Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

ΒΙΝΤΕΟ....Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ: ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΩ ΤΗ ΓΗ. Εγώ θα πω τον τελευταίο λόγο πάνω στη γη.



Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΛΕΕΙ: Σε λίγο, θα επισκεφθώ τη γη. Ο Παντοδύναμος, Αυτός που οι περισσότεροι τον έχετε ξεχάσει, σου λέει, γενεά: Εγώ θα πω τον τελευταίο λόγο πάνω στη γη. Πολλοί από σας ρωτούν: «Πώς θα έρθει;» Στην ερώτηση αυτή, απαντώ: «Δεν το ξέρετε ότι από παλιά, από τότε που ο άνθρωπος τοποθετήθηκε στη γη, ο θρίαμβος των ασεβών δεν διαρκεί πολύ; Ο θρίαμβος των ασεβών έχει σχεδόν τελειώσει τώρα γιατί θα τον καταπιεί ο δικός Μου Θρίαμβος. Όπως το ραβδί του Ααρών που το μετέτρεψα σε φίδι και κατάπιε τα φίδια του Φαραώ, με τον ίδιο τρόπο ο Θρίαμβός Μου θα πλήξει και θα καταπιεί τον θρίαμβο των ασεβών, ώστε με τον Θρίαμβο αυτόν θα εξυμνήσετε όλοι το Άγιο Όνομά Μου! «Και τότε, θα βρεθώ ανάμεσα στους δικούς Μου… Κι εσείς θα πορεύεστε μαζί με Μένα, τον Θεό σας, θα βαδίζετε μαζί Μου. Θα βαδίζετε μαζί με Εκείνον που κάποτε Τον θεωρούσατε απρόσιτο… Θα μιλάτε με Εκείνον που κάποτε είχατε βγάλει από το νου σας, θα συνδιαλέγεστε με τη Θεότητά Μου, αφού Εγώ, ο Θεός, θα είμαι παρών μέσα στην καρδιά σας και θα σας φανερώσω, σαν καλός σύμβουλος, το δρόμο της Ζωής. Θα δώσω στην ψυχή σας εγκράτεια, σύνεση και δικαιοσύνη, ανδρεία και ό,τι χρειάζεται η ψυχή για να στολιστεί, για να βαδίζει ανάμεσα στους αγγέλους Μου και μαζί Μου. Και τότε η Βασιλεία Μου θα αποκατασταθεί στη γη. «Ναι, μπορείτε να δείτε τον Θεό και σε τούτη τη ζωή. Μπορείτε να Με ατενίσετε ενώ είστε ακόμη εδώ στη γη, ναι! Μπορείτε να εισδύσετε στα απόκρυφα μυστικά Εμού, του Θεού σας και Θεού όλων, και να Με κατέχετε όσο είστε ακόμη στη γη. «Αυτή θα είναι η αρχή της νέας σας ζωής, αφού δεν θα Με γνωρίζετε μόνο εξ ακοής ή από λόγια και βιβλία αλλά πραγματικά και μέσω μιας μετάνοιας που θα σας δοθεί με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος. Η δική Μου ενατένιση είναι η ίδια η ζωή, αφού σας προσφέρει την αθανασία… Με τον τρόπο αυτό θα επισκεφθώ τη γη, παιδιά Μου. «Αντιληφθήκατε τώρα το μυστήριό Μου;» IC.




ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ https://www.youtube.com/watch?v=V8N0elqacgU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου