Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Ο Θεός κάλεσε τη Βασούλα....όπως της είπε κάποτε:«σε διάλεξα σαν έναν λευκό καμβά για να τον γεμίσω μόνο με το Έργο Μου, που θα το ονομάσω: ‘Αληθινή εν Θεώ Ζωή’.»














Ο Θεός κάλεσε τη Βασούλα,
παρόλο που εκείνη δεν είχε ποτέ λάβει καμία κατήχηση,
ούτε θεολογική κατάρτιση, και της δίδαξε τα πάντα·
όπως της είπε κάποτε:
«σε διάλεξα σαν έναν λευκό καμβά για να τον γεμίσω μόνο με το Έργο Μου,
που θα το ονομάσω: ‘Αληθινή εν Θεώ Ζωή’.»
 
 «Γίνε ένα ηχηρό βιβλίο, ένα βιβλίο που έγραψε ο Ύψιστος»,
 είπε ο Θεός στη Βασούλα, στην αρχή.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΑΓΑΠΗΣ, 

ΕΝΑ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΑΣ ΘΕΜΕΛΙΑ, 

ΜΙΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΟΥ




Διαβάζοντας τα μηνύματα κατανοούμε πολύ καλύτερα την Αγία Γραφή.

 Αυτό το έχω ακούσει από πολλούς, ακόμη και από κληρικούς.

 Διαβάζοντας προοδευτικά τα μηνύματα από την αρχή, 
προχωρώντας προς το τέλος καταλαβαίνουμε καλύτερα την Αγία Γραφή την οποία, 
ας σημειώσουμε ότι θα έπρεπε να διαβάζουμε καθημερινά. 

Διαβάζοντας τα μηνύματα, αυξάνεστε πνευματικά και η αγάπη σας για το Θεό αυξάνει.

Ο Ιησούς μου ζήτησε να σας λέω πάντα να βγάζετε από τα μηνύματα το όνομα μου, Βασούλα,αι να το αντικαθιστάτε με το δικό σας όνομα. 

Τότε θα Τον ακούτε να σας μιλάει, 
εμψυχώνοντας την ψυχή σας να κινείται, να αποβλέπει και να ανασαίνει στη Δόξα Του. 
Ο Θεός, με πολύ απαλότητα, θα σας ελκύσει μέσα στην Καρδιά Του 
ώστε να πάψετε πια να ανήκετε στον εαυτό σας 
και να ανήκετε στον Ένα 
που σας κινεί ενωμένους με τη Μοναδικότητά Τους. (Η Αγία Τριάδα)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου