Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Σύντομα η Φωνή Μου θα ακουστεί σαν βροντή. Θα Με ακούσετε να λέω: "Αρκετά! Φτάνει, ως εδώ!" Η γη θα σειστεί και όσοι επαναστάτησαν εναντίον Μου θα δουν το Χέρι Μου να πέφτει πάνω τους. Όμως τα σκεύη του Υιού Μου, θα τα στηρίξω. Θα έρθω με πύρινη θύελλα. Για μερικούς, θα έρθει σαν ευλογία, αλλά για όσους δεν Με σεβάστηκαν ποτέ, εκείνη την Ημέρα θα μάθουν να Με σέβονται...


EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ 

ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.








3 Απριλίου, 1996

Βασούλα Μου, μικρή Μου μαθήτρια αυτών των έσχατων καιρών, θα σου υπαγορεύσω τώρα μια ουράνια ομιλία για την Καρδιά της Μητέρας Μου... Όπως σου είπα προηγουμένως, η Καρδιά της Μητέρας Μου και η δική Μου είναι τόσο ενωμένες που γίνονται Ένα. Η Παρθένος των παρθένων, η Παν-αγία, για πάντα τώρα στον Ουρανό, η Μητέρα Μου, συνεχίζει να ανακηρύσσεται στον Ουρανό: Μητέρα Μου. Όταν Εγώ, ο Θεός, κατέβηκα για να συλληφθώ δια του Αγίου Πνεύματος και να γεννηθώ από την Παρθένο Μαρία, βρέθηκα στον Ουρανό Μου! Από τον ένα ουρανό κατέβηκα στον άλλο. Άφησα τον ένα θρόνο για να καθίσω στον άλλο. Όπως το λυχνάρι που φωτίζει πάνω στον ιερό λυχνοστάτη, βρήκα την καρδιά Της να λάμπει από μέσα και απ' έξω. Έγινα δεκτός μέσα σε αυτόν τον Παράδεισο για να δοξαστώ. Ό,τι χάθηκε 1 και βεβηλώθηκε από την Εύα, έπρεπε να ανακτηθεί 2 και να εξαγνιστεί από την Παρθένο Μαρία μέσω της τέλειας υπακοής Της και ταπείνωσης. Και μέσω αυτής της Γυναίκας θα έρθει πάλι η επίγεια Βασιλεία Μου. Η επίγεια Βασιλεία Μου θα εδραιωθεί μέσα σε κάθε καρδιά. Ακόμη μια φορά θα σας χαρίσω τόσο πλουσιοπάροχα το Πνεύμα Μου, που η σημερινή ξηρασία θα μεταμορφωθεί σε εύφορη γη.

Η Γραφή λέει ότι στους έσχατους χρόνους οι δύο Καρδιές Μας θα αναδείξουν αποστόλους που θα ονομαστούν απόστολοι των έσχατων καιρών. Θα καθοδηγηθούν από την Βασίλισσα του Ουρανού και από Μένα για να προχωρήσουν σε κάθε έθνος και να διακηρύξουν άφοβα τον Λόγο του Θεού. Ακόμη κι αν ποτιστούν στο αίμα από τις μοχθηρές επιθέσεις του Εχθρού, δεν θα συντριβούν. Η γλώσσα τους θα διαπερνά σαν δίκοπο σπαθί τους εχθρούς της Εκκλησίας Μου, όταν εκθέτουν τις αιρέσεις τους. Δεν θα αμφιταλαντεύονται ποτέ και δεν θα γνωρίζουν φόβο, γιατί θα τους εφοδιάσω με παρρησία. Το ολέθριο μαστίγιο δεν θα τους αγγίξει. Δεν θα αφήσουν πέτρα που να μη την αναποδογυρίσουν, θα καταδιώξουν τους αμαρτωλούς, τους αγέρωχους ομιλητές, τους μεγάλους και τους υπερήφανους, τους υποκριτές, τους προδότες της Εκκλησίας Μου. Θα τους καταδιώξουν με το Σταυρό Μου στο ένα χέρι και στο άλλο το ροδάριο. Κι Εμείς, θα σταθούμε στο πλευρό τους. Θα συντρίψουν τις αιρέσεις και θα κτίσουν στη θέση τους την αξιοπιστία και την αλήθεια. Αυτοί θα είναι το αντίδοτο στο δηλητήριο γιατί θα φυτρώσουν, σαν μπουμπούκια, από τη Βασιλική Καρδιά της Μαρίας.3

Οι απόστολοι αυτοί των έσχατων καιρών θα καλούν το Θεό Πατέρα τους και ο Θεός Πατέρας τους θα καλεί το πνεύμα τους. Θα καλούν τη Μαρία, την ευλογημένη τους Μητέρα, και η ευλογημένη τους Μητέρα θα τους καλεί να γίνουν μάρτυρες του Υψίστου. Το Άγιο Πνεύμα θα τους δώσει ζήλο για να είναι έτοιμοι για το Θεό, έτοιμοι γι' αυτή τη Μάχη. Εκείνη τη μέρα, το αλαζονικό στέμμα των δυνάμεων του κακού θα ποδοπατηθεί από τη Γυναίκα που είναι ντυμένη τον ήλιο και από όλα τα παιδιά Της. Η δεύτερη Εύα, στην οποία έδωσα αρκετή εξουσία για να ανατρέψει το Σατανά και το βασίλειό του, θα συντρίψει το κεφάλι του με τη φτέρνα Της. Αυτή η εχθρότητα δεν δόθηκε μόνο ανάμεσα στη Δέσποινα του Ουρανού και στο Σατανά, αλλά δόθηκε και ανάμεσα στα παιδιά Της που η βασιλεία τους είναι στην Καρδιά Της και στα παιδιά του Διαβόλου που έκτισαν πάνω του και με τη δύναμή του τα βασίλειά τους και που είναι στις μέρες σας οι μεγαλύτεροι διώκτες σας. Πολλοί από αυτούς είναι λάτρεις του Θηρίου, οι διανοούμενοι και οι φιλόσοφοι των καιρών σας.
Εγώ, μέσα στην Τριαδική Μου Αγιότητα, διάλεξα αυτή την ταπεινή Κόρη για να γίνει, με τις τέλειες αρετές και χάρες Της, η Γυναίκα που θα προκαλούσε, με τις αρετές και χάρες Της, ολόκληρο το βασίλειο του Εωσφόρου, που συνεχώς λυσσάει και τρέμει από φόβο στον ήχο του Ονόματός Της. Σας βεβαιώνω, όσο απέχει ο ουρανός από τη γη τόσο είναι το μεγαλείο, η δύναμη και η λαμπρότητα του Ονόματός Της. Όλοι όσοι ζουν πάνω στη γη ας σταθούν με σεβασμό και ευλάβεια μπροστά στην Καρδιά της Βασίλισσας. Δεν έπαψε ποτέ να προστατεύει τα παιδιά Της από τις παγίδες του Πονηρού, που στην εποχή σας βάλθηκε φανερά να πολεμήσει την Ιερή Μου Καρδιά και όλη τη στρατιά των Αγίων Μου. Αλλά σύντομα, το βασίλειο του Πονηρού θα διαλυθεί και η βασιλεία του θα ξεριζωθεί από το δυνατό χέρι της Μαρίας.4

Σας βεβαιώνω: δεν υπάρχει κανείς είτε στη γη, είτε στον ουρανό, είτε στις ουράνιες δυνάμεις, που να έχει λάβει τέτοια εξουσία και δύναμη πάνω σε όλα, σαν την ευλογημένη σας Μητέρα μετά τη δική Μου Δύναμη και Εξουσία. Επειδή είμαι το Άλφα και το Ωμέγα, ο Πρώτος και ο Έσχατος, Αυτός που ήταν, είναι και θα έρθει. Είμαι αυτάρκης όπως ξέρετε, αλλά μέσω της Παρθενικής Καρδιάς της Μαρίας άρχισε το λυτρωτικό Μου σχέδιο και πάλι μέσω της Αγίας Αυτής Καρδιάς θα πραγματοποιηθεί το λυτρωτικό Μου Σχέδιο. Τιμήστε λοιπόν την Καρδιά Της, εσείς που γίνεστε έξαλλοι στο άκουσμα του Ονόματός Της, και αντιληφθείτε ότι είναι η Χαρά της Ιερής Μου Καρδιάς, η Χαρά της ουράνιας αυλής Μου. Οι σκέψεις της, από την ημέρα της Σύλληψής Της, ήταν πάντα ενωμένες με τις δικές Μου. Η Καρδιά Της, πλήρως υποταγμένη στο Θέλημα του Πατέρα, ήταν μια αδιάλειπτη προσευχή, ένας αδιάλειπτος ύμνος αγάπης, μια λατρεία προς Εμένα, τον Τριαδικό και Ομοούσιο Θεό σας.
Σήμερα, σε αυτούς τους έσχατους καιρούς, που μαίνεται η μάχη εναντίον των δύο Καρδιών Μας5 και εναντίον των παιδιών Μας που μαρτυρούν την Αλήθεια, σας λέω: τρέξτε κοντά στην ευλογημένη σας Μητέρα που, σαν κλώσα που συνάζει τα κλωσόπουλά της κάτω από τις φτερούγες της, θα κρύψει κι εσάς κάτω από τη Σκέπη Της. Αχ... τόσοι από σας χάθηκαν πριν γεννηθούν καν, με όλες τις απαγορεύσεις τις σχετικές με την ευλάβεια που κάποτε είχατε στην Παρθενική Της Καρδιά! Οι ανθρώπινες διατάξεις και οι ορθολογιστικές σας διδασκαλίες σας έκαναν να ρυθμίσετε την καρδιά σας και τη ζωή σας σύμφωνα με τη ζωή του κόσμου τούτου. Ω, δούλοι της Αμαρτίας! Δούλοι του χρήματος! Δούλοι του Σατανά! Θεωρήστε τους εαυτούς σας νεκρούς που φθίνουν! Ε λοιπόν, ο καιρός των αμαρτωλών σας επιθυμιών έχει σχεδόν τελειώσει τώρα. Δεν ακούσατε ότι η Λαμπρότητα της Αυγής6 θα βασιλεύσει και θα λάμψει σε κάθε καρδιά που αφιερώθηκε στις δύο Θείες Καρδιές Μας, από τις οποίες θα αντλήσει τη θέωση; Αυτή τη θέωση που η ανθρωπότητα έχασε με την πτώση της... αφού η αμαρτία μπήκε μέσα στον κόσμο μέσω ενός ανθρώπου, και μέσω της αμαρτίας ο θάνατος. Το λυτρωτικό Μου Σχέδιο έπρεπε να τεθεί σε εφαρμογή από την συνεργό στη σωτηρία Καρδιά της Μαρίας, της δεύτερης Εύας, τελειοποιημένης κατ' εικόνα Θεού, ούτως ώστε Εγώ, ο νέος Αδάμ, να βρω τον Παράδεισό Μου στην Άμωμη Καρδιά Της.

Θα ακούσω άραγε από σένα, γενεά:
"η καρδιά μου είναι έτοιμη, Κύριε, να μάθω να αγαπώ και να τιμώ την έμψυχη Τράπεζα που βάσταξε την Ιερή Σου Καρδιά. Είναι αλήθεια ότι ξεστράτισα από την κοιλιά της μητέρας μου, πλανήθηκα από τη γέννησή μου. Σαν τον Ησαύ απομακρύνθηκα από τη Μητέρα Μου για να φροντίσω για τα συμφέροντά μου και να τα επιτύχω ταλαιπωρώντας τους άλλους. Βασίστηκα στη δική μου δύναμη. Μίσησα τον αδελφό μου που, σε αντίθεση με μένα, φρόντιζε πώς να ευχαριστήσει την Καρδιά της Μητέρας μας και παρέμενε κοντά Της, απολαμβάνοντας πλουσιοπάροχα τις χάρες Της. Δεν ήμουν σαν τον Ιακώβ και τους απογόνους του. Κύριε, η καρδιά μου είναι έτοιμη να γνωρίσει, να αγαπήσει και να τιμήσει το Ιερό του πανάγιου Ιερού, ώστε κανένας δόλος να μην εισχωρήσει πια στο πνεύμα μου το τόσο μοχθηρό που βασάνιζε, όπως ο Κάιν, τον αδελφό του και τελικά τον σκότωσε.
Θα πάψω να καταδιώκω αυτούς που ανήκουν στην Άμωμη Καρδιά Της, και θα στραφώ αντίθετα στην Παρθένο των παρθένων και θα γίνω άλλος ένας μικρός Ιακώβ ώστε, μέσα στην Ευσπλαχνία Της, να μου χαρίσει από την Παρθενική και Άμωμη Καρδιά Της άφθονες χάρες. Και η ψυχή μου, δική Της πλέον, θα χαίρεται τα πλούτη Της που θα μετατρέψουν την καρδιά μου σε όμορφο στολίδι μέσα στο Όμορφο Στολίδι. Κάνε η καρδιά μου, Κύριε, να ποθεί και να επιθυμεί να ατενίζει το Αγιαστήριό Σου,7 να βλέπει τη Δύναμη και Εξουσία Σου, να αντικρίζει το Θησαυροφυλάκιο του Ιερού και να πανηγυρίζει περίσσια. Μην αφήσεις την ψυχή μου να κατέβει στη γη, σαν τον Κάιν και τον Ησαύ, αλλά ανύψωσε την ψυχή μου στην Υπεραγία Καρδιά Της, για να γίνει κι αυτή κληρονόμος απολαμβάνοντας, όπως ο Ιακώβ, ουράνιες ευλογίες."8

Ελάτε, οι σκέψεις σας ας στραφούν τώρα στην ουράνια πραγματικότητα για να μπορέσετε να αντιληφθείτε όλα αυτά που σας κρύβει η Σοφία. Για να το επιτύχετε, χρειάζεστε ταπεινοφροσύνη και μετάνοια. Το μυστήριο που ήταν κρυμμένο επί γενεές, σας αποκαλύπτεται τώρα. Η ελπίδα για τη σωτηρία σας είναι στο χέρι σας. Δεν παρατηρήσατε πως στους έσχατους αυτούς καιρούς, η Βασίλισσα της Ειρήνης διαβαίνει τη γη συνοδευμένη από τους Αγγέλους Μου; Δεν παρατηρήσατε πως η Άμωμη Καρδιά Της διαλαλεί σε όλους σας το Λόγο Μου και προετοιμάζει την Βασιλεία Μου; Δεν παρατηρήσατε πως η Καρδιά της Ευλογημένης σας Μητέρας εκπαιδεύει τα παιδιά Της και τα διαπλάθει, Καρδιά με καρδιά, για να είναι όλοι έτοιμοι για τη Βασιλεία Μου; Δεν παρατηρήσατε πώς από το Θησαυρό Της σας τελειοποιεί μέσα στην Καρδιά Της για Μένα;
Έχω δώσει στη Βασίλισσα του Ουρανού και της γης όλα τα κοσμήματα της Σοφίας μέσα στην Καρδιά Της και, από αυτόν το θησαυρό δίνει άφθονες τις χάρες Της, για να σας γλυτώσει από τις δυνάμεις του σκότους και να σας κάνει μεγάλους αγίους και αποστόλους, και μεγάλους πολεμιστές, για να αγωνισθείτε μαζί Της στη μεγάλη μάχη των καιρών σας. Με τη μητρική Της αγάπη, η Βασίλισσα του Ουρανού γυρεύει κάθε μέσο για να επιτύχει την ελευθερία σας και να κερδίσετε τον παράδεισο. Σας καθοδηγεί και σας υπενθυμίζει πως κι εσείς είστε παιδιά Της, πως ανήκετε με τη χάρη του Θεού στη βασιλική οικογένεια των Αγίων στον ουρανό και πως έχει φυλάξει και για σας ένα θρόνο ανάμεσα στους Αγίους.

Δεν υπάρχει τίποτε που να μην μπορώ να κάνω για την Αγαλλίαση-της-Καρδιάς-Μου,9 γιατί εξαρχής δεν υπήρχε τίποτε σε Αυτήν που να βλέπει τα πράγματα διαφορετικά από ό,τι ο Πατέρας Μου, Εγώ και το Άγιο Πνεύμα τα βλέπουμε. Το Θέλημά Μας 10 ήταν σε πλήρη αρμονία με το θέλημά Της. Οι επιθυμίες Της ήταν επιθυμίες Μας, αφού είμαι η Καρδιά της καρδιάς Της, η Ψυχή της ψυχής Της, το Πνεύμα του πνεύματός Της. Δεν έχεις ακουστά για την ταύτισή Μας σε καρδιά, ψυχή και πνεύμα; Η υπόστασή Μου στη γη ως Θεανθρώπου ήταν θεία κι όμως ήμουν υπάκουος και ζούσα κάτω από τη σκιά της Μητέρας Μου και του θετού Μου πατέρα. Εκκένωσα τον εαυτό Μου και πήρα μορφή δούλου υπακούοντας μέχρι θανάτου. Κι εσύ δημιουργία, δεν κατάλαβες ακόμη ότι η Αληθινή Άμπελος ρίζωσε στον Αμπελώνα 11 του Πατέρα Μου; Και η νύμφη του Αγίου Μου Πνεύματος, η Πόλη του Θεού,12η Γη της Επαγγελίας, είναι επίσης Μητέρα σας και Της οφείλετε τιμή; Αχ, γενεά, πώς πήρε η καρδιά σου ένα τόσο απατηλό δρόμο να αποφεύγει τη μεσολάβησή Της;
Δεν διάβασες : "Ο Κύριος ο Θεός θα του δώσει το θρόνο του Δαβίδ, του προπάτορά του; "13 Η Βασίλισσα του ουρανού και της γης είναι και Θρόνος Μου. Είναι ο Θρόνος του Βασιλιά σας που έλαβε σάρκα από το γένος του Δαβίδ... Ο Κύριος ο Θεός σας "θα βασιλεύσει για πάντα στους απογόνους του Ιακώβ και η βασιλεία του δεν θα έχει τέλος."14 Οι σημερινοί Ιακώβ είναι τα παιδιά Της, οι απόστολοι των έσχατων καιρών και οι μεγάλοι Άγιοι, που ανατράφηκαν και διαπλάστηκαν από την Καρδιά της Μητέρας Μου για να είναι μια καρδιά μαζί Μας παντοτινά, επειδή η Βασιλεία Μου στην καρδιά τους δεν θα έχει τέλος. 
Να είστε ένα.

1 Η Εύα έχασε τον Παράδεισο για τον εαυτό της και για τα παιδιά της.
2 Η Παρθένος Μαρία κέρδισε τον Παράδεισο και για όλα τα παιδιά Της με τη λυτρωτική Θυσία του Ιησού.
3 Ο Ιησούς εννοεί ότι η Μαρία θα τους διαμορφώσει.
4 Το μήνυμα της Φατιμά: "Στο τέλος η Καρδιά Μου θα θριαμβεύσει."
5 Αναφορά στην Αποκαλ. 11 "Οι δύο μάρτυρες".
6 Ο Ιησούς εννοεί τη μέλλουσα Βασιλεία Του.
7 Η Καρδιά της Μαρίας.
8 Όλο αυτό ήταν σαν ομολογία που μας την έδωσε ο Ιησούς για να την πούμε.
9 Η Παναγία.
10 Η Αγία Τριάδα.
11 Η Παναγία.
12 Η Παναγία.
13 Λουκ. 1:32
14 Λουκ. 1:32










9 Απριλίου, 1996

Η Παναγία:
Βασούλα Μου, άκουσέ Με τώρα προσεκτικά: ο Κύριος, μέσα στο Έλεός Του, σου έδωσε αυτό το Θησαυρό κατευθείαν από την Ιερή Του Καρδιά. Έδειξε έμπρακτα τη δύναμή Του στέλνοντας το χαρμόσυνο τούτο μήνυμα στα πέρατα της γης. Μακάρι να ξέρατε τι σας προσφέρει ο Κύριος στους καιρούς σας! Αλλά το Πνεύμα του Κυρίου έρχεται μόνο στους απλούς και σε όσους έχουν καθαρή καρδιά και τους πλημμυρίζει με τα Δώρα Του. Ως αυτή τη μέρα, η δόξα Του φωτίζει τους ταπεινούς, και θα συνεχίσει να διώχνει τους πλούσιους με χέρια αδειανά...

Με το μήνυμά Του αυτό σας καλεί σε μια ζωή Ειρήνης. Ο Θεός σας καλεί όλους γιατί είναι ο Πατέρας. Σας καλεί να διορθώσετε τον τρόπο της ζωής σας και να ζείτε άγια. Εγώ, η Μητέρα σας, ευλογώ όλους αυτούς που επέστρεψαν στον Θεό και Τον δοξάζω για το Έλεός Του που απλώνεται από γενεά σε γενεά. Όσο για κείνους που συνεχίζουν να στηρίζονται πεισματικά στη δική τους ανθρώπινη σοφία, ζώντας μια ανήθικη ζωή, σας ζητώ να προσεύχεστε και να νηστεύετε γι' αυτούς. Η Μητρική Μου Καρδιά ραγίζει από την άρνησή τους και την τύφλωσή τους... Αχ! Τι πόνος, τι αγκάθια στην Καρδιά Μου, παιδί Μου! Κι εσύ, συνέχισε να δίνεις μαρτυρία στο Όνομα του Πατρός και του Υιού Μου και του Αγίου Πνεύματος. Συνέχισε να κάνεις γνωστό το Όνομά Τους και πήγαινε παντού όπου ο Πατέρας, ο Υιός Μου και το Άγιο Πνεύμα σου λένε να πας. Δεν θα σε αφήσουν ποτέ, έχε Τους λοιπόν εμπιστοσύνη.
Κόρη Μου, είμαι πάντα όπου είναι ο Ιησούς. Είμαστε μαζί σου, γι' αυτό μη φοβάσαι. Στο τέλος θα θριαμβεύσει η Αγάπη... Μη φοβάσαι τις υπερήφανες καρδιές γιατί αν και υπερηφανεύονται για τη δύναμή τους, δεν έχουν καμιά αξία στα Μάτια του Κυρίου. Δεν άκουσες: "Αυτός ο Δεσπότης του Σύμπαντος δεν θα προτιμήσει τους ισχυρούς ούτε θα επηρεαστεί από τα αξιώματά τους..."2 " Ο Θεός στους άσημους θα δείξει καλοσύνη και επιείκεια, ενώ οι ισχυροί θα κριθούν και θα δικαστούν με αυστηρότητα."3 και θα συνεχίσει να διασκορπίζει τους υπερήφανους.

Αυτές τις μέρες, ο Ιησούς σου φανέρωσε την Καρδιά Μου. Μάθε, κόρη Μου, πως έχω χαράξει το όνομά σου στην Καρδιά Μου. Έκανα το ίδιο για όλους αυτούς που αγαπούν τον Υιό Μου και Με αγαπούν. Τίμησέ Με με θυσίες, τίμησε την Καρδιά Μου με παιδική αθωότητα. Τίμησε την Καρδιά της Μητέρας σου αρνούμενη το κακό. Κάνε το καλό και παρακάλεσε τον Ουράνιο Πατέρα σου για τα δώρα του Πνεύματός Του. Προόδευε μέσα στην Άμωμη Καρδιά Μου κι Εγώ θα θεραπεύσω όλα τα τραύματα 4 της ψυχής σου για να γίνεις η Χαρά του Ιησού, του Σωτήρα σου και η χαραυγή της σκοτεινής αυτής γενεάς. Προόδευε μέσα στην Καρδιά της Μητέρας σου, για να αστράφτει ολόκληρη η ύπαρξή σου σαν πολύτιμα πετράδια στο Φως 5 που Με περιβάλλει και να σε πλησιάσουν πολλά έθνη, γοητευμένα από την ομορφιά σου.6 Και όταν ρωτήσουν: "Ποιος σε έπλασε να αστράφτεις σαν χιλιάδες πετράδια;" να ομολογήσεις και να πεις: "πλάστηκα μέσα στην Αγνότερη Καρδιά, σχηματίστηκα μέσα στην ίδια Καρδιά που ο Λυτρωτής μας άνθισε και έλαβε σάρκα και αίμα, για να γίνω κι εγώ παιδί της Μητέρας του Θεού και να αξιωθώ έτσι να εκφράσω λογισμούς αντάξιους των δωρεών του Παντοδύναμου."
Έλα να προοδεύσεις μέσα στην Καρδιά Μου και να γίνεις καρδιά της Καρδιάς Μου. Άντλησε από την Καρδιά Μου όλα τα πλούτη που Μου δόθηκαν από τη Σοφία, για να μάθεις κι εσύ να αγαπάς τον Πατέρα, τον Υιό Μου και το Άγιο Πνεύμα. Με αυτό τον τρόπο θα γίνεις παιδί της Θεοτόκου. Έλα, έλα να αντλήσεις από την Καρδιά Μου τις αρετές που Μου δόθηκαν, είναι και για σένα, παιδί Μου.7 Α! σε θέλω ωραίο για τον Υιό Μου, και ευχάριστο(η) στα μάτια του Πατέρα. Σε θέλω τέλειο για την Καρδιά του Εμμανουήλ. Θα σκορπίσω, από την Άμωμη Καρδιά Μου στην καρδιά σου, παιδί Μου, όλες τις χάρες για να γίνει και η καρδιά σου ένας βωμός για τον Ύψιστο, ένα θυμιατό γεμάτο καυτό θυμίαμα, για να βαδίζεις κι εσύ με Χάρη και Πιστότητα.
Το μυστήριο του Θεού δεν μπορεί να αποκαλυφθεί παρά μόνο σε όσους έχουν καθαρή καρδιά, και αν οι δύο Μας Καρδιές καταδιώκουν ακούραστα τους αμαρτωλούς είναι χάρη στην περίσσεια αγάπη που έχουμε για όλους σας. Αλλά δυστυχώς πολλοί από σας φαίνονται να μην καταλαβαίνουν, η να μη δίνουν προσοχή και να ειρωνεύονται τα Καλέσματά Μας. Όταν λήξει ο καιρός αυτός του Ελέους, οι νεκροί δεν θα επιστρέψουν στη ζωή.8
Οι δύο Θείες Καρδιές Μας είναι πληγωμένες και φωνάζουν σε όλους σας με πόνο να μετανοήσετε, να προσευχηθείτε, να νηστέψετε και αληθινά να αγαπήσετε τον Υιό Μου στα Άχραντα Μυστήρια. Σε προσκαλώ να μπεις στην Καρδιά Μου και θα σε κρύψω. Θα σε φυλάξω και θα σε προστατεύσω από κάθε κακό που σε περιβάλλει και από τους πειρασμούς. Θα σε προστατεύσω και θα σε σώσω, παιδί Μου, από τα ορμητικά νερά της αμαρτίας και θα σε κρύψω στη Μητρική Μου Καρδιά. Η αγάπη Μου και η στοργή Μου για σένα είναι τόσο μεγάλες που κι αυτοί οι άγγελοι θα ήθελαν να βρίσκονται στη θέση σου. Η Ιερή Καρδιά του Ιησού δεν έχει προτιμήσεις, ούτε και η δική Μου. Ο Θεός είναι δίκαιος και αγαθός.
Σήμερα, κόρη Μου, και στις μέρες που θα έρθουν, θα έχετε τη Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών του Ιησού για δεύτερη φορά.9 Καταλαβαίνεις πώς νιώθουν οι δύο Καρδιές Μας για τη διαίρεσή σας... Οι πληγές των δύο Ιερών Μας Καρδιών είναι αναρίθμητες. Αν το ποίμνιο του Κυρίου είναι διηρημένο και διασκορπισμένο και η γη κατάντησε μια έρημος, αν η ανταρσία κατά των αγίων Κανόνων του Θεού έφτασε στο αποκορύφωμά της, αν σήμερα καρδινάλιοι στρέφονται εναντίον καρδιναλίων, επίσκοποι εναντίον επισκόπων και ιερείς εναντίον ιερέων, είναι γιατί η γενεά σας αρνήθηκε να ακούσει τα λόγια Μου. Ο Ύψιστος με έστειλε να σας προειδοποιήσω και να σας διορθώσω με πραότητα,10 αλλά μέχρι σήμερα, η γενεά σας Μας αρνείται μια θέση στην καρδιά της και δεν παίρνει τα λόγια Μας στα σοβαρά. Θα επισύρετε πάνω σας ό,τι θερίσατε. Η Μητρική Μου Καρδιά θλίβεται που σας τα λέει αυτά και τα Μάτια Μου χύνουν αιματηρά Δάκρυα γι' αυτό που βλέπω μπροστά Μου, όταν το Χέρι του Πατέρα θα πέσει πάνω σας με βροντερή φωνή: "Φτάνει! Αρκετά ως εδώ!" και με θύελλα φωτιάς θα εκτελέσει κρίση...
Οι δύο Μας Καρδιές συνεχίζουν να σας δίνουν σοβαρές προειδοποιήσεις και θα επιμένουν να σας προειδοποιούν να αλλάξετε τις καρδιές σας και να τις στρέψετε στο Θεό. Μόνο με το Θεό μπορεί κανείς να ζήσει, γιατί Αυτός είναι το καθημερινό σας ψωμί, το ποτό σας και η ανάσα σας... Όλοι οι κάτοικοι των δύο Καρδιών Μας ας μάθουν ότι πολύ σύντομα τώρα οι Καρδιές Μας, ενωμένες, θα νικήσουν και πολλά πράγματα που είπαμε θα πραγματοποιηθούν. 

Η Ιερή Καρδιά του Ιησού και η Άμωμη Καρδιά Μου σας ευλογούν όλους. Να είστε ένα. 

1Το μήνυμα: "Η αληθινή εν Θεώ Ζωή."
2 Σοφία Σολ. 6:7
3 Σοφία Σολ. 6:6
4 Εδώ εννοεί τις αμαρτίες.
5 Η Παναγία εννοεί το Άγιο Πνεύμα.
6 Η ψυχή μας μέσα στην Καρδιά της Παναγίας μπορεί να ομορφύνει χωρίς καμιά από μέρους μας αξία.
7 Δημιουργήθηκε χωρίς αμαρτία, από την αρχή.
8 Εννοεί ότι θα είναι πολύ αργά για να αλλάξει κανείς όταν λήξει ο καιρός του Ελέους.
9 Το Καθολικό Πάσχα ήταν 1η με 7 Απριλίου. Το Ορθόδοξο Πάσχα, 8 με 14 Απριλίου
10 Στη Φατιμά; Ακίτα.









15 Απριλίου, 1996

"Είπε ο ασύνετος στην καρδιά του:
Δεν υπάρχει Θεός.
Φθαρμένα είναι τα έργα τους και ανόσια,
κανείς δεν πράττει το αγαθό.
Παρατηρεί από τους ουρανούς
ο Κύριος τους ανθρώπους,
να δει αν υπάρχει συνετός κανείς,
που το Θεό γυρεύει." (Ψαλμοί 53:1-2)
Εγώ, ο Γιαχβέ, σου δίνω την Ειρήνη Μου. Παρατηρώ από τον ουρανό και βλέπω να λεηλατούν τον Οίκο Μου, όμως θα διασκορπίσω τους αποστάτες, γι' αυτό μη χάνεις το θάρρος σου... Μην ξεχνάς ποτέ ποιος σε ανέθρεψε. Εγώ σε έβγαλα από την κούνια σου και, σαν τρυφερή μητέρα που κρατάει στον κόρφο της το βρέφος της, σε κράτησα και σε φρόντισα για να ανατραφείς αποκλειστικά και μόνο στις Αυλές Μου... Το καθημερινό σου ψωμί ήταν το θέλημά Μου και με τον ίδιο τρόπο θα συνεχίσω να σε τρέφω. Άδικα φοβάσαι, ή μήπως θα πρέπει να πω ότι δεν Με εμπιστεύεσαι πια; Επίτρεψέ Μου να σου υπενθυμίσω πόσο ανίκανη και ανάξια είσαι να κάνεις οτιδήποτε χωρίς Εμένα. Παραδέχομαι ότι, αν και είμαι Πατέρας για σένα, είμαι και ο Τοξότης σου κι εσύ είσαι ένας από τους αγαπημένους Μου στόχους, μόνο και μόνο για να διατηρώ το πνεύμα σου διαθέσιμο για Μένα και πρόθυμο. Σε θέλω αφοσιωμένη, γι' αυτό θα συνεχίσω να σε στοχεύω με τα βέλη Μου...

Άκουσέ Με, αν και πολλοί σε μάχονται μη φοβάσαι, δεν θα υπερισχύσουν γιατί είμαι μαζί σου. Βασούλα, παρόλο που η απειλητική καταιγίδα που ξεσήκωσε ο εχθρός Μου 1 πνέει καταπάνω σου, μη φοβάσαι, είμαι μαζί σου. Στις μέρες σας, οι προφήτες που προφητεύουν ψέματα, διαλαλώντας κάθε λογής ψευτιές, μένουν ανενόχλητοι. Ενώ οι δικοί Μου προφήτες που μιλούν από το Στόμα Μου, που αναγγέλλουν φανερά την Αλήθεια, το Νόμο Μου κι ότι η γενεά σας αποστάτησε και κατευθύνεται στο χαμό αν δεν ακούσω να βγαίνει από αυτούς κραυγή μετάνοιας, αυτοί, αχρηστεύονται και διώκονται...
Έμεινα σιωπηλός ως τώρα και έκλεισα τα Μάτια Μου, συγκράτησα πολλές φορές το Χέρι Μου για να μην πέσει πάνω σας, γενεά, και υπαναχώρησα άπειρες φορές στην απόφασή Μου να σας διορθώσω με τη φωτιά. Μα πώς να μείνω σιωπηλός βλέποντας αυτή τη βδελυρή πράξη για την οποία μίλησε ο προφήτης Μου Δανιήλ; Ακούστε Με: στις μέρες σας, πολλοί ιερείς εξοπλίζονται για να εναντιωθούν στον βικάριο 2 της Εκκλησίας. Αυτοί ακριβώς που διδάσκουν οτιδήποτε τους αρέσει και αρέσει στον κόσμο! Είναι γεμάτοι συμβιβασμούς. Θα πρόδιδαν και το Αίμα του Υιού Μου για να αρέσουν στον κόσμο! Πώς να μείνω σιωπηλός βλέποντας αυτά που βλέπω; Όταν ακούνε τη Φωνή Μου από το στόμα των προφητών Μου, τα χέρια τους πέφτουν παράλυτα και δεν το παίρνουν σαν προειδοποίηση ή σαν ουράνιο σημείο. Όμως τους ιερείς που είναι σωστοί και είναι σαν τον Ιακώβ, υποχωρώντας στην αυθεντία της Μητέρας τους, αυτούς θα τους μνηστευθώ αιώνια. Θα τους μνηστευθώ και θα ονομαστούν Υιοί του Υψίστου.

Έφτασε η ώρα του Σατανά. Ορκίστηκε, από τη μέρα που σε ανέστησα, κόρη μου, να σε κάνει να σωπάσεις. Βάζει όλη του τη μανία εναντίον σου, αλλά σε βεβαιώνω, αν παραμείνεις ταπεινή, χωρίς φιλοδοξίες, κι αν τηρήσεις τον όρκο πιστότητας που έδωσες σε Μένα, στον Υιό Μου, στο Άγιο Πνεύμα Μου και στη Μητέρα σου την Γοργοεπήκοο, θα ζαρώσει και θα φύγει μακριά σου.
Συνέχισε να είσαι κάθε τι που δεν είναι αυτός. Τα Λόγια Μου στο στόμα σου θα συνεχίσουν να είναι φωτιά για όλους αυτούς 3 που στην αποστασία τους υψώνουν το Σώμα και το Αίμα του Υιού Μου όχι μόνο χωρίς φόβο, αλλά και χωρίς πίστη. Τον υψώνουν με προδοσία!
Πόσον καιρό ακόμη μέχρι την έλευση του Υιού Σου; 4
Δεν έχεις δικαίωμα να Με ρωτάς, Βασούλα, όμως από την άλλη πλευρά ακόμη μαθαίνεις και σε αγαπώ. Υπάρχει όμως κάτι που θέλω να το μοιραστώ μαζί σου και δεν θα σου στερήσω αυτή τη γνώση: σύντομα η Φωνή Μου θα ακουστεί σαν βροντή. Θα Με ακούσετε να λέω: "Αρκετά! Φτάνει, ως εδώ!" Η γη θα σειστεί και όσοι επαναστάτησαν εναντίον Μου θα δουν το Χέρι Μου να πέφτει πάνω τους. Όμως τα σκεύη του Υιού Μου, θα τα στηρίξω. Θα έρθω με πύρινη θύελλα. Για μερικούς, θα έρθει σαν ευλογία, αλλά για όσους δεν Με σεβάστηκαν ποτέ, εκείνη την Ημέρα θα μάθουν να Με σέβονται... Ως αυτή τη μέρα, δεν έμαθαν να σέβονται το Όνομά Μου και να Με λατρεύουν. Ποτέ δεν αναρωτιούνται αν βρίσκονται στο σωστό δρόμο κι ούτε ζητούν συμβουλή από το Πνεύμα Μου, έχουν γίνει σαν έμποροι που μπαινοβγαίνουν στο Ιερό Μου, αγοράζοντας και πουλώντας στο Όνομα του Υιού Μου... Ω αμαρτωλές ροπές, γη τόσο μολυσμένη! Γιατί εσείς 5 που αφιερωθήκατε στη διακονία του Υιού Μου, στραφήκατε εναντίον του Υιού Μου, προδίδοντας το Σώμα Του και το Αίμα Του;
Γυρίστε στην υπηρεσία του Υιού Μου και θα σας κάνω άξιους θαυμασμού για τις ψυχές, αυτές ακριβώς τις ψυχές που παρασύρετε μαζί σας στην απώλεια. Ελάτε, μετανοήστε και θα ζωοποιήσω το πνεύμα σας και θα λαμπρύνω τα μάτια σας, για να δείτε τη Δόξα του Πνεύματός Μου που θα σας κρατήσει εκεί που οφείλατε να είστε από την αρχή της διακονίας σας. Ελάτε, πλησιάστε Με τώρα για να φυσήξω μέσα σας και να εισπνεύσετε ζωή.
Κόρη Μου, πες στο λαό Μου, πες σ' αυτό το δικό Μου υπόλοιπο ότι πρέπει να γίνει κάθε προσπάθεια για να ελαττωθεί η Οργή Μου. Ενθάρρυνε το λαό Μου, πες τους ότι αν προσευχηθούν με την καρδιά τους για τη μεταστροφή του κόσμου, Εγώ, ο Γιαχβέ, ο Αιώνιος Πατέρας τους, θα τους ανταμείψω αιώνια. "Η ευσπλαχνία και η οργή στον Κύριο ανήκουν, Αυτός είναι ικανός να συγχωρεί και να σκορπάει οργή. Καθώς είναι μεγάλη η ευσπλαχνία Του, έτσι και η αυστηρότητά Του είναι μεγάλη".6
Παρατηρώ σήμερα τη γη και εύχομαι να μην το είχα κάνει... Τα Μάτια Μου βλέπουν ό,τι δεν ήθελα ποτέ να δω, και τα Αυτιά Μου ακούνε ό,τι δεν ήθελα ποτέ να ακούσω! Η πατρική Μου Καρδιά βυθίζεται στη θλίψη... Έπλασα τον άνθρωπο κατ' Εικόνα Μου, όμως έχουν εξευτελιστεί, και σήμερα πολλοί έχουν γίνει όμοιοι με το Θηρίο! Η καρδιά τους είναι γεμάτη πάθη, ασέβεια, έπαρση και διαστροφή! Το στόμα τους είναι συνηθισμένο να εκστομίζει βλάσφημα λόγια προς κάθε κατεύθυνση. Απειλούν όλο τον ουρανό να πολεμήσουν εναντίον Μου και εναντίον του Υιού Μου... αχ... κάνουν όλα αυτά που η Καρδιά Μου απεχθάνεται. Πολύ συχνά, το Χέρι Μου απλώνεται στο Ποτήρι Μου που ξεχειλίζει με τη Δικαιοσύνη Μου...
(Αργότερα)

Πες Μου, κόρη, σε φωνάζω από τον ουρανό, δεν σε φωνάζω για να σε αιφνιδιάσω, αλλά για να σε συμβουλεύσω. Σε αγαπώ... γράφε:
(συνέχεια του μηνύματος)
Ο Σατανάς σήμερα έχει απλώσει το χέρι του για να φτάσει τις ιερατικές ψυχές. Ένα πνεύμα λήθαργου και εσφαλμένης αντίληψης κυριαρχεί σε όσους έχει αγγίξει.7 Υψώνουν το Σώμα του Υιού Μου χωρίς πίστη μέσα τους, χωρίς αληθινή ευχαριστία και διαρκώς διαστρέφουν τα Λόγια Μου και την Παράδοση της Εκκλησίας. Πώς μπορώ να παραμείνω σιωπηλός όταν βλέπω τους ιερείς αυτούς να έχουν γίνει λεία του Σατανά; Πώς να μη σας προειδοποιήσω για τις κινήσεις τους; Θα μείνουν ατιμώρητοι για ένα τέτοιο έγκλημα;
Βοήθησέ μας σε τούτη την κρίσιμη ώρα...
Εγώ από την πλευρά Μου, άνοιξα τους ουρανούς για να σας βοηθήσω. Χαρίζω το Πνεύμα Μου πλουσιοπάροχα σε όσους καλούν το Άγιο Πνεύμα Μου να έρθει να τους συμβουλεύσει. Όμως ενώ ανοίγω τις πύλες του Ουρανού και σκορπίζω τα δώρα Μου στην ανθρωπότητα και χρησιμοποιώ ακόμη και τους ανέμους σαν αγγελιαφόρους, η γη περιφρονεί τα δώρα Μου και τους αγγελιαφόρους Μου, μολύνοντας και τα δύο. Φανερώνω θαυμαστά σημάδια, αλλά και πάλι η γη δεν εκτιμάει τους καρπούς της μεγάλης Μου Αγάπη?...
Οργή με καταλαμβάνει όταν βλέπω να καταπατούνται τα Άχραντα Μυστήρια του Υιού Μου, ενώ ξέρω ότι και σήμερα, παρά την ασέβειά σου, γενεά, ο Υιός Μου θα θυσίαζε ξανά τη Ζωή Του για σένα, αν χρειαζόταν! Το στόμα Του ανοίγει και στενάζει 8 με οδύνη και τα Μάτια Του αδιάκοπα χύνουν ποτάμια δάκρυα, απογοητευμένος από τους δικούς Του που αφήνουν να τους νικήσει το κακό. Πόσο απομακρυσμένοι είναι από την Αλήθεια... Κι όμως... παρά την ανομία τους ο Υιός Μου τους φροντίζει τρυφερά, γιατί η Αγάπη Του είναι απύθμενη.
Κόρη Μου, θα πρέπει να ανεχθώ αυτό το βδέλυγμα;9 Τα σώματά τους σήμερα είναι καταδικασμένα σε θάνατο, εκτός κι αν ακούσω κραυγή μετάνοιας να βγαίνει από την καρδιά τους.
Έλα, κόρη Μου, μην παύεις να επιτελείς το καθήκον σου, κάνε το καλό και γίνε η Ηχώ Μου.
Εγώ, ο Γιαχβέ, σε ευλογώ.

1 Ο Θεός εννοεί τον Σατανά.
2 Ο Πάπας Ιωάννης-Παύλος Β'.
3 Ο Θεός εννοεί τους ιερείς.
4 Ρώτησα από απελπισία, χωρίς να σκεφθώ.
5 Ιερατικές ψυχές που αποστάτησαν.
6 Σοφία Σειράχ 16:11-12.
7 Έχει βάλει σε πειρασμό.
8 Ο Ιησούς Χριστός.
9 Για το οποίο μίλησε ο προφήτης Δανιήλ. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου