Σάββατο 14 Μαρτίου 2020

VIDEO: Prawdziwe Życie w Bogu Różaniec 07-05-2010 czytania Vassula Ryden




VIDEO

Prawdziwe Życie w Bogu Różaniec 07-05-2010 czytania Vassula Ryden







Jeśli Słowo które usłyszysz poruszy Twoje serce, nie czekaj w letargu na przyjście PANA i zatroszcz się o duszę swoją, swoich bliskich i innych grzeszników. Wynagradzaj modlitwą, postem, jałmużną, czynami miłości i wszelką posługą swoim bliźnim. OFIARUJ MI WSZYSTKO CO MASZ, NAWET TWOJĄ NIEGODZIWOŚĆ, A JA PRZEMIENIĘ JĄ W DOBRO. JA PAN, JESTEM BOGIEM I KAŻDA OFIAROWANA MI RZECZ MOŻE ZOSTAĆ PRZEMIENIONA MOJĄ BOSKOŚCIĄ. OCZYSZCZAM NAJMNIEJSZY CZYN. WSZYSTKO MOGĘ PRZEMIENIĆ MOJĄ CZYSTOŚCIĄ (11.07.88)
Ty także jesteś wezwany do świadczenia o obecnych Dziełach Ducha Świętego i wynagradzania za grzechy CZŁOWIEKA wobec Bożej Sprawiedliwości błagając o MIŁOSIERDZIE.
09.02.1990 Pan Jezus przekazał Vassuli: "...Życzę sobie, abyście pościli i czynili pokutę. Pragnę, abyście przyjmowali Moją Najświętszą Eucharystię tak często, jak tylko to możliwe. Chcę, abyście spowiadali się przynajmniej jeden raz w miesiącu. Moim pragnieniem jest, abyście czytali codziennie fragment Pisma Świętego. Pragnę, abyście podejmowali ofiary, wynagradzając za innych. Chcę, abyście odmawiali Różaniec i to jeśli możliwe wszystkie trzy części. Moim celem jest doprowadzenie was do świętości. Żyjcie w świętości, bo Ja jestem Święty. Takie są Moje Zasady. Pragnę waszego codziennego oddania. Jestem Źródłem Miłości i możecie wszyscy czerpać z Mego Serca, by dawać tę Miłość innym...".
Wszystkie orędzia w formie książek, na kasetach i płytach lub bezpłatnie w formie elektronicznej HTML oraz dźwiękowej Mp3 - są dostępne w wydawnictwie Vox Domini. Strona internetowa: www.voxdomini.com.pl.
Oficjalna, międzynarodowa strona Prawdziwego Życia w Bogu ( ang. True Life in God) w 24 wersjach językowych(w tym po polsku): www.tlig.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου