υπάρξουν πολλές γιατί ερήμωσαν τον Oίκο Μου, Τον έχουν λεηλατήσει. 
Καταλαβαίνεις, Βασούλα; 
Είναι όπως ο Κύριος ενός Oίκου που εμπιστεύεται το σπιτικό του στους υπηρέτες Του. 
Αν και τους είχαν δοθεί αυστηρές εντολές να τηρούν τον Oίκο Του σε τάξη και να τον φυλάνε από τους διαρρήκτες, παρήκουσαν τις εντολές Του με την αδιαφορία και την αμέλειά τους. 
Στην επιστροφή Του θα βρει τους υπηρέτες Του κοιμισμένους και μέσα στον ύπνο τους τον Oίκο Του λεηλατημένο, τα τιμαλφή Του κλεμμένα. 
Αυτοί οι υπηρέτες παρήκουσαν και επαναστάτησαν κατά των Εντολών Του και αυτοί οι ίδιοι οι υπηρέτες θ' αντιμετωπιστούν αυστηρά όταν ο Κύριος επιστρέψει. 
Στην Επιστροφή Μου, θα βρω τον Oίκο Μου ερειπωμένο και τα Θεμελιώδη Στοιχεία Μου ν' απουσιάζουν. 
Τα πρόβατά Μου θα τα βρω σκορπισμένα και πεινασμένα μέχρι θανάτου. 
Αχ, Βασούλα, πόσα θα έχω να επανορθώσω... 
Aγκάθια και βάτοι αντικαθιστούν τα κρίνα και τα τριαντάφυλλα που είχα φυτέψει με το ίδιο Μου το Χέρι, έπνιξαν τα λουλούδια Μου το ένα μετά το άλλο, μεγάλωσαν με τη βοήθεια του Σατανά για να τα περικυκλώσουν και να τα παγιδέψουν. Πλησιάζουν το λουλούδι Μου 1 όλο και περισσότερο και κοντεύουν να το φαρμακώσουν με το φαρμακερό τους κεντρί και να το πνίξουν με τ' αγκάθια τους. O Πέτρος είναι παγιδευμένος και στέκεται αβοήθητος στο μέσο τους.
Βασούλα;

Ναι, Παναγία μου.

Πίστεψε, γιατί όλ' αυτά συμβαίνουν. 
Το Σώμα του Υιού Μου θα αιμορραγήσει ακόμη περισσότερο. 
Το τέλος του Πέτρου πλησιάζει. 
Λείπει η Αγάπη. 


1 Τον Ιωάννη-Παύλο Β'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου