Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

VIDEO Prawdziwe Życie w Bogu Koniec czasów 5z8 Vassula Ryden lektor

 






Już Od 1986 roku Pan Jezus przekazuje swoje orędzia LUDZKOŚCI współczesnej epoki poprzez wybranego przez NIEGO proroka naszych czasów - Vassulę Ryden. 
Dzieło, które w tych dniach jest nadal kontynuowane Pan Jezus w niespełna rok od jego rozpoczęcia polecił Vassuli nazwać: "PRAWDZIWE ŻYCIE W BOGU".
22.01.1990 roku Pan Jezus przekazał Vassuli: "...Ja jestem waszym Stworzycielem. Zaprawdę powiadam wam, że będę nadal wylewał Mojego Świętego Ducha na waszych synów i córki tak, jak nie zdarzyło się to nigdy od wielu pokoleń, aby karmić was bezpośrednio Moją Własną Ręką i złożyć w waszych sercach całe Moje Prawo..."

W niniejszym zbiorze są tematycznie wybrane orędzia lub ich fragmenty, obrazujące treści przekazane przez Pana Jezusa oraz jego Matkę, Najświętszą Maryję Pannę - dotyczące KOŃCA CZASÓW. Wszystkie orędzia w formie książek lub bezpłatnie w formie elektronicznej oraz dźwiękowej są dostępne w wydawnictwie Vox Domini. Strona internetowa: www.voxdomini.com.pl ; wielojęzykowa strona międzynarodowa to: www.tlig.com ("tlig" to skrót od angielskiego oryginału: True Life in God)
Jeśli Słowo które usłyszysz poruszy Twoje serce, nie czekaj nieprzygotowany na przyjście PANA i zatroszcz się zawczasu o duszę swoją, swoich bliskich i innych grzeszników. 
Ty także jesteś wezwany do świadczenia o Dziełach Ducha Świętego i wynagradzania za grzechy całej ludzkości.

Pytania, uwagi, sugestie, podpowiedzi - proszę wpisywać na forum lub wysyłać wiadomość.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου