Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ Η ΑΝΑΤΟΛΗ ΜΕ ΤΗ ΔΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΟΥΣ - ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΝ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΤΑΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ. Αλήθεια σας λέω: φυλαχτείτε από τον Απατεώνα - τον Απατεώνα που θα φέρει ένα διαφορετικό δόγμα και θα διαστρεβλώσει τον Λόγο Μου και τις Παραδόσεις που σας παρέδωσα. Γι' αυτό σας λέω να μη μιμηθείτε τον Απατεώνα.




EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ    ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.




17 Ιουνίου, 1994


Ω, Έλα Κύριε, έλα και
μεταμόρφωσε την αθλιότητά μας
στην Τέλεια Εικόνα Σου.
Απέχουμε τόσο πολύ απ' αυτό
που ονομάζεις τελειότητα!
Πώς είναι ποτέ δυνατόν να σε συναντήσουμε
στη Βασιλεία Σου όπως είμαστε τώρα;
Μου λείπεις πάρα πολύ...

Έχε την Ειρήνη Μου. 
Είμαι η άμπελος κι εσύ αποτελείς μέρος Μου. 
Επίτρεψέ Μου να σε θρέψω με το χυμό Μου και θα ζήσεις. 
Σε εκπαίδευσα με τη Σοφία για να καρποφορήσεις αγιότητα - κόρη Μου, μείνε μαζί Μου. Μην ξαφνιάζεσαι άλλο. 1
Θυμήσου, ό,τι έχω να πω θα ειπωθεί. 
Όλοι όσοι πρέπει να ακούσουν θα ακούσουν. 
Χαίρομαι να μοιράζομαι μαζί σου τα σχέδιά Μου - αυτό το Έργο δεν είναι δικό σου, αλλά δικό Μου. 
Το μόνο που χρειάζομαι είναι η θέλησή σου και η συγκατάθεσή σου για να ολοκληρώσω το Έργο Μου - είσαι πάντα πρόθυμη να παραμείνεις όργανο των επιθυμιών Μου;

Ναι, Κύριε, γνωρίζεις ότι θέλω να μείνω μαζί σου.

Σ' ευλογώ, κόρη, σε αγαπώ.
Η Καρδιά Μου χαίρεται ν' ακούει τη συγκατάθεσή σου - όχι ότι αμφέβαλλα, αλλά Με ευχαριστεί να ακούω αυτά τα λόγια από εκείνη που ανύψωσα.
IC.


1 Το μυαλό μου σαστίζει όποτε σκέφτομαι την τόση έκταση που έλαβαν τα Μηνύματά Του σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα, και σε όλα όσα μου έδωσε.












13/14/15 Ιουνίου, 1994
ΗΠΑ - Gaithersberg, MD


Αργά τη νύχτα μετά την ομιλία. Ήμουν πολύ κουρασμένη αλλά πήγα κοντά στο Χριστό.
Κύριε;

Εγώ Είμαι.
Μικρή, έχε την Ειρήνη Μου.
Σε βεβαιώνω, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ευτυχισμένο Με κάνεις που έρχεσαι αυτή την ώρα να Με αναζητήσεις.
Σου το λέω, η Καρδιά Μου χαίρεται, Βασούλα Μου. Σ' ευλογώ από τα βάθη της Καρδιάς Μου.
Αναπαύσου τώρα, παιδί Μου.
Το Όνομά Μου είναι Ιησούς και βρίσκομαι κοντά σου.












14 Ιουνίου, 1994
ΗΠΑ - Greensvill, Νότια Καρολίνα

Ο Ιησούς με καθησυχάζει πριν από τη συγκέντρωση.

Στηρίξου ολότελα σε Μένα.
Σήκωσε το κεφάλι και κοίταξέ Με: Ποτέ μην ξεχνάς ότι είμαι πάντα μαζί σου - η Παρουσία Μου θα έπρεπε να σου αρκεί.
Εγώ, ο Ιησούς, σ' ευλογώ.
IC.












15 Ιουνίου, 1994
South Bend, Notre Dame

Κύριε;

Εγώ Είμαι. Μικρή νιώσε την Παρουσία Μου. Είμαι η Πέτρα της σωτηρίας σου. Επίτρεψέ Μου να εξαπλώσω τη δυναστεία Μου - φώναξε και θα σου απαντήσω.

Κύριε, γιατί εμφανίζεσαι στη θέση μου τόσο συχνά τώρα;

Είχα πει: σε σένα θα προσφέρω το Άσμα Μου και για να αποδείξω την πιστή Μου Αγάπη, θα επαναφέρω στη μνήμη του κόσμου τη Θεία Μου Μορφή... αφού είναι ο δικός Μου Ύμνος Αγάπης για όλους σας. 
Κι εσύ κόρη, Άρπα Μου, αφήνω το Φως Μου να σε καλύψει. 
Αφού Μου επιτρέπεις να σε εξαλείφω, γίνεται το θαύμα Μου - είναι το δώρο Μου για σένα. Είναι πολύτιμο και δεν σου άξιζε, αλλά ο Πατέρας ευαρεστήθηκε να σου το δώσει γιατί εμπεριέχει τη Σφραγίδα Του. 
Μας 1επέτρεψες, κόρη, να θέσουμε τα Χέρια Μας πάνω σου, και Μας επιτρέπεις ακόμα να κατοικούμε μέσα σου. 
Βασούλα, για κανένα δεν το έκανε αυτό ο Πατέρας. 2 
Κανένας δεν γνώρισε αυτό το δώρο, ένα δώρο που δόθηκε για όλους σας μέσω του Ύμνου της Αγάπης Του.
Έλα, είμαστε 3 μαζί σου. 
Οι ευλογίες Μας είναι πάνω σου.



1 Μίλησε η Αγία Τριάδα.
2 Μίλησε ο Ιησούς.
3 Μίλησε πάλι η Αγία Τριάδα.











11 Ιουνίου, 1994
ΗΠΑ South Hadley, MA

Κύριέ Μου;

Εγώ Είμαι. 
Έχε την Ειρήνη Μου. 
Άκουσε τη Φωνή Μου: κόρη, θα εμφυσήσω μέσα σου το Πνεύμα Μου και θα ανοίξεις το στόμα σου απόψε και τα Λόγια Μου θα ξεχυθούν σαν μάννα, τρέφοντας πλήθη. 
Θα γεμίσω το στόμα τους με την πνευματική Μου τροφή και, μόλις χορτάσουν, θα Με αινούν και θα με δοξάζουν. 
Πες τους ότι Εκείνος που κάθεται σε ένδοξο θρόνο, καλεί για ειρήνη, συμφιλίωση και αγάπη - θέλετε να εξυμνήσετε το Όνομα Μου; 
Τότε σηκωθείτε τώρα και πηγαίνετε να συμφιλιωθείτε με τους αδελφούς σας, με τις αδελφές σας. 
Ποτέ δεν θα είστε τόσο κοντά στην Καρδιά Μου απ' ό,τι αυτή τη στιγμή της συμφιλίωσης. Αφοπλίστε τον εχθρό, νικήστε τον διχαστή για την υπόλοιπη ζωή σας... 
Ελάτε, το μόνο που σας ζητώ είναι αγάπη και ποτέ πια δεν θα σας κοιτάξω με αποδοκιμασία. 
Ευλογημένη, 1 κάθε λεπτό που μου δίνεις Μ' ευχαριστεί, γι' αυτό, Εγώ, ο Ιησούς, θα σε προφυλάξω από το να αποκτήσεις έπαρση... 2
Μην αρνείσαι ότι θα προτιμούσες να ξεκουραστείς παρά να σου υπαγορεύω... 3

Είναι αλήθεια ότι είμαι πολύ κουρασμένη.

Μια μόνο λέξη: Βασούλα, επιθυμώ να σε κρατήσω για πάντα στην Καρδιά Μου, αγάπα Με λοιπόν...

Είσαι θυμωμένος τώρα, Κύριε; 4

Όχι, γνωρίζω πόσο καταπονημένη είσαι καθώς και τα όρια της αντοχής σου - το μόνο που σου ζητώ είναι αγάπη. 
Έχε Με στο νου σου, στην καρδιά σου και στα μάτια σου ώστε να ολοκληρώσεις μαζί Μου αυτό το έργο θριαμβευτικά. 
Ευχαρίστησέ Με και στηρίξου πάνω Μου. 
Σε ανύψωσα για να Με δοξάσεις. 
Σε ανύψωσα για να μπορέσω κάποτε να πω: "Κοιτάξτε! 
Αυτήν ξεχώρισα για να Με δοξάσει με την αγάπη της. 
Αυτήν νυμφεύθηκα, η νύφη Μου και η αγαπημένη Μου, στην οποία έδωσα τα χαρακτηριστικά Μου για να μαρτυρήσει για την Αγάπη. 
Αυτή προίκισε το Άγιο Πνεύμα Μου με Σοφία, χρίζοντάς την με την Υπογραφή Μου. 5
Α! Πόσο ευχαριστημένος είμαι που την ανύψωσα, γιατί τώρα μπορώ να ισχυριστώ ότι κανείς από τη γενεά της δεν Με αγάπησε όσο αυτή. 
Η επιθυμία Μου πραγματοποιήθηκε. 
Οι διδασκαλίες Μου δεν πήγαν χαμένες. 
Ό,τι έπραξα, το έπραξα για να τιμηθεί το Όνομά Μου."
Γύρω σου, παιδί Μου, ο Ων είναι πάντα μαζί σου - ποτέ δεν είσαι μόνη και η Καρδιά Μου σκιρτάει από χαρά κάθε φορά που προφέρεις το Όνομά Μου για να Με δοξάσεις.
Όλος ο κόσμος ας μάθει ότι ο Άγιος κυβερνάει τα πάντα και ότι είμαι άβυσσος Ελέους.
Σε αγαπώ.
Έχε ειρήνη.
IC.


1 Ο Ιησούς γύρισε προς εμένα για να μου μιλήσει.
2 Ξαφνικά ο Ιησούς σταμάτησε και με ρώτησε τα ακόλουθα.
3 Ήμουν πολύ κουρασμένη και το ήξερε.
4 Αν και δεν φαινόταν θυμωμένος.
5 Αυτό συμβαίνει όταν Εκείνος εμφανίζεται δημόσια στη θέση μου.














10 Ιουνίου, 1994
ΗΠΑ - Fairfield County

Κύριε; Είμαι στη διάθεσή σου.

Εγώ Είμαι.
Είμαι εδώ, δίπλα σου στέκομαι.
Έχε τις ελπίδες σου σε Μένα και θα σταθείς με σιγουριά.
Ω κόρη, πες τους, πες τους ότι η Καρδιά Μου είναι μια άβυσσος Αγάπης και Ελέους.
Το Πνεύμα που σας στέλνω, θα σας υπενθυμίσει την Αλήθεια και ότι Εγώ Είμαι.
Άκουγε και γράφε:
Ειρήνη σε σας, παιδιά Μου - χαίρομαι μέσα σε κάθε αγνή καρδιά. 
Η χαρά Μου είναι να βλέπω τα μάτια σας να επιζητούν μόνο την ουράνια πραγματικότητα. Δοξάζομαι όταν έρχεστε και Μου λέτε: "Εδώ είμαι... εδώ είμαι", προσφέροντάς Μου την καρδιά σας για να την μεταμορφώσω σε κτήμα Μου και να βασιλέψω πάνω της. 
Η δική μου μεγαλοπρέπεια και λαμπρότητα είναι όταν διατηρείτε το ιερό Μου 1 άγιο, και το μετατρέπετε σε ένδοξο κτήμα για την μεγαλοσύνη Μου. 
Κυρίαρχος είμαι όταν μέσα στην αθλιότητα και τη φτώχεια σας μπορείτε να αναφωνήσετε:

"Ωσαννά! Ωσαννά! στον Βασιλέα που μας έσωσε, στους αιώνες των αιώνων!"

...αυτή είναι η Δόξα Μου... με τη θυσία σας, μετατρέπω τις ερημιές σε κήπους... με την αγάπη σας, ανασταίνω τους νεκρούς. 2
Με τη δίψα σας για Μένα τον Θεό σας, Με παρηγορείτε και γίνεστε δροσιστικό βάλσαμο για τη λαβωμένη Μου καρδιά... 
Ύψωσε τα μάτια σου παιδί Μου, και κοίταξε Εκείνον που σκύβει από ψηλά για να σε σηκώσει κοντά Του. 
Ελάτε, πόλεις Μου και πείτε με μια φωνή και μια καρδιά την προσευχή που σας δίδαξα:

(Προσευχηθείτε).

Σας ευλογώ από τα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς.
Σας ευλογώ αφήνοντας τον Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας.
Να είστε ένα.



1 Η ψυχή μας.
2 Πνευματικά νεκροί.


























7 Ιουνίου, 1994

Η Παναγία δίνει ένα μήνυμα για την ομάδα προσευχής στη Ρόδο:

Έχετε την Ειρήνη Μου.
Είπα ήδη: Θα επιστρέψω σ' αυτούς την Πέμπτη με έναν ιδιαίτερο τρόπο - αυτός είναι ο τρόπος.
Επιθυμώ να τους πω αυτά τα λόγια: θέλετε η ομορφιά σας να είναι τέλεια;
Να συγκεντρώνεστε όπως το κάνετε και να προσεύχεστε μαζί Μου - λέω "μαζί Μου" γιατί ενώ προσεύχεστε, προσεύχομαι κι Εγώ μαζί σας παιδιά Μου.
Ω, πόσο οι προσευχές σας Με παρηγορούν...
Μη σας φοβίζει η αντίδραση των ανθρώπων (αυτό πρέπει να συμβεί) αλλά εσείς έχετε τον διαιτητή σας - είμαι εγώ.
Δεν είστε ακάλυπτοι.
Ο μανδύας Μου καλύπτει το μικρό ποίμνιο του Ιησού.
Να είστε πιστοί στον Ιησού και σε Μένα, ομάδα των Καρδιών Μας.
Οι κακοί δεν θα έχουν εξουσία πάνω σας, παιδιά Μου.
Παραμείνετε άγρυπνοι και προσεκτικοί στην προσευχή.
Σας ευλογούμε όλους, κόρες και γιοι του Υψίστου.








3 Ιουνίου, 1994

Κύριέ μου;

Εγώ Είμαι. 
Μικρή, σου δίνω την Ειρήνη Μου. 
Κόρη, πολλοί έρχονται και σε ρωτούν: "είναι όλα εντάξει; 
Τι έχει ο Ιησούς να μας πει αυτές τις μέρες;" Κόρη από την Αίγυπτο, να τι θα πρέπει να τους λες: Ο Ιησούς σας λέει, γενεά, ότι δεν έχετε ακόμη συνέλθει από την αρρώστια σας - και σίγουρα δεν έχετε ακόμη συνέλθει από την αποστασία σας 1 και στο μάτι σας είναι καρφωμένο κάτι περισσότερο από ένα δοκάρι. 
Γενεά, η Αγάπη απορρίπτεται μέχρι σήμερα, κι όμως επειδή είμαι Ελεήμων περιμένω υπομονετικά να αποτίσετε σε Μένα, το Θεό σας τον φόρο τιμής που Μου οφείλετε. Περιμένω υπομονετικά να φτάσετε όλοι σας στα ακρότατα όρια της αμαρτωλότητάς σας πριν να επιπέσει πάνω σας η Δικαιοσύνη Μου. 
Ας το εκφράσω αλλιώς: επιστρέψτε σε Μένα και μετανοήστε με την καρδιά σας. Μετατρέψτε σε κήπο, σε μια Εδέμ, τον εσωτερικό σας κόσμο που κατήντησε μια έρημος, - αγαπάτε
Αγαπάτε ο ένας τον άλλον!
Ζείτε το Ευαγγέλιο και μην ανακρίνετε ο ένας τον άλλο.
Πρώτα δείτε το δοκάρι που είναι καρφωμένο στο δικό σας μάτι.
Προσεύχεστε αδιάλειπτα.
Ζείτε άγια.
Μην αφήνετε τα μάτια σας να αναπαύονται.
Συμφιλιωθείτε με τους αδελφούς σας 2 και θα γλιτώσετε το θάνατο. 
Μην καταδιώκετε ό,τι είναι άγιο. 
Εξομολογηθείτε ειλικρινά με όλο σας το είναι 3 - μην βαυκαλίζεστε. 4
Ο Δημιουργός σάς λέει: περιφρονήστε ό,τι δεν είναι άγιο, παρατηρείτε τον ουρανό και δίνετε μαρτυρία για τον Ύψιστο. 
Δοθείτε περισσότερο στην προσευχή και ικετέψτε τον Δημιουργό σας να γίνει το Φως και ο Οδηγός σας. 

Επιστρέψτε σε Μένα για να μπορέσω να ξεπλύνω τις αμαρτίες που κάνετε νύχτα μέρα. 
Η αρρώστια σας δεν είναι ανίατη παρά το γεγονός ότι η ενοχή σας και τα αναρίθμητα αμαρτήματά σας είναι πάνω στην ψυχή σας σαν κακιά πληγή - μπορώ να θεραπεύσω την ενοχή σας, μπορώ να σας συγχωρήσω και να αποκαταστήσω το όλο σας σώμα... 
Όποιος αγαπάει τη ζωή του, τη χάνει. 
Όποιος χάνει τη ζωή του σ' αυτόν τον κόσμο θα την φυλάξει για την αιώνια ζωή.
Πολλοί από σας διαβάζουν τα Μηνύματά Μου αλλά δεν καταλαβαίνουν την Καρδιά του Μηνύματος γιατί δεν είστε καλά ριζωμένοι σε Μένα.
Ακολουθείτε το γράμμα των μηνυμάτων αλλά δεν εισχωρείτε στην καρδιά του Μηνύματος! Σας βεβαιώνω: ελευθερία είναι να αναγεννηθείτε από το Πνεύμα.
Μόνον τότε, όταν το Πνεύμα σάς ανοίξει τα μάτια θα γνωρίσετε το Μεγαλείο του Ονόματός Μου και τα βάθη της Υπέρτατης Δόξας Μου.
Γνωρίζετε βέβαια ότι θερίζετε ό,τι σπέρνετε;
Αν σπείρετε σε αγρό διχόνοιας θα θερίσετε έχθρα και ανταγωνισμό.
Αν σπείρετε σε αγρό κατηγοριών θα θερίσετε αυτοκαταδίκη.
Αν σπείρετε σε αγρό συκοφαντίας θα θερίσετε την δική σας καταστροφή.
Σπείρετε σπόρους αγάπης στον αγρό σας και θα θερίσετε μια ανταπόδοση αγάπης.
Σπείρετε σε αγρό συγνώμης και θα θερίσετε έλεος.
Μην αυτοδιορίζεστε κριτές - Εγώ είμαι ο Μόνος Κριτής...
Σας λέω όπως άλλοτε: Δεν έρχομαι για να καταδικάσω τον κόσμο, εφόσον ήρθα για να τον σώσω. 
Τώρα είμαι εδώ για να τον προειδοποιήσω, λοιπόν εσύ που καταδικάζεις τόσο γρήγορα και που αυτοδιορίστηκες κριτής, σου λέω: έχεις ήδη τον Κριτή σου! 
Πες σ' εκείνους που σε ρωτούν, κόρη, αν όλα πάνε καλά, να επαγρυπνούν και να προσεύχονται σε κάθε περίσταση για να λάβουν δύναμη να επιζήσουν όλων αυτών που πρόκειται να συμβούν. 
Αρκετά, κόρη Μου. 
Στάσου δίπλα Μου πιστά και μην παύεις να προσεύχεσαι. 
Παιδί Μου, Εγώ, ο Ιησούς θα σε βοηθήσω στο μακρινό ταξίδι που θα ξεκινήσεις για χάρη Μου. 5
Εγώ, ο Ιησούς, σ' ευλογώ καθώς και τον πατέρα Μιχαήλ. 
Η Αγάπη είναι μαζί σου. 
IC.



1 Την γενική Αποστασία σε όλο τον κόσμο.
2 Αυτό σημαίνει με όλους.
3 Εννοεί επίσης να απονεκρώνεται το σώμα με νηστεία.
4 Εννοεί ότι δεν αρκεί να πηγαίνουμε για εξομολόγηση μόνο για να εξομολογηθούμε, πρέπει να νιώθουμε πραγματικά τις αμαρτίες, και να είμαστε ειλικρινείς στην εξομολόγησή μας.
5 Πολλές συναθροίσεις στις ΗΠΑ και τον Καναδά και προγράμματα στην τηλεόραση.












2 Ιουνίου, 1994


Κύριε, Θεέ μου.
Εσύ που χαίρεσαι να δίνεις τα δώρα Σου κρυφά,
Σε παρακαλώ τόσο πολύ, δώσε σε όλες
τις ψυχές το μεγαλύτερο δώρο:
το δώρο που μεταμορφώνει
την κηλιδωμένη μας εικόνα
στη λαμπρότητα της Θείας Εικόνας Σου.
Κάνε μας δική Σου Εικόνα ώστε
να εισχωρήσουμε στην Θεότητά Σου.
Ακριβώς όπως έγινε
την Ημέρα της Μεταμόρφωσής Σου,
ας γίνει για μας μια δεύτερη νέα εορτή
μεταμόρφωσης ώστε να ακούσουμε κι εμείς
αυτά τα λόγια απ' τον Πατέρα:
"αυτοί είναι οι γιοι και οι θυγατέρες μου, οι αγαπητοί.
Σ' αυτούς ευδόκησα. Ακούστε τους."
Μετά ας πορευθούμε,
μαζί με το Πνεύμα της Αληθείας
για να διηγηθούμε τα μεγάλα Σου έργα.
Ας γίνει Μεταμόρφωση για όλο τον κόσμο 1
και μ' αυτήν θα μάθουμε ν' αγαπάμε,
και η αγάπη θα μας οδηγήσει στη αιώνια ζωή.

Καλά μίλησες κόρη, - ζήτα αυτό το δώρο στις προσευχές σου κάθε μέρα και θα σου το δώσω. Βλέπεις τα ρούχα μου που είναι πιτσιλισμένα με αίμα;
Βλέπεις τα ρούχα Μου που είναι κόκκινα, ποτισμένα στο Αίμα Μου;
Πολλά ακάθαρτα πράγματα Με καταντούν σ' αυτήν την αξιολύπητη κατάσταση... Πράγματι πολλοί είναι οι στεναγμοί Μου, η Καρδιά Μου κομματιάζεται από τα ίδια τα χέρια που έπλασα... αλλά ελάχιστοι ακούνε τους στεναγμούς Μου, ελάχιστοι δίνουν προσοχή στα αιματηρά Μου Δάκρυα.
Τα Μάτια Μου εξαντλήθηκαν από το κλάμα.
Για να αφυπνίσω τις τύψεις και την οδύνη σας επιτρέπω στις εικόνες Μου να κλαίνε αλλά το μόνο που ακούω είναι ένας στεναγμός που Με ανακουφίζει προς στιγμήν, πολύ σύντομα όμως αφήνετε την καρδιά σας να παρασυρθεί από τις φροντίδες του κόσμου.
Αφήνετε την καρδιά σας να απομακρυνθεί αντί να Με ανακουφίσει και να γίνει η παρηγοριά του Παρηγορητή - Αυτόν που θα σας μεταμόρφωνε, θα ανάσταινε την ψυχή σας, θα θεοποιούσε την ψυχή σας...
Άλλοι παραμένουν απαθείς βλέποντας τα ποτάμια που χύνουν τα Μάτια Μου, εξαιτίας της δυσπιστίας τους.
Έχουν χάσει την αίσθηση των θαυμάτων Μου, δεν μπορούν να καταλάβουν και με μανία καταδιώκουν τα σημεία Μου.
Οι αμαρτίες τους έχουν πνίξει την καρδιά τους και έκτοτε η καρδιά τους φτερουγίζει γύρω από τα εγκόσμια χωρίς ποτέ να αντιλαμβάνονται πως ο πονηρός παραπλανά την ψυχή τους. Ποιος μπορεί να καταλάβει τη βαθιά Μου θλίψη;
Γιατί επιτρέπουν στον Εχθρό Μου να καυχιέται κρυφά γι' αυτούς;
Ποιος από σας μπορεί να Με ανακουφίσει;
Ποιος από σας μπορεί να Με αναπαύσει;
Κάθε ώρα της ημέρας, κάθε λεπτό που περνάει είμαι κοντά σας και σας φωνάζω: "γυρίστε σε Μένα, γυρίστε στην Αγάπη."
Ω, πόσο σκληροί έχουν γίνει πολλοί από σας.
Με βλέπετε βουτηγμένο στο Αίμα Μου, όμως αφήνετε τα μάτια σας να αναπαύονται.
Ω... ως πότε δεν θ' ακούτε τους θρήνους του Θεού σας;
...Όσο για σένα, λουλούδι, να θυμάσαι τη στοργή που έχω για σένα και την αγάπη Μου. Εγκαταλείψου σε Μένα. 
Έλα και ανακούφισέ Με με την αγάπη σου. 
Τα έθνη ας Με ανακαλύψουν πάλι μέσα από σένα 2 
Δείξε την αγάπη Μου, την λύπη Μου και την αγωνία Μου γι' αυτούς - ζωντανή πινακίδα! Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, σου εμπιστεύθηκα το Μήνυμά Μου - μην αμφιβάλλεις... 
Σου έδωσα στα χέρια ένα Θησαυρό, σου έδωσα στα χέρια όλη Μου την Καρδιά - τι περισσότερο θα μπορούσα να σου δώσω; 
Αφού χάρη στη γενναιοδωρία Μου σε ανέστησα για να σε οδηγήσω σ' αυτή την κατάσταση χάριτος στην οποία σε διατηρώ, ανέξου τους αντιπάλους σου με αγάπη - δεν άκουσες ότι τα δεινά φέρνουν υπομονή; 
Σου το λέω, σε φέρνουν πιο κοντά Μου. 
Πλημμύρισα την καρδιά σου, μέσω του Αγίου Μου Πνεύματος, με την έντονη Γνώση Μου, ένα βασιλικό ένδυμα, να το φοράς για τη Δόξα Μου. 
Σου ανέθεσα να Με δοξάσεις. 
Όλα όσα σου έχω δώσει Με ευχαριστούν καθώς και τον Πατέρα. 
Χαίρομαι να σε κάνω την τέρψη των Ματιών Μου, την χαρά της Καρδιάς Μου. 
Η ψυχή Μου χαίρεται μέσα στην απλότητά σου! 
Γι' αυτό μη Μου αρνείσαι τίποτα. 
Μόρφωσε τους αμαθείς και μην επιτρέπεις στον πονηρό να σου κλέβει τις ώρες 3 που θέλω μαζί σου. 
Η μόρφωση θα οδηγήσει πολλούς να γίνουν η τέρψη της Ψυχής Μου.
Στο τέλος οι δυο Μας Καρδιές θα νικήσουν τον Εχθρό και η μεταμόρφωση που ζήτησες θα γίνει.
Θα ανακαινίσω την επιφάνεια αυτής της γης.
Εγώ, ο Ιησούς, σε ευλογώ.
IC.


1 Αναφορά στην Αποκ. 21
2 Όταν δίνω μαρτυρία για Εκείνον.
3 Στην υπαγόρευση.











31 Μαίου, 1994

Κύριέ μου;

Εγώ Είμαι. 
Βασούλα-της-Ιερής-Μου-Καρδιάς, χαίρε και συνειδητοποίησε πως από ένα ξερό δένδρο σε έκανα καρποφόρο δένδρο, ζωοποιώντας σε μ' ένα Μου βλέμμα. 
Νιώσε λοιπόν αγαλλίαση, κόρη. 
Ο Ων είναι μαζί σου. 
Μη φοβάσαι, παιδί Μου, άκου και γράφε:
Κάθε Πάσχα πρέπει να πίνω από το ποτήρι της διαίρεσής σας αφού αυτό το ποτήρι Μου το επιβάλλετε, αλλά κι εσύ κόρη θα πιεις απ' αυτό - θα μοιραστείς μαζί Μου την πικρία, που δίνεται από ανθρώπινο χέρι. 
Όσο περισσότερο χρόνο κάνουν για να ενώσουν τις ημερομηνίες του Πάσχα, τόσο αυστηρότερη θα είναι η ποινή που θα δεχθεί εξαιτίας τους αυτή η γενεά. 
Η Επιστροφή Μου επίκειται και αλλοίμονο στην αμετανόητη καρδιά! 
Αλλοίμονο στην διχασμένη καρδιά! 
Αλλοίμονο στην καρδιά που δεν έχει συμφιλιωθεί! 
"Θα κατέβουν στα τρίσβαθα του Άδη!"1 .
Σήμερα, κάθε μέλος του Οίκου Μου που Με προκαλεί και ενθρονίζει στην καρδιά του το βδέλυγμα της ερημώσεως, θα έχει το όνομά του σβησμένο από το βιβλίο της Ζωής επειδή βλασφήμησε. 
Πολλοί από σας, γενεά, ακούνε τα Λόγια Μου αλλά παραμένουν αδρανείς μέσα σε λήθαργο - γιατί αφήνετε να σας νικήσει και να σας καταλάβει η δυσπιστία; 
Η αποστασία σας σκλήρυνε τις καρδιές σας και η προφητεία του Ησαία ισχύει ως σήμερα και εκπληρώνεται: "Με την ακοή θ' ακούσετε, και δεν θα εννοήσετε. 
Και βλέποντας θα δείτε και δεν θα καταλάβετε. 
Σκλήρυνε η καρδιά αυτού του λαού και τα αυτιά τους έγιναν βαριά, και έκλεισαν τα μάτια τους για να μη βλέπουν με τα μάτια τους, και ακούνε με τα αυτιά τους, και καταλάβουν με την καρδιά τους, και επιστρέψουν και θεραπευθούν." 2 
Μετανοήστε! 
Γιατί πλησιάζει η Βασιλεία των Ουρανών.
Κοιτάξτε γύρω σας και θα δείτε: μια μερίδα της Εκκλησίας Μου τυφλώθηκε εξαιτίας του ορθολογιστικού τους μυαλού - ένα πνεύμα νωθρότητας τους έχει καλύψει. 
Σήμερα μιλάω μέσα από τα στόματα της Μηδαμινότητας για να δείξω το Άπειρο Έλεός Μου σε όλη την ανθρωπότητα αλλά μόνο μια χούφτα άνθρωποι μπορούν να Με ακούσουν και να Με δουν, τους υπόλοιπους δεν τους άφησαν να ακούσουν ή να δουν το Άγιο Πνεύμα της Αληθείας: 3 αλλά κι αυτούς τους αγαπώ όπως αγαπώ κι εκείνους που άκουσαν το Πνεύμα Μου της Χάριτος και γι' αυτό το λόγο συγκρατώ μέχρι σήμερα το Χέρι του Πατέρα Μου για να μην πέσει πάνω τους. 
Όχι, κόρη, δεν τους άφησαν να ακούσουν ή να δουν το μεγαλείο της Αληθείας και ούτε ποτέ θα τους αφήσουν, αν δεν ανανεωθεί ο νους τους από μια πνευματική επανάσταση. 
Όσο ακολουθούν την πορεία τους, πνευματικά θα παραμένουν στο σκοτάδι αποξενωμένοι από τις κάθε είδους θαυματουργικές Μου ενέργειες. 
Όσο καταφεύγουν στο δικό τους πνεύμα θα εξακολουθούν να ανακρίνουν το Άγιο Πνεύμα Μου της Αληθείας χωρίς να αναγνωρίζουν Εκείνον που τώρα τους μιλάει.
Με μάτια που δεν βλέπουν και με αυτιά που δεν ακούνε, θα εξακολουθούν να διακηρύττουν τους νόμους τους αντί για το δικό Μου Νόμο. 
Θα προσπαθήσουν να αλλάξουν καιρούς και λόγια, και εξαιτίας της απιστίας τους θα διαγράψουν τις Παραδόσεις Μου δίνοντάς τους ανθρώπινες αναλογίες, χωρίς την Αλήθεια που βρίσκεται σε Μένα. 
Θα καυχώνται για το επίτευγμά τους αλλά μόνο ο διεφθαρμένος κόσμος θα το χειροκροτήσει και θα το επαινέσει και όχι οι δικοί Μου τους οποίους έχω σφραγίσει. Ναι, 4 οι κάτοικοι της γης θα χαρούν και θα γιορτάσουν το γεγονός ανταλλάσσοντας δώρα αλλά οι δικοί Μου θα χύσουν δάκρυα λύπης και θα φορέσουν τρίχινους σάκους ικετεύοντας αυτή η ανομία, αυτό το βδέλυγμα της ερήμωσης να μην κρατήσει για πάντα.
Ο Μωυσής έγραψε: "όσοι τηρούν τον Νόμο θα αντλήσουν ζωή από αυτόν." 
Και σήμερα σας λέω: "όσοι τηρούν τις Παραδόσεις Μου θα αντλήσουν ζωή από αυτές." 
Και όταν ομολογείτε ότι Εγώ, ο Ιησούς, είμαι ο Κύριος, ο αναστάς εκ των νεκρών, τότε θα σωθείτε. 
Όταν με όλη σας την καρδιά θα πείτε τα Λόγια Μου που καθιερώνουν την Θεία Ευχαριστία και τον Καθαγιασμό, θα σωθείτε: Γι' αυτό το λόγο σας καλώ όλους με την Άπειρη Αγάπη Μου να απλώσετε τα χέρια μόνο προς την ουράνια πραγματικότητα. 
Ζητήστε από το Πνεύμα Μου να σας οδηγήσει και δεν θα κινδυνέψετε να ενδώσετε στον πειρασμό. 
Αφεθείτε να οδηγηθείτε από το Πνεύμα Μου και κανένας πειρασμός δεν θα μπορεί ν' αγγίξει το πνεύμα σας. 
Διαβάσατε λοιπόν πως ήταν γραμμένο η Εκκλησία Μου να πάθει και να υποστεί διωγμό, κάτω από το νόμο του Άνομου, προδομένη από μέσα, - θα γίνετε τώρα μάρτυρες αυτού του γεγονότος και όλα τα οράματα θα επαληθευτούν.

Γιατί έπρεπε όλα αυτά να γίνουν, Κύριε;

Αλλοίμονο! 
Πολλοί ποιμένες σας κοιμούνται και τα πρόβατά Μου είναι σκορπισμένα, με τόσους λίγους να τα συγκεντρώσουν.

Κύριε, μήπως είναι επειδή μερικοί ποιμένες Σου περιφρονούν τις προειδοποιήσεις Σου; Είναι επειδή εκλαμβάνουν το καθετί σαν απειλή;

Είναι επειδή εκθέτω τη γύμνια τους. 
Τα Μάτια Μου είναι πολύ αγνά για να παρατηρούν την αμαρτία και την αδιαφορία και δεν μπορώ πια να υποφέρω την αδικία. 
Άκουσέ Με: η δυσπιστία τους σε ότι αφορά τα δώρα του Αγίου Μου Πνεύματος, φράζει το δρόμο! 
Αν ήξεραν μόνο τι τους προσφέρω, Εγώ ο Θεός, θα ήταν οι πρώτοι να ζητήσουν περισσότερα θαύματα. 
Έχετε βέβαια ακούσει: "Με το μέτρο που μετράτε θα μετρηθεί και σ' εσάς και ακόμη περισσότερο. 
Γιατί όποιος έχει κάτι, θα του δοθεί και άλλο - όποιος όμως δεν έχει, θα του αφαιρεθεί και εκείνο που έχει." 5 
Το θέλγητρο του πλούτου 6 εισχώρησε σ' αυτούς τους ανθρώπους και έπνιξε τον Λόγο Μου 7 κι έτσι δεν παράγουν τίποτε. 
Για τούτο, η Βασιλεία Μου θα αφαιρεθεί απ' αυτούς και θα δοθεί σ' ένα λαό που θα μπορεί να παράγει τους καρπούς της. 
Εγώ, ο Ιησούς, σ' ευλογώ, κόρη. 
Έχε την Ειρήνη Μου και χάιδευέ Με με την αγάπη σου. 
IC.



1 Ματ.11:23
2 Ισ. 6:9-10
3 Αναρωτιόμουν γιατί, και ο Κύριος, σαν να ήθελε να σταματήσει μια λανθασμένη ερμηνεία, βιαστικά είπε τα ακόλουθα.
4 Αποκ. 11:10
5 Μαρκ 4:24-25
6 Εννοεί ''έπαρση''. Πνευματική έπαρση.
7 Κατάλαβα ότι παρόλο που μελετούν τις Γραφές, δεν εισδύουν στο νόημα του Λόγου και τον αντιλαμβάνονται με το ανθρώπινο φως και όχι με το Θείο Φως του Αγίου Πνεύματος.










30 Μαίου, 1994


Γιαχβέ, Καλέ μου Πατέρα
η ψυχή μου λαχταρά να ζήσει στον Οίκο Σου
Ω, άκουσε την παράκλησή μου!
Εσύ που μ' ελευθέρωσες για να
με στείλεις δεξιά κι αριστερά,
να φανερώσω το Άγιο Όνομά Σου
σε πολυάριθμα έθνη και να Σε εξυμνήσω,
πες μου Καλέ μου Πατέρα, πες μου,
πότε θα καταφύγω
στη σκιά των Πτερύγων Σου;
Ελέησέ με, την αμαρτωλή,
γιατί δεν παύω να είμαι
μια άθλια αμαρτωλή
αλλά με τη σωτήρια δύναμή Σου,
γνωρίζω και πιστεύω ότι
μπορείς να με σηκώσεις.
Υπόσχομαι ότι, πάντα γεμάτη ελπίδα, θα
τιμώ το Όνομά Σου όλο και πιο πολύ
και τα χείλη μου θα μιλούν
για τα μεγαλεία Σου.
Ω Πατέρα,
καθώς οι ουρανοί και η γη Σε δοξάζουν,
εγώ η ίδια Σου φωνάζω, έλα.
Με τη στοργική Σου ευσπλαχνία, έλα
με τη μεγάλη Σου τρυφερότητα, έλα,
έλα και κάνε μας ένα, Γιαχβέ.
Γιαχβέ, γιατί περιμένεις;
Έλα τώρα και γιάτρεψε
τις ραγισμένες μας καρδιές.

Κόρη Μου, σ' αγαπώ. 
Θα σας ενώσω όλους και θα σας συγκεντρώσω από παντού και από κάθε δρόμο. 
Την κατάλληλη ώρα θα σας καλέσω. 
Έλα κοντά Μου παιδί Μου 1 και άκουσε τούτο: σας παρακολουθώ από την αρχή. 
Μιλάω, αλλά τα πάθη του κόσμου αυξάνονται συνεχώς και η αμαρτία αυτής της γενεάς θα πέσει και θα συντριβεί όταν θα έρθω να εξαγνίσω τα έθνη. 
Τότε θα υψώσουν τα κεφάλια τους και θα αναζητήσουν το Πνεύμα Μου που θα τους οδηγήσει στην πλήρη γνώση της αλήθειας. 
Γι' αυτό το λόγο, κόρη, πρέπει να μεσολαβήσεις να συναντηθεί η Ανατολή με τη Δύση και να ενώσουν τις καρδιές τους - αυτό θα πρέπει να γίνει πριν ο Εχθρός καταστείλει το Νόμο Μου και πριν γεμίσει το Ιερό Μου με ανθρώπινες θεωρίες και κανόνες. 
Αλλά η Γραφή λέει ότι όπως στο παρελθόν υπήρξαν μεταξύ σας ψευδοπροφήτες, κι εσείς θα έχετε τους ψευτοδιδασκάλους σας που θα υποβάλουν επιτήδεια τις δικές τους διασπαστικές αντιλήψεις και θ' αποκηρύξουν την θεότητα του Υιού Μου Ιησού Χριστού. 
Αυτοί οι ψευτοδιδάσκαλοι εκλογικεύουν το Χαρμόσυνο Μήνυμα που σας δόθηκε με όλο του τον πλούτο.
Αλήθεια σας λέω: φυλαχτείτε από τον Απατεώνα - τον Απατεώνα που θα φέρει ένα διαφορετικό δόγμα και θα διαστρεβλώσει τον Λόγο Μου και τις Παραδόσεις που σας παρέδωσα. 
Γι' αυτό σας λέω να μη μιμηθείτε τον Απατεώνα. 
Απ' ό,τι σας έδωσα γραμμένο, γενεά, χρησιμοποιώντας το χέρι, την καρδιά και την ψυχή του οργάνου Μου, μη φοβηθείτε αυτούς τους απατεώνες - δεν είναι θεοί κι Εγώ βρίσκομαι μέσα σε κάθε πιστή καρδιά. 
Θα εξαπολύσω μια καταρρακτώδη πύρινη βροχή πάνω σ' αυτή τη γη για να κάψω τα εγκλήματά της, αλλά θα σώσω το λαό Μου. 




1 Εδώ ο Γιαχβέ μίλησε σαν στοργικός πατέρας.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου