Σάββατο 6 Μαρτίου 2021

Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ. ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΡΦΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ, ΑΦΟΥ ΧΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ, ΤΕΝΤΩΣΑΝ ΤΟ ΤΣΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΟΥ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΚΑΡΦΩΣΑΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΒΙΑ.

 

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.


Η Σταύρωση

9 Nοεμβρίου, 1986

Eιρήνη σε σένα. 
Eίμαι εδώ. 
Eίμαι ο Iησούς Xριστός. 
Eίμαι μπροστά σου. 
Eίμαι ο Διδάσκαλός σου και σε αγαπώ. 
Ο διάβολος νικήθηκε από τη δική Μου Θυσία. 
Mην κοιμάστε γιατί σύντομα θα είμαι μαζί σας. 
Eγώ είμαι οι Aποκαλύψεις, έχω νέα που θα μιλήσουν από μόνα τους. 
Πες Mου για τη Σταύρωσή Mου, Bασούλα.

Tι να πω; Nα σκεφθώ πριν ή στη διάρκεια της Σταύρωσής Σου;

Πριν.

O Iησούς μου έδωσε μια εικόνα του μαστιγώματος.

Aφού Mε μαστίγωσαν, Με έφτυσαν και Mου έδωσαν πολλά δυνατά χτυπήματα στο κεφάλι, που Mε άφησαν ζαλισμένο. 
Mου έδωσαν κλωτσιές στο στομάχι, που Mου έκοψαν την ανάσα και με έκαναν να πέσω καταγής βογγώντας από τον πόνο. 
Διασκέδαζαν μαζί Mου, κλωτσώντας Mε με τη σειρά του ο καθένας. 
Είχα γίνει αγνώριστος. 
Tο σώμα Mου ήταν τσακισμένο, το ίδιο και η καρδιά Mου. 
H σάρκα Mου που ήταν ξεσχισμένη, κρεμόταν από όλο Mου το σώμα. 
Ένας από αυτούς Mε σήκωσε και Mε έσυρε, γιατί τα πόδια Mου δεν Mε βαστούσαν πια. Tότε Mε έντυσαν με έναν από τους χιτώνες τους, Mε έσυραν μπροστά και επαναλαμβάνοντας τα χτυπήματά τους, Mε χτύπησαν στο πρόσωπο ραγίζοντας τη μύτη Mου1 , βασανίζοντάς Mε. 
Άκουγα τις βρισιές τους,. κόρη Mου. 
Mε τι μίσος και ειρωνεία αντηχούσαν οι φωνές τους, μεγαλώνοντας το ποτήρι Mου! 
Tους άκουγα να λένε: "Πού είναι μαζεμένοι οι φίλοι σου, ενώ ο βασιλιάς τους είναι μαζί μας; 
Eίναι όλοι οι Eβραίοι τόσο προδότες όσο αυτοί εδώ; 
Nα, ο βασιλιάς τους!" και Mε στεφάνωσαν με ένα αγκάθινο στεφάνι, κόρη Mου. 
"Πού είναι οι Eβραίοι σου, να σε ζητωκραυγάσουν; 
EIΣAI βασιλιάς, ή όχι; 
Mπορείς να τον μιμηθείς; 
Γέλα! μην κλαις, είσαι βασιλιάς, ή όχι; 
Φέρσου λοιπόν ανάλογα". 
Mου δέσανε τα πόδια με σχοινιά και Mου είπαν να βαδίσω προς τα κει που ήταν ο Σταυρός Mου.
Kόρη Mου, δεν μπορούσα να βαδίσω, αφού είχαν δεμένα τα πόδια Mου. 
Mε έριξαν καταγής και Mε έσυραν από τα μαλλιά μέχρι τον Σταυρό Mου. 
O πόνος Mου ήταν ανυπόφορος. 
Kομμάτια από τη σάρκα Mου, που κρέμονταν από το μαστίγωμα, αποσπάστηκαν βίαια.
Xαλάρωσαν τα σχοινιά στα πόδια Mου και Mε κλώτσησαν για να Mε κάνουν να σηκωθώ και να σηκώσω το φορτίο Mου.
Δεν μπορούσα να δω πού ήταν ο Σταυρός Mου, γιατί τα Mάτια Mου είχαν πλημμυρίσει από το αίμα Mου που κυλούσε στο πρόσωπό Mου από τα αγκάθια, που είχαν χωθεί στο κεφάλι Mου. 
Tότε σήκωσαν τον Σταυρό Mου και τον έβαλαν πάνω στους ώμους Mου, σπρώχνοντάς Mε προς την πύλη. 
Kόρη Mου, πόσο βαρύς ήταν ο Σταυρός που είχα να σηκώσω! 
Προχώρησα στα τυφλά προς την πύλη, οδηγημένος από το μαστίγιο πίσω Mου. Προσπαθούσα να δω το δρόμο Mου μέσα από το αίμα που Mου έκαιγε τα μάτια.
Tότε ένιωσα κάποιον να Mου σκουπίζει το πρόσωπο. 
Γυναίκες γεμάτες αγωνία Με πλησίασαν και έπλυναν το πρησμένο Mου Πρόσωπο. 
Tις άκουσα να θρηνούν και να οδύρονται, τις ένιωσα. 
"Aς είστε ευλογημένες" ψιθύρισα. 
"Tο Aίμα Mου θα ξεπλύνει όλες τις αμαρτίες της ανθρωπότητας. 
Nα, κόρες Mου, ήλθε η ώρα της σωτηρίας σας." 
Aνασηκώθηκα με δυσκολία. 
Tα πλήθη είχαν εξαγριωθεί, δεν έβλεπα κανένα φίλο γύρω Mου, κανένας δεν ήταν εκεί για να Mε παρηγορήσει. 
H αγωνία Mου μεγάλωνε κι έπεσα καταγής.
Aπό φόβο μην ξεψυχήσω πριν από την Σταύρωση, οι στρατιώτες διέταξαν έναν άνδρα, ονόματι Σίμωνα, να κουβαλήσει τον Σταυρό Mου. 
Kόρη Mου, δεν ήταν χειρονομία καλοσύνης ή συμπόνιας, ήταν για να Mε γλιτώσουν για τον Σταυρό.
Φτάνοντας πάνω στο λόφο Mε έριξαν καταγής, Mου τράβηξαν με βία τα ρούχα, αφήνοντάς Mε να εκτεθώ γυμνός μπροστά στα μάτια όλων. 
Oι πληγές Mου ξανάνοιξαν και το αίμα Mου χυνόταν πάνω στη γη.
Oι στρατιώτες Mου πρόσφεραν κρασί ανακατεμένο με χολή, το αρνήθηκα γιατί βαθιά μέσα Mου είχα κιόλας την πίκρα που Mου είχαν δώσει οι εχθροί Mου.
Γρήγορα κάρφωσαν τους καρπούς Mου και έπειτα, αφού χώθηκαν τα καρφιά στον σταυρό, τέντωσαν το τσακισμένο Mου σώμα και κάρφωσαν τα πόδια Mου με βία. 
Kόρη Mου, ω, κόρη Mου, τι πόνος! Tι αγωνία! 
Tι μαρτύριο της ψυχής Mου! 
Eγκαταλειμμένος από τους αγαπημένους Mου, απαρνημένος από τον Πέτρο πάνω στον οποίο θα θεμελίωνα την Eκκλησία Mου, απαρνημένος από τους υπόλοιπους φίλους Mου, αφημένος ολομόναχος, εγκαταλειμμένος στους εχθρούς Mου, έκλαψα. 
H ψυχή Mου ήταν περίλυπη.
Oι στρατιώτες σήκωσαν τον Σταυρό Mου μπήγοντας τον στο χαντάκι. 
Aτένισα τα πλήθη από κει που βρισκόμουν, βλέποντας με δυσκολία με τα πρησμένα Mου μάτια. 
Παρατήρησα το πλήθος. 
Δεν είδα κανένα φίλο ανάμεσα σ'αυτούς που Mε χλεύαζαν, κανένας δεν ήταν εκεί να Mε παρηγορήσει. 
"Θεέ Mου! Θεέ Mου! Γιατί με εγκατέλειψες; " 
Eγκαταλειμένος απ'όλους όσους Mε αγαπούσαν.
H ματιά Mου έπεσε πάνω στη Mητέρα Mου. 
Tην κοίταξα και οι καρδιές μας μίλησαν: "Σου παραδίδω τα αγαπημένα Mου παιδιά, να είναι και δικά Σου παιδιά. 
Θα είσαι στο εξής η Mητέρα τους".
Όλα τελείωναν, η λύτρωση ήταν κοντά, είδα να ανοίγουν οι Oυρανοί και όλοι οι άγγελοι στέκονταν στητοί, όλοι στέκονταν σιωπηλοί. 
"Πατέρα, στα χέρια Σου παραδίδω το Πνεύμα Mου. Είμαι μαζί Σου τώρα."
Eγώ, ο Iησούς Xριστός, σου υπαγόρευσα την αγωνία Mου. 
Σήκωσε2 τον Σταυρό Mου, Bασούλα, σήκωσέ τον για Mένα. 
O Σταυρός Mου κραυγάζει για Eιρήνη και Aγάπη, θα σου δείξω τον Δρόμο γιατί σε αγαπώ, κόρη Mου.

1 Σημ.εκδ.:ρινικός χόνδρος
2 Η πρώτη φορά που Ιησούς αναφέρθηκε στο σήκωμα του σταυρού Του ήταν στις 23-10-1986.





              ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΝΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ .          








Πώς με Πλησίασε ο Άγγελός μου (συνέχεια)

Διώξεις από την πλευρά του Ιερέα

Ο ιερέας ωστόσο δεν παραιτήθηκε. Μου έγραψε γράμματα λέγοντάς μου ότι το μόνο που διέθετα ήταν ένα σωρό ανοησίες, ότι αν έριχνα μια ματιά στον εαυτό μου θα καταλάβαινα ότι τέτοια χάρη δεν θα μου δινόταν ποτέ. Προηγουμένως είπε ότι τέτοιες χάρες ήταν για ανθρώπους που υπηρετούσαν το Θεό, όπως η μητέρα Τερέζα και άλλοι παρόμοιοι, και με μια κίνηση του χεριού του μου έδειξε τα βιβλία του πάνω στα ράφια. Ύστερα, προσπάθησε να με τρομάξει λέγοντας ότι ήταν δαιμονικό για να παρατήσω τα γραπτά. Το πέτυχε εν μέρει γιατί, μετά απ’ αυτό, κάθε φορά που με πλησίαζε ο Θεός, Τον έδιωχνα. Μόλις που ανεχόμουν τον άγγελό μου. Αν άκουγα από το Θεό αυτά τα λόγια: «Εγώ, ο Γιαχβέ, σε αγαπώ», έκανα σα να μην άκουσα τίποτε και δεν το άφηνα να γραφτεί. Αν με πλησίαζε ο Ιησούς και μου έλεγε, «Ειρήνη, παιδί Μου», απομακρυνόμουν από κοντά Του και Τον έδιωχνα, νομίζοντας ότι ήταν ο πονηρός. Ο ιερέας κατάφερε να με πείσει ότι δεν είναι δυνατόν ο Θεός να επικοινωνεί με κάποιον σαν εμένα, γιατί ο Θεός πηγαίνει μόνο σε άγιους ανθρώπους. Μερικές φορές γινόμουν άκρως επιθετική όταν ο Ιησούς ερχόταν να μου μιλήσει, γιατί νόμιζα ότι ήταν ο διάβολος. Τον έδιωχνα με απότομο τρόπο ξανά και ξανά.
Τελικά, η Σοφία βρήκε έναν τρόπο. Ο άγγελός μου ήρθε να μου πει ότι μου έφερνε μήνυμα από τον Ιησού. Έγινε ο μεσάζων. Αυτή τη μέθοδο τη δεχόμουν αλλά όχι πάντα, γιατί ήμουν ακόμη επηρεασμένη από τα λόγια του ιερέα. Πώς και γιατί τα μάτια του Πανάγιου θα γύριζαν να κοιτάξουν μια αξιοθρήνητη ψυχή σαν τη δική μου! Πώς μπόρεσα να πιστέψω πως ο Παντοδύναμος Θεός μιλούσε και επικοινωνούσε έτσι απλά μαζί μου! Σε όλη μου τη ζωή δεν είχα ακούσει κάτι τέτοιο. Ναι, μόνο στην Αγία Γραφή, με ανθρώπους όπως ο Μωϋσής, ο Αβραάμ και οι προφήτες, αλλά αυτό ήταν μια άλλη ιστορία και άλλοι καιροί. Ένα παραμύθι, να τι ήταν, μια ψευδαίσθηση, το κεφάλι μου γύριζε γιατί ήξερα ότι αυτό γινόταν κι ότι δεν ήμουν τρελή! Αργά και μόνο με την πάροδο του χρόνου, οι πληγές που δέχθηκα από τους ιερείς άρχισαν να επουλώνονται.
Ο άγγελός μου μου έδινε μεγάλη γαλήνη, μιλώντας μου κάθε μέρα για το Θεό επί ώρες. Πότε-πότε άφηνε θέση στον Ιησού για να εκφράσει Εκείνος τα θεία Του λόγια. Την πρώτη φορά που συνέβη αυτό, ήμουν έτοιμη να σβήσω τα λόγια, επειδή τα άφησα να γραφτούν. Ο άγγελος επενέβη ζητώντας μου να καταλάβω και να αφήσω αυτά τα λόγια γιατί πραγματικά προέρχονταν από τον Ιησού. Τα λόγια ήταν: « Εγώ ο Ιησούς, σε αγαπώ ». Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια που έγραψε ο Ιησούς μετά την κρίση. Γράφτηκαν στις 20 Ιουνίου1986. Σιγά-σιγά, βήμα προς βήμα και πολύ διακριτικά, ο Ιησούς με πλησίαζε και πάλι.
Στις 9 Ιουλίου 1986, 7 ο Θεός είπε, «Εγώ ο Θεός σε αγαπώ». Αμέσως ο άγγελός μου, βλέποντας το δισταγμό μου, μου είπε να φυλάξω αυτά τα λόγια, γιατί κάθε λέξη ήταν δοσμένη από το Θεό και ότι ο Θεός ήταν κοντά μου.Το επόμενο μήνυμα από το Θεό δόθηκε τον Ιούλιο του 1986.7Ήταν: «Εγώ σε έθρεψα (πνευματικά), ήρθα να σου δώσω τροφή. Βοήθησε, σε παρακαλώ, και τους άλλους δίνοντας και σ’ αυτούς αυτή την τροφή. Κάνε τους να ανθίσουν, οδηγώντας τους σε Μένα. Σε έθρεψα, σε έκανα να ανθίσεις, να ευωδιάσεις. Θρέψε και τους άλλους. Βοήθησέ τους και οδήγησέ τους σε Μένα. Σου έδωσα Αγάπη, ακολούθησέ Με λοιπόν. Σου έδωσα χάρη με το να σου δώσω αυτή την τροφή! Δώσε την και στους άλλους επίσης για να την απολαύσουν».
Στις 31 Ιουλίου 1986,7 ο Ιησούς ήρθε αυτή τη φορά σαν Ιερή Καρδιά και μου είπε: «Πάρε μια θέση, αγαπημένη Μου, στο μέσον της Καρδιάς Μου. Εκεί θα ζήσεις». Στις 7 Αυγούστου 1986, 7 ο Πατέρας μου μίλησε άλλη μια φορά και μου έδωσε αυτό το μήνυμα: «Εγώ, ο Θεός, σε δένω μαζί Μου». Φοβήθηκα και Του ζήτησα απότομα, γιατί ήμουν καχύποπτη, να μου πει το Όνομά Του. Εκείνος απάντησε:«Γιαχβέ». Πλημμύρισα από χαρά και αγάπη και η ψυχή μου ήδη φλεγόταν από λαχτάρα γι’ Αυτόν. Του είπα: «Σε αγαπώ, αιώνιε Πατέρα». Μου απάντησε: «Αγάπα Με, ύμνησέ Με, το Θεό σου, είμαι ο αιώνιος Πατέρας σου». Τότε Τον ρώτησα: «Νιώθεις την ευτυχία μου, τις αγωνίες μου, τους φόβους μου, την αγάπη μου, τις ταραχές μου;». Απάντησε:«Ναι». Ύστερα είπα: «Τότε θα ξέρεις πώς ακριβώς νιώθω τώρα. Με καταλαβαίνεις πλήρως», κι Εκείνος είπε με μεγάλη στοργή: «Ναι, αγαπημένη Μου».
Αυτή ήταν η πρώτη μου επικοινωνία πολύ καιρό μετά την αρνητική στάση που είχα από το φόβο μου. Ο Θεός συνέχισε γνωρίζοντας ότι αναρωτιόμουν γιατί να μιλάει σε μένα. Μου είπε: «Ο Θεός σας αγαπάει όλους. Τα μηνύματα αυτά είναι μόνο μια υπενθύμιση, για να σας υπενθυμίσουν πώς άρχισαν τα θεμέλιά σας. Διάδωσε το μήνυμά Μου».
Τα πρώτα - πρώτα μηνύματα που έλαβα ήταν πολύ σύντομα, όπως εξήγησα στην αρχή. Έμοιαζαν πιο πολύ με τηλεγραφήματα παρά με μηνύματα.
Παρ’ όλα όσα συνέβησαν στο μεταξύ, δεν είχα χάσει την επαφή μου με τους ιερείς. Αλλά δεν μιλούσα πια για τα μηνύματα σ’ εκείνον που τα είχε καταδικάσει και με είχε κάνει να υποφέρω τόσο. Ωστόσο, ύστερα από αρκετό διάστημα, αποφάσισα να του πω ότι ακόμη λάβαινα μηνύματα και τα έγραφα. Έτσι του έδειξα τα τετράδια αντί για τα σκόρπια φύλλα που ήταν πριν. Πρώτα χρησιμοποιούσα ό,τι χαρτί έβρισκα μπροστά μου, αλλά όταν ήρθε η ώρα να αρχίσω την αποστολή μου, το Άγιο Πνεύμα με φώτισε να χρησιμοποιώ στο εξής τετράδια και να τα αριθμώ.
Θυμάμαι ότι κάλεσα τον ιερέα στο σπίτι μου για να του πω ότι ακόμη επικοινωνούσα με το Θεό. Σκέφτηκα ότι έπρεπε να το ξέρει. Του το είπα και δεν έμεινε και τόσο ευχαριστημένος, αλλά μου ζήτησε να του δείξω τα τετράδια κι εγώ του τα έδωσα να τα κρατήσει μια μέρα. Την επομένη, έλαβα ένα πολύ σκληρό γράμμα που μου έγραφε να κάψω όλα μου τα τετράδια και να πω στους φίλους μου που τα διάβασαν να τα ξεχάσουν. Δεν ξέρω γιατί αλλά αναγνώρισα την αγριότητα του Σατανά. Είπα στους φίλους μου τα καθέκαστα κι αυτοί θύμωσαν πολύ μαζί του. Πήγα τότε να του μιλήσω για την αντίδρασή τους και να πάρω πίσω τα τετράδιά μου. Μου είπε ότι ο Θεός τώρα ήταν πιθανότατα πολύ θυμωμένος μαζί μου και ότι με είχε εγκαταλείψει στη μοίρα μου. Είπε ότι ο Θεός έδειξε υπομονή μια και δυο φορές αλλά τώρα, αφού δεν υπάκουσα, με άφησε με το διάβολο.
Ήδη, τα μαθήματα διάκρισης που μου είχε κάνει ο άγγελός μου είχαν αποτέλεσμα και μου φάνηκαν πολύ χρήσιμα, ειδικά σ’ αυτή την περίπτωση. Τούτη τη φορά ήταν αδύνατο να ξεγελαστώ. Του απάντησα γράφοντας ότι ο Θεός του δεν ήταν ο δικός μου Θεός. Γιατί ο Θεός του είναι σκληρός Θεός, οξύθυμος, ανυπόμονος, αδιάλλακτος, χωρίς αγάπη. Ο Θεός του συγχωρεί μια ή δυο φορές και ύστερα γυρίζει την πλάτη και ρίχνει τις ψυχές στην κόλαση αν δεν ακούσουν, ενώ αντίθετα ο Θεός που εγώ γνωρίζω, Αυτός που καθημερινά επικοινωνεί μαζί μου, ο δικός μου Θεός, είναι όλος αγάπη, με άπειρη υπομονή, επιεικής και φιλόστοργος. Ο Θεός που μου μιλάει και σκύβει για να με φτάσει, είναι πράος, μακρόθυμος, πολυεύσπλαχνος και περιβάλλει την ψυχή μου μόνο με αγάπη. Ο Θεός μου, που με επισκέπτεται κάθε μέρα, Αυτός που εκείνος τον θεωρεί διάβολο, περιβάλλει την ψυχή μου με ειρήνη κι ελπίδα. Ο Θεός μου με τρέφει πνευματικά, αυξάνοντας την πίστη μου σ’ Αυτόν. Μου διδάσκει πνευματικά πράγματα και μου αποκαλύπτει τα πλούτη της Καρδιάς Του.
Ύστερα απ’ αυτό, μου ζήτησε πάλι για μερικές μέρες να σταματήσω να γράφω, για να δει τι θα γίνει.
Άφησα να περάσουν λίγες μέρες χωρίς να γράψω όπως μου το ζήτησε ο ιερέας. Προσευχόμουν και ρωτούσα ξανά στην προσευχή μου ποιος ήταν αυτός που με καθοδηγούσε πραγματικά με αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο; Είχα παρακαλέσει αν πράγματι τα μηνύματα ήταν δικά Του, να μου το έλεγε και να Τον άκουγα να λέει αυτά τα λόγια: «Εγώ, ο Γιαχβέ, σε οδηγώ». Μόνο αυτό. Και αυτό έγινε και ο Θεός άκουσε την προσευχή μου.
Οι επικοινωνίες συνεχίστηκαν και μια μέρα, στις 15 Δεκ. 1986, ο Θεός μου έδωσε αυτό το μήνυμα: «Κόρη μου, όλη η Σοφία προέρχεται από Μένα. Θέλεις τη Σοφία;» Χωρίς να καταλάβω πραγματικά τι μου προσέφερε ο Θεός, απάντησα «Ναι». Μου είπε τότε ότι θα μου έδινε τη Σοφία, αλλά θα έπρεπε να Την κερδίσω αν Την ήθελα πραγματικά. Όταν είδε ότι αναρωτιόμουν με ποιο τρόπο θα το πετύχαινα, μου είπε ότι είναι ο Παντοδύναμος κι ότι Εκείνος θα με διδάξει. Συλλογιζόμουν τι μου είχε προσφέρει και όσο το συλλογιζόμουν, τόσο συνειδητοποιούσα το τεράστιο Δώρο που μου προσέφερε. Συνειδητοποιούσα επίσης ότι δεν Του είχα πει ούτε ένα ευχαριστώ. Έτσι, την επομένη Τον ευχαρίστησα κι Εκείνος επανέλαβε ότι θα έπρεπε να κερδίσω τη Σοφία, αλλά ότι θα με βοηθούσε σ’ αυτό και να μην αποθαρρύνομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου