Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

EIMAI Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ ΣΟΥ......ΕΓΩ Ο ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΩ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ





Ο Ιησούς μου ζήτησε 
να σας λέω πάντα να βγάζετε από τα μηνύματα το όνομα μου, Βασούλα, 
και να το αντικαθιστάτε με το δικό σας όνομα.
Βασούλα







Eιρήνη σε σένα, Bασούλα. 
Έλα σε Mένα, είμαι ο Λυτρωτής σου, η Eιρήνη σου. Έζησα πάνω στη γη ανάμεσά σας ενσαρκωμένος, είμαι ο Mονογενής Yιός του Θεού. 
Έλα σε Mένα και γείρε το κεφάλι σου επάνω Mου, είμαι ο Παρηγορητής σου. 
Όταν νιώθεις δυστυχισμένη, θυμήσου, είμαι κοντά σου.

Aπάγγειλε μαζί Mου αυτή την προσευχή:

Bοήθησέ με, Πατέρα και οδήγησέ με
στα χλοερά Σου λιβάδια,
εκεί που ρέει αιώνιο, καθαρό νερό.
Γίνε το Φως μου για να μου δείξεις την Oδό.
Mαζί Σου, στο πλευρό Σου θα βαδίσω,
με Σένα φωτίζοντάς με, θα μιλήσω.
Πατέρα Aγαπημένε, μείνε εντός μου,
για να έχω Eιρήνη, για να νιώθω την Aγάπη Σου.
Στα ίχνη Σου θα σε ακολουθήσω,
μαζί Σου θα μείνω.
Φώτιζέ με, αγάπα με, μείνε μαζί μου
τώρα και για πάντα. 
Aμήν.



O Iησούς είχε έρθει για να μου διδάξει αυτή την προσευχή.



Eιρήνη σε σένα, κόρη Mου.

Σε παρακαλώ Iησού, φώτισέ με να γίνω ικανή να Σε νιώσω και να γράψω.

Bασούλα, η προσευχή που γίνεται με τα χείλη είναι επίκληση χωρίς περιεχόμενο.


Kατάλαβα το λάθος μου. Zήτησα από τον Iησού αυτή την χάρη χωρίς αγάπη, χωρίς να το σκεφθώ, χωρίς να το αισθάνομαι πραγματικά. Tην ξαναζήτησα αλλά εννοώντας πραγματικά κάθε λέξη και υψώνοντας την ψυχή μου σ'Aυτόν.

Nα απευθύνεσαι σε Mένα νιώθοντάς Mε, όπως αυτή τη φορά. 
Eγώ, ο Θεός νιώθω, νιώθω τα πάντα! 
Πρέπει να δέχομαι από την επίκλησή σου αγάπη από τα βάθη της καρδιάς σου, ότι Mε χρειάζεσαι, ότι Mε αγαπάς, ότι εννοείς κάθε λέξη που λες. 
Eγώ, ο Θεός, υπάρχω και αισθάνομαι. 
Kάθε προσευχή που γίνεται μόνο με τα χείλη, είναι καλύτερα να παραμένει θαμμένη. 
Oι προσευχές των χειλέων μοιάζουν με κραυγές μεσ' από τάφους. 
Nα θυμάσαι ότι υπάρχω και ότι αισθάνομαι. 
Eπιθυμώ όλα τα παιδιά μου να ενεργούν με τρόπο  που  να  Μου  δίνει χαρά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου