Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Γενεά, ο Εχθρός Μου σας αιχμαλώτισε και σας υπνώτισε μέσα στον ύπνο σας. Σας περιέβαλε με τα ψέματά του και σας υπνώτισε και η μνήμη σας, πέφτοντας σε λήθη, βυθίστηκε στο σκοτάδι. 2 Αλλά Εγώ, ο Θεός σας, σας λέω: γιοι! και θυγατέρες! Είστε απόγονοι του Υψίστου! Κατάγεστε από την ίδια την Κυριαρχία και την Λαμπρότητα - ω ελάτε! ανήκετε σε Μας! 3 Ανήκετε στον Ουρανό... Έχετε Βασιλική καταγωγή, λοιπόν γιατί, γιατί ακούτε το Θηρίο; Είστε ευλογημένοι κατ' Εικόνα Μας, κατ' εικόνα όχι του Θηρίου! Είστε όλοι προορισμένοι να βαδίζετε στις αυλές του οίκου του Παντοδύναμου, επιτρέψτε Μου λοιπόν να σας ντύσω με την Λαμπρότητά Μου. Ανοίξτε την καρδιά σας και θα σας σώσω!







EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ    ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.




10 Αυγούστου, 1994

Σου δίνω την Ειρήνη Μου. 
Είμαι ο Κύριος και πρόθυμα σου παρέχω τροφή από τον ουρανό. 
Γράψε, περιστέρι Μου, γράψε αυτά τα λόγια από τις Γραφές: 
"Εάν μένετε ενωμένοι μ' Εμένα,
και τα λόγια Μου μένουν μέσα σας,
ζητήστε ότι θέλετε και θα γίνει σ' εσάς."
1
Άκου και γράφε: Με το Έλεός Μου, σας λυπήθηκα και γι' αυτό είμαι εδώ για να διδάξω τους αδίδακτους και να δώσω το Νόμο Μου στους άνομους. 
Θα συνεχίσω να τρέφω αυτή τη γενεά με την κληρονομιά του Ουράνιου Πατέρα Μου. 
Ο Άρτος που σας θεραπεύει έρχεται από ψηλά. 
Ο Άρτος της διδασκαλίας κατεβαίνει από τον ουρανό, από τα αποθέματα του Πατέρα Μου. Κανείς δεν θα πρέπει να λέει: "Δεν έχω τίποτε να φάω" 
Είμαι εδώ και σας τον προσφέρω, ώστε να μην μπείτε στον πειρασμό να φάτε ό,τι είναι άθλιο και θανατηφόρο, ό,τι προέρχεται από τη ρίζα του κόσμου. 
Το Πνεύμα Μου σας προσφέρει ζωή και ειρήνη. 
Σας γράφω αυτά τα λίγα λόγια μέσ' από το λουλούδι.

Κύριε, μερικοί Ελληνορθόδοξοι κληρικοί δεν πιστεύουν ότι Εσύ μιλάς, γιατί χρησιμοποιείς τη λέξη "λουλούδι" για μένα.

Το ξέρω, μα δεν έχουν διαβάσει: "...το άνθος των παιδιών τους είχε πεθάνει..."2 
Γι' αυτούς λέω: "ανοίξτε την καρδιά σας και θα λάβετε Φως και θα πιστέψετε." 
Τώρα, είναι σαν αξιολύπητο πλήθος που πλανιέται στις σκιές και στο σκοτάδι. 
Με το Έλεός Μου παραβλέπω πολλά σφάλματά τους, για να τους δώσω χρόνο να μετανοήσουν! 
Έλα, φίλη Μου, δεν έχω ξεχάσει τι Μου πρόσφερες εκείνη τη μέρα. 
Πλησιάζει η στιγμή που θα μπορώ να επωφεληθώ από την προσφορά σου. 3 
Ως τότε, θα σε προετοιμάσω. 
Οι εμφανίσεις Μου θα εξακολουθήσουν πάνω σου για να σε ενθαρρύνω. 
Αχ, παιδί Μου, και τι δεν θα κάνω για σένα. 
Με την στοργική Αγάπη Του, ο πατέρας Μου σκέπασε το δρόμο σου με ζαφείρια: ένας Βασιλιάς, κι όμως τόσο μητρικός. 
Ένας Κριτής, κι όμως τόσο στοργικός και τρυφερός. 
Το Άλφα και το Ωμέγα, κι όμως τόσο πράος. 
Έλα, Εγώ και εσύ. 
Εμείς;

Ναι!

Μίλησε στο Όνομά Μου. 
Αυτό Με ευχαριστεί και Με τιμά.

Κύριε, Σε αγαπώ και χαίρομαι κάθε λεπτό της Παρουσίας Σου.

Κι Εγώ επίσης χαίρομαι να σου μιλώ μ' αυτόν τον τρόπο.

Αυτό διαρκεί Κύριέ Μου, οποτεδήποτε και οπουδήποτε κι αν είμαι, το έχω πάντα αυτό το δώρο, έτσι δεν είναι;

Ναι. 
Αυτό σου το προσφέραμε ο Πατέρας και Εγώ. 
Α! Βασούλα, κάποια μέρα θα εμφανιστείς στις Αυλές του Πατέρα Μου μαζί Μου. 
Όμως δεν θα δρέψω ακόμη το λουλούδι Μου, όχι πριν να ολοκληρωθεί το σχέδιο Μου για σένα. 
Μέχρι τότε, συνέχιζε να πίνεις το Αίμα Μου και να τρως το Σώμα Μου. 
Ο Άγιος είναι μαζί σου. 



1 Ιωάν.15:7
2 Σοφία 18:12
3 Διάβασε το μήνυμα της 8ης Αυγούστου, 1994.




















8 Αυγούστου, 1994


Θεέ Μου, ήταν δική Σου επιθυμία
να γίνω η ζωντανή Σου πινακίδα,
η Ηχώ Σου και η άρπα Σου.
Επειδή γνωρίζω, Ηλί Μου,
ότι οι σκέψεις Σου είναι υπεράνω των δικών μου
και οι δρόμοι Σου είναι υπεράνω των δικών μου,
όπως οι ουρανοί είναι ψηλά πάνω από τη γη,
έλα και εξέτασέ με εξονυχιστικά.
Έλα και έλεγξε την καρδιά μου,
δοκίμασέ με με τη φωτιά Σου και
ρίξε ελεύθερα τα βέλη Σου πάνω μου.
Βεβαιώσου ότι δεν βαδίζω προς το χαμό.
Οδήγησε το βήμα μου στο δρόμο που
οδηγεί στην Αιώνια κατοικία Σου,
γιατί ποθώ μια μέρα να βαδίσω
στις Ουράνιες Αυλές Σου!

Πόσο Μου αρέσει το πνεύμα σου. 
Ευχαρίστησή Μου είναι να εξακολουθώ να σε χρησιμοποιώ σαν πινακίδα Μου, σαν ηχώ Μου και σαν άρπα Μου - όσο αχνός κι αν είναι ο ήχος σου, Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. 
Σου υπόσχομαι ότι μεσ' από σένα θα φανερώσω την δόξα Μου σ' όλα τα έθνη. 
Παραμέρισε και άφησέ Με να μπω στη θέση σου. 
Σου λέω, πολλοί θα αναγνωρίσουν σ' αυτά τα Μηνύματα Εμένα, τον Ύψιστο... ακόμη και ειδωλολάτρες θα Με ποθήσουν. 1 
Το Πνεύμα Μου θα τους αγγίξει σαν απαλή αύρα. 
Θα πάω σε χώρες που ποτέ δεν αγίασαν το Όνομά Μου, θα μιλήσω σε λαούς που ούτε Με κάλεσαν ποτέ, ούτε επικαλέστηκαν το Όνομά Μου.

Κύριε, άνοιξε τα χείλη μου και το στόμα μου θα επαναλάβει τα λόγια που μου έδωσες.

Ναι! 
Θα Με ακούσει όλος ο κόσμος. 
Να είσαι πειθήνια και θα εκπληρωθεί σε σένα το Θέλημά Μου - στο μεταξύ θα εξακολουθώ να σου δίνω κρυφά 2 τα διδάγματα της Σοφίας Μου, προκαλώντας δέος στο νου των φιλοσόφων. 
Θα αποδώσω στους υπερήφανους ό,τι τους αξίζει... 
Ναι, θα ντροπιάσω τους σοφούς και θα τους ρίξω όλους σε τέτοια σύγχυση που δεν θα ξεχωρίζουν το αριστερό τους χέρι από το δεξί. 
Σήμερα, αυτοί οι ίδιοι χαίρονται μέσα στην πλάνη τους και στον δικό τους πύργο της Βαβέλ. Αυτοί οι διανοούμενοι έχουν αγοράσει τον κόσμο και κατέχουν τα πάντα... 3

Κύριε! Να τολμήσω να Σου υπενθυμίσω πως κι αυτοί είναι παιδιά Σου;

Ακόμη δεν άκουσα απ' αυτούς: "δεν υπάρχει άλλος Θεός εκτός από Σένα, Πατέρα!"

(Αυτή η απάντηση έκανε την ψυχή μου να μελαγχολήσει.)
Κύριε, οι Γραφές λένε:
"Εγώ είμαι ο Γιαχβέ, και δεν υπάρχει άλλος, Αυτός που κατασκεύασε το φως, και έφτιαξε το σκοτάδι, Αυτός που κάνει ειρήνη και κτίζει κακό, Εγώ ο Γιαχβέ κάνω όλα αυτά" (Ησαΐας 45:6-7)
Κύριε, είσαι Κυρίαρχος των ουρανών και των όλων!
Είσαι ο Άγιος και βεβαίως μπορείς να λάμψεις στο σκοτάδι
για να φέρεις φως και είσαι γνωστός για το Άπειρο Έλεός Σου,
εγώ η ίδια δοκίμασα την απέραντη στοργή Σου,
σίγουρα μπορείς να φέρεις ευημερία από την καταστροφή;

...Κάθε απόφασή Μου θα πραγματοποιηθεί και θα εκτελέσω ολόκληρο το θέλημά Μου... 4

Τι περισσότερο θα μπορούσα να σου πω
ή να κάνω για να Σε πείσω, Αγαπημένε Μου;

Αν και είσαι κουρασμένη από τα τόσα ταξίδια, θα σου παραχωρήσω ένα μέρος του αιτήματός σου, αν συνεχίσεις να ταξιδεύεις για Μένα, διαλαλώντας όλη τη Γνώση που σου έχω μεταδώσει.

Θα ταξιδεύω για Σένα, Κύριε.
Είμαι ανάξια, αλλά πώς μπορώ να το πω;
Πώς μπορώ να πετύχω να μου παραχωρήσεις και το άλλο μέρος;

...Είσαι πολύ εύθραυστη γι' αυτό...

Όχι αν είσαι μαζί μου, παρών.
Όχι αν ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι στο πλευρό μου
και η Ευλογημένη μας Μητέρα καλύπτει
με τον μανδύα Της το κεφάλι μου!

Πραγματικά λοιπόν βασίζεσαι σε Μένα... 5 
Υπόλοιπο του Υιού Μου, το ρούχο σου θα κυλιστεί στο αίμα σου... αυτό θα φέρει τη σωτηρία και τη μεταστροφή πολλών. 
Σύντομα, θα τους κατακλύσω όπως ποτέ άλλοτε με το Πνεύμα Μου και αντί για την ψευδόμενη γλώσσα τους θα τους δώσω μια ειλικρινή γλώσσα που θα διαλαλεί: "Ανήκω στον Ύψιστο και Πατέρα όλων." 
Ένας άλλος 6 θα ονομαστεί με το Όνομα του Υιού Μου: "Χριστιανός" και στο μέτωπό του θα αναγράφεται το Νέο Όνομά του Υιού Μου. 
Ω, Βασούλα πάρε το δρεπάνι σου και θέριζε! 
Βιάσου, προσελκύσου από τη λαμπρότητα του Έργου Μου και θέριζε! 
Θέριζε με δύναμη μαζί Μου και μην παρασύρεσαι ποτέ από τον κόσμο
Η Φωνή Μου είναι γλυκιά, η Εικόνα Μου τέλεια. 
Έλα, έλα στους κόλπους του Πατέρα σου, χώμα και στάχτη, αλλά δική Μου, με μια ψυχή και μια καρδιά. 
Έλα Παρασκευή, 7 θα διαφυλάξω την όρασή σου.


                                                               


1 Δηλαδή θα ακολουθήσουν την μεγαλύτερη Εντολή του Θεού.
2 Ο Θεός εννοεί ότι όταν έρχεται να μου δώσει ένα μήνυμα κανείς δεν βρίσκεται κοντά μου, δεν υπάρχει κόσμος. Όλα γίνονται σιωπηλά.
3 Ακούγοντας τον απογοητευμένο και κάπως πικρό τόνο του Θεού, φοβήθηκα ότι θα θύμωνε και τόλμησα να Τον διακόψω.
4 Ησαΐας 46:10
5 Διέκρινα ένα τόνο κατάπληξης στη φωνή του Θεού.
6 Τρόπος του λέγειν. Δεν σημαίνει αναγκαστικά ένας μόνο.
7 Παρασκευή είναι το δεύτερο όνομά μου. Αυτό το όνομα, που είναι κοινό στην Ελλάδα, το πρόσθεσε η μητέρα μου προς τιμήν της Αγίας Παρασκευής, που είναι η προστάτιδα των ματιών. Όταν γεννήθηκα τα βλέφαρά μου ήταν κολλημένα. Η μητέρα μου δεν γνώριζε αν είχα καν μάτια. Προσευχήθηκε στην Αγία Παρασκευή τάζοντας να μου δώσει το όνομά της. Τρεις μέρες μετά, τα μάτια μου άνοιξαν.
















7 Αυγούστου, 1994
Ρόδος

Κύριε, η χλιαρότητα 1 είναι αφόρητη εδώ - πρόσεξες το αποτέλεσμα της τρέλας μου; 2 Βλέπεις τις απειλές που δέχομαι από το ραδιόφωνο; 3 Είδες πώς βγάλανε όλα αυτά τα ψέματα; Αν ζούσα στο μεσαίωνα, θα με είχα λιθοβολήσει μέχρι θανάτου, ή θα με είχαν κάψει στην πυρά!

Στέκομαι εμπρός σου διαρκώς - στο τέλος θα θριαμβεύσω, μη φοβάσαι λοιπόν... 
Σε υιοθέτησα, σε ανύψωσα για να δοξάσεις το Όνομά Μου. 
Ο άνθρωπος της ειρήνης θα καταλάβει το δικό Μου Μήνυμα Ειρήνης. 
Μέσα στα Μηνύματά Μου υπάρχουν αποσπάσματα που είναι καλά κρυμμένα και δυσνόητα, αλλ' αυτά αφορούν εκείνους για τους οποίους μίλησε ο προφήτης Ησαΐας: "θα ακούτε με τ' αυτιά σας αλλά δεν θα καταλαβαίνετε, θα βλέπετε με τα μάτια σας αλλά δεν θα διακρίνετε..." 
Αυτοί οι άνθρωποι είναι ακατοίκητοι.4 
Επιπλέον διαστρεβλώνουν τις Γραφές. 
Υπενθύμισε σε όλους 5 ότι δεν μπορούν να υπηρετούν δύο κυρίους. 
Τον κύριο του κόσμου και Εμένα. 
Εγώ, που είμαι ο Κύριος των Ουρανών, τους υπενθυμίζω ότι πρέπει να θέσουν σε εφαρμογή ό,τι έχουν διδαχθεί από Εμένα. 
Μην προτιμάτε τη δική σας ευχαρίστηση από το Θεό. 
Είμαι Άγιος και θέλω να ζείτε άγια. 
Πρέπει να είστε συνεχώς σταθεροί και όχι πότε - πότε... 
Ο διάβολος σας περιτριγυρίζει και έχει ορκιστεί να σας εξαπατήσει όλους.
Προσεύχεστε για τους ιερείς σας 6 που είναι τόσο αδύναμοι! 
Κοιτάζουν χωρίς να βλέπουν και ακούνε χωρίς να αντιλαμβάνονται - σ' αυτήν την κατάσταση το μυαλό τους έχει διαφθαρεί, γι' αυτό στερούνται αυτό το Μήνυμα. 

Μην ξαφνιάζεστε λοιπόν που δυσπιστούν για σας και αμφισβητούν τα Λόγια Μου - Μου είναι το ίδιο ακριβοί μ' εσάς και τους αγαπώ όσο αγαπώ όλους εσάς. 
Να τους σέβεστε και να προσεύχεστε γι' αυτούς.
Θα καταλήξω λέγοντας: φυλάξτε τους Άγιους Κανόνες Μου και απέχετε από όσα σας προσφέρει ο κόσμος - μη δίνετε αφορμή στον Εχθρό. 
Μην τρέφεστε με πράγματα που δεν είναι άγια, αυτή είναι η δεύτερη προειδοποίησή Μου. 
Η πρώτη δόθηκε προφορικά από το στόμα εκείνης που γράφει τον Ύμνο της Αγάπης Μου... Να έχετε ακεραιότητα και αυτοκυριαρχία ώστε να παραμείνετε μέσα στη χάρη Μου - αυτοί είναι οι όροι Μου για να Με ακολουθήσετε. 
Μη Με υποχρεώσετε κάποια μέρα να σας πω: "δεν ήσασταν σωστοί." 
Τώρα γνωρίζετε καλά τους όρους Μου - αν υποτάσσεστε σε Μένα, ακολουθήστε Με. 
Ποτέ μην καταστρέφετε το έργο που έχω κάνει στους άλλους7 
Μετανοήστε! και αναζητήστε την φιλαλήθεια. 
Αλήθεια σας λέω: εκείνοι που φέρονται σαν ειδωλολάτρες θα λάβουν το μερίδιό τους γιατί όχι μόνον φέρονται σαν ειδωλολάτρες αλλά επιδοκιμάζουν και τους άλλους που τους ακολουθούν. 
Αν δεν σας επιπλήξω Εγώ που σας αγαπώ, ποιος θα το κάνει; 
Σας έδωσα όλες αυτές τις οδηγίες για να φρεσκάρω τη μνήμη σας και να σας υπενθυμίσω ότι ο Ων είναι Άγιος. IC. 

Ησαΐας: " Από τους ανθρώπους του λαού μου ούτε ένας δεν ήταν μαζί Μου."
Αφού οι Ελληνικές ομάδες προσευχής δεν έχουν πνευματικό οδηγό (ιερέα) επειδή κανείς δεν θέλει να τους ποιμάνει, ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός έρχεται να τους ποιμάνει. Όλοι οι ιερείς στράφηκαν κατά των δύο ομάδων προσευχής αποκαλώντας τες αιρετικές.


1 Πνευματική χλιαρότητα.
2 Το να αγαπώ το Θεό παράφορα και να το αναγγέλλω δίνοντας μαρτυρία στην τοπική τηλεόραση.
3 Από δύο ορθοδόξους ιερείς που μίλησαν εναντίον μου.
4 Εννοεί ότι η ψυχή τους μοιάζει με έρημο.
5 Τις ομάδες προσευχής Ρόδου και Αθήνας.
6 Ειδικά αυτούς που βρίσκονται στη Ρόδο.
7 Να παρασύρουν όσους μόλις μεταστράφηκαν πίσω στην αμαρτία.


















29 Ιουλίου, 1994


Κύριέ Μου, ψάλε το νέο Σου άσμα 1 στα έθνη,
ψάλε τον νέο Σου ύμνο2 σε κάθε φυλή.
Το άσμα Σου θεραπεύει, ο ύμνος Σου κάνει μεγάλα θαύματα.

Ειρήνη σε σένα, παιδί Μου. 
Θα συνεχίσω να συνθέτω και όπως η βροχή φέρνει το νέο χορτάρι στις πλαγιές έτσι κι Εγώ θα φέρω πνευματική τροφή στους πεινασμένους και τους φτωχούς. 
Κι εσύ γίνε η άρπα Μου, ώστε όλη η συνάθροιση των πιστών να ψάλει μαζί Μου το άσμα Μου. 
Χαροποίησε λοιπόν τον Δημιουργό σου! 
Ευλογημένο παιδί, πόσο Με διασκεδάζει η αδυναμία σου... 
Πάρε το χέρι Μου και βάδισε μαζί Μου, θα σε βοηθήσω να προχωρήσεις και να ολοκληρώσεις την αποστολή σου κάνοντάς σε πιο δραστήρια 3 και δίνοντάς σου περισσότερη ενθάρρυνση. 
Θα σου δώσω αυτές τις χάρες για να διδάξεις άφοβα ό,τι σου έχω δώσει και μέσα από σένα, θα απλωθεί σε όλα τα έθνη η ευωδία της Γνώσης του Εαυτού Μου. 
Εγώ είμαι η Αρχή και το Τέλος και τα πάντα έχουν μέτρο τους Εμένα. 



1 Η Αληθινή εν Θεώ Ζωή.
2 Η Αληθινή εν Θεώ Ζωή.
3 Από τότε, έλαβα ειδικές χάρες από τον Κύριό μας και κατά την διάρκεια των συγκεντρώσεων ένιωσα το δυνατό Του Χέρι.













23 Ιουλίου, 1994, Πάτμος

Βασούλα της Ιερής Μου Καρδιάς, σε ευλογώ. 
Έχε με σαν φίλο σου. 
Ποτέ μην εγκαταλείπεις την αποστολή σου που περιλαμβάνει το γράψιμο: δίνε Μου χρόνο για να πλημμυρίζω το ιερό 1 Μου με τις ευλογίες Μου, το μύρο Μου και το χρίσμα Μου. 
Δίνε Μου χρόνο για να σε καλύπτω με την ευωδία Μου: το θυμίαμα. 
Για να κατευνάσεις την οργή του Πατέρα Μου, πρόφερε το Όνομά Του με τιμή και δοξολογία στις συναθροίσεις. 
Θα σε καλέσω 2 και θα πρέπει να αναγνωρίσεις το κάλεσμα Μου - τώρα, έχε την Ειρήνη Μου και έχε Με στο νου σου, 3 και έχε Με στην καρδιά σου... 4
Φίλοι; 
Άκουσέ Με - πάντα να θυμάσαι τούτο: Ο Μεσσίας διώχθηκε, αντιμετωπίστηκε σαν απατεώνας, το ίδιο και οι μαθητές Του. 
Παιδί Μου! 
Έρχεσαι από Εμένα κι αφού έρχεσαι από τον Μεσσία, θα υποφέρεις κι εσύ όπως κι Αυτός υπέφερε, όχι πως δεν σε είχα προειδοποιήσει, αλλ' αυτό είναι μόνο μια υπενθύμιση.


1 Εμείς μπορούμε να είμαστε ο βωμός του Θεού.
2 Να με καλέσει για ένα μήνυμα.
3 Που σημαίνει αδιάλειπτη προσευχή.
4 Εδώ ο Ιησούς σταμάτησε και κοιτάζοντάς με ρώτησε "φίλοι;" Εννοούσε: "ισχύει πάντα η συμφωνία μας;"


















22 Ιουλίου, 1994
Πάτμος


Κύριε, βοήθησε τους αδύναμους και
σώσε τους άθλιους αυτού του κόσμου.

Ειρήνη σε σένα. 
Η Χάρις είναι πάνω σου. 
Κόρη, η Καρδιά Μου στενάζει διαρκώς - οι ταπεινοί, οι άθλιοι και οι αθώοι Με άκουσαν και είναι οι παρηγορητές του Παρηγορητή. 
Η Πιστή Αγάπη βρίσκεται ανάμεσά σας αλλά δεν Με βλέπουν όλοι. 
Βάζω όλη Μου την Καρδιά σ' αυτόν 1 τον Ύμνο Αγάπης. 
Βάζω όλη Μου την Καρδιά μέσα σε ύμνους από αγάπη για όλους σας, καλούς ή κακούς. Έγινα ικέτης για χάρη σας, κι αν ο Θεός σας χωλαίνει δίπλα σας, και οι περαστικοί δεν Με αναγνωρίζουν, είναι επειδή είμαι καλυμμένος από το αίμα και από τους εμπτυσμούς αυτής της γενεάς που ζει στην αχρειότητα και την αμαρτία...
Ω γη, τόσο διεφθαρμένη! 
Έπαψες να υπάρχεις... 
Ο Θεός σου ήρθε σε σένα αλλά εσύ δεν Τον αναγνώρισες. 
Δεν άκουσες; 
Είμαι Θείος και με την Θεότητά Μου θέλω να σας σώσω, για να ενωθείτε κι εσείς με τους αγίους. 
Κι' όμως, παρά την προσφορά Μου, πολλά παιδιά Μου δεν θέλουν να μετανοήσουν ούτε είναι έτοιμα να εγκαταλείψουν τα αμαρτήματα τους - αμαρτήματα που τους δένουν με οτιδήποτε άλλο εκτός από Εμένα. 
Η Ψυχή Μου είναι γεμάτη στεναγμούς, ναι, πες τους κόρη ότι ο τρίχινος σάκος Μου είναι βουτηγμένος στο Αίμα Μου.
Ακούστε Με: και σήμερα όπως χθες - ο Άγιος δέχεται εμπτυσμούς, μαστιγώνεται από τον κάθε περαστικό. 
Ο Τίμιος Σταυρός, το Όργανο της σωτηρίας σας, ποδοπατείται από τον άνθρωπο καθημερινά... 
Α... υποφέρω πολύ...
Σήμερα άνοιξα τις παρακαταθήκες Μου στον ουρανό για να σας δώσω άφθονη τροφή. Στρώνω ένα δρόμο που να σας οδηγήσει όλους στον ουρανό. 
Είπα "παρ' όλο που η γενεά αυτή με τόση προθυμία ρίχτηκε στα πόδια του Σατανά, Εγώ, ο Άγιος, δεν μπορώ ποτέ να λησμονήσω τη θύμηση της δημιουργίας σας και πως στη θύμηση αυτή ο Πατέρας Μου έχυσε δάκρυα χαράς - για το λόγο αυτό δεν θα περιμένω να δω τους απογόνους του Πατέρα Μου να παίρνουν την μορφή του Εχθρού Μου. 
Ο Εχθρός μπορεί να είναι ελκυστικός αλλά είναι θανάσιμος, ενώ αυτό που Εγώ προσφέρω θα σας οδηγήσει στην θέωση και θα σας επαναφέρει στους κόλπους του Πατέρα σας.
Γενεά, ο Εχθρός Μου σας αιχμαλώτισε και σας υπνώτισε μέσα στον ύπνο σας. 
Σας περιέβαλε με τα ψέματά του και σας υπνώτισε και η μνήμη σας, πέφτοντας σε λήθη, βυθίστηκε στο σκοτάδι. 2 
Αλλά Εγώ, ο Θεός σας, σας λέω: γιοι! και θυγατέρες! 
Είστε απόγονοι του Υψίστου! Κατάγεστε από την ίδια την Κυριαρχία και την Λαμπρότητα - ω ελάτε! ανήκετε σε Μας! 3 
Ανήκετε στον Ουρανό... 
Έχετε Βασιλική καταγωγή, λοιπόν γιατί, γιατί ακούτε το Θηρίο
Είστε ευλογημένοι κατ' Εικόνα Μας, κατ' εικόνα όχι του Θηρίου! 
Είστε όλοι προορισμένοι να βαδίζετε στις αυλές του οίκου του Παντοδύναμου, επιτρέψτε Μου λοιπόν να σας ντύσω με την Λαμπρότητά Μου. 
Ανοίξτε την καρδιά σας και θα σας σώσω!
Επιτρέψτε Μου να μπω στην κατοικία Μου 4 ώστε να μπορέσω να την ομορφύνω και όταν το κάνω, θα σας ρίξω, όπως ρίχνουν ένα δίχτυ, μέσα σ' αυτή την έρημο, σ' αυτή την κοιλάδα του θανάτου, για να φωνάξετε στο Όνομά Μου: "Η Αγάπη βρίσκεται στο Δρόμο της Επιστροφής. 
Η Ημέρα του Κυρίου πλησιάζει, είναι πιο κοντά απ' ότι νομίζετε!
Μετανοήστε! 
Μετανοήστε και χαρείτε - σύντομα θα ακουστεί η σάλπιγγα του έκτου αγγέλου για να εκπληρωθούν οι προειδοποιήσεις του Θεού. 
Βιαστείτε να μετανοήσετε για να αποκτήσετε την Σφραγίδα του Αρνίου στο μέτωπό σας." Αυτά θα πείτε. 
Εσείς θα είστε ο Θρόνος Μου και Εγώ το θέμα των ύμνων σας και κάτω απ' το βλέμμα του Εχθρού Μου, θα σας δώσω γενναία καρδιά για να τον νικήσετε αυτόν και τους οπαδούς του σ' αυτή τη μάχη των έσχατων Καιρών. 
Αρκεί για την ώρα, κόρη. 
Σε ευλογώ καθώς και όλους όσους είναι μαζί σου. 
Το Όνομά Μου είναι : ο Αμήν. 




1 Την Αληθινή εν Θεώ Ζωή.
2 Ξαφνικά ο Κύριος ύψωσε τη Φωνή Του λέγοντας τα ακόλουθα.
3 Η Παναγία Τριάδα.
4 Στην καρδιά μας.














19 Ιουλίου, 1994 - Ρόδος

Κύριε;

Εγώ Είμαι. 
Επίτρεψέ Μου να είμαι μαζί σου 1 
Κάνε ίσια την καρδιά σου και συμπεριφέρσου σύμφωνα με τη δική Μου Καρδιά. 
Είμαι παρών .

Νιώθω πως σ' αυτόν τον αγώνα
έχω μείνει πολύ πίσω, σχεδόν
Σε έχω χάσει από τα μάτια μου.
Μήπως είμαι εμπόδιο στο θεϊκό Σου σχέδιο;
Αργώ πολύ; Είμαι άπιστη;
Μήπως δίνω πολλή σημασία στα γήινα;

Α! είσαι αδύναμη, όμως το Σχέδιό Μου σε σένα θα πραγματοποιηθεί λόγω της δίψας σου για Μένα. 
Μείνε μικρή για να μπορεί ο καθένας γύρω σου να παρατηρεί το Μεγαλείο Μου... 
Κάνε ό,τι μπορείς κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα.

Σε παρακαλώ, δώσε μου κουράγιο τώρα, μέσα από τη Βίβλο.

Πολύ καλά λοιπόν, άνοιξε τη Βίβλο, 2 ναι με προθυμία να δέχεσαι τον Λόγο Μου - είναι η τροφή σου και σε κρατάει ζωντανή. 
Βασούλα, η Καρδιά Μου ματώνει όταν σε βλέπω θλιμμένη... νιώσε τον πόνο Μου... θέλω να μείνεις στην Ειρήνη Μου και στη Χαρά Μου - Μη στενοχωριέσαι και αναστατώνεσαι με πράγματα που δεν διαρκούν! 
Για χάρη Μου τώρα, πήγαινε στην Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου και προσευχήσου το Ροδάριο. 
Θέλω να στηρίζεις την ελπίδα σου σε Μένα γιατί είμαι πλούσιος σε ευτυχία, και την προσφέρω γενναιόδωρα. 
Συγκέντρωσε ό,τι καλό έχω και γέμισε την καρδιά σου από Μένα, ο οποίος είμαι η Πηγή της ευτυχίας σου. 
Κατέχω την μόνη αληθινή Χαρά και Ζωή που διαρκεί και είναι πραγματική. 
Βασίσου στην ευσπλαχνία Μου και σταμάτα να νιώθεις ένοχη - σε έχω ήδη συγχωρήσει. Θυμήσου, παρ' όλο που έχεις προοδεύσει, μαθαίνεις ακόμη και είσαι ακόμη μαθήτριά Μου.

Όχι πάντως η καλύτερη.

Όχι, αλλά σε αγαπώ. 
Θα σε δυναμώσω, μαθήτρια, προσκολλήσου λοιπόν σε Μένα. 
Εγώ, ο Ιησούς, θα σε βοηθήσω. IC.


1 Με την υπαγόρευση.
2 Την άνοιξα και διάβασα.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου