Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΣΗΜΑΝΤΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΟΥ.


EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ 

ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

26 Οκτωβρίου, 1997

Κύριε, Πατέρα και Δέσποτα της ζωής μου,
μην αφήσεις να με καταλάβει
πειρασμός της αμφιβολίας.
Έχω στην καρδιά μου έναν πόθο
που καίει σαν καμίνι και δεν γίνεται
να σβήσει αν δεν ικανοποιηθεί:
τον πόθο να φέρω κοντά Σου ψυχές,
όμως μπαίνω στον πειρασμό της αμφιβολίας
ότι Εσύ μου άνοιξες πραγματικά το στόμα
και μου έδωσες ζωή στις Αυλές Σου.
Εγώ είμαι το Σθένος σου. Δεν το κατάλαβες, ανόητο παιδί; Εγώ είμαι Εκείνος που σε γεμίζει με τη Γνώση Του: Εγώ είμαι ο Άγιος που γεμίζει την καρδιά σου με χαρά. Εγώ είμαι, ο Πατέρας σου. Μη στενοχωριέσαι για την αμηχανία σου. Προσευχήσου σε Μένα με την καρδιά σου. Έχε την ελπίδα σου σε Μένα και αφέσου να βυθιστείς στον Ωκεανό του Ελέους Μου. Ικανοποίησε τη δίψα Μου για ψυχές. Η Καλοσύνη και η Ευσπλαχνία φωτίζουν τα βήματά σου. Σου φανέρωσα την Αγάπη Μου για να Με καταλάβεις. Γίνε σαν ηχηρό βιβλίο και μίλησε, πες τα λόγια που σου είπα.
Σπάσε τη θανάσιμη σιωπή και παράθεσε τα Λόγια Μου. Κάνε να Με γνωρίσουν εκείνοι που δεν Με ζήτησαν ποτέ και να συλλογιστούν ότι ο Ων είναι ο Νυμφίος τους. Αυτό είναι ένα μυστήριο που αποτελεί πρόκληση όχι μόνο για τους αποστάτες, αλλά και για όλους εκείνους που, παρά το γεγονός ότι κηρύττουν το Λόγο Μου, δεν Με συνάντησαν ποτέ και ούτε Με γνωρίζουν.
Εγώ, ο Κύριός σου, ο Πατέρας σου, ο Νυμφίος και Δεσπότης της ζωής σου, σε ευλογώ μέσα στην Τριαδική Μας Αγιότητα. Ευλόγησε κι εσύ το λαό Μου στο Όνομά Μου.
















2 Νοεμβρίου, 1997
Κυριακή

Ενώ παρακολουθούσα τη λειτουργία στην Ελληνορθόδοξη Εκκλησία, ξαφνικά με έπιασε φόβος στη σκέψη ότι ίσως δεν ήμουν άξια να δεχτώ τον Κύριό Μας στη Θεία Κοινωνία, οπότε θα επέσυρα πάνω μου τη θεϊκή Κρίση. Ενώ οι σκέψεις αυτές στριφογύριζαν στο μυαλό μου, ξαφνικά ένιωσα στην καρδιά μου χαρά και αγαλλίαση. Αυτά τα συναισθήματα, παρόλο που έβγαιναν αρχικά από την καρδιά μου, απλώθηκαν σαν θερμό πραϋντικό ρευστό μέχρι τα κόκαλά μου. Ενώ βίωνα την παρηγοριά αυτή, η ψυχή μου μεταμορφωνόταν και απέβαλλε τους φόβους και τη μελαγχολία της, γεμίζοντας φως και αγαλλίαση. Μέσα σ' αυτή τη χαρά, η ψυχή μου υμνούσε και έψαλλε σιωπηλά. Αναζωογονήθηκα.
Τότε ξαφνικά είδα τον Κύριό μας να ανοίγει το στόμα Του για να μου πει κάτι. Φαινόταν πολύ ευχαριστημένος και μου είπε χαρούμενα:
Έλα σε Μένα...
Ενώ συγχρόνως άνοιγε τον γαλαζοπράσινο μανδύα Του. Η χειρονομία Του αυτή με τράβηξε όπως ο μαγνήτης τραβάει το σίδερο. Με τον ίδιο τρόπο η Καρδιά Του τραβούσε ακαταμάχητα την ψυχή μου. Το κεφάλι μου βρέθηκε να γέρνει στο στήθος Του. Τότε, με μεγάλη τρυφερότητα, ο εραστής της ανθρωπότητας μου είπε:
Α, πόσο άθλια μπορείς να είσαι!
Σκεφτόμουν "μπορεί κανείς να αγκαλιάζει τη φωτιά και να μην καίγεται το στήθος του;" Να 'μαι τώρα που αγκαλιάζω την Ιερή Καρδιά. Πως μπορεί η καρδιά μου να μην αρπάξει τη φλόγα της αγάπης; Ενώ κρατούσα ακόμη το κεφάλι μου γερμένο στο στήθος Του, ένιωσα το Στήθος Του να εξαφανίζεται και το κεφάλι μου να χάνεται μέσα στο Σώμα Του. Το κεφάλι μου πέρασε μέσα από Αυτόν και από την Καρδιά Του και βρέθηκε να αναπαύεται στον Υιό που βρίσκεται μέσα στην αγκαλιά του Πατέρα.
Αυτή η Καρδιά είναι το αναπαυτήριό σας. Σκεύος του Φωτός Μου, αυτή η Καρδιά είναι ο Μοναδικός, ο πρώτος και ο ύστατος τόπος όπου οι βασανισμένες σας ψυχές θα μπορούσαν να βρουν παντοτινή και στοργική ειρήνη και γλυκύτητα.
Ενώ μου έλεγε ο Αγαπημένος μου αυτά τα γλυκά λόγια, με αγκάλιασε και με έσφιξε τώρα περισσότερο στο Στήθος Του, κι όπως κανείς θέλει να προστατεύσει κάποιον από το κρύο, με κάλυψε ολότελα με το Μανδύα Του. Με κρατούσε όπως κρατάμε κάποιον που φοβόμαστε πως θα τον χάσουμε.
Αναρωτιόμουν την ώρα που είχα αυτή την εμπειρία στην Εκκλησία, αν θα έπρεπε ή όχι να την καταγράψω, και τότε είπε:
Γράψε το για να ωφεληθούν οι ψυχές και καθώς θα γράφεις, θα γράψω κι Εγώ το δικό Μου μέρος.
Το κεφάλι μου τώρα είχε τελείως απορροφηθεί από την Καρδιά του Κυρίου. Έμοιαζε με πύλη που οδηγούσε στον Ουρανό. Στη διάρκεια αυτών των ευχάριστων στιγμών που η ψυχή μου γευόταν την άφατη γλυκύτητα και τρυφερότητα της ουράνιας αυτής ανάπαυσης, ένιωθα να μου χαϊδεύουν διαρκώς το κεφάλι.
Σκόρπισα πλούσιες τις χάρες Μου στην ψυχή σου. Σου ζητώ τώρα να μείνεις στην Καρδιά Μου με αυτό τον τρόπο. Μείνε μαζί Μου, αγαπημένη Μου.
Τότε, ενώ η ψυχή μου ήταν σαν μεθυσμένη από κρασί, ο Κύριος με έκανε να γευθώ τη γλυκύτητά Του που μου θύμισε τη γλυκιά γεύση της Θείας μας Κοινωνίας  και συγχρόνως μια γλυκιά ευωδία τύλιξε το κεφάλι μου, όπως της Θείας Κοινωνίας. Ύστερα, ενώ αναπαυόμουν πάντα στην κατάσταση αυτή, πρόσεξα ότι το περιβάλλον μου γέμιζε καπνό, τον ευωδιαστό καπνό από λιβάνι που καίγεται. Μέσα σε τούτο το γαλήνιο περιβάλλον, άκουγα τον Κύριο και Αγαπημένο μου να επαναλαμβάνει τούτα τα λόγια:
Μείνε εδώ, μείνε εντός Μου, ύστερα προχώρησε και δέξου Με. Ευχαρίστησέ Με και μείνε εδώ.
Αναστέναξα και απόρησα τι είναι αυτό που κάνει τον Κύριό μας να χαίρεται τόσο με ένα πλάσμα σαν και μένα, το μηδενικό των μηδενικών. Εκείνος, το Τέλειο Ον, που είναι αυτάρκης, πώς είναι δυνατόν ακόμη και να το φανταστώ πως θα γυρίσει να με ξανακοιτάξει;
Η άκρα σου αθλιότητα συγκινεί την Καρδιά Μου και την Ύπαρξή Μου όλη σε σημείο να πλημμυρίζουν τα Μάτια Μου με δάκρυα ευσπλαχνίας κάθε φορά που σε κοιτάζω.
Ετοιμαζόμουν να πω κάτι...
Όχι, μη μιλάς. Δέξου την Ειρήνη Μου και ικανοποίησε την καρδιά σου μέσα στη σιωπή αυτή, απόλαυσε αυτές τις στιγμές της χάρης και απορρόφησε τη γλυκύτητα που σου προσφέρει ο Κύριός σου. Ανακούφισε την καρδιά σου, αγαπημένη Μου, μείνε στην αγκάλη Μου και εγκαταλείψου στην αγάπη. Μην αφήνεις το νου σου να πλανιέται στον κόσμο αφού ο κόσμος δεν έχει τίποτα να σου δώσει. Έλα κοντά Μου και γεύσου τη γλυκιά αγάπη που έχω και πάντα είχα για σένα.  Πες καλύτερα: ανείπωτη αδυναμία για σένα.
Πολυτιμότατο κόσμημα στα Χέρια Μου, ο ζήλος της Αγάπης Μου για σένα είναι τέτοιος που σ' αυτές τις φλογερές στιγμές της αγάπης, το Θείο Μου βλέμμα είναι καρφωμένο πάνω σου. Σκέψου το πολύ αυτό, ωσότου έρθω να σε πάρω. Δε βρίσκω άλλη ευχαρίστηση από αυτές τις στιγμές που είμαι μαζί σου και είσαι για Μένα σαν ανοιχτό βιβλίο, όπου μπορώ να γράψω το νέο Ύμνο της Αγάπης Μου. Να είσαι πάντα διαθέσιμη για Μένα και καλοπροαίρετη, ούτως ώστε με τον τρόπο αυτό να σώσεις τον εαυτό σου κι αυτούς που σε ακούνε. Σε διαμόρφωσα για να γίνεις μαθήτριά Μου.
Κύριε! Όταν το σκέπτομαι,
με έπλασες με καταπληκτικό τρόπο.
Με έπλασες σιωπηλά, με τη δύναμη
του Αγίου Σου Πνεύματος και μου
εμφύσησες τις θείες αυτές αποκαλύψεις
από την Ιερή Σου Καρδιά!
Δεν έμοιαζε με τον τρόπο που έπλασες
προφορικά τους μαθητές Σου!
Ναι! Θέλησα να στραφείς ολόψυχα σε Μένα, για να τραβήξω την καρδιά σου προς την Αγάπη Μου και το Σθένος Μου. Θέλησα να προετοιμάσω την ψυχή σου για να μεταφέρει το Θείο Μου Μήνυμα. Α, Βασούλα, αυτά που σου λέω τώρα, θα τα ξανακούσεις όταν θα σου φανερωθώ καθαρά στον καθορισμένο χρόνο. Η ψυχή Μου ευχαριστιέται τώρα στη θέα του κήπου Μου  και χαίρομαι να αναπνέω μέσα σου. Κάθε βήμα που Με αφήνεις να κάνω μέσα στον κήπο Μου, θα γίνεται προσεκτικά και θα είναι για σένα παρηγοριά.
Όταν το Θείο Σου Βλέμμα στράφηκε στη γη
για να σαγηνεύσει την καρδιά μου,
πως έγινε και δεν Σε απόδιωξε η θέα μου,
αλλά αντίθετα η αναξιότητά μου Σου έδωσε
τόση χαρά που Σε τράβηξε κοντά μου;
Είναι γνωστό ότι προσκαλώ τους πιο ασήμαντους της δημιουργίας Μου. Σε κοίταξα λοιπόν και σε αγάπησα... Σου είπα στην αρχή ότι αν Με άφηνες να σε διαπλάσω, η χάρη Μου θα σε καθοδηγούσε με χορδές αγάπης, εντυπώνοντας στην ψυχή σου τη θεία Μου Εικόνα και με αυτή τη θεία Σφραγίδα που είναι το αποτύπωμα της Αγίας Τριάδας, θα έφτανες στο πλήρωμα της Θεότητάς Μας, τελειοποιώντας έτσι τη στενή κοινωνία σου μαζί Μας μέσα στη θεία Μας Αγάπη.
Σκοπεύω πάντα, αγαπημένη Μου, να συνεχίσω να σου ψιθυρίζω τις μυστικές Μου αποκαλύψεις. Κι ενώ θα σου χαρίζω άφθονα τα δώρα και τις χάρες Μου σύμφωνα με το θέλημά Μου, θα σου υπενθυμίζω συνεχώς ότι τράβηξα την καρδιά σου στη δική Μου με τρόπο τόσο αχώριστο, έτσι ώστε με αυτή την ευγενική Μου χειρονομία η ένωσή μας να είναι πλήρης και να γίνεις με τη χάρη Μου ένα πνεύμα μαζί Μου.  Σου είχα δώσει μια προσευχή  με την οποία αφιερώνεσαι ψυχή και σώμα στην Ιερή Μου Καρδιά, ώστε οι σκέψεις σου να γίνουν σκέψεις Μου, οι πράξεις σου πράξεις Μου, δίνοντάς Μου πρόθυμα τη θέλησή σου, με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί σε σένα το Θέλημά Μου.
Σου υπενθυμίζω ότι όταν αναπαύεις το κεφάλι σου στην Καρδιά Μου, τις στιγμές αυτές της εσωτερικής μακαριότητας, γίνομαι ο παλμός της καρδιάς σου, η ευγλωττία και η γοητεία του λόγου σου, το φως των ματιών σου για να δίνεις καλές συμβουλές σε όσους τις έχουν ανάγκη. Κάθε σου κίνηση, κάθε χειρονομία θα προέρχεται από Μένα. Θα μπορείς να ακούς όλους τους στεναγμούς Μου κατανοώντας  τη σημασία τους, ώστε να ενεργείς σύμφωνα με το Θείο Μου Θέλημα. Με τη χάρη θα εισπνέεις τη γλυκύτητά Μου όπως όταν το κεφάλι σου αναπαυόταν στην Καρδιά Μου και γευόταν ευχάριστες ευωδίες...  Θυμάσαι πώς σε δίδαξε ο Πατέρας Μου;  Σου είπε ότι αν Του επέτρεπες να ενισχύσει τους δεσμούς που σε δένουν μαζί Του, η ψυχή σου τότε θα ήταν τόσο δεμένη μαζί Του και το πνεύμα σου τόσο ενσωματωμένο στο δικό Μου, που κάθε σου ενέργεια θα ήταν σύμφωνη με το Νου Μου.
Τα έργα σου θα ήταν θεμελιωμένα στην Αγαθότητά Μας και οι ενέργειες σου σύμφωνες με το Πνεύμα Μας. Άλλωστε ο Πατέρας Μου σου έδωσε ένα παράδειγμα για τον τρόπο που λειτουργούν τα μέλη του σώματός σου: "δεν λες στο χέρι σου τι να κάνει, αλλά λειτουργεί με τη θέλησή σου". Με αυτό τον τρόπο θα σε καθοδηγούσαμε.
Κύριε, συγχώρεσε την έλλειψη
εμπιστοσύνης μου απέναντί Σου και
απέναντι σε όλες αυτές τις άφθονες
χάρες που μου έδωσες παρά
την άκρα μου αναξιότητα.
Έκρυβα τις χάρες Σου.
Αμάρτησα από το φόβο του
τι θα σκεφθούν οι άλλοι.
Ο κόσμος θα προσπαθεί πάντα να σε ξεγελάσει και να πληγώσει εκείνη που Μου είναι τόσο ακριβή. Κι όταν ακούς τον κόσμο που απομακρύνει το πνεύμα σου από την περισυλλογή, αυτό και μόνο πληγώνει την Καρδιά Μου.  Με τη χάρη σε τράβηξα στην Ιερή Μου Καρδιά για να είσαι αποκλειστικά δική Μου και με τη χάρη σκοπεύω να σε κρατήσω στην ανάπαυση αυτή. Κάθε φορά που ο ψυχρός αυτός κόσμος σου επιτίθεται με τους πειρασμούς του και προσπαθεί να παραμορφώσει την ψυχή σου για να γίνει όμοιά του, τρέξε κοντά Μου και βρες καταφύγιο στην Καρδιά Μου.
Έχε την ελπίδα σου και εμπιστεύσου σε Μένα όλα σου τα προβλήματα. Το μόνο που επιθυμώ είναι να είμαι ελεήμων σε σένα, εκλεκτή Μου. Ο κόσμος θα πασχίζει πάντα να σε τραβήξει πίσω στα σπλάχνα του, στη σκοτεινή αυτή κοιλάδα που δεν υπάρχει παρά μόνο ερήμωση. Όμως Εγώ σε διάλεξα ανάμεσα σε χιλιάδες, γιατί λοιπόν Με θλίβεις με τη δική σου έλλειψη εμπιστοσύνης; Η στενή Μου σχέση μαζί σου μέσα στο Φως της Θεότητάς Μου είναι τόσο τέλεια που δεν πρέπει πια να χάνεις την πίστη σου. Ακούμπησε το κεφάλι σου στην Καρδιά Μου και μην αμφιβάλλεις άλλο για την ευλογημένη μας ένωση. Έλα και πες Μου τώρα:
"Ιησού μου, Θεία Ευσπλαχνία,
δεν Σε εμπιστεύθηκα και
έφερα θλίψη στην Καρδιά Σου.
Και τώρα απογυμνωμένη και
με πολλή ταπείνωση, Σου ζητώ
να με συγχωρέσεις και με την άπειρη
ευσπλαχνία και Καλοσύνη Σου, να
παλινορθώσεις την παραμορφωμένη
και πληγωμένη μου ψυχή.
Παραμορφωμένη και πληγωμένη
από τις ενέργειες του κόσμου
απέναντί μου και από τα λόγια του." 
Δέχθηκα με αγαλλίαση την προσευχή σου. Εκεί που εσύ στερείσαι, Εγώ θα συμπληρώνω για να δοξαστεί το τρισάγιο Όνομά Μου. Στο εξής, μην αφήσεις ποτέ να περιέλθω σε θλίψη ή στενοχώρια, που προκαλεί απέραντη θλίψη σε όλους τους αγίους και τους αγγέλους Μου επειδή δεν μπορούν να ανακουφίσουν τον πόνο Μου.
Αν τυχόν ο κόσμος επιμένει να αμφισβητεί την εκλογή Μου, οι αμαρτίες τους ας πέσουν στα δικά τους κεφάλια. Θα παρέμβω με δικαιοσύνη. Αν φέρονται όπως θέλουν στην εκλεκτή Μου, αυτήν για την οποία η Ιερή Μου Καρδιά τρέφει ιδιαίτερη συμπάθεια, θα τους ελέγξω αυστηρά. 
Όμως αν θελήσεις εσύ να επανορθώσεις γι' αυτούς, τότε με την άπειρη Ευσπλαχνία Μου θα τους αναγκάσω να δουν την αμαρτία τους. Η αγάπη Μου, όπως σου είπα στην αρχή, σε έδεσε με τέτοιο τρόπο μαζί Μου που θα σου είναι δύσκολο να χαλαρώσεις αυτούς τους δεσμούς. Έκανα την ενέργεια αυτή από καθαρή αγάπη, μετά το δικό σου "ναι". Η αποκλειστική Μου αγάπη δεν θα ανεχόταν να χωριστούμε ποτέ και να διαλυθεί η ένωσή μας. Σου έδωσα, σε μια στιγμή μεθυστικής χαράς, μια επιπλέον χάρη: μια γαμήλια ένωση που σε βύθισε ακόμη περισσότερο στην ανάπαυση μιας γλυκιάς θεωρίας μέσα στη Θεία Μου Καρδιά. Σ' αυτή την ευχάριστη ένωσή σου με την Αγία Τριάδα, έγινες η Άρπα Μας που θα χρησιμοποιούσαμε με χαρά αποκομίζοντας από σένα μεγάλους θριάμβους. Κι εσύ με την σειρά σου θα χαίρεσαι να μοιράζεσαι μαζί Μας τις Αυλές Μας. Μέσα στη Θεία Χάρη Μας έγινες η Λιτανεία Μας.  Κρίνο της Καρδιάς Μου, σου φανερώθηκε η Άπειρη Στοργή για να μάθουν και οι άλλοι από σένα και να λάβουν την ίδια ποσότητα που έλαβες κι εσύ. Κρίνο της Καρδιάς Μου, η στενή σχέση Μας μαζί σου είναι η μακαριότητά σου. Το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσα να προσφέρω σε αντάλλαγμα του δικού σου, είναι η θεμελίωση του Θείου Μου Θελήματος μέσα σου. Με το Θείο Μου Θέλημα μέσα σου θα μπορώ να καλύψω όλες σου τις ατέλειες και τις ανεπάρκειες. Τα λόγια που προφέρεις θα είναι δικά Μου επειδή Εγώ θα είμαι το ένδυμά σου και θα έχεις το δικό Μου Νου.
Αν και σε κατηγορούν συχνά για την αυστηρότητά σου, στην πραγματικότητα η αυστηρότητα αυτή δεν είναι δική σου αλλά δική Μου. Αυτοί που σε κατηγορούν γι' αυτό δεν έχουν εντελώς απαρνηθεί την αμαρτία τους. Συνεχίζουν να λησμονούν πως από τη στιγμή που μια ψυχή ενώνεται με το Θεό, γίνεται ένα πνεύμα και ένας νους μαζί Του.
Σου έδωσα για την αποστολή σου όλα αυτά τα δώρα από αγάπη για σένα, αλλά και για την παλινόρθωση του Οίκου Μου. Αχ, Βασούλα, θα ρωτήσουν μερικοί: "γιατί ο Κύριος τονίζει τόσο πολύ την ένωσή Του, τα δώρα και τις χάρες Του;" Αν σας υπενθυμίζω όλα αυτά τα πράγματα, είναι γιατί ο κόσμος θα συνεχίζει να προσπαθεί να αναγκάσει την εκλεκτή Μου να αμφιβάλλει για τα δώρα που της έδωσα. Σε είχα προειδοποιήσει, Βασούλα Μου, τον πρώτο καιρό της αποστολής σου πως οι αγαπητικές σου ενέργειες θα παρεξηγούνταν και θα σε κυνηγούσαν σαν θήραμα και θα είχες αντιξοότητες, αλλά συγχρόνως θα σε κάλυπτε πάντα η πατρική Μου προστασία και θα έσπευδα σε βοήθειά σου για να σε παρηγορήσω και να σε γλυτώσω από τη λαβή του πονηρού. Σου είχα πει πως τα βασιλικά Μου μηνύματα θα δέχονταν συχνά εμπτυσμούς, περιφρόνηση και σαρκασμούς, αλλά και ότι θα στεκόμουν πάντα δίπλα σου για να σε ενθαρρύνω.
Κατοικείς ακόμα στη γη, αλλά κι Εγώ κατοικώ καλά μέσα σου, γι' αυτό μη φοβάσαι. Όσο είσαι στη γη, ο κόσμος, μέσα στο σκοτάδι του, θα συνεχίζει να προσπαθεί να σε βλάψει και να σε πληγώσει. Δεν εννοώ με αυτό ότι θα πρέπει να αποχωριστείς τους φίλους σου, αλλά θυμήσου, να μη βασίζεσαι σε ανθρώπους  . Μερικοί θα θελήσουν να σε αναγκάσουν να κάνεις κάτι αντίθετο προς τις επιθυμίες σου και που θα είναι αντίθετο και προς τις δικές Μου επιθυμίες.
Άλλοι θα υπαινιχθούν πως τα αξιοσέβαστα δώρα που σου έδωσα καθώς και οι χάρες Μου δεν είναι θείας προέλευσης και δεν προέρχονται από Μένα. Γι' αυτούς έχω κάτι να πω: "αν λέτε πως δεν είναι θείας προέλευσης, τότε δεν μπορεί παρά να προέρχεται, σύμφωνα με τον υπαινιγμό σας, από τον πατέρα του ψεύδους ή από το υποσυνείδητο. Σκεφθήκατε ποτέ πως με το να κρίνετε πονηρό το Έργο Μου, αμαρτάνετε απέναντι στο Άγιο Πνεύμα Μου και μια τέτοια αμαρτία δεν συγχωρείται; Αν λέτε πως όλο αυτό το Θείο Έργο προέρχεται από το υποσυνείδητο, εξηγήστε Μου τότε την τέλεια γνώση και τη σοφία αυτών των γραπτών από κάποιον που δεν είχε γνώση των Έργων της Σοφίας και δεν είχε καν εκπαιδευτεί στη βασική κατήχηση".
Ως εδώ!16 Τους έχω δώσει αρκετές αποδείξεις και δεν θα δώσω άλλες αποδείξεις από αυτές που έχω δώσει. Ύστερα θα είναι αυτοί που, αν και σου ζήτησαν τη συμβουλή σου, θα την αγνοήσουν επειδή η ψυχή τους θα πασχίζει πάντα για τις προσωπικές τους επιθυμίες και θα υποτάσσεται στην ανθρώπινη βούλησή τους και όχι στη δική Μου.
Σου είχα πει ότι όσο η καρδιά σου αναπαύεται στην Καρδιά Μου, θα διαβάζεις τις στιγμές αυτές της ανάπαυσης τους παλμούς της Καρδιάς Μου και τότε θα είσαι ικανή να δώσεις καλή συμβουλή σε όσους τη χρειάζονται. Αλλά και πάλι ο κόσμος, που δεν έχει ακόμη υπερνικήσει τους πονηρούς του λογισμούς, θα υποτιμήσει τους θησαυρούς που σου χάρισα, με την πρόφαση ότι δε σε έχουν εγκρίνει 17 ... Υπερνίκησε τώρα τη δυσπιστία σου όσον αφορά τα δώρα και τις χάρες που τόσο γενναιόδωρα σου πρόσφερα και με όλη σου την καρδιά επανάλαβε την προσευχή που σου έδωσα...
(Την είπα)
Μην ανησυχείς άλλο, θα συνεχίσω να φροντίζω για τις διάφορες ανάγκες σου.
Προσευχήθηκα, Κύριε,
αλλά πώς θα είμαι σίγουρη
πως δεν θα σε απογοητεύσω πάλι;
Είμαι εδώ για να στο υπενθυμίζω. Θα έρχομαι πάντα και θα σε φέρνω πίσω από τυχόν ριψοκίνδυνα μονοπάτια που θα έμπαινες στον πειρασμό να ακολουθήσεις. Θα συνεχίζω να σου δείχνω τη λεπτή φροντίδα που έχω για τους εκλεκτούς Μου. Έλα, σήμερα θέλω να νιώθεις ευτυχισμένη γιατί μπορώ να πω αληθινά: έκανες κατοικία σου τον Λόγο Μου και έγινες μαθήτριά μου και αληθινά δική Μου.
Θεέ μου, σαγήνευσες την ανάξια ψυχή μου
για να Σε ακολουθήσει και μου δώρισες
χωρίς να το αξίζω πολύτιμους θησαυρούς
και με την απέραντη Αγάπη Σου ανύψωσες την ψυχή μου.

Ανύψωσα την ψυχή σου και προς όφελος της Εκκλησίας Μου. Βασιλική, σου έχω δώσει βαρυσήμαντα μηνύματα. Όλα αυτά τα χρόνια σου εμφύσησα θείες αποκαλύψεις που βγήκαν όλες από την Ιερή Μου Καρδιά. Το Πνεύμα Μου υπήρξε και εξακολουθεί να είναι ο Οδηγός σου και το Φως σου. Σκόρπισα πάνω σου θείες χάρες για να επωφεληθεί κι ο κόσμος από αυτές. Όλα τα Έργα Μου είναι καλά κι αυτοί που έχουν καθαρή και ταπεινή καρδιά τα υποδέχονται θερμά, αλλά οι δοξολογίες είναι άτοπες στο στόμα των αμαρτωλών για τα Έργα Μου. Έδωσα, όπως είπες, σε όλους σας αρκετές αποδείξεις με αυτό το θείο Θησαυρό που βγαίνει από το ταμείο της Ιερής Μου Καρδιάς, ώστε να μην αμφιβάλλετε. Εκτός από τα εξωτερικά σημάδια Αγάπης που σου έδωσα, σου έδωσα Γνώση και διδαχή, εμπλουτίζοντας συνεχώς εσένα καθώς και τους άλλους μέσα από αυτά τα γραπτά. Έχεις συναίσθηση όλων αυτών των θείων εμπνεύσεων που σου εμφύσησε το Άγιο Πνεύμα Μου;
(Αναστέναξα κι ένιωσα τέτοια συγκίνηση από την τρυφερότητα της Φωνής Του που δεν βρίσκω λόγια να την περιγράψω.)
Είμαι εδώ σήμερα μαζί σου για να σε βοηθήσω να ξεπεράσεις όλες σου τις αδυναμίες. Δεν άντεχα άλλο να σε βλέπω να κρύβεις από μετριοφροσύνη τα θεία δώρα που σου έδωσα.
Από την άκρα Σου Αγαθότητα καταδέχθηκες
να μας δώσεις αρκετό Μάννα με το οποίο
ευφραίνεται σήμερα η ψυχή μας.
Είναι άϋλο αλλά από τη στιγμή
που η ψυχή θα το γευθεί,
θα συνεχίσει να πεινά, γι' αυτό
είμαι εδώ με τις ατέλειές μου
πάντα και με μοναδική επιθυμία
να επανορθώσω γιατί έγινα αιτία
να λυπηθεί η Θεία Σου Καρδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου