Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ: Η Ημέρα της Επιστροφής Μου είναι πιο κοντά από ό,τι νομίζετε




EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ      ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

31 Ιανουαρίου 2019

Οδήγησε την ψυχή μου, Κύριε, στην οδό της Αιώνιας Ζωής,
Οδήγησε την Εκκλησία Σου στην Ενότητα,
Το Μήνυμά Σου, με όλον του τον πλούτο,
ας ριζώσει σε όλη τη δημιουργία Σου!
Ζωογόνησέ μας, ζωογόνησε την Εκκλησία Σου,
Ας ανθίσει κι ας ευωδιάσει ...

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ: 

 Μαθήτριά Μου, σου δίνω την Ειρήνη Μου... γράφε: στο παρελθόν αποκατέστησα τον Ιακώβ, ευνοώντας τους και συγχωρώντας τις αμαρτίες τους. 
Δεν θα ζωογονήσω τότε και δεν θα αποκαταστήσω και τούτη τη γενεά; 
Όπως ο αγγειοπλάστης μεταχειρίζεται τον πηλό σε ένα αγγείο που έφτιαχνε με τα χέρια του  αλλά χάλασε το αγγείο και τότε αυτός ξαναρχίζει να το δουλεύει και να το τελειοποιεί, έτσι είσαι κι εσύ στα δικά Μου Χέρια.  
Δεν σου έδωσα, κόρη, τη μορφή που ήθελα ο Ίδιος; 
Δεν σε ζωογόνησα;

Ναι Κύριε!

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ: 

Λοιπόν, αν κάποιος Μου επιτρέψει να τον αναμορφώσω σαν πηλό στα Χέρια Μου, όπως Μου επέτρεψες εσύ, θα τους δώσω τη μορφή που θέλω Εγώ. 
Και θα τους συγχωρήσω την ανομία τους...  αν θελήσουν μονάχα να απαρνηθούν την ανοησία τους, θα τους ευλογήσω.
Μαθήτριά Μου, δείξε επιμονή και είθε να μη βρεθεί στο δρόμο σου κάποια κοσμική έλξη που να αποσπάσει την προσοχή σου από Μένα! 
Θέλω να παραμείνεις ενωμένη μαζί Μου. 
Έχε το βλέμμα σου συνεχώς στραμμένο πάνω Μου, μην παύεις να υμνείς στα ύψη το Όνομά Μου  -
Η Ημέρα Μου έρχεται κοντά σε όλους σας, και η Ημέρα αυτή της Επιστροφής Μου θα σας βρει ξαφνικά σαν τον κλέφτη τη νύχτα! 
Αλίμονο σε εσάς που είστε απροετοίμαστοι και όμως, αχ, πόσες πολλές προειδοποιήσεις δεν σας έστειλα για να σας υπενθυμίσω να είστε ειλικρινείς στην Πίστη σας; 
Και τώρα, κακή γενεά, που παραμένεις νεκρή στο Λόγο Μου, βλασφημώντας το Έλεός Μου, με άσβεστη την κακία σου και τη διαίρεσή σου, που δεν προσπαθείς ποτέ να ρυθμίσεις τις ημερομηνίες του Πάσχα για να εορτάζετε από κοινού αυτή την Εορτή, εξακολουθείς να εμφανίζεσαι με θράσος ενώπιον Μου δηλώνοντας ότι η Ευχαριστία που προσφέρεις είναι ένα σημάδι ενότητας και ειρήνης, ένας δεσμός αγάπης. 
Αλλά, όσο λείπει η αγάπη ανάμεσα σας, δίνετε τη δύναμη στον Σατανά να σας κρατάει χωρισμένους.
Για να θεραπευθεί η διαίρεσή σας, ο τρόπος και ο μοναδικός τρόπος είναι να αυξηθεί  αγάπη σας. 
Πρέπει να υπάρχει αγάπη ανάμεσα σας για να γίνω ο Κύριος της καρδιάς σας. 
Το Πνεύμα της Αγάπης περιμένει να σας γεμίσει με την Παρουσία Του, αλλά δεν Το αφήνετε έτσι ώστε να απομακρύνει τη διαίρεσή σας. 
Αν μετανοήσετε και επιτρέψετε στο Πνεύμα Μου να κατοικήσει μέσα σας, τότε η Εκκλησία Μου θα γεμίσει με Φως, το Φως του Αγίου Πνεύματος.
Σήμερα, γενεά, ζεις μεγάλα δεινά που σου τις επέβαλε το ίδιο σου το χέρι. 
Το πνεύμα του κακού βρίσκεται ανάμεσά σας, ένα πνεύμα λήθαργου, απάθειας, ανταρσίας, αμείλικτης υπερηφάνειας που σας έκανε να αποστατήσετε και σας κρατάει μακριά από Εμένα και πιο κοντά στο θάνατο! 
Θέλετε να περάσετε την αιωνιότητα στην κόλαση; 
Αν επιστρέψετε σε Εμένα, θα απομακρύνω τα δεινά σας και θα γευθείτε την επί γης ειρήνη...
Η Ημέρα της Επιστροφής Μου είναι πιο κοντά από ό,τι νομίζετε, γιατί έρχομαι να κατοικήσω ανάμεσά σας και σας βεβαιώνω ότι θα ξυπνήσω το Λαό Μου 1 αφαιρώντας το πέπλο που τους εμποδίζει να αναγνωρίσουν σε Μένα τον Μεσσία. 
Θα ζωογονήσω το μαραμένο πνεύμα τους μετατρέποντάς το σε χαρούμενη φλόγα, και τη συνείδησή τους σε ένα ζωντανό ανοιχτό βιβλίο Κατανόησης 2 και εκείνοι θα Με δοξολογήσουν με Ψαλμούς καλλιεργώντας τη Γνώση στην καρδιά τους!
Εγώ, ο Κύριος, ο Θεός, θα σας συγκεντρώσω όλους κάτω από το Όνομά Μου. 
Γιατί μεγάλη είναι η Κυριαρχία Μου και η Βασιλική Εξουσία Μου. 
Να μη  σας εξαπατήσει κανείς πως δεν θα θριαμβεύσω στο τέλος, γιατί αυτό θέλει ο διάβολος να πιστεύετε. Θα θριαμβεύσω στο τέλος και θα ζήσετε όλοι κάτω από το Άγιο Όνομά Μου: Ιησούς Χριστός, Υιός του Θεού και Σωτήρας, Σύμβουλος Θαυμαστός, Θεός Ισχυρός, Αιώνιος Πατέρας, Άρχοντας Ειρήνης.
Και εσύ, κόρη, μείνε πιστή σε Μένα. 
Ανάπαυσε το κεφάλι σου κοντά στην Καρδιά Μου για να λάβεις την Ειρήνη Μου και την Αγάπη Μου. 
Εμείς;

Ναι Κύριε!

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ: 

Ωραία, Εγώ, ο Ιησούς, σε ευλογώ. 
Εγώ Είμαι 
IC



1 Τον Ισραήλ.

2 Σοφίας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου