Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Συνέχισε να υπενθυµίζεις στο λαό Μου πως, σαν τον Αυγερινό ανάµεσα στα σύννεφα θα εµφανιστώ επιτρέποντας σε όλους να εξετάσουν τον εαυτό τους προτού να έρθει η Κρίση Μου.




EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ 

ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.



11 Ιανουαρίου 2013

 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ:
Βασούλα Μου, την Ειρήνη Μου σου δίνω καθώς και τις ευλογίες Μου. 
Μην αφήνεις το δρόµο που ετοίµασα για σένα.

- Είναι λανθασµένες οι πράξεις µου;

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ:
Όχι, αυτό που θέλω να σου πω είναι: κοίταξε µέσα στην Καρδιά Μου και πάρε από τα πλούτη της Καρδιάς Μου. Μην ανησυχείς. Εκεί µέσα θα βρεις τον πλούτο της Καλοσύνης και του Ελέους Μου. Σαν πολύτιµα ενδύµατα, βασιλικά και µεγαλόπρεπα, τέτοιοι είναι οι Θησαυροί Μου. 
Γι’ αυτό µην αµφιβάλλεις, ο δρόµος που ετοίµασα για σένα είναι αψεγάδιαστος.  Βλέπεις; Βλέπεις πόσο ένδοξα είναι τα έργα Μου; 
Δώσε δύναµη στους άλλους που τη χρειάζονται. 
Ενθάρρυνε και παρηγόρησε τον λαό Μου. Μείνε σταθερή στην αποστολή που σου έδωσα. 
Δόξασε το Άγιο Όνοµά Μου και συνέχισε να υπενθυµίζεις στο λαό Μου πως, σαν τον Αυγερινό ανάµεσα στα σύννεφα θα εµφανιστώ επιτρέποντας σε όλους να εξετάσουν τον εαυτό τους προτού να έρθει η Κρίση Μου!
Την ηµέρα της επίσκεψής Μου, ορισµένοι θα συγχωρεθούν, άλλοι θα υποφέρουν που Με αγνόησαν και άλλοι θα νιώσουν το κεντρί του βέλους. 
Και όσοι Με προκάλεσαν επαναστατώντας εσκεµµένα εναντίον Μου και περιφρονώντας τους κανόνες Μου, θα υποφέρουν τους πόνους του θανάτου.
Αχ Βασούλα! 
Μην ανησυχείς γι’ αυτούς που προσπαθούν µε µανία να µειώσουν και να καταστρέψουν τα Έργα Μου και τα Μηνύµατά Μου... – 
Πες το!

Ναι! Η Δύναµή Σου είναι πιο ισχυρή απ’ όλη την κόλαση µαζί!


Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ:
Ακριβώς! 
Ειρήνεψε, Ευλόγησε το λαό Μου και αγνόησε τη φωνή του εχθρού Μου... του Πλάνου.   IC




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου