Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

Ο κατακλυσμός δεν θα είναι τίποτα σε σύγκριση µε την καταστροφή που η Φωτιά Μου θα επιφέρει σε αυτό τον κόσµο. Τα έγκατα της γης θα ξεράσουν Φωτιά και από τις ρωγµές που είναι γεμάτες υγρό Πυρ, θα σχηµατιστούν ποτάµια, ποτάµια Φωτιάς που θα ξεχυθούν και θα απλωθούν σε κάθε πόλη βάζοντας φωτιά στη γη.


EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 


ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.



23 Σεπτεμβρίου 2005

H αγάπη Σου για τον άνθρωπο είναι παράφορη,η βαθιά Σου καλοσύνη για μας οι οποίοι είμαστε
βυθισμένοι στην αμαρτία, είναι ανεξήγητη.
Πώς μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι κατανοεί
πλήρως την καλοσύνη Σου; Είναι σα να θέλει
να πιάσει την ομίχλη ή το φως, που είναι άπιαστα...

Στην αρχή, όταν μου ανέρωσες την ψυχή μου,
τον πραγματικό μου εαυτό, σαν τον λεπρό
που κρύβεται στους θάμνους, δεν με έψεξες,
αντίθετα, εκλιπαρούσες τη φιλία μου.
Προσπαθούσες να δικαιολογήσεις
τη θλιβερή μου κατάσταση λέγοντας:

"Μήπως επειδή δεν υπήρχε κανείς κοντά σου να σε διδάξει;" 1

Η αθλιότητά μου μαγνήτισε το Έλεός Σου,
η εξαθλιωμένη και γυμνή ψυχή μου τράβηξε
τη συμπόνια Σου και τη συγγνώμη Σου, Πανάγιε,
η επιθυμία μου να σωθώ σε συντάραξε και είπες:

"Δεν αντέχω να βλέπω έτσι το λουλούδι Μου!"

Τα σπλαχνικά Σου λόγια έπεσαν
σαν πρωινή δροσιά πάνω στη γυμνή μου ψυχή.

"Θα σε οδηγήσω στη μετάνοια και σε μια αθάνατη Ζωή μαζί Μου, αν το επιθυμείς κι εσύ..."

Αυτά τα λόγια  μου ψιθύρισες στο αυτί 
     και έτσι άρχισαν όλα…















Και απαρνήθηκες το θέληµά Σου για το δικό Μου, κι αυτό σε έσωσε… 
Όποιος είναι αγκιστρωμένος στον κόσµο και όχι σε Μένα, ποτέ του δεν θα Με βρει…  Απαρνήσου το θέληµά σου και τα πάθη του κόσµου, και έλα να Με κάνεις δικό σου και όταν Με κάνεις δικό σου, θα συνάψουµε μια συµμαχία ειρήνης που θα διαρκέσει παντοτινά.  
Σου εμφανίστηκα, Βασούλα Μου, και σε θεράπευσα.
Σου επέτρεψα να βαδίζεις πάνω σε ζαφείρια που οδηγούν στη Βασιλεία Μου. 
Καλώ τον καθένα σας κοντά Μου, προτού να επέλθει η δίκαιη τιµωρία Μου στον κόσµο αυτό. 
Πλησιάζουν οι µέρες, γιατί δεν μπορώ άλλο να ανεχθώ 2 αυτή την αποστασία. 
Όταν θα τρέµει η γη, να ξέρεις ότι αυτή θα είναι η αρχή των δεινών που θα επιπέσουν στην πονηρή αυτή γενεά. 
Κατέβηκα σε τούτο το απέραντο νεκροταφείο και περπάτησα ανάµεσα στους τάφους, για να σας αναστήσω. 
Φώναξα στους τάφους να ανοίξουν, κι αυτό έκαναν. 
Η ανάσταση των γιων και των θυγατέρων Μου και η ανακαίνισή τους, ήταν δώρο της Αγάπης Μου. 
Φλεγόµενος από  επιθυµία να τους αναστήσω, η επιθυµία Μου αυτή µε παρέσυρε κάτω, ανάμεσα στους τάφους και, πριν το καταλάβετε,  σήκωσα τους νεκρούς από τους τάφους τους και τους αγκάλιασα: “Αυτό είναι το δώρο µου για σας που θα πρέπει να µείνει σταθερό. Εκίνοι που θα παραμείνουν πιστοί, θα λάβουν σαν αναμοιβή τις ευλογίες Μου. 
Πηγαίνετε τώρα να  διακηρύξετε την Αγάπη Μου το ξημέρωμα…”
Κόρη, δεν επέβαλα ποτέ σε κανένα το Νόµο Μου ή την Παρουσία Μου. 
Έρχοµαι σαν υπόµνηση για να βάλω τάξη στην αταξία. 
Και όµως, παρά τα ορατά Μου θαύµατα και σηµεία, παρά τις επανειληµµένες εκκλήσεις Μου, παρά τις ολοφάνερες χάρες και τα δώρα που διαµοίρασε το Άγιο Πνεύµα Μου σε όλους τους ανθρώπους, παρά τη σπλαχνική Μου προσέγγιση, η απάντηση που έλαβα ήταν αδιαφορία, καταδίωξη και δυσπιστία, από ορισμένους, εµπαιγµός και εσκεµµένη απόρριψη των Κλήσεών Μου για µετάνοια. 
Περιφρόνηση των ευλογιών Μου. 
Έχοντας τραφεί με αναθέµατα, τις αναστάσεις που βλέπουν να επιτελούνται µπροστά στα µάτια τους,  τις απαξιώνουν ή τους αγνοούν. 
Διαβάζουν τις Γραφές µε µάτια που δεν βλέπουν.
Κόρη, τους είχα προειδοποιήσει για τις συµφορές που θα έπεφταν σε τούτη τη γη από τις αµαρτίες τους, συµφορές και καταστροφές που πραγματοποιήθηκαν, και ακόμη διστάζουν μη θέλοντας να πιστέψουν ότι όλο αυτό το προκάλεσαν οι ίδιοι και όχι η φύση… 
Όταν είπα ότι η γη θα σειστεί και ο άξονάς της θα μετακινηθεί 3 και ότι τα νησιά θα µετακινηθούν από τη θέση τους, δεν Με πίστεψε κανείς. 
Περιφρόνησαν όλες τις προειδοποιήσεις Μου. 
Όταν σας λέω σήμερα ότι η µοχθηρία και η αποστασία της γενεάς αυτής θέτουν σε κίνδυνο το σύµπαν, και πάλι δεν πιστεύουν. 
Όταν θα δούνε τη γη που δηµιούργησα να ξεκολλάει και να γίνεται κοµµάτια, φόβος θα καταλάβει τις άκαμπτες αυτές ψυχές.
Ο κατακλυσμός 4 δεν θα είναι τίποτα σε σύγκριση µε την καταστροφή που η Φωτιά Μου θα επιφέρει σε αυτό τον κόσµο. 
Τα έγκατα της γης θα ξεράσουν Φωτιά και από τις ρωγµές που είναι γεμάτες  υγρό Πυρ, θα σχηµατιστούν ποτάµια, ποτάµια Φωτιάς που θα ξεχυθούν και θα απλωθούν σε κάθε πόλη βάζοντας φωτιά στη γη. 
Τα αναθέµατα που δώσατε στους απεσταλµένους Μου, θα πέσουν όλα στο κεφάλι σας. Προσθέτω την ευλογία Μου σε σένα, Βασούλα Μου, την ευλογία που αρνήθηκε να σου δώσει.5  ΙC



1Ο Χριστός μου έπιασε ξαφνικά το χέρι και έγραψε ο ίδιος αυτή τη φράση.

2Tαυτόχρονα άκουσα τη λέξη «υποφέρω»

3Το πρώτο τσουνάμι στην Ινδονησία

4Τον καιρό του Νώε

5Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην Κωνσταντινούπολη, όταν τον επισκέφθηκα για να του δώσω την ομιλία μου για την ενότητα που εκφωνήθηκε στη Φάρφα της Ιταλίας. Την ίδια ομιλία επέδωσα στον Επίσκοπο Φορτίνο, στον Καρδινάλιο Κάσπερ και στον Καρδινάλιο Κάσσιντυ που έδειξαν ενδιαφέρον.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου