Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Σπείρε σε όλες τις χώρες ώστε η Βασιλεία Μας να απλωθεί από τη μια θάλασσα στην άλλη. Τα βουνά και οι λόφοι θα υποκλιθούν βαθιά μπροστά στη σωτήρια δικαιοσύνη Μας.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

19 Οκτωβρίου, 1998

Κύριε, βοήθα με σε όλα,
βοήθα με να επανορθώνω για το λαό Σου,
για την Εκκλησία Σου, να προσφέρω θυσίες,
προσευχές, που θα υψωθούν σαν θυμίαμα στον
ουρανό και θα γίνουν οσμή ευωδίας για τον
Πατέρα, άγιο μύρο για τον Υιό κι ευχή
αφιέρωσης στο Άγιο Πνεύμα.
Ω Αγία Τριάδα, κέντημα της ψυχής μου,
υπέροχο στολίδι της καρδιάς μου,
έμβλημα του νου μου, αρμονία της φωνής μου,
φρουρέ της ύπαρξής μου,
τι περισσότερο θα μπορούσα να πω
και πάλι να μην είναι αρκετό;

Μόνοι Μας1 περιφράξαμε την περιοχή Μας. 
Με μια Ουσία, μια Δύναμη και μια Γνώση, είμαστε ένας Θεός, ναι, με μια Θέληση και μια Εξουσία περιφράξαμε την ιδιοκτησία Μας2, της δώσαμε γλώσσα μαθητή και χρίσαμε το θείο Έργο Μας3.
Με τη Δύναμή Μας σαν ζωοποιό υγρό σε πλημμυρίσαμε, όπως ο ήλιος λάμπει την άνοιξη λάμψαμε επάνω σου, δυναμώνοντας την πόλη Μας και το ιερό Μας4, πριν σε κακομεταχειριστούν οι διώκτες σου.
Μέσα στη Γνώση Μας σου αποκαλυφθήκαμε, επικοινω-νώντας οι ίδιοι μαζί σου και σε μορφώσαμε, εσένα και τους άλλους μέσα από σένα, με τη γνώση που έχουν λάβει οι σοφοί, εορτή5 του Ελέους Μας!
Τέρψη της Τρισαγιότητάς Μας, μείνε ριζωμένη στο Θέλημά Μας και γίνε σαν κλαδάκι σμύρνας το καλοκαίρι, για να συνεχίσεις να φανερώνεις την Αλήθεια και να δίνεις μια καλύτερη ερμηνεία της Αποκάλυψης που σου έχει δοθεί.
Θα σε πλημμυρίσουμε με το Φως Μας για να κατανοήσεις καλύτερα το Λόγο Μας, τυπώνοντας την θεϊκή Μορφή Μας σε κάθε λόγο που σου δίνουμε. 
Το Μεγαλείο Μας θα συμπληρώσει όλα αυτά που ακόμη σου λείπουν. 
Και τότε, σαν την ελιά τη φορτωμένη με καρπούς και σαν το σφυρήλατο, μαλαματένιο τάσι, με κάθε λογής ανεκτίμητα πετράδια στολισμένο6, θα επανορθώσεις με αξιοπρέπεια, τούτη την ώρα της οδυνηρής αποστασίας. 
Σαν ψάλτες που ψάλλουν ύμνους αινέσεως, η αδύνατη φωνή σου θα Μας απευθύνει έκκληση με τα δικά Μας λόγια, με τη δική Μας γνώση και σύμφωνα με το δικό Μας Θέλημα. 
Χάρη στη βασιλική γενναιοδωρία Μας, προικίσαμε μέσα στους Κόλπους Μας την καρδιά σου με Σοφία για να τη μεταδώσεις σε τούτη τη γενεά και να μπορούν να επωφεληθούν απ' αυτήν.
Γι' αυτό λοιπόν, μικρή Μου, συνέχισε να βαδίζεις στο μονοπάτι που στρώθηκε για σένα με ζαφείρια και γίνε κήρυκας και απόστολος της Τριαδικής Μας Θεότητας. 
Σπείρε σε όλες τις χώρες ώστε η Βασιλεία Μας να απλωθεί από τη μια θάλασσα στην άλλη. 
Τα βουνά και οι λόφοι θα υποκλιθούν βαθιά μπροστά στη σωτήρια δικαιοσύνη Μας. 
Και με τη Δύναμή Μας, θα καλέσουμε στην ύπαρξη αυτά που δεν υπάρχουν7όπως κι αυτά που υπάρχουν.
Εγώ είμαι η Ζωή και η Ανάσταση που ζωοποιεί τους νεκρούς. 
Μείνε αφοσιωμένη σε Μένα και άνθισε. 
Μη δυσανασχετείς ποτέ. 
Γίνε σαν το ρόδο που φυτρώνει στην όχθη ενός ρυακιού. 
Έχε την ευλογία Μου και ανάδιδε για τον Σωτήρα σου γλυκειά μυρωδιά σαν θυμίαμα, σκορπίζοντας το άρωμά σου μαζί με το δικό Μου μέσα στον Οίκο Μου, μεθώντας τους οικείους Μου και οδηγώντας τους έτσι στη μεταστροφή και στη μια καρδιά.
Θα σε προστατεύσω από τη μανία και τη ζήλια. 
Πες: " όλα τα Έργα του Κυρίου είναι καλά κι Αυτός για κάθε ανάγκη θα φροντίσει, όταν θα έρθει η ώρα της."8
Ναι, εξύμνησε τα Έργα Μου και γίνε με τον τρόπο αυτό ο Παράδεισός Μου, Παρασκευή μου9.

Ω Κύριε, κάνε να φυλάξω στο νου τις οδηγίες Σου και μην αφήσεις τη λησμονιά να με κυριεύσει! Στερέωσε τα βήματά μου και κράτησέ με ξύπνια και στην υπηρεσία Σου...

Παιδί Μου, η Σοφία φώτισε την ψυχή σου σαν γλυκειά φλόγα και δεν έπαψε να σου φανερώνει τα μυστικά Μας καθώς και τον εαυτό Μας με τρόπο που να αναζωογονήσει τούτη τη γενεά, δυναμώνοντάς την για να αυξηθεί μέσα στη λαμπρότητά Μας και να αξιωθεί τον Παράδεισο.
Με την ελεύθερη βούλησή Μας, Εμείς, μες στην Τριαδική Μας Δόξα, θελήσαμε να σου φερθούμε φιλικά και οικεία και να σε πλημμυρίσουμε με χείμαρρους από χάρες και παρηγορίες. 
Σου αποκαλύψαμε κάτι ξεχασμένο από την Εκκλησία Μου: τη γλυκύτητα αυτή που ξεχειλίζει, ναι! 
Την θεία γλυκύτητα του Παντοκράτορα Θεού που προσελκύει μυριάδες αγγέλους γύρω από το Θρόνο Μου, αμέτρητες ψυχές για να Με λατρεύουν και να χαίρονται με αυτό το ουράνιο γεύμα. 
Με την άφατη γλυκύτητά Μας αγκαλιάζουμε όλο τον Ουρανό.
Η Εκκλησία Μου Με λησμόνησε, ναι, και Με παραμέλησε, η ίδια Μου η Νύφη… Παραμένει γυμνή και δεν δείχνει κανένα ενδιαφέρον για την Θεία Μου γλυκύτητα. 
"Πώς γίνεται, νύφη Μου, να Με αποστρέφεσαι όταν σου ανοίγω την καρδιά Μου για να συνδιαλεχθώ μαζί σου; 
Η Καρδιά Μου πλημμυρίζει από άφατη γλυκύτητα, αχ, αλλά δεν έχεις αντιληφθεί αυτό που προσελκύει κοντά Μου τη δημιουργία Μου..."
Στενέ Μου σύντροφε, απομάκρυνε τη ματιά σου από το περιβάλλον σου και κάρφωσε τα μάτια, το νου και την ψυχή σου σε ιερή ενατένιση της Καρδιάς Μου, και επίτρεψέ Μου να συνεχίσω τον γλυκό και οικείο διάλογο μαζί σου.
Μια ζωή που την ξοδεύεις γενναιόδωρα για Μένα με την ελεύθερη βούλησή σου Με σαγηνεύει Εμένα, τον Θείο Σύντροφό σου. 
Μια ζωή που υπέμεινε προσβολές και συκοφαντίες για χάρη Μου Με συγκινεί μέχρι δακρύων. 
Χαρά-της-Καρδιάς Μου, δεν έχεις ακόμη καταλάβει εντελώς πως, από τη διάπυρη αγάπη Μου για σένα, δέθηκα άρρηκτα μαζί σου ώστε να γίνεις ένα πνεύμα με Μένα. 
Γι' αυτό λοιπόν, μείνε στην Ειρήνη Μου. 
Η πιστή Μου Αγάπη ποτέ δεν θα σε εγκαταλείψει.

Αχ, Βασιλιά Μου, η καρδιά μου
συγκινείται από τον έξοχο λόγο Σου,
μεθάει όταν απευθύνεσαι σε μένα.
Η Χάρις10 είναι επάνω μου σαν δροσιά,
επισκιάζοντάς με στο δυνατό κόρφο της.
Το φρούριό μου είναι ο Ίδιος ο Θεός,
ο Θεός που με αγαπάει πιστά.

Βλέπεις, αγαπημένη Μου, κάθε οικοδόμημα που δένεται μαζί Μου, μεγαλώνει ώστε να γίνει άγιο και καθαρό για την Θεότητά Μου. 
Επομένως, εσύ Βασούλα Μου, μέσα Μου οικοδομείσαι για να γίνεις ιερό σκεύος που Με περικλείει, καθαρό και άγιο πνευματικό κατοικητήριο για την Τρισαγιότητά Μας, όπου θα μπορούμε να ατενίζουμε την εικόνα Μας. 
Χαίρε λοιπόν κι ευτύχησε μπροστά στο Νυμφίο σου που είναι τόσο γενναιόδωρος απέναντί σου. 
Μείνε άμεμπτη και δεν θα σε εγκαταλείψω ποτέ.
Τώρα, χαρά-της-Καρδιάς Μου, μπορείς να επιστρέψεις στις άλλες ασχολίες σου. 
Δέξου από τον Σωτήρα σου τον Ασπασμό της θεϊκής Του Αγάπης στο μέτωπό σου.
Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, σε ευλογώ. IC

1 Με την ελεύθερη βούλησή Της η Υπεραγία και Θεία Τριάδα με έκανε δική Της και ήρθε να κατοικήσει μέσα μου, γιατί Αυτή το αποφάσισε και κανείς άλλος.
2 Εμένα .
3 Εμένα σαν δημιούργημα.
4 Πόλη και Ιερό: Εμείς είμαστε η πόλη και το ιερό του Θεού που κατοικεί μέσα μας.
5 Ο Θεός με φώναξε: εορτή!
6 Σοφία Σειράχ: 50: 9,10.
7 Θα οδηγήσει σε πνευματική ανάσταση τούτη τη γενεά.
8 Σοφία Σειράχ 39:33.
9 Το "μου" γραμμένο ελληνικά.
10 Ο Θεός.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου