Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΛΙΨΕΙΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ. ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΑΣ, ΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΑΣ, ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΕ ΜΕΝΑ. Ο ΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΑΣ.



EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ    ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.


30 Μαΐου 2016


Ω Θεέ, που είσαι γεμάτος Αγαθότητα και Καλοσύνη, με κάλεσες;

Βασούλα, κράτησα την υπόσχεση που σου έδωσα. Θυμάσαι την υπόσχεσή Μου; Η υπόσχεσή Μου δίνει ζωή και σε όλους όσους Με διαβάζουν. Σε κάλεσα τα πρώτα χρόνια, για να σου φερθώ με συμπόνια και στοργή. Υπήρξα η παρηγοριά σου στις διώξεις και τις δοκιμασίες σου. Αγαπημένη, μην αφήσεις να αποκάνουν τα Μάτια Μου προσμένοντας να Με συναντήσεις με αυτό τον τρόπο! Γίνε σπλαχνικά η Ηχώ Μου, και θα παρέμβω ενώ τα παιδιά Μου θα ακούνε τη μαρτυρία σου για τη Μεγαλοσύνη Μου, τη δύναμή Μου, τη Στοργή Μου και τη μεγάλη Αγάπη που έχω για το καθένα τους.
Μείνε πιστή στην αρετή, και απαγόρευσε στη γλώσσα σου να κρίνει. Να δούνε όλοι Εμένα σε σένα. Διαπλάστηκες από Εμένα, διδάχθηκες από Εμένα με τη χάρη για να αυξηθείς και να φτάσεις Εμένα. Ποτέ μην αμφιβάλλεις για την αδιάλειπτη Παρουσία Μου! Συνέχισε να Με επιθυμείς, πάντα Με ευχαριστεί. Το να Με αποζητάς Μου δίνει αμέτρητη χαρά. Είθε το χέρι σου να είναι πάντα διαθέσιμο να το χρησιμοποιήσω για να καταγράφω τα Λόγια Μου.
Πες σε όλους πως δεν ήρθα με το Σκήπτρο Μου για να καταδικάσω κανένα, αλλά ήρθα για να τους δείξω πώς να ακολουθήσουν το Δρόμο Μου, και να πάψουν να ακολουθούν διεστραμμένους δρόμους που οδηγούν στο Θάνατο!
Μείνε στις Αυλές Μου και θα συνεχίσω να σε προστατεύω. Θυμήσου πως η Σοφία ήταν και παραμένει ο Δάσκαλός σου. Και μην παρασυρθείς στον ύπνο, πριν την επιστροφή σου στο Σπίτι σου. Υπηρέτησε τον Οίκο Μου, μέσα στις Αυλές Μου, και συνέχισε να εξαπλώνεις το Μήνυμά Μου. Μη φοβηθείς τους άγριους ανέμους. Βρες καταφύγιο σε Μένα όταν τους συναντάς στο δρόμο σου.
Είναι γνωστό πως μπορώ να σας ανακουφίσω από τις θλίψεις που ίσως έχετε στην καρδιά σας. Τον πόνο σας, τη δυστυχία σας, δώστε τα όλα σε Μένα! Ο Ων είναι με το μέρος σας.  Προσευχηθείτε για ειρήνη

Αυτά που ζητούν τα χείλη μου από τους ανθρώπους, στο Όνομά Σου, δεν τους πείθουν ολότελα,
 μερικοί πείθονται, πολλοί, όμως, κλείνουν τ’ αυτιά τους…

Θυμάσαι την υπόσχεση που Μου έδωσες; Πάνω στην οποία έκτισες την ελπίδα σου και την αγάπη σου για Μένα; Ο Λόγος Μου που σου δόθηκε, δεν ήταν η παρηγοριά σου, και η υπόσχεσή Μου να ξαναδώσω ζωή πέρασε απαρατήρητη; Να χαίρεσαι, και να διατηρείς καρποφόρο τον Αμπελώνα Μου.1  Εγώ είμαι ο Φύλακάς του και τον επισκέπτομαι συχνά, και να θυμάσαι πως δεν τον φύτεψες εσύ, αλλά φυτεύτηκε από το Δικό Μου Χέρι. Και επέτρεψα σε ανθρώπους που δεν Με γνώριζαν, να Με γνωρίσουν και να Με αγαπήσουν, αφού γεύθηκαν τους καρπούς του Αμπελώνα Μου. Έτσι λοιπόν, με ελάχιστη προσπάθεια από την πλευρά σου, μεταμορφώθηκαν σε δοχεία Φωτός, αφού η ουσία που περιέχουν οι καρποί του Αμπελώνα Μου φανερώνει την γλυκύτητά Μου απέναντί τους.
Βλέπεις, Βασούλα, κάθε καρπός δεν είναι το ίδιο θρεπτικός, ενώ ο δικός Μου καρπός, που είναι ο Λόγος Μου, σας φυλάει από το Θάνατο. Θυμήσου, ετοίμασα για τους τόσο πονηρούς καιρούς σας, αυτόν τον Αμπελώνα και όσους εισέρχονται σ’ αυτόν, τους αλείφω το κεφάλι με έλαιο αγαλλίασης, τους στερεώνω στην Καρδιά Μου, μαθαίνοντάς τους Λόγια Σοφίας, ενώ ψιθυρίζω στο αυτί τους τις αρετές και τη δικαιοσύνη Μου, εξηγώντας τους γιατί θα πρέπει να Με ακολουθήσουν στο δρόμο το σωστό, και πως θα πρέπει να Μου αποτίουν φόρο τιμής.

Τι θα ήθελε η Καρδιά Σου να ακούσει απ’ αυτούς, Κύριε, από εμάς, για όλα όσα έκανες για μας; Και για τη μεγάλη καλοσύνη διανθισμένη με αγάπη, που μας έδειξες από το Άπειρο Έλεός Σου και την Απέραντη Καλοσύνη σου;

Δείξτε Μου την ευγνωμοσύνη σας ψάλλοντας δοξολογίες για την Καλοσύνη Μου, παιδί Μου! Γιατί παρακινήθηκα από την Πατρική Μου Ευσπλαχνία. Ακούστε: χαρείτε! Πανηγυρίστε! Πείτε Μου: ακούσατε ποτέ πως δίστασα να θρέψω το ποίμνιό Μου; Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε στην ιστορία στέλνω πάνω σε όλους σας, δημιουργία, το Πνεύμα Μου το Άγιο, για να μιλήσει στις καρδιές σας, να σας παρηγορήσει, να σας σώσει.
Η φανέρωσή Μου σ’ αυτόν τον Αμπελώνα θα φέρει το λαό Μου πίσω σε Μένα. Όλοι αυτοί που θα εισέλθουν σ’ αυτόν τον Αμπελώνα θα αγωνιστούν έναν αγώνα ευλογημένο από Μένα. Θα αποτελέσουν μέρος του λυτρωτικού Μου σχεδίου, θα αποτελέσουν μέρος δικό Μου. Θα κοπιάσουν μαζί σου σ’ αυτόν τον Αμπελώνα, αλλά όχι  μάταια. Θα διακηρύξουν τα θαύματά Μου και τη δόξα Μου σε πολλά έθνη και θα τους φέρω όλους στους κήπους του Αμπελώνα Μου, ώστε κι αυτοί να εξαγνιστούν και να αγιαστούν.
Αχ, Βασούλα! Αν ήξερες… Αν ήξερες πώς ζαρώνει από φόβο το Θηρίο μπροστά στο Σχέδιό Μου, και για όσα έχω κάνει για σένα και τους άλλους. Με χιλιάδες μυριάδες δαίμονες άφησε την περιοχή του, την Άβυσσο, για να τους ρίξει όλους στη μάχη ενάντια στη δημιουργία Μου, και να απλώσει την εξουσία του πάνω σε κοιλάδες και βουνά, για να πετύχει το καταστρεπτικό του σχέδιο και να εξαλείψει την ανθρωπότητα. Το Σχέδιό Μου θα τραντάξει τα θεμέλια τούτης της γης. Πήγαινε λοιπόν και πες σ’ αυτή τη γενεά πως ‘ο Θεός είναι εδώ, μαζί μας, τώρα! Μην κοιτάξτε πίσω σας, αριστερά ή δεξιά σας, κοιτάξτε εμπρός ποιος στέκεται μπροστά σας’.
Προσευχήσου για ειρήνη, προσευχήσου για την παλινόρθωση του Οίκου Μου, προσευχήσου αυτή η γενεά να επιστρέψει σε Μένα. Πες τους για τον Αμπελώνα Μου, που ποτίστηκε από την Πηγή της Ζωής, αυτήν που δίνει παντοτινούς καρπούς που τους ευλόγησα, τους κράτησα στα Χέρια Μου και μόχθησα γι’ αυτούς.
Έλα, αναπαύσου σε Μένα. Όλο το έργο σου δεν θα πάει χαμένο. Θα κάνω να σιωπήσουν πολλά στόματα που ορκίστηκαν να σε αναγκάσουν να σιωπήσεις. Να είσαι ευλογημένη. IC


1Τα Μηνύματα της Αληθινής εν Θεώ Ζωής.












13 Φεβρουαρίου 2016

Σου δίνω την Ειρήνη Μου. Θέλεις να γράψεις τα λόγια Μου;

Ναι, Κύριε ...

Αυτή η γενεά δύσκολα λυγίζει. Εξασθενημένοι από τις αμαρτίες τους στηρίζουν την εμπιστοσύνη τους στο διάβολο και χτίζουν την ελπίδα τους σ’ αυτόν. Αν και στάθηκα μπροστά τους για να Με δουν όλοι, λίγοι έδωσαν σημασία. Οι ηγέτες τους έγιναν κακοί, και εξαιτίας τους ο θάνατος περιμένει πολλά έθνη. Πόσο έκλαψα για σένα, δημιουργία! Εσύ που η ζωή σου τώρα θα κυλήσει προς το θάνατο. Και τότε, όταν οι φλόγες γλείψουν σαν γλώσσες τους κατοίκους σας, σκάζοντας στον αέρα, θα ρωτήσω αυτή τη γενεά: Πού θα βρείτε ανακούφιση; Και σε ποιον; Στο διάβολο; Στον εγωϊσμό σας ή στον εαυτό σας;
Ήρθε η ώρα να αποδοθεί η Δικαιοσύνη Μου, γιατί η τιμωρία αυτής της άπιστης γενεάς είναι μπροστά στις πόρτες σας. Θα εκτελέσω τις εντολές Μου κατά γράμμα. Όταν θα ακούσετε μια βροντή,  η Φωνή Μου θα ακουστεί να βροντάει στα αυτιά σας, και να αντηχεί στα πέρατα της γης. Και τότε θα μάθετε πως ο κόσμος και όλοι όσοι κατοικούν σ’ αυτόν θ’ ακούσουν τη Φωνή της Δικαιοσύνης: το κακό θα φέρει το θάνατο σε πολλές χώρες ... Η καταστροφή θα τρυπώσει μέσα σε κάθε πόλη.
Δεν ακούσατε ότι «ο Άγγελος του Γιαχβέ θα περικυκλώσει πόλεις και χώρες» φωνάζοντας σε όλους να μετανοήσουν; Όλα αυτά θα γίνουν στις μέρες που θα έρθουν.
Επομένως, εσείς που μπήκατε στις Αυλές Μου και πιστέψατε στα λόγια Μου, προσευχηθείτε και μην τρομάζετε ούτε να φοβάστε, αλλά εσείς που αμέτρητα χρόνια χλευάζατε τα λόγια Μου, χτυπώντας με τη γλώσσα σας τους προφήτες Μου, φυλαχθείτε! Επειδή χρησιμοποιήσατε ψέματα για να δικαιολογήσετε τα ψέματά σας, θάψατε πράγματι τα Λόγια Μου μέσα στον τάφο σας. Ναι, αλήθεια, συνεχώς διαστρεβλώνατε τα λόγια Μου, αλλά οι αμαρτίες σας προκάλεσαν ένα χάσμα ανάμεσα σε Μένα και σε σας. Και τώρα, δεν θα παραμεριστεί η Δικαιοσύνη. Σας βεβαιώνω, πικρές θα είναι οι μέρες που θα έρθουν, όταν θα βρεθώ απέναντί σας... Προσευχηθείτε και μην επιτρέπετε στα βλέφαρά σας να κλείσουν απ’ τον ύπνο!

Να πώς πρέπει να προσεύχεστε:

"Γιαχβέ, Θεέ μου,
ας έρθει μπροστά Σου η προσευχή μου,
άκουσε την κραυγή μου για έλεος και βοήθεια,
συγχώρεσε αυτούς που δεν πιστεύουν σε Σένα, Θεέ μου,
και δεν εμπιστεύονται τη σωτήρια δύναμή Σου.
Μην καταργήσεις το φως από τις μέρες μας,
μαραίνοντας μ' αυτό τη γη με μια αστραπή.
Αλλά μέσα στην πατρική Σου Ευσπλαχνία,
λυπήσου μας και συγχώρεσε μας.
Μην αφήσεις τον πονηρό να χύσει σα νερό το αίμα μας. Συγχώρεσε την ανομία μας, συγκράτησε το θυμό Σου, λαμβάνοντας υπόψη την αδυναμία μας.
Συγκράτησε τους αγγέλους της καταστροφής 
και δώσε μας μια ακόμη ευκαιρία να φανούμε 
αντάξιοι της καλοσύνης Σου.
Στηρίζω την ελπίδα μου σε Σένα. Αμήν"
Συγκράτησε τους αγγέλους της καταστροφής
και δώσε μας μια ακόμη ευκαιρία να φανούμε
αντάξιοι της καλοσύνης Σου.
Στηρίζω την ελπίδα μου σε Σένα.
 Αμήν"

Με πόση χαρά θα δεχθώ την προσευχή αυτή. Την προσευχή αυτή που θα Με κάνει να αλλάξω γνώμη! Κόρη Μου, θα ευλογήσω όλους αυτούς που θα απαγγείλουν ειλικρινά αυτή την προσευχή. Ας ακουστεί αυτή η προφητεία. «Η ημέρα και η ώρα ανήκουν σε Μένα, τον Θεό σας.» Να τι θα πεις σε όσους σε ρωτούν για το χρόνο και την ώρα της δικαιοσύνης Μου! Η Αγάπη σε αγαπά.
AlphaOmega











12 Φεβρουαρίου 2016

Θεέ μου, Πατέρα, Βασιλέα των βασιλέων,
ήμουν μισοπεθαμένη πριν να Σε συναντήσω,
πριν να μου εμφανιστείς Εσύ…
Και στάθηκα μπροστά στο Θείο,
χωρίς να καταλαβαίνω, γεμάτη δέος!
Στάθηκα μπροστά στον Δημιουργό,
όπως ένα παιδί, ντυμένο με βρώμικα και ελεεινά κουρέλια,
στέκεται μπροστά στη χώρα των Θαυμάτων.
Σαστισμένη όπως ήμουν, μου χαμογέλασες,
μου χαμογέλασες παρόλο που ήμουν
ακόμη σε καταχθόνιο σκοτάδι.
Ήμουν μπερδεμένη και κατάπληκτη, ιδίως
όταν Σε άκουσα να λες:
«Μακάριοι όσοι έχουν καθαρή καρδιά, γιατί
δική τους είναι η Βασιλεία των Ουρανών».
Κι όταν άνοιξες ξαφνικά τα Χείλη Σου για να μιλήσεις πάλι,
μια δέσμη Φωτός σαν ακτίνα ξεχύθηκε από το Στόμα Σου,
φωτίζοντας την ψυχή μου,
ενώ η Αθάνατη Πνοή Σου φύσηξε πάνω μου,
ζωντανεύοντας τη μνήμη μου – ένα θαύμα –
γιατί όσο περισσότερο Σε ατένιζα,
τόσο περισσότερο Σε αναγνώριζα και Σε θυμόμουν.
Ποιος έβαλε πλούσια τη Σοφία
στα σπλάχνα της ψυχής μου;

Εγώ την έβαλα!

Και ποιος έδωσε φρόνηση στην καρδιά μου;

Παιδί Μου, Εγώ την έδωσα… Και τότε γεννήθηκες απ’ την καρδιά Μου.  Αναστήθηκες για να γίνεις ένας από τους αποστόλους Μου και ένας μάρτυρας για να δώσεις μαρτυρία για την ενότητα.

Ειλικρινά, δεν θεωρώ τον εαυτό μου άξιο να είμαι ένας απ’ αυτούς. Αλλά μην απομακρυνθείς από κοντά μου! Στο παρελθόν, ενώ τα μάτια μου είχαν ακόμη λέπια αμετανοησίας, και ο θάνατος τριγύριζε πάνω απ’ το κεφάλι μου, μου έστειλες ένα μεγάλο Σεραφείμ, που πέταξε για να με πλησιάσει, όχι για να με αγκαλιάσει, αλλά να καθαρίσει τον οργανισμό μου από τις αμαρτίες μου, και να ξεπλύνει τα βρώμικα κουρέλια μου. Αυτή ήταν, Πατέρα, η αρχή για μια καινούργια μορφή ύπαρξης μέσα μου, όταν αντιλήφθηκα την αθανασία μου αρκεί να κατοικήσω μέσα Σου...
Αυτό ακριβώς έγινε μαζί μου στα πρώτα μου βήματα προς το Ακτινοβόλο Φως που είσαι Εσύ, Θεέ και Πατέρα μας…

Κι από τότε, είχες την επιθυμία να Με γνωρίσεις με τον τρόπο που φανερώθηκα, στο παρελθόν, στους πατέρες και τους προπάτορές σας.

Πού θα βρω λόγια τόσο ισχυρά ώστε να εκφράσω τα αισθήματά μου σε Σένα και για Σένα; Με ποιον τρόπο και να προσπαθήσω, θα αποτύχω. Το πνεύμα μου αποζητά την Πατρική Σου Αγάπη. Λιώνει από δίψα αγάπης για Σένα, Γιαχβέ, Σε προσμένω καθημερινά, και στα όνειρά μου ακόμη.
Αν δεν ήταν το Στοργικό Σου Χέρι, ούτε στιγμή δεν θα άντεχα στις θύελλες των άγριων διωγμών που με κυκλώνουν όλα αυτά τα χρόνια! Αλλά όλα εξαφανίζονται  με τη δική Σου Παρουσία, κι εγώ, όπως είπες κάποτε, νιώθω σαν πουλί, ελεύθερο, που πετά στους ουρανούς, νιώθω ελεύθερη!

Η ελευθερία βρίσκεται στο Πνεύμα. Καλώ όλους τους ανθρώπους κοντά Μου. Τους καλώ πρώτα σε μετάνοια. Τους καλώ να πιούν από την Πηγή της Ζωής. Μακάρια η ψυχή που έμαθε να Με αγαπάει. Να είσαι χαρούμενη Βασούλα Μου, ποτέ μην καθυστερείς να έρχεσαι και να προσεύχεσαι, αλλά αγαπημένη, να έρχεσαι κοντά Μου σε κάθε περίσταση. Να εργάζεσαι για Μένα με χαρά, με ειρήνη και Αγάπη.

Κύριε, Πλάστη και Δημιουργέ μου, σπλαχνίσου με…

Ποτέ δεν θα αρνηθώ μια ψυχή που μετανοεί. Θα ακούσω όλες τις προσευχές σας αν είναι σύμφωνες με το Θέλημά Μου.  Αυξήσου στην Αγάπη Μου, κόρη, Εγώ, ο Γιαχβέ, σε ευλογώ.

AlphaOmega






9 Φεβρουάρίου 2016

Κύριε, Θεέ μου, μας έχεις πει τόσες πολλές φορές ότι είναι γνωστό πως ανατρέπεις βασίλεια, είναι γνωστό πως ισοπεδώνεις πόλεις όταν αυτές Σε προκαλούν και εμποδίζουν το πέρασμά Σου ανάμεσα στο λαό Σου. Με όλο το σεβασμό μου προς την Αγιότητά Σου, είναι τώρα πάνω από 30 χρόνια που λες να κάνουμε υπομονή για τη λύτρωσή μας και για τον ερχομό του θριάμβου Σου και πως ‘καμιά χώρα δεν γεννήθηκε μέσα σε μια μέρα’, και ‘καμιά πόλη δεν χτίστηκε μέσα σε μια μέρα’, σαν μια έκφραση για να περιμένουμε και να μη βιαζόμαστε. Αλλά μετά από 30 χρόνια, σίγουρα θα είχε χτιστεί μια πόλη και σίγουρα μια χώρα θα είχε 30 ετών κατοίκους.  Συν τα παιδιά τους.

Βασούλα! Έχεις δίκιο να είσαι ανυπόμονη;

Πληθαίνει το κακό,  δεχόμαστε διώξεις.

Να αφαιρέσω τώρα τη ζωή από τα τρία τρίτα των κατοίκων της γης και να χαθούν από τη Φωτιά Μου; 
Ή προτιμάς να μαλακώσω;

Κύριε, βλέπεις κάποια προσπάθεια εκ μέρους μας να απαρνηθούμε τις αμαρτίες μας και να μετανοήσουμε;

Συγκρατώ το θυμό μου,

Με μια κλωστή;

Όχι, με ψυχές που προσεύχονται με αγωνία για τη μεταστροφή του κόσμου και Μου προσφέρουν θυσιαστική αγάπη. Και που ακολουθούν τα Αιματοβαμμένα Ίχνη Μου. Αυτές οι ψυχές έχουν αφιερωθεί πλήρως, ψυχή και σώμα για το καλό και τη μεταστροφή των συμπατριωτών τους. Θα σας επισκεφθώ σύντομα, αλλά το να κρίνω πρόωρα δεν θα ωφελήσει κανέναν. Ωστόσο, η Κρίση Μου με Φωτιά δεν είναι μακριά σας. Δεν έκλεισα την Κρίση Μου μέσα σε κελάρι! Η Κρίση Μου θα αφεθεί ελεύθερη. Βλέπεις, Βασούλα, η συμπόνια του ανθρώπου είναι περιορισμένη, το ίδιο και η υπομονή του, και τα δυο δεν επεκτείνονται πέρα από τον εαυτό του, αλλά η δική Μου συμπόνια απλώνεται σε καθετί που ζει. Θάρρος! Υπομονή! Δεν θα σε σπάσουν!

Κύριε, φέρε ειρήνη στον κόσμο, φέρε ενότητα στον Οίκο Σου και συμφιλίωση.

Κοίτα, για χάρη του Αγίου Μου Ονόματος, θα συνενώσω τον Οίκο της Ανατολής με τον Οίκο της Δύσης. Δεν σου το προείπα;1 Σου είπα ότι θα πρέπει να θεωρείτε τους εαυτούς σας ευλογημένους γιατί σε λίγο ο Πατέρας Μου θα επιτελέσει θαύματα και θα χαρίσει σε εσάς που γυρεύετε την ενότητα, μια άνευ προηγουμένου νίκη. Αυτό είναι το αποτέλεσμα, κόρη, των ειλικρινών καρδιών που προσευχήθηκαν για ενότητα. Ναι! Πράγματι, ο Θεός, όπως είπα, θα σας φανερώσει σύντομα την εύνοιά Του…
Επομένως, τα Τείχη Μου θα ανοικοδομηθούν, θα υψωθούν όπως ήταν κάποτε, κι εσύ, μικρό βλαστάρι από τον Ανατολικό Οίκο, μείνε ακλόνητη, να μοιάζεις με διαμάντι στερεωμένο στο Στέμμα Μου. Κανένας δεν μπορεί να είναι περισσότερο αληθινός στο λόγο Του από ό, τι είμαι Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ο οποίος είμαι η Αλήθεια. Μοιράσου τη Φιλία Μου και μην είσαι σα φράχτης ανάμεσα σε σένα και σε Μένα. Χαίρομαι με τη στενή σχέση σου μαζί Μου. Αντάμειψέ Με και συνέχισε να είσαι πιστή στην αποστολή σου, υπενθυμίζοντας στα έθνη την πληθωρική Μου Αγάπη, το Άπειρο Έλεός Μου και τη Στοργή Μου. Φανέρωσέ Με…
Προσευχήσου και αγάπα Με. Εγώ, ο Ιησούς, είμαι όλα όσα χρειάζεσαι. 


1 Μήνυμα 2 Ιουνίου 2015.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου