Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

( 5 ) Ο ΘΕΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ............ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΕΝ ΘΕΩ ΖΩΗΣ

 

Ειρήνη σε σας ...
Είμαι ο Άγιός σας που σας προσέχει από ψηλά ...
Συγκεντρωθείτε και νιώστε την Παρουσία Μου ...
Νιώστε την Παρουσία Μου, νιώστε τη Ματιά Μου πάνω σας.
Σας βεβαιώνω πως κανείς δεν έχει μεγαλύτερη αγάπη από τη δική Μου.
Εγώ είμαι Αυτός, Αυτός που σας αγαπάει πιο πολύ, ο ζωντανός Θεός.
Σήμερα, αγαπημένοι Μου, τα έθνη σας ζούνε στο σκοτάδι, Εγώ όμως από το Άπειρο Έλεός Μου κατεβαίνω για να ανορθώσω τον Οίκο Μου και να σας φέρω πίσω σε Μένα.
Χαρίζω πλουσιοπάροχα το Πνεύμα Μου σε όλη την ανθρωπότητα για να θρέψω τα πεινασμένα σας έθνη με το Λόγο Μου και να σας υπενθυμίσω ότι είμαι Άγιος.
Έρχομαι κοντά σας για να σας ενθαρρύνω να κάνετε το καλό και να αποθαρρύνω τις αμαρτωλές ροπές σας.
Στέκομαι μπροστά στην πόρτα σου, ψυχή, και χτυπώ.
Εγώ είμαι Αυτός που γυρεύεις.
Εγώ είμαι Αυτός που ανυψώνει την ψυχή σου και τη γεμίζει αγαλλίαση.
Σας βεβαιώνω πως η Αγάπη βρίσκεται στο δρόμο της επιστροφής.
Η Επιστροφή Μου επίκειται, γι’ αυτό προσευχηθείτε για τη μεταστροφή των ψυχών, προσευχηθείτε να μεταστραφούν πριν την Επιστροφή Μου, προσευχηθείτε θερμά να φτάσει στ’ αυτιά τους η Φωνή Μου μέσα σ’ αυτή την ερημιά και να διαπεράσει την κώφωσή τους.
Προσευχηθείτε στον Πατέρα να μην ξεχειλίσει το Ποτήρι της Δικαιοσύνης Του πριν τη μεταστροφή σας.
Γενεά.
Κάλεσέ Με και θα σε ακούσω.
Ω γενεά, γενεά ... ανείπωτα διεφθαρμένη ... απερίγραπτα μολυσμένη, η ενοχή σου σε θανατώνει.
Η διαφθορά σου, γενεά, και η απιστία σου έχουν διαπεράσει την Αιωνιότητα, κάνοντας να τρέμουν οι στύλοι του ουρανού, οι ανομίες σου έχουν απογυμνώσει το πνεύμα σου από κάθε σοφία.
Αν ήξερες μόνο πως τρέμουν οι άγγελοί Μου όταν βλέπουν τι σας περιμένει ...
Γη, που θα σκεπαστείς με το ίδιο σου το αίμα εξαιτίας της αποστασίας σου.
Γη που θα γίνεις κομμάτια μπροστά στα μάτια των αγγέλων Μου.
Αν μπορούσατε να αντιληφθείτε όλοι την επικείμενη συμφορά, δεν θα ξοδεύατε, όπως τώρα, την ανάσα σας σε κούφια λόγια και σε ασέβεια.
Εγώ, ο Κύριος, χαρίζω πλουσιοπάροχα το Πνεύμα Μου για να σας προετοιμάσω, να σας διδάξω από τον ουρανό και να σας καλέσω σε μετάνοια και σε μεταστροφή, είμαι Θεός Ελέους και σκύβω πάνω σας αυτούς τους καιρούς της Χάριτος για να σας σώσω.
Ακούστε τις απεγνωσμένες Μου Κραυγές, αγαπημένοι, έρχομαι να σας ξυπνήσω.
Δεν κουράζομαι να επαναλαμβάνω τις εκκλήσεις Μου, αχάριστη γενεά, και θα συνεχίσω να επαναλαμβάνω τις εκκλήσεις Μου.
Τα Χείλη Μου ποτέ δεν θα κουραστούν να σας καλούν, αλλά όσο κι αν μιλώ, ο πόνος Μου παραμένει ...
Κι όμως, το Φως είναι κοντά σου γενεά για να διώξει το σκοτάδι σου ...
Ανοίξτε τα μάτια σας, ανοίξτε τα μάτια και θα Με δείτε μέσα στη Λαμπρότητά Μου.
Είμαι πρόθυμος να φωτίσω τα μάτια σας για να δείτε και να μην αποκοιμηθείτε μέχρι θανάτου.
Τα έργα της γενεάς σας είναι διεφθαρμένα και επαίσχυντα, απέχουν πολύ από τη δική Μου Εικόνα, απέχουν από την Αγάπη, απέχουν από την Αγιότητα.
Είμαι ο Άγιός σας κι όμως Με σταυρώνετε κάθε λεπτό.
Είμαι Εκείνος που σας περιβάλλει σήμερα με τα Χέρια Του με πολλή Αγάπη, και με το Χέρι Του σας τρέφει σπλαχνικά με το Λόγο Του για να σας επαναφέρει στη θέωση, ατροφική γενεά.
Έρχομαι για να σας γλυτώσω από τον πονηρό, δεν έρχομαι για να σας απειλήσω, έρχομαι για να σας προειδοποιήσω μόνο από το Άπειρο Έλεός Μου.
Η Καρδιά Μου λαχταρά να σας κατέχει και να σας κάνει δικούς Της για την αιωνιότητα και να σας ντύσει με κατάλευκα ρούχα.
Η Καρδιά Μου γυρεύει απελπισμένα να σας απομακρύνει από τα αίσχη σας.
Φωνάζω, αλλά πολλοί από σας σήμερα αρνούνται να απαντήσουν, μιλώ μέσα από αδύναμα όργανα αλλά πολλοί από σας αρνούνται να ακούσουν.
Αντίθετα, οι άνθρωποι αυτοί φέρονται στους απεσταλμένους Μου όπως σε απατεώνες, οι άνθρωποι αυτοί θα προτιμούσαν να κάνουν ό, τι Μου είναι πιο δυσάρεστο: να τους αφαιρέσουν τη ζωή... πιστεύοντας ότι Μου προσφέρουν ιερή υπηρεσία.
Το πνεύμα τους, μέσα στην άγνοια και στο σκοτάδι, δεν αναγνωρίζει το Άγιο Πνεύμα Μου της Χάριτος, όπως και οι Εβραίοι δεν αναγνώρισαν στο Πρόσωπό Μου τον Μεσσία.
Με προκαλούν, δεν Με δοξάζουν, Μου φράζουν το δρόμο με αγκάθια και βάτους, ενθαρρύνοντας την ανηθικότητα και την ασυδοσία στην ασεβή και ασύνετη αυτή γενεά.
Νιώστε την Αγωνία Μου, νιώστε τη Θλίψη Μου ...
Τα Μάτια Μου θολώνουν και μαραίνονται από το κλάμα.
Έρχομαι κοντά σας με μεγάλη αγάπη να σας προσφέρω το δώρο της Αγάπης Μου, το δώρο του Πνεύματός Μου, το δώρο της Θεότητάς Μου, έρχομαι να σας θυμίσω την Αγιότητά Μου.
Πες Μου, λοιπόν, κάνε Με να σε ακούσω, εσένα που η Ιερή Μου Καρδιά αγαπά και που για σένα χτυπά, θα σε δω ποτέ να επιστρέφεις από αυτή την ερημιά;
Γύρισε σε Μένα για να μην αγωνιώ άλλο, περιμένοντας να ακούσω τον ήχο των βημάτων σου.
Δεν θα σε επιπλήξω, όχι, θα σε αφήσω μόνο να ριχτείς στην Αγκαλιά Μου και θα σε λικνίσω με Δάκρυα Χαράς, παιδί Μου.
Θα σε περιβάλω με τον χείμαρρο της αγάπης Μου, γεμίζοντας την ψυχή σου με την Ειρήνη Μου ...
Θα σε φροντίσω, δεν είμαι ο Ποιμένας σου;
Κατάλαβε πως ζεις την απαρχή των καιρών που σας αναγγέλθηκαν.
Είπα ότι το Πνεύμα Μου της Χάριτος θα φυσήξει πάνω στους νεκρούς σας.
Θα σας σηκώσω από τους τάφους σας και θα σας φέρω πίσω στον τόπο σας:
την Ιερή Μου Καρδιά.
Και θα σας γεμίσω με το Πνεύμα Μου, γιατρεύοντάς σας και θα Με αναγνωρίσετε για Θεό σας.
Εσείς, από την πλευρά σας, ανοίξτε τα μάτια και την καρδιά σας, εγκαταλειφθείτε σε Μένα, προσφέρετέ Μου τη θέλησή σας, κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα..
Να θυμάστε την Αγία Μου Παρουσία.
Γίνετε τα Φωτεινά Μου σκεύη που μεταφέρουν το Λόγο Μου και διαδώστε τα Μηνύματά Μου.
Εγώ, ο Κύριος, ευλογώ τον καθένα σας, αφήνοντας τον Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας.
Να είστε ένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου