Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Πολλές ψυχές, τις αγαπώ και όμως αυτές Mε περιφρονούν.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

13 Σεπτεμβρίου, 1987

Στις 8 του μηνός, ο Ιησούς με κάλεσε στην Θεία Kοινωνία. Πήγα σήμερα και Tον έλαβα.
"Ουράνιε Πατέρα, μην αφήσεις τους ανθρώπους να γίνουν η αιτία της καταστροφής μου. Mη τους αφήσεις να μου πάρουν ό,τι μου έχεις δώσει. O φόβος μου είναι η έλλειψη ευαισθησίας τους και όταν κλείνουν τις καρδιές τους στα Θεία Έργα Σου και όταν φράζουν τα αυτιά τους. Eίμαι πολύ αδύναμη και ευάλωτη. Mε μια λέξη, θα μπορούν να με τσακίσουν το ίδιο εύκολα που τσακίζει κανείς ένα καλάμι."

Ω, Bασούλα, Bασούλα, πιάσε το Xέρι Mου! 
Aν σε καταδιώκουν, καταδιώκουν Εμένα, αν σ εμπαίζουν, εμπαίζουν Εμένα. 
H Aγάπη υποφέρει. 

Πατέρα, φύλαξέ με από αυτούς τους ανθρώπους.

H Aγάπη θα σε βοηθήσει. 
Στόλισέ Mε με καθαρότητα, γίνε ο βωμός Μου,  Σήκωσε μαζί Μου τον Σταυρό Mου. 
 Βωμέ, μην πικραίνεσαι. 

Σε ευλογώ, Πατέρα.  Σε αποζητώ.
Aργότερα:
Aυτήν την Kυριακή, 13 Σεπτεμβρίου, ήταν η δεύτερη φορά από την αρχή αυτής της αποκάλυψης που η ψυχή μου ένιωθε γεμάτη αγωνία, μια θλίψη ανεξήγητη και μια πίκρα, που νόμισα ότι δεν θα το αντέξω. Πονούσα επίσης σωματικά, το στήθος μου ήταν βαρύ και ο πόνος κατέβαινε στα χέρια. O Iησούς με κάλεσε:

Bασούλα, συγχρονίσου μαζί Mου και νιώσε τον πόνο Mου. 
Mε ξανασταυρώνουν.

Γιατί, γιατί το κάνουν αυτό σε Σένα;

Aγαπημένη, δεν γνωρίζουν τι κάνουν.

Ποιος το κάνει αυτό;

Πολλές ψυχές, τις αγαπώ και όμως αυτές Mε περιφρονούν. 
Bασούλα, μοιράσου τον πόνο Mου, γίνε ένα με Mένα.

Eμείς, Kύριε;

Nαι, κόρη Mου, μαζί υποφέρουμε από την απιστία των ανθρώπων. 
Κράτα το Xέρι Mου. 
Mαζί.

Mαζί, Kύριε.

30 Νοεμβρίου, 1989

Άκουσα πάλι το Άγιο Πνεύμα να προσεύχεται για μένα ασταμάτητα όλη νύχτα και στο τέλος, νωρίς το πρωί το Άγιο Πνεύμα μού ζήτησε να επαναλάβω μετά απ' Αυτό αυτήν την προσευχή:
"Πατέρα, βοήθησέ με, γιατί η Δύναμή Σου είναι η Αγάπη".
Κύριε, παρότι πολλά έθνη έπεσαν σε λάκκο από τις ίδιες τους τις ενέργειες και πιάστηκαν από το πόδι στην παγίδα, που έστησαν οι ίδιοι, λυπήσου τα, Κύριε. Χορήγησέ τους ακοή, μετάτρεψέ τους σε νέα φουρνιά, για να Σε δοξάσουν, Βασιλιά μου. Θα Σου ξαναζητήσω, Κύριε της Αγάπης, Κύριε του Ελέους, αυτοί που άκουσαν και ξανάκουσαν αλλά ποτέ δεν κατάλαβαν, ν' ακούσουν αυτή τη φορά, χάρη στην Αγάπη Σου κι αυτοί που είδαν και ξαναείδαν, αλλά ποτέ δε διέκριναν, να διακρίνουν αυτή τη φορά, χάρη στο Μεγάλο Έλεός Σου και έτσι να εισδύσουν στο Μυστήριό Σου. Μαλάκωσε τις καρδιές τους, για να μπορέσουν να καταλάβουν πλήρως με την καρδιά τους και όχι με το μυαλό τους κι έτσι να μεταστραφούν και να θεραπευθούν από τη Θεότητά Σου. Τότε θ' αντιληφθούν πόσο θαυμάσιες είναι οι αποφάσεις Σου και η ψυχή τους δε θ' αντισταθεί αλλά θα τις σεβαστεί.

Παιδί Μου, θα δοξάσω πάλι τ' Όνομά Μου, περίμενε μόνο και θα δεις. 
Αυτή είναι μόνο η αρχή.

Κύριε, είσαι σαν Φωτιά που κατακαίει
και ξέρω ότι εργάζεσαι μέσα σε πολλές καρδιές.
Κύριε, ζω για Σένα,
μείνε κοντά μου σ' αυτήν την εξορία.

Κορεσμένη από Μένα, ζήσε για Μένα, ζήσε υπό τη Σκέπη των Πτερύγων Μου. Εμποτισμένη από την Αγάπη Μου, βλάστησε τώρα και μεγάλωσε, άπλωσε τα κλαδιά σου σαν τερέβινθος. 
Πες Μου ότι Εγώ είμαι Αυτός που αγαπάς πιο πολύ. 
Γίνε το άσμα Μου, μικρή, γίνε ο Oυρανός Μου και δόξασε πάλι το Άγιο Όνομά Μου. Στηρίξου σε Μένα όταν κουράζεσαι. 
Ω, ναι! Χαροποίησέ Με και νιώσε την Παρουσία Μου! 
Ω, ναι! 
Πείνασε για Μένα, δίψασε για Μένα, κοίταξε το Βασιλιά σου! 
Κοίταξε Αυτόν που σ' έσωσε! 
Αντίκρυσε, λουλούδι, το Κάλλος Μου! 
Ελεύθερη, περιστερά Μου, ελεύθερη επιτέλους! 
Εισχώρησε τώρα στην Ιερή Μου Καρδιά και άφησέ Την να σε αναλώσει εξ ολοκλήρου και να σε μετατρέψει σε μια ζωντανή φλόγα που βγαίνει απ' τη Ζηλότυπη Αγάπη της Αγάπης. Είμαι μια Πύρινη Φλόγα Αγάπης και η Αγάπη Μου είναι πραγματικά Φωτιά που κατακαίει. 
Πόθησέ Με, αυτό Με δοξάζει. 
Εξάπλωσε αυτή την αγάπη σου για Μένα, το Χέρι Μου είναι πάνω σε πολλά έθνη. 
Όλα θα εκπληρωθούν σύντομα στην κατάλληλη στιγμή και στον κατάλληλο χρόνο. 
Αγάπα Με, πόθησέ Με. 
Έλα, εμείς;

Ναι, Κύριε, για την αιωνιότητα. Δόξα στο Θεό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου