Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΠΡΩΤΑ




EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ    ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.


19 Ιουνίου 2008

Ειρήνη σε σένα. 
Παιδί Μου, Εγώ είμαι Εκείνος που σε ανέστησε για να συνεργαστείς μαζί Μου. 
Κάθε γράμμα, κάθε συλλαβή προέρχονται από το Πνεύμα Μου. 
Αγαπώ τη δημιουργία Μου και το Έλεός Μου είναι ασύλληπτο για το ανθρώπινο μυαλό. Μπορώ να κάνω όλο αυτό το έργο μόνος Μου αλλά Με ευχαριστεί να εργάζομαι και να συνεργάζομαι με τα δημιουργήματά Μου. 
Ωστόσο, Με ευχαριστούν κι εκείνοι τους οποίους επιλέγω Εγώ. 
Είναι η χαρά Μου, η γλυκιά ευωδία της Αυλές Μου αλλά και στη γη, το σημάδι της Παρουσίας Μου. 
Τους εξαγνίζω καθώς πορεύονται μαζί Μου. 
Ναι, είναι το αναπαυτήριό Μου. 
Τα χείλη Μου τρέμουν από συγκίνηση όταν τους βλέπω να προχωρούν πάνω στα αιματοβαμμένα Αχνάρια Μου. 
Άλλωστε, Εγώ τους έδωσα ζωή!
Τους έδωσα ζωή για να βεβαιώσουν την Ανάστασή Μου, και με αυτό εννοώ να Με παρουσιάσουν στον νεκρό αυτόν κόσμο σαν ένδοξο Βασιλιά που είναι έτοιμος να τους συγχωρήσει. 
Τους μιλώ με διάφορους τρόπους, με την ελπίδα να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερες ψυχές. 
Ναι, Βασούλα, σε έκανα να περάσεις μέσα από φωτιά, για να μπορέσω να εδραιώσω μέσα σου το Λόγο Μου. 
Επομένως, μην Μου αρνείσαι τίποτα. 
Σου αρνήθηκα Εγώ τίποτα; 
 
Θυσίασα και τη ζωή Μου για χάρη σου.
Κόρη, οτιδήποτε Μου πρόσφερες με αγάπη, το χρησιμοποίησα. 
- Σου έδωσα εντολή να τους μεταφέρεις όλα όσα σου έδωσα προφορικά και γραπτά. 
Μη φοβάσαι. 
Μην παραλείψεις ούτε συλλαβή. 
Μερικοί θα ακούσουν, άλλοι θα σε χλευάσουν και άλλοι θα διαφωνήσουν και θα παλέψουν μαζί σου. 
Δώσε σε όλους τα Μηνύματά Μου. 
Το χαρμόσυνο μήνυμα πρέπει να απλωθεί σε όλη τη γη και τα λόγια Μου στα πέρατα του κόσμου. 
Πολλοί θα επιστρέψουν σε Μένα και θα εγκαταλείψουν τις κακές τους πράξεις.
- Θα μετρήσω κάθε ψυχή με το μέτρο που καθόρισα. 
Έχουν φθείρει 1 τη σοφία τους και με δόλια μέτρα έχουν απομονώσει το Νόμο Μου. 
Αλλά θα δρέψουν ό,τι έσπειραν. 
Κανένας δεν θα εισέλθει στη Βασιλεία αν δεν Με αναζητήσει πρώτα. 
Όσοι μέμφονται το Νόμο Μου, μέμφονται Εμένα και γίνονται μισητοί 2 στα Μάτια Μου. IC


1 Οι Αγγλικανοί που ασπάζονται τον φιλελευθερισμό, όχι η ανώτατη ιεραρχία ή οι συντηρητικοί.
2 Ρωμ. 1:18-32














5 Οκτωβρίου 2008

Βασούλα Μου, μην ανησυχείς, δεν γνωρίζεις καλά τη δική Μου Καρδιά. 
Ας αυξηθεί η αγάπη σου για Μένα. 
Κόρη της  επιλογής Μου, ομόρφυνε την Εκκλησία Μου. 
Γέμισε την καρδιά σου  με παντοτινή ειρήνη και φανέρωσε Με σε όλες της Εκκλησίες. 
Δείξε τους τη μεγαλοπρέπεια των Έργων Μου. 
Πες τους πως είμαι πρόθυμος να τους συγχωρήσω. 
Πες τους να Μου απευθύνουν κάθε πρωί τούτη την προσευχή και να Μου λένε:
'Κύριε Ιησού Χριστέ,,
στείλε πάνω μου το Φως Σου,
για να εξαλείψεις όλες τις αμαρτίες Μου.Δείξε μου τον δικό Σου Δρόμο,
τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσω.
Είμαι εδώ, σαν το παιδί που γυρεύει
καταφύγιο στης μητέρας του την αγκαλιά.
Οδήγησε τα βήματά μου στην Αλήθεια.
Εσύ είσαι η Αλήθεια.
Δώσε μου τις Ευλογίες Σου για να συνέλθω,
γιάτρεψέ με με την Αγάπη και τη Στοργή Σου,
άκουσε τον στεναγμό μου και οδήγησε την ψυχή μου
στα νάματα της Ζωής. 

Αμήν;' 
- και η δική Μου απάντηση θα είναι:
Ακολούθησε Με, Εμένα που είμαι η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή. 
Ακολούθησέ Με!
Αλλά συμφιλιώσου πρώτα με τον Πατέρα και έλα να κατοικήσεις μέσα Μου. 
Φανέρωσε σήμερα τη Δόξα Μου με πράξεις αγάπης,  ξεκινώντας τη μέρα σου. 
Ανταπόδωσε με καλό το κακό, συμφιλιώσου με όσους μνησικακείς ακόμη εναντίον τους, κάνε ειρήνη, μετάδωσε την δική σου ειρήνη, μην αμαρτάνεις άλλο, μην παύεις να προσεύχεσαι. 
Δέξου και κάνε πράξη όλα αυτά που λένε οι Γραφές. 
Γίνε οδηγός για τους τυφλούς και φως,  μην κρίνεις κανένα. 
Γίνε υπόδειγμα για τους απαίδευτους της δικής Μου Γνώσης και Αλήθειας, όπως περικλείεται μέσα στο Νόμο Μου, αλλά όχι με σκληρότητα καρδιάς. 
Μη διστάσεις να έρθεις κοντά Μου όποτε θέλεις για συμβουλή. 
Η Αγάπη είναι πάντα στο πλευρό σου. IC.










8 Φεβρουαρίου 2007

Ειρήνη σε σένα Βασούλα Μου. 
Να  Μου προσφέρεις πιο συχνά το χέρι σου, προκειμένου να γράφω τα μηνύματά Μου. 
Ενώ εσύ μου προσφέρεις το χέρι σου,  ανανεώνω τις δυνάμεις σου  και συγχρόνως σκορπώ πάνω σου σαν μύρο τις ευλογίες Μου. 
Όσο ανταποκρίνεσαι στα καλέσματά Μου, ποτέ δεν θα αποκάμεις. 
Πάντα θα σε χρίζω με μύρο, αγαπημένη Μου, για να σε αρωματίσω, εσένα και μέσα από σένα όσους σε πλησιάζουν. 
Το Όνομά Μου  είναι μύρο που  σκορπώ σε εκείνον που επιλέγω να συνδιαλεχθώ. 
Χωρίς κάλυμμα στο πρόσωπο και γεμάτη ευλογίες από τις γλυκές συναντήσεις και τις εμφανίσεις της Παρουσίας Μου,  σε έχω τώρα δική Μου ιδιοκτησία, περιφραγμένη με τα Χέρια Μου. 
Το λένε και οι Γραφές μέσω του αγαπημένου Μου μαθητή Ιωάννη:

"Και είδα την άγια Πόλη, τη νέα Ιερουσαλήμ, να κατεβαίνει από τον ουρανό, από το Θεό, έτοιμη σαν τη νύφη που στολισμένη περιμένει τον άντρα της;1"

Ναι! 
Αυτή είναι η Εκκλησία Μου, εκείνος που ζει ενωμένος μαζί Μου αποτελεί μέλος της Εκκλησίας Μου.  
Εκείνος που εκδηλώνει έμπρακτα την αγάπη γίνεται νύφη Μου. 
Όλοι εκείνοι που ζουν μια άγια και αληθινή ζωή μαζί Μου, δίκαια θα με αποκαλέσουν Νυμφίο τους και τον εαυτό τους νύφη Μου, αφού θα είμαι ο Θεός τους κι εκείνοι οι γιοι και οι θυγατέρες Μου. 
Θα είμαστε συγγενείς. 
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αγάπη από τη δική Μου Αγάπη για όλους εσάς. 
Η Αγάπη που έχω στην Καρδιά Μου, γενεά, είναι απύθμενη.
Ο λόγος που σου έδωσα, Βασούλα, το ιδιαίτερο χάρισμα να σε εκπαιδεύσω στις Αυλές Μου και να σε διαπλάσω με τα ίδια Μου τα Χέρια, για να σε χρησιμοποιήσω σαν πινακίδα Μου, που πάνω της χαράζω τα θεϊκά Μου Μηνύματα, ανάβοντας μέσα σου φωτιά, ήταν για να γίνεις κήρυκας της Ενότητας και δική Μου Ηχώ, που μεταδίδει τη φωνή μου σε όλη τη δημιουργία Μου, για να την ξυπνήσει από την υπνηλία της και να ηχήσει σαν κεραυνός για όσους κωφεύουν στα σπλαχνικά Μου Καλέσματα. 
Σου το έδωσα για να προχωρήσεις άφοβα μέσα στην Εκκλησία Μου και να μιλήσεις στο Όνομά Μου, δίνοντας ειρήνη όπου υπάρχει ταραχή, ζωή όπου υπάρχει θάνατος,2  ελπίδα όπου υπάρχει απελπισία, αγάπη όπου υπάρχει μίσος και αντιπαλότητα, παρηγοριά όπου υπάρχει πίκρα και θλίψη, θεραπεία όπου υπάρχει θανατικό. 
Αχ, Βασούλα Μου, για να βάλεις φωτιά όπου υπάρχει αθεΐα. 
Κατασίγασε, παιδί Μου, το θυμό του Πατέρα και κήρυξε στον κόσμο το Άγιο Όνομά Μου και πως είμαι Θαυμαστός Σύμβουλος, Παντοδύναμος Θεός, Βασιλιάς της Ειρήνης και Αιώνιος Πατέρας. 
Σήκωσε τον Σταυρό της Ενότητας που σου εμπιστεύθηκα από αγάπη παντοτινή και ακολούθησέ Με. 
Αγάπα Με όπως σε αγαπώ Εγώ.   ΙC


1 Απ. 21:2
2 Μεταφορικά.












3 Ιανουαρίου 2006

Ειρήνη σε σένα. 
Κοίταξέ Με. 
Φίλη Μου και σύντροφέ Μου κοίταξε τον Βασιλιά σου και στερέωσε τα βήματά σου. 
Τίμησε το Άγιο Όνομά Μου, αφού σου επέτρεψα να είσαι παρούσα στην Ιερή Μου Καρδιά και στις Αυλές Μου. 
Έχρισα την κεφαλή σου με έλαιο για να διακηρύττεις το Λόγο Μου και τη Δόξα Μου παντοτινά.
Το να ποτίζω τη στεγνή, τη διψασμένη γη και να κάνω τα δέντρα να ανθίζουν εκεί που τα πάντα ήταν νεκρά, είναι ευχαρίστησή Μου… 
Χαίρομαι να δίνω ζωή! 
Υπέρτατος σε δύναμη και χάρη Εγώ Είμαι. 
Στοχάσου, κόρη, πάνω στα θαύματά Μου. 
Ταξίδεψες σε όλο τον κόσμο με Μένα να σου παρέχω την ικανότητα του λόγου. 
Είναι πιο σωστό να λες σε κάθε συνάντηση ότι ταξιδέψαμε μαζί. 
Γιατί, μήπως σου πέρασε η ιδέα ότι ο ποιμένας θα εγκαταλείψει το πρόβατό Του; 
Σε εξουσιοδότησα να μιλήσεις εξ Ονόματός Μου, να επαναλάβεις τα λόγια Μου και να γνωρίσεις το Θέλημά Μου στο λαό Μου, να τους παρηγορήσεις και να τους ενθαρρύνεις, και να καλείς το Πνεύμα Μου για να δένει τα δαιμονικά πνεύματα. 
Δεν έχεις παρά να ανοίξεις το στόμα σου και θα στο γεμίσω…
Είναι γνωστό ότι το στόμα του δικαίου είναι πηγή ζωής. 
Τα λόγια των δικαίων καθοδηγούν πολλούς. 
Η ανταρσία που επικρατεί σε τούτους τους καιρούς δεν είναι για να αναγνωρίσουν σε Μένα τον ζωντανό Θεό. 
Οι δυνάμεις των σκοτεινών αυτών πνευμάτων αποτελούν κρυφές εστίες στην ίδια γη πάνω στην οποία ζείτε. 
Στέκομαι από ψηλά και αγανακτώ, γιατί αυτοί είναι, τελικά,  οι γιοι Μου και οι κόρες Μου. 
Η αμαρτία τους τύφλωσε και δεν συνειδητοποιούν τις ανομίες τους. 
Οι δαιμονικές αυτές δυνάμεις προκαλούν ανταρσία και η άρνηση της ύπαρξής Μου βρίσκεται συνεχώς στη γλώσσα τους. 
Κι όμως σε βεβαιώνω: Από την Ανατολή θα λάμψει η Δόξα Μου, ωθούμενη από την Πνοή του Αγίου Μου Πνεύματος. 
Η Ανατολή θα αναστηθεί. 
Περίμενε παιδί Μου και θα δεις.
Το να φέρω από μακριά τους γιους Μου και τις κόρες Μου και να σπεύσουν κοντά Μου, είναι το μικρότερο δώρο για την Εκκλησία Μου, γιατί το μεγαλύτερο θα είναι όταν η Εκκλησία Μου συμφιλιωθεί και ενωθεί. 
Γιατί η Εκκλησία Μου βρίσκεται τώρα σε αναστάτωση και κλυδωνίζεται από τον πονηρό. Υπάρχει δυσπιστία μεταξύ των ποιμένων όταν είναι να μιλήσουν για την ενότητα. 
Πολλοί ανάμεσά τους δεν προφέρουν την αλήθεια. 
Σου αποκάλυψα στην αρχή πώς ακρωτηρίασαν το Σώμα Μου.
Ο Ουρανός πενθεί και πολλοί από τους ποιμένες Μου δεν αντιλαμβάνονται πως από τα Μάτια Μου τρέχουν δάκρυα αίματος. 
Σημάδια! 
Tι τα κάνατε τα σημάδια; 
Ποιος από σας επιχείρησε να αντιληφθεί τη σημασία τους;
Σε έβαλα σε τούτη τη μάχη των καιρών σου, τη μάχη κατά της αμαρτίας, γι’ αυτό δείξε θάρρος, κόρη, θα ισιώσω το δρόμο που βαδίζεις καθώς τα χέρια σου θα μεταφέρουν τα Μηνύματά Μου που δίνουν ζωή, κι όταν η αντίδραση που συναντάς γίνεται ισχυρότερη, υπόμεινε τον σταυρό αυτό για χάρη Μου. 
Είμαι εδώ για να οδηγήσω τα βήματά σου, κατάλαβες; 
Θα κρατώ διαρκώς τις Πύλες Μου ανοιχτές για όσους θελήσουν να επιστρέψουν σε Μένα. Φώναξε το Μήνυμα μου καλεί σε μετάνοια και συνέχισε να υπενθυμίζεις τις αλήθειες που σου έδωσα. 
Οδήγησε το λαό Μου σε μια Αληθινή Ζωή μαζί Μου.  
Μη δειλιάζεις γιατί είμαι πάντα στο πλευρό σου   IC

Έλα! 2 
Λάτρεψε τον Κύριό μας. 
Είμαι ο Δανιήλ, ο φύλακας άγγελός σου και  φύλακας της πύλης της Δικαιοσύνης. 
Ο Κύριος θα σου δώσει τη δύναμη να νικήσεις τους διώκτες σου. 
Ο Ισχυρός και Ένδοξος θα σε οδηγήσει με  δεσμά αγάπης για να θριαμβεύσεις εναντίον τους και εναντίον όσων  καταπνίγουν όλα Του τα Έργα. 
Ο Εμμανουήλ θα συνεχίσει να σε φυλάει για πάντα στη φλογερή Του αγκάλη, ενώ εσύ θα συνεχίζεις να τρέφεσαι από Αυτόν. 
Και δεν παύω να χαίρομαι που σε βλέπω αιώνια δεμένη με τα δεσμά του Υψίστου και καθώς σε παρατηρώ, τα μάτια Μου γεμίζουν δάκρυα χαράς. 
Να χαίρεσαι! 
Δεν έχεις ιδέα τι σου πρόσφερε ο Κύριος, ο Θεός, την ιερή εκείνη ημέρα που σε πλησίασε τρέμοντας από συγκίνηση, με τη Ματιά Του διαρκώς πάνω σου και τα Χέρια Του να στάζουν άγιο λάδι για να σε χρίσει. 
Και καθώς κοίταζα το θαυμαστό θέαμα του Σωτήρα που πλησίαζε την αγαπημένη Του με τη γεμάτη χάρη Μορφή Του, έτρεμα και εγώ από συγκίνηση μπροστά σε αυτό το φοβερό θέαμα. 
Και ο Βασιλιάς τότε έγειρε πάνω σου τρυφερά και σε έχρισε, ξαναδίνοντάς σου ζωή.- 
Σε έκανε να ανθίσεις.
Ω Θεέ, που είσαι γεμάτος αγάπη και σπλαχνικός! 
Θα Σε δοξολογήσω, Κύριέ μου! 
Δόξα και μεγαλείο κάθε Σου έργο και η δικαιοσύνη Σου μένει για πάντα!  
Μακάριοι όσοι βρίσκουν καταφύγιο σε Σένα! 
Γιατί κάνεις θαυμαστά έργα για εκείνους που αγαπάς…
Βασιλική, είμαι και ο φύλακάς σου. 
Όσο κι αν σε κατατρέχουν οι ασεβείς, εγώ πάντα θα σε παρηγορώ και θα σε ευλογώ… 
Οι ειλικρινείς προσευχές εκείνου του χρισμένου είναι πολύ ισχυρές. 
Προσευχήσου λοιπόν με θάρρος. 
Εγώ, ο Δανιήλ, σου φέρνω την Ειρήνη του Κυρίου. 
Νιώσε την αγάπη Του! 
Δανιήλ -


1 Οι σκοτεινές δυνάμεις  που μας ακολουθούν συνεχώς κατά πόδας, για να μας βάλουν σε πειρασμό και να μας καταστρέψουν. Η έκφραση «after all» στο πρωτότυπο κείμενο σημαίνει εδώ: τρέχουν πίσω από όλους, κυνηγούν όλους....
2 Μίλησε ο άγγελός μου ο Δανιήλ.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου