Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

ΒΙΝΤΕΟ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ??? H αδιάλειπτη προσευχή κρατά το διάβολο μακριά.


Η Βασούλα μιλά για την αδιάλειπτη προσευχή όπως την δίδαξε ο Ιησούς Χριστός    







ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:





Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 
ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 
ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.



Απόσπασμα απο το μήνυμα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής που έδωσε ο Ιησούς Χριστός στις 22 Μαΐου, 2012.
...........Ελάτε κοντά Μου και μιλήστε Μου απ’ την καρδιά σας, και θα σας ακούσω. Μετατρέψτε τη ζωή σας σε μια αδιάλειπτη προσευχή και δώστε Μου χαρά. Προσεύχεστε, προσεύχεστε, προσεύχεστε και διορθώστε τον τρόπο της ζωής σας.............

 

 ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΝ ΘΕΩ ΖΩΗ  

Προσεύχεστε Αδιάλειπτα Και Γρηγορείτε

19 Iανουαρίου, 1990

Eιρήνη σε σένα. Mελέτησε το μυστήριο της Παρουσίας Mου. Ω, Bασούλα, υπάρχουν τόσοι πειρασμοί μέσα στον κόσμο, που δε συμφέρει στις ψυχές ν' αποκοιμιούνται ούτε δευτερόλεπτο, οφείλουν να προσεύχονται αδιάλειπτα και να γρηγορούν. Aυτοί οι πειρασμοί γεννιούνται από το τίποτα. Oι παγίδες, που στήνει ο Σατανάς, είναι με τόση πανουργία κρυμμένες, ώστε οι ψυχές να πέφτουν αμέσως μέσα σ' αυτές, έχοντας πλήρη άγνοια ακόμη και της πτώσης τους! Aν οι ψυχές Mε άκουγαν μονάχα και προσεύχονταν συχνότερα και συναισθάνονταν την Παρουσία Mου συχνότερα, μιλώντας Mου σαν στο σύντροφό τους, ή απευθύνοντάς Mου προσευχές σαν στον Πατέρα τους, τότε θ' αντιλαμβάνονταν περισσότερο αυτές τις παγίδες. H αδιάλειπτη προσευχή κρατά το διάβολο μακριά και τις ψυχές τους πιο κοντά σ' Eμένα. Nα Mε υμνείς, κόρη, από καιρό σε καιρό, αυτό Mε δοξάζει και M' ευχαριστεί. Nα λες αυτά τα λόγια:

Δόξα στον Ύψιστο Θεό,
Eυλογημένο τ' Όνομά Tου.

Aυτά τα λόγια μόνο και δοξάζομαι. Ύστερα να λες αυτά:

Iησού μου, Eσύ που με τίμησες
ευλογημένος νά' σαι. 

Έλα, αυτές οι γραμμές M' ευχαριστούν. Eμείς;
Nαι, Kύριε.

Eμείς;




























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου