Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Ποιό είναι το όνομα Του Θεού ?





Στην Αγία Γραφή........( Στο Εβραϊκό κείμενο ):.......Στην Παλαιά Διαθήκη στο βιβλίο της Εξόδου ο Μωυσής ρώτησε τον Θεό "Όταν θα πάω στους Ισραηλίτες και θα τους πως ότι με έστειλε ο Θεός τών πατέρων μας και με ρωτήσουν: "Ποιό είναι το όνομά του;" τι θα τους πω;".....Στο ερώτημα αυτό για το όνομά του, ο Θεός είπε ....... "Είμαι αυτός που είμαι"..........Έπειτα είπε: " Έτσι να πεις στους γυούς Ισραήλ: Ο Είμαι (ΓΙΑΧΒΕ) με απέστειλε σ' εσάς"...........Και τελείωσε ως εξής: " Έτσι να πεις στους γιούς Ισραήλ: Ο ΕΙΜΑΙ, (γράφεται και προφέρεται: Γιαχβέ στα Εβραικά ), ο Θεός τών πατέρων μας... με απέστειλε σ' εσάς. Αυτό είναι το όνομά μου αιώνια, και αυτό το μνημόσυνό μου σε γενιές γενεών". (3/γ΄ 15)...........

Οι Ιεχώβάδες οι οποίοι είναι Αίρεση.....το χρησιμοποιούν για να παραπλανούν τους Χριστιανούς........

Στην Παλαιά Διαθήκη ( στο Εβραικό κείμενο αναφέρονται πολλά ονόματα του Θεού ) ...... Ελοχίμ = Ο Θεός (πληθυντικός), Θεός Ισχυρός και Δημιουργός (Γέν. 1/α/1) · Eλ Ελιόν = Ο Θεός ο Ύψιστος (Γέν. 14/ιδ/18-20) · Ελ Ροΐ = Ο Θεός ο Βλέπων (Γέν. 16/ις/13-14) · Ελ Σαντάι = Ο Θεός ο Παντοδύναμος (Γέν. 17/ιζ/2-3) · Ελ Ολάμ = Ο Θεός ο Αιώνιος (Γέν. 21/κα/33) · Γιαχβέ Ιρέ = Γιαχβέ Προμηθευτής (Γέν. 22/κβ/11-14) · Αντονάι = Κύριος (Έξοδ. 4/δ/10-12) · Γιαχβέ Ραφά = Γιαχβέ Θεραπευτής (Έξοδ. 15/ιε/26) · Γιαχβέ Νισί = Γιαχβέ η Σημαία μου (Έξοδ. 17/ιζ/16) · Ελ Κανό = Ο Θεός ο Ζηλότυπος (Έξοδ. 20/κ/5) · Γιαχβέ Μεκοντισκεμ = Γιαχβέ Αγιαστής (Έξοδ. 31/λα/12) · Ελ Ραχούμ = Ο Θεός της Υπομονής (Δευτ. 4/δ/31). · Ελ Χανεεμάν = Ο Θεός ο Πιστός (Δευτ. 7/ζ/9) · Ελ Χαγκαντόλ = Ο Θεός ο Μέγας (ή ο Μέγιστος) (Δευτ. 10/ι/17) · Γιαχβέ Σαλόμ = Γιαχβέ Ειρηνευτής (Κριτ. 6/ς/22-24) · Ελ Ντεότ = Ο Θεός της Γνώσης (Α΄ Σαμ. 2/β/3) · Ελ Χανορά = Ο Θεός ο Φοβερός (Νεεμ. 9/θ/32). · Γιαχβέ Ραά = Γιαχβέ Ποιμένας (Ψαλμ. 23/λγ/1) · Ελ Έμετ = Ο Θεός ο Αληθινός (Ψαλμ. 31/λα/5). · Ελ Χαγιάι = Ο Θεός της Ζωής μου (Ψαλμ. 42/μβ/8) · Ελ Σαλί = Ο Θεός ο Βράχος μου (Ψαλμ. 42/μβ/9). · Γιαχβέ Σαβαώθ = Γιαχβέ Αρχιστράτηγος, Κύριος των Δυνάμεων (Ψαλμ. 46/μς/7) · Ελ Γισραέλ = Ο Θεός του Ισραήλ (Ψαλμ. 68/ξη/36) · Ελ Χασαμάγιμ = Ο Θεός των Ουρανών (Ψαλμ. 136/ρλς/26). · Ελ Χακαντός = Ο Θεός ο Άγιος (Ησ. 5/ε/16) · Ελ Γκιμπόρ = Ο Θεός ο Ισχυρός Πολεμιστής (Ησ. 9/θ/6). · Ελ Γιεσουατί = Ο Θεός της Σωτηρίας (Ησ. 12/ιβ/2) · Ελ Τσαντίκ = Ο Θεός ο Δίκαιος (Ησ. 45/με/21) · Γιαχβέ Τσιντκενού = Γιαχβέ Δικαιόνων (Ιερ. 23/κγ/5-6) · Ελ Χανούν = Ο Θεός ο Ελεήμων (Ιωνάς 4/δ/2) · Ελ Εχάντ = Ο Θεός ο Μόνος (Μαλ. 2/β/10).


Πιο σωστά θα ήταν αν λέγαμε ότι ο Θεός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΝΟΜΑ,
επειδή ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ και δεν χρειάζεται να τον διακρίνουμε από άλλους ΨΕΥΔΕΙΣ ΘΕΟΥΣ.
Εξάλλου και το όνομα ΓΙΑΧΒΕ στην ουσία είναι μετοχή του ρήματος ΕΙΜΑΙ (ο ων, ο υπάρχων).
Δηλαδή ο Κύριος παρουσιάζει τον εαυτό Του απλώς ως το ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟ ΟΝ – «Εγώ ειμί ο Ων […] ο Ων απέσταλκέν με» (Εξοδ. 3/γ/14). Για τούτο ακριβώς το λόγο, στην Καινή Διαθήκη, παρόλο που οι Απόστολοι έγραψαν σε λαούς γεμάτους ψευδείς "θεούς", δεν αισθάνθηκαν ποτέ την ανάγκη να χρησιμοποιήσουν κάποιο από τα ΠΟΛΛΑ ονόματα που αναφέρονται στην Παλαιά Διαθήκη για τον Θεό. Οι συγγραφείς της Καινής Διαθήκης παντού στα γραπτά τους χρησιμοποιούν την λέξη «Κύριος»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου