Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Κάθε ψυχή που καταδικάζει το Μήνυμά Μου θα χρειαστεί να Με αντιμετωπίσει την Ημέρα της Κρίσεως και να Μου απολογηθεί και, πίστεψέ Με, θα την κρίνω αυστηρά.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

30 Νοεμβρίου, 1989

Άκουσα πάλι το Άγιο Πνεύμα να προσεύχεται για μένα ασταμάτητα όλη νύχτα και στο τέλος, νωρίς το πρωί το Άγιο Πνεύμα μού ζήτησε να επαναλάβω μετά απ' Αυτό αυτήν την προσευχή:
"Πατέρα, βοήθησέ με, γιατί η Δύναμή Σου είναι η Αγάπη".
Κύριε, παρότι πολλά έθνη έπεσαν σε λάκκο από τις ίδιες τους τις ενέργειες και πιάστηκαν από το πόδι στην παγίδα, που έστησαν οι ίδιοι, λυπήσου τα, Κύριε. Χορήγησέ τους ακοή, μετάτρεψέ τους σε νέα φουρνιά, για να Σε δοξάσουν, Βασιλιά μου. Θα Σου ξαναζητήσω, Κύριε της Αγάπης, Κύριε του Ελέους, αυτοί που άκουσαν και ξανάκουσαν αλλά ποτέ δεν κατάλαβαν, ν' ακούσουν αυτή τη φορά, χάρη στην Αγάπη Σου κι αυτοί που είδαν και ξαναείδαν, αλλά ποτέ δε διέκριναν, να διακρίνουν αυτή τη φορά, χάρη στο Μεγάλο Έλεός Σου και έτσι να εισδύσουν στο Μυστήριό Σου. Μαλάκωσε τις καρδιές τους, για να μπορέσουν να καταλάβουν πλήρως με την καρδιά τους και όχι με το μυαλό τους κι έτσι να μεταστραφούν και να θεραπευθούν από τη Θεότητά Σου. Τότε θ' αντιληφθούν πόσο θαυμάσιες είναι οι αποφάσεις Σου και η ψυχή τους δε θ' αντισταθεί αλλά θα τις σεβαστεί.

Παιδί Μου, θα δοξάσω πάλι τ' Όνομά Μου, περίμενε μόνο και θα δεις. 
Αυτή είναι μόνο η αρχή.

Κύριε, είσαι σαν Φωτιά που κατακαίει
και ξέρω ότι εργάζεσαι μέσα σε πολλές καρδιές.
Κύριε, ζω για Σένα,
μείνε κοντά μου σ' αυτήν την εξορία.

Κορεσμένη από Μένα, ζήσε για Μένα, ζήσε υπό τη Σκέπη των Πτερύγων Μου. Εμποτισμένη από την Αγάπη Μου, βλάστησε τώρα και μεγάλωσε, άπλωσε τα κλαδιά σου σαν τερέβινθος. 
Πες Μου ότι Εγώ είμαι Αυτός που αγαπάς πιο πολύ. 
Γίνε το άσμα Μου, μικρή, γίνε ο Oυρανός Μου και δόξασε πάλι το Άγιο Όνομά Μου. Στηρίξου σε Μένα όταν κουράζεσαι. 
Ω, ναι! 
Χαροποίησέ Με και νιώσε την Παρουσία Μου! 
Ω, ναι! 
Πείνασε για Μένα, δίψασε για Μένα, κοίταξε το Βασιλιά σου! 
Κοίταξε Αυτόν που σ' έσωσε! 
Αντίκρυσε, λουλούδι, το Κάλλος Μου! 
Ελεύθερη, περιστερά Μου, ελεύθερη επιτέλους! 
Εισχώρησε τώρα στην Ιερή Μου Καρδιά και άφησέ Την να σε αναλώσει εξ ολοκλήρου και να σε μετατρέψει σε μια ζωντανή φλόγα που βγαίνει απ' τη Ζηλότυπη Αγάπη της Αγάπης. Είμαι μια Πύρινη Φλόγα Αγάπης και η Αγάπη Μου είναι πραγματικά Φωτιά που κατακαίει. 
Πόθησέ Με, αυτό Με δοξάζει. 
Εξάπλωσε αυτή την αγάπη σου για Μένα, το Χέρι Μου είναι πάνω σε πολλά έθνη. 
Όλα θα εκπληρωθούν σύντομα στην κατάλληλη στιγμή και στον κατάλληλο χρόνο. 
Αγάπα Με, πόθησέ Με. 
Έλα, εμείς;

Ναι, Κύριε, για την αιωνιότητα. Δόξα στο Θεό.


4 Δεκεμβρίου, 1989

Κύριέ μου, μη μ' εγκαταλείπεις
στο θέλημα των διωκτών μου.
Ψευδομάρτυρες ξεσηκώθηκαν εναντίον μου.
Από τη μέρα που προσπαθώ να κάνω γνωστούς
τους δρόμους Σου στη σημερινή νεολαία και
να τους διδάξω τα μονοπάτια Σου,
ο Πονηρός έχει διπλασιάσει
τη μανία του εναντίον μου.
Ναι, Κύριε, από τη μέρα που ανήγγειλα το Μήνυμά Σου
και έδειξα τη Γλυκύτητα του Αγίου Σου Προσώπου,
ο Πονηρός επηρεάζει τους κατηγόρους μου,
που, παραπλανημένοι και τυφλωμένοι απ' αυτόν,
με καταδιώκουν και με κυνηγούν.

Βασούλα Μου, να είσαι δυνατή, η Ιερή Μου Καρδιά είναι το Oχυρό σου. 
Έλα, παιδί Μου, και κρύψου στα βάθη Της. 
Απαλλαγμένη από το Χέρι Μου, η Αγάπη σε αγαπά. 
Βλέπεις, παιδί Μου, αυτοί οι άνθρωποι δε μιλούν τη γλώσσα Μου. 
Η γλώσσα της Αγάπης Μου δεν εισχώρησε ποτέ αληθινά μέσα τους. 
Αντιλαμβάνεσαι τώρα πλήρως ότι όποιος ανυψώνεται από Mένα, μιλάει τη γλώσσα Μου και προσπαθεί να ζει κοντά Mου με αφοσίωση, είναι βέβαιο ότι θα δεχθεί επιθέσεις. 
Η γλώσσα Μου είναι μια γλώσσα Αγάπης, αλλά δεν έχουν καταλάβει. 
Αν σε ονομάζουν "αιρετική,1 ονομάζουν Εμένα αιρετικό και ολόκληρη τη Βασιλεία Μου, αφού η Βασιλεία Μου είναι βασισμένη πάνω στην Αγάπη. 
Αυτοί οι λειτουργοί χρειάζονται πολλές προσευχές που να συνοδεύονται από θυσίες. Κάθε ψυχή που καταδικάζει το Μήνυμά Μου θα χρειαστεί να Με αντιμετωπίσει την Ημέρα της Κρίσεως και να Μου απολογηθεί και, πίστεψέ Με, θα την κρίνω αυστηρά. 
Να θυμάσαι, ωστόσο, ότι είμαι στο πλευρό σου, να το σκέπτεσαι συνεχώς, Βασούλα Μου. Έλα, ας προσευχηθούμε:
Πατέρα! Εσύ που ανύψωσες την ψυχή μου
απ' αυτή τη σκοτεινή εξορία και μ' έβαλες
κάτω από τα Φτερά Σου, λυπήσου με.
Σήκωσέ με όταν φοβάμαι,
χάρισέ μου την Ειρήνη Σου και την Αγάπη Σου,
στήριξέ με με μεγαλύτερη πίστη,
για ν' αξιωθώ να δοξάσω πάλι
το Άγιο Όνομά Σου. Αμήν.
Η Αγάπη είναι κοντά σου και γνωρίζω τους δικούς Μου και οι δικοί Μου Με γνωρίζουν, αλλά θ' αφαιρέσω την όραση από εκείνους που βλέπουν και θα δώσω την όραση σ' εκείνους που είναι τυφλοί. 
Έλα, γίνε το θυμίαμά Μου κι ευχαρίστησέ Με με το να μη Μου αρνηθείς τίποτα.
Η Σοφία θα σε διδάξει, έλα.

Εμείς, Κύριε;

Εμείς, αγαπημένη Μου.


1 Ένας ιερέας με απεκάλεσε αιρετική, επειδή ο Ιησούς είναι τόσο ευγενικός μαζί μου και με φωνάζει "μνηστή". Ξεχνά ότι όλες οι μοναχές "νυμφεύονται" τον Χριστό και ότι είναι ο Νυμφίος τους! Γιατί, λοιπόν, να μην είμαι μην μνηστευμένη με τον Χριστό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου