Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Καλώ καθέναν σε Μένα, πριν να επέλθει η δίκαιη Τιμωρία Μου στον κόσμο αυτό. Οι ημέρες πλησιάζουν, διότι δεν γίνεται να συνεχίσω να ανέχομαι αυτή την αποστασία. Όταν η γη θα τρέμει, να ξέρεις ότι αυτό θα είναι μόνο η αρχή όσων θα επιπέσουν στην πονηρή αυτή γενεά.





EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ    ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.



23 Σεπτεμβρίου 2005

H αγάπη Σου για τον άνθρωπο είναι παράφορη,
η μεγάλη καλοσύνη Σου για μας, που είμαστε
βυθισμένοι στην αμαρτία, είναι ανεξήγητη.
Πώς μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι κατανοεί
πλήρως την καλοσύνη Σου; Είναι σα να θέλει
να πιάσει την ομίχλη ή το φως, που είναι άπιαστα...
Στην αρχή, όταν μου αποκάλυψες την ψυχή μου,
τον πραγματικό μου εαυτό, σαν τον λεπρό που κρύβεται
στους θάμνους, δεν με έψεξες, αντίθετα,
εκλιπαρούσες τη φιλία μου.
Προσπαθούσες να δικαιολογήσεις
τη θλιβερή μου κατάσταση λέγοντας:

"Μήπως επειδή δεν βρέθηκε κανείς να σε διδάξει;" 1

Η αθλιότητά μου μαγνήτισε το Έλεός Σου,
η εξαθλιωμένη και γυμνή ψυχή μου προσείλκυσε
τη συμπόνια Σου και τη συγχώρεσή Σου, Άγιε Θεέ.
Η επιθυμία μου να σωθώ σε συντάραξε και είπες:

"Δεν αντέχω να βλέπω έτσι το λουλούδι Μου!"

Τα σπλαχνικά Σου λόγια έπεσαν σαν πρωινή δροσιά
πάνω στη γυμνή μου ψυχή.

"Θα σε οδηγήσω στη μετάνοια και σε μια αθάνατη Ζωή μαζί Μου, αν το επιθυμείς κι εσύ..."

Αυτά είναι τα λόγια που μου ψιθύρισες στο αυτί 
     και έτσι άρχισαν όλα…












Κι εσύ απαρνήθηκες το θέλημά Σου για το δικό Μου, κι αυτό σε έσωσε… 
Όποιος προσκολλάται στον κόσμο και όχι σε Μένα, ποτέ δεν θα Με βρει … 
Απαρνήσου το θέλημά σου και τα πάθη του κόσμου, και έλα να Με κάνεις δικό σου. 
Και όταν Με κάνεις δικό σου, θα συνάψουμε συμφωνία ειρήνης που θα διαρκέσει για πάντα. Σου φανέρωσα τον εαυτό Μου, Βασούλα Μου, και σε θεράπευσα.
Σου επέτρεψα να περπατήσεις πάνω σε ζαφείρια που οδηγούν στη Βασιλεία Μου. 
Καλώ καθέναν σε Μένα, πριν να επέλθει η δίκαιη Τιμωρία Μου στον κόσμο αυτό. 
Οι ημέρες πλησιάζουν, διότι δεν γίνεται να συνεχίσω να ανέχομαι 2 αυτή την αποστασία. Όταν η γη θα τρέμει, να ξέρεις ότι αυτό θα είναι μόνο η αρχή όσων θα επιπέσουν στην πονηρή αυτή γενεά. 
Κατήλθα στο απέραντο αυτό νεκροταφείο και περπάτησα ανάμεσα στους τάφους, για να σας αναστήσω. 
Φώναξα στους τάφους να ανοίξουν και το έκαναν. 
Το να αναστήσω τους γιους και τις κόρες Μου και να τους ανακαινίσω, ήταν το δώρο της Αγάπης Μου. 
Φλεγόμενος από την επιθυμία να τους αναστήσω, η επιθυμία Μου με εξακόντισε προς τα κάτω, προς τους τάφους, και αμέσως σήκωσα τους νεκρούς από τους τάφους τους και τους αγκάλιασα: “αυτό είναι το δώρο μου προς εσάς που θα πρέπει να παραμείνει παντοτινό. Αυτοί που θα εξακολουθήσουν να μου είναι αφοσιωμένοι, θα λάβουν τις ευλογίες Μου ως ανταμοιβή. 
Πήγαινε τώρα και διακήρυξε την Αγάπη Μου την αυγή…”
Κόρη, ποτέ δεν επέβαλλα σε κανένα το Νόμο Μου ή την Παρουσία Μου. 
Έρχομαι ως υπόμνηση για να βάλω τάξη στην αταξία. 
Και όμως, παρά τα οπτικά Μου θαύματα και σημεία, παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις Μου, παρά τις προφανείς χάρες και τα δώρα που διαμοίρασε το Άγιο Πνεύμα Μου, παρά την πολυέλεη προσέγγισή Μου, η ανταπόκριση που είχα από ορισμένους ήταν αδιαφορία, καταδίωξη και δυσπιστία, εμπαιγμός και εσκεμμένη απόρριψη των Καλεσμάτων Μου για μετάνοια. 
Φτύνουν τις ευλογίες Μου και, θρεμμένοι από τα αναθέματα, τους νεκρούς που βλέπουν να ανασταίνω μπροστά στα μάτια τους, τους απαξιώνουν ή τους αγνοούν. 
Διαβάζουν τις Γραφές με μάτια που δεν διακρίνουν.
Κόρη, τους είχα προειδοποιήσει εκ των προτέρων για τις συμφορές που θα επιπέσουν σ’ αυτή τη γη εξαιτίας των αμαρτιών τους, συμφορές και καταστροφή που επαληθεύθηκαν, και παρ’ όλα αυτά διστάζουν και δεν θέλουν να πιστέψουν ότι όλο αυτό το επέφεραν οι ίδιοι και όχι η φύση… 
Όταν είπα ότι η γη θα σειστεί και ο άξονάς της θα μετακινηθεί 3 και ότι τα νησιά θα μετακινηθούν από τη θέση τους, κανείς δεν Με πίστεψε. 
Περιφρόνησαν όλες τις προειδοποιήσεις Μου. 
Όταν σήμερα σας λέω ότι από την μοχθηρία και την αποστασία της γενεάς αυτής, το σύμπαν τίθεται σε κίνδυνο, συνεχίζουν να μην πιστεύουν. 
Όταν δουν τη γη που δημιούργησα να ξεκολλάει και να γίνεται κομμάτια, φόβος θα καταλάβει τις σκληρόκαρδες αυτές ψυχές. 
Ο κατακλυσμός 4 δεν θα είναι τίποτε σε σύγκριση με την καταστροφή που η Φωτιά Μου θα επιφέρει σε αυτό τον κόσμο. 
Τα έγκατα της γης θα ξεράσουν Φωτιά και οι ρωγμές θα ξεχυλίσουν υγρό Πυρ, που θα σχηματίσει ποτάμια, ποτάμια Φωτιάς που θα ξεχυθούν και θα απλωθούν σε κάθε πόλη αναφλέγοντας τη γη. 
Τα αναθέματα που ρίχνετε στους απεσταλμένους μου, θα πέσουν όλα στο κεφάλι σας. Προσθέτω την ευλογία Μου σ’ εσένα Βασούλα, την ευλογία που εκείνος  αρνήθηκε να σου δώσει.5  ΙC


1Ο Χριστός μου έπιασε ξαφνικά το χέρι και έγραψε ο ίδιος αυτή τη φράση.

2Tαυτόχρονα άκουσα τη λέξη «υποφέρω»

3Το πρώτο τσουνάμι στην Ινδονησία

4Την εποχή του Νώε

5Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην Κωνσταντινούπολη, όταν τον επισκέφθηκα για να του δώσω την ομιλία μου για την ενότητα που εκφωνήθηκε στη Φάρφα της Ιταλίας. Την ίδια ομιλία επέδωσα στον Μονσινιόρ Φορτίνο, τον Καρδινάλιο Κάσπερ και τον Καρδινάλιο Κάσσιντυ που έδειξε ενδιαφέρον.















5 Φεβρουαρίου 2004

Κόρη, σε έχω ντύσει με ένα ένδυμα φωτός για να δείξω σε τούτη τη γενεά τη Δόξα Μου. 
Δεν διάβασες πως κάνω ανέμους τους αγγελιαφόρους Μου και αυτούς που με υπηρετούν σαν της φωτιάς τη φλόγα; 
Μια μόνη μέρα στις αυλές Μου, λίγες σταγόνες από το Αίμα Μου πάνω τους,  μια ματιά από Μένα και μια ευλογία με μυρωμένο λάδι, και είναι έτοιμοι και δυνατοί σαν βράχος, για να βγουν και να απευθύνουν στον κόσμο τα λόγια Μου.  
Η σύναξη των αγίων στον ουρανό τους συνοδεύει για να πάνε πιο γρήγορα. 
Εγώ, ο Ίδιος, τους ποιμαίνω καθώς σπεύδουμε εκεί που πρέπει να πάμε.  
Αχ Βασούλα, Εγώ είμαι η Ανάσταση και η Ζωή. 
Όλα όσα σου έχω δώσει σε γραπτή μορφή είναι μια αναβλύζουσα πηγή που εξαγνίζει σώμα και νου, ψυχή και καρδιά, και καθαρίζει την πίσσα και την κάπνα. 
Εγώ, ο Χριστός, έχω τη δύναμη να μεταμορφώσω όλη σου την ύπαρξη από σκοτεινή που ήταν, σε φωτεινή.
Τα τελευταία δεκαοκτώ χρόνια, μιλούσα στην καρδιά σου με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος. 
Οι σπλαχνικές μου Ωδές, που κλείνουν μέσα τους μυστικές αποκαλύψεις και οδηγίες, προορίζονται για σένα και για τούτη την ατροφική γενεά. 
Είναι ένα δώρο από τον Πατέρα, από Μένα και από το Άγιο Πνεύμα. 
Δεν μιλήσαμε με τον τρόπο που μιλούν οι φιλόσοφοι, αλλά όπως μιλούν οι φίλοι. 
Ο θησαυρός που σου αποκάλυψα μέσα στα μηνύματα αυτά είναι ο Εαυτός Μου… 
Κόρη Μου, στην αρχή του καλέσματός Μου σου ζήτησα να βιαστείς και να τρέξεις στους  αδερφούς και στις αδερφές σου, για να μοιραστείς μαζί τους τον θεϊκό αυτό θησαυρό, μέσα  στον οποίο φανερώνω τη Δόξα Μου και το Έλεός Μου. 
Σου ζήτησα να τους καλέσεις όλους, ανεξάρτητα από το ποιοι ήταν, ή σε ποιο δόγμα ανήκαν, και να τους ξυπνήσεις από τον ύπνο τους. 
Μερικοί, όπως είδες, ανταποκρίθηκαν με μεγάλο ζήλο, πρόθυμοι ακόμη και να βιώσουν μια ζωή ασκητική. 
Άλλοι όμως, δεν Με κατάλαβαν και Με απέρριψαν χωρίς κανένα λόγο, επηρεάζοντας ακόμη και το περιβάλλον τους. 
Σου έχω δώσει ακόμη, Βασούλα Μου, ομιλίες  Βυζαντινής πνευματικότητας. 
Ωστόσο, ακόμη κι αυτοί που λένε πως Με λατρεύουν, και αποκαλούν τους εαυτούς τους Βυζαντινούς, στερήθηκαν πρόθυμα την ευκαιρία να βρεθούν μέσα στην παλάμη του Χεριού Μου και να Με αναγνωρίσουν. 
Απέρριψαν κατάφωρα την ευλογία Μου και τη χάρη Μου… 
Ισχυρίζονται πως γνωρίζουν τα πάντα αλλά δεν ξέρουν τίποτε...
Το να συναντήσετε Εμένα, όταν φανερώνω τον εαυτό Μου μέσα στο Φως, είναι ένα θαύμα. Τίποτε δεν είναι αδύνατο για τον Θεό. 
Σε ρωτώ λοιπόν εσένα 1, αδελφέ της Ανατολικής Εκκλησίας:  
Μπορώ Εγώ, σαν Θεός, να ξεδιπλώσω στον άνθρωπο τα Μυστήριά Μου, αν είναι θέλημά Μου.
Μπορεί ο Θεός, στους καιρούς σας να φανερώσει τον εαυτό Του στον άνθρωπο μέσα από μια αχτίδα θεϊκού Φωτός, και ο άνθρωπος να το αντιληφθεί με τη χάρη;
- Θεωρείς την Ορθοδοξία ως την αληθινή  θρησκεία,  αλλά απέρριψε ποτέ η Ορθοδοξία  την πιθανότητα να δοθεί στον άνθρωπο θεϊκή διδαχή με το Φως του Αγίου Πνεύματος;
-Πες μου, φίλε Μου, ποιο είναι το αποκορύφωμα της μυστικής ζωής, στην οποία αναφέρεσαι; 
Δεν είναι η στενή και προσωπική συνάντηση με Μένα, τον Χριστό;
- Μπορεί ο άνθρωπος να συλλάβει μόνος του τη Γνώση 2 Μου; 
Όχι, και βέβαια όχι. 
Η Γνώση Μου γίνεται αντιληπτή μόνο με το φως του Σταυρού, που κάνει όλα όσα είναι αόρατα για το ανθρώπινο μάτι, ορατά, και φωτεινά.  
Μόνο με το Μάτι του Εργαλείου της σωτηρίας σας μπορεί κανείς να δει όλες τις πλευρές Του.
- Τι σημαίνει λοιπόν να Με γνωρίζει κανείς και να Με καταλαβαίνει;  
Και ποια η σχέση ανάμεσα στον Θεό και τον άνθρωπο;
- Μπορώ Εγώ, ως Χριστός, να παραχωρήσω την πληρότητα της χάρης Μου σε όσους ειλικρινά αναζητούν τη χάρη;
- Επιτελείς καθημερινά πολλά καθήκοντα, όμως θα ήθελα ειλικρινά να βρεις καταφύγιο στην Καρδιά Μου, να βρεις την ανάπαυσή σου σε Μένα, τον Θεό σου ...
- Μπορώ Εγώ, σαν Θεός, σε αυτούς τους τόσο επιβαρυντικούς σας καιρούς, να φανερώσω τη θλίψη Μου στον άνθρωπο, και σε όποιον θέλω, και να μοιραστώ τις ανησυχίες Μου μαζί του;
- Μην ξεγελιέσαι λέγοντας «είναι αδύνατο για τον απλό άνθρωπο να αποκτήσει τον θησαυρό του Αγίου Πνεύματος!  
Ποιος είσαι εσύ για να Με κρίνεις;  
Τι είναι το χώμα για να Με προκαλεί;   
Όλοι αναμφίβολα θα κριθούν στο τέλος και όλοι θα υποχρεωθούν να λογοδοτήσουν για ό,τι έπραξαν και ό,τι δεν έπραξαν.
- Εσύ,  που Με εξετάζεις λεπτομερώς, Με γεύθηκες ποτέ, όπως ο Δαβίδ; 3
-Αν είσαι βέβαιος πως Με κατέχεις, γιατί δεν Με αναγνωρίζεις από τα λόγια Μου; 
- Μάθε να λες: «έμαθα πώς να κατέχω τον Θεό, που με αναγνώρισε σαν παιδί Του και μου έκανε γνωστό τον εαυτό Του, χωρίς ωστόσο να χάσει την υπερβατικότητά Του! 
Εκείνος που περικλείει τα σύμπαντα, κατέχει και μένα και, παρά τη μηδαμινότητά μου, πρόσταξε όλα μέσα μου να είναι σύμφωνα με το θείο Θέλημά Του…» 
Και τότε, αφού τα πεις αυτά, θα πρέπει να Μου πεις, φίλε Μου, πώς είναι να Με ανακαλύπτεις μέσα σου; 
Πώς είναι να ανασηκώνεις το πέπλο του Νυμφίου και να ανακαλύπτεις την Θεότητά Μου;  Επίτρεψε τότε στο Άγιο Πνεύμα Μου να σε πλημμυρίσει με το Φως Του και να μετατρέψει την ψυχή σου σε Ναό! 
-Μπορεί να φτάσει κανείς, αν και βρίσκεται ακόμη στη γη, στην ανέκφραστη και καθαρότερη αρετή της απάθειας, χωρίς να τον επισκεφθώ Εγώ με Φωτιά;
- Και εάν όντως επισκεφθώ μία πόλη 4, είναι δυνατόν αυτό να μείνει απαρατήρητο; 
Δεν θα αναφλεγεί στο πέρασμά Μου ολόκληρη η πόλη;
- Δεν διάβασες ποτέ ότι μπορώ να οδηγήσω το λαό Μου και να τους φανερώσω το Θέλημά Μου χωρίς να το ανακοινώσω στον άνθρωπο;
- Τι κακό υπάρχει όταν ο Νυμφίος έρχεται σε τούτη τη γενεά για να προσελκύσει ψυχές πιο κοντά στις αγαπητικές φλόγες της Καρδιάς Του και να τους περιβάλει με τον εαυτό Του, για να τις καταστήσει ικανές να συγκυβερνήσουν  με Μένα, τον Θεό τους; 
Σας ρωτώ σοβαρά, τι κάνατε με τις Γραφές; 
Δεν είναι η δική Μου εικόνα; 
Πώς γίνεται τότε, αν λέτε πως γνωρίζετε τις Γραφές, να μην Με αναγνωρίζετε μέσα σε αυτό το έργο; 
Πώς και διαψεύδετε τόσο εύκολα την αλήθεια;
-Μπορεί κάποιος που είναι πνευματικά νεκρός να κατανοήσει τις Γραφές και να τις εφαρμόσει, αν δεν είναι ζωντανός; 
Όποιος κατανοεί τις Γραφές και τα δικά Μου λόγια, που καθρεφτίζουν την εικόνα Μου, δεν μπορεί να πει: «Μου αρκούν οι Γραφές όπως και οι ρήσεις των Πατέρων της Εκκλησίας...»
Τους καιρούς αυτούς της χάριτος, φανερώνομαι σαν Έλεος. 
Δεν ήρθα να προσθέσω τίποτε καινούριο, ή να αντικρούσω τις Γραφές και την Παράδοση της Εκκλησίας Μου, κι ούτε ήρθα να ιδρύσω μια νέα εκκλησία. 
Αλλά ήρθα για να ανανεώσω τη δημιουργία Μου και να αναστήσω τους νεκρούς σπόρους σε μια Ζωή μαζί Μου. 
Ήρθα να ομορφύνω την Εκκλησία Μου, που Την εξαγόρασα με το ίδιο Μου το Αίμα, να την εμπλουτίσω και να τη γεμίσω με θείο Φως. 
Ήρθα με Έλεος για να ενώσω την Εκκλησία Μου. 
Μάθετε ότι όλα βρίσκονται  κάτω από το Σκήπτρο Μου.   IC



1 Ο Κύριος μου έδωσε συγκεκριμένο όνομα μίας ιερατικής ψυχής που ζει στις ΗΠΑ και ανήκει στην Ελληνορθόδοξη Εκκλησία

2 Σοφία

3 Ο Δαβίδ των Ψαλμών

4 Μεταφορικά: ο Κύριος εννοεί την ψυχή










2 Μαρτίου 2004

Ο Θεός χρίζει τους δικούς Του για να τους οδηγήσει σε μια τέλεια μυστική ένωση.  Ωστόσο, όταν Εσύ, Θεέ μου, επιτελείς τόσα θαύματα και θαυμαστά έργα, έργα που υπερβαίνουν τον ανθρώπινο νου, πως γίνεται και η γη δεν φλέγεται;
Ο Θεός μας επισκέφθηκε με λαμπρότητα και δόξα, λουσμένος μέσα στο Φως Του,  και μας κοιτάζει, γεμάτος μεγαλοπρέπεια, περιστοιχισμένος από τους Αρχαγγέλους Του, κατεβαίνει με τον ένδοξο αυτό τρόπο, - η όψη Του προκαλεί μεγάλο δέος - για να μας μιλήσει.
Ανοίγει το Στόμα Του και μια αχτίδα εκτυφλωτικού Φωτός φωτίζει ακόμη περισσότερο το Άγιο Προσωπό Του. Και τότε μας πλησιάζει με φλόγες πάθους για να μας υπενθυμίσει πως έχει τη δύναμη να μας δώσει την Κληρονομιά μας, ενώ συγχρόνως μας προσκαλεί να φτάσουμε στην τελειότητα, μέσα από μια ανείπωτη ένωση με το Θείο.
Ωστόσο, ω απερίγραπτη Ομορφιά, Βασιλική Αρχή και Εξουσία, ο ήχος από τους άπιστους που είναι θαμμένοι στο σκοτάδι μου τρυπάει τ' αυτιά!

Κι όμως, παρά την απιστία τους, η σπλαχνική Μου ματιά 
είναι στραμμένη πάνω τους.

Ναι, δείξε έλεος σε όσους Σε προσβάλλουν, και είναι προσκολλημένοι στη ματαιοδοξία και στα όμοιά της, γιατί είναι βαθιά χωμένοι στο λάκκο της καταστροφής.
'Άπιστοι άνθρωποι! Βλασφημήσατε το θείο Θέλημα και ο πνευματικός καρπός είναι το Χάος!
Ελάτε να συνοψίσετε τη διάρκεια της ζωής σας και να δείτε αυτό που σας προσμένει: ψυχική σήψη και ολοκληρωτικός Θάνατος... Η αμαρτία είναι Θάνατος!"
Είναι δεκαεννέα χρόνια τώρα που γράφω τα λόγια Σου, Κύριε. Μου εμπιστεύθηκες, Θεέ μου, αν και γνώριζες την αθλιότητά μου, τούτη την εκλεκτή Ωδή της Αγάπης, την Ωδή της Ανάστασης, κι από τότε οι βασανιστές μου κοντεύουν να με καταπιούν σχεδόν ζωντανή.

Κι όμως Εγώ σου πρόσφερα προστασία και σε αντάμειψα με ευλογίες… 
Ύψωσε ψαλμούς και ύμνους για Μένα, για να σαγηνεύσεις την καρδιά Μου. 
Κάτι τόσο μικρό σαν κι αυτό είναι για Μένα ευωδιαστή θυσία…

Ένιωσα κάπως στο παρελθόν την κρίση Σου, όταν έδειξα περιφρόνηση, προτού να συναντήσω Εσένα και το Νόμο Σου.
Κι όμως, ήρθες κοντά μου από οίκτο και με ανόρθωσες… Φύσηξες μέσα μου και με έκανες πλήρη. Φιλεύσπλαχνε Θεέ! Άνοιξε τα μάτια του λαού Σου. Είναι μεγάλος ο αριθμός εκείνων που δεν βλέπουν…

Μπορεί συθέμελα τα όρη και οι θάλασσες να τρέμουν,
μπροστά Μου σαν κέρινοι να λιώνουν οι βράχοι, μα αυτοί που Με σέβονται, χάρη θα βρουν…

Κύριε, η θέα Σου προκαλεί μεγάλος δέος.  Μεγαλόπρεπο σε ομορφιά, το Όνομά Σου, υπερβαίνει γη και ουρανό και ο ήχος Του είναι σαν ποίημα στ’ αυτιά μου. Σε ευλογώ που είσαι ο Σύμβουλός μου, κι όταν κοιμάμαι, η Δέησή μου.
Ο Λόγος Σου σαν αστραπή απλώνεται στη γη και όπου φτάνει ανασταίνει τους νεκρούς. Η Βασιλεία Σου είναι Βασιλεία παντοτινή.
 Χιλιάδες πετράδια σχημάτιζαν τον μανδύα Σου όταν σε είδα να προβάλεις μέσα απ’ τα σύννεφα. Όπως ο Νυμφίος κατεβαίνει αργά μια σκάλα, προχώρησες, και με ανοιχτή αγκαλιά μου μίλησες:
“Είσαι η κατοικία Μου, αφού σε έχω συγχωρήσει. Θα είσαι τώρα η μαθήτριά Μου, υπό τις οδηγίες Μου, και θα σου διδάξω την οδό που πρέπει να βαδίζεις…
Θα ψάλεις ένα νέο άσμα προς τιμή Μου, για να ανατρέψεις τα πονηρά σχέδια των εχθρών Μου, που βλάπτουν την Εκκλησία Μου. Ποτέ μη φοβάσαι, ακόμη κι αν δεν ακούς κανένα λόγο ή ήχο από Μένα. Είμαι πάντα μαζί σου…
Θα είμαι το Λυχνάρι σου για να φωτίζω τα πόδια σου. Ακόμη κι αν οι διώκτες σου πέσουν πάνω σου σαν χιονοστιβάδα, μη φοβηθείς, στο πλευρό σου Είμαι. Σε έζωσα με τη δύναμή Μου για να υπερισχύσεις και να ανορθώσεις την Εκκλησία Μου από τη λάσπη και να Με δοξάσεις.”
Επίτρεψέ μου τότε, Κύριε, γι’ άλλη μια φορά να ανέβω στο Χερουβίμ Σου και να πετάξω κοντά Σου, Θεέ μου, με του ανέμου τα φτερά 1 για να ακούσω τη φωνή του Θεού μου και να ανασηκώσω το πέπλο του Νυμφίου και να ατενίσω την Γλυκύτητά Του και την Θεότητά Του. Γιατί ποτέ δεν λησμονώ την Αγάπη Σου…
Το πνεύμα μου με θέρμη δεν παύει να ρωτά την καρδιά μου: Ως πότε θα σου κρύβει το Πρόσωπό Του;’ 
Ως πότε θα περιμένεις να με μεταφέρει 2 στα ύψη, να με ανεβάσει στις Αυλές Του, εκεί που μου δίνει Διδαχή και Γνώση, και που μπορώ να ανέβω σε άλλες αναβάσεις, να φτάσω σε άλλα ύψη, σε μεγαλύτερο φως Κατανόησης, να εισδύσω στις ανεξιχνίαστες φλόγες της Θεϊκής Αγάπης, να εισδύσω στα βάθη του ίδιου του Φωτός;
Εκεί το πνεύμα μου, γεμάτο δέος, θα αντικρίσει τον πιο Ωραίο, τον πιο όμορφο από όλους τους αγγέλους μαζί.3 Εκεί ο Θεός μπορεί να γίνει αντιληπτός από τον άνθρωπο.
Στο εσωτερικό του Θεού, ο έξω κόσμος διαλύεται ενώ οι δικοί Του ενσωματώνονται και γίνονται οστό από τα Οστά Του και σάρκα από τη Σάρκα Του. Βασιλικό Σκήπτρο Ευθύτητας…

Μύρο Μου, αδελφή Μου, μη φοβάσαι, είμαι μαζί σου για να γράψω τα λόγια Μου. 
Πάντα θα σε βοηθώ και θα σπεύδω να σε συνδράμω. 
Όταν οι άνθρωποι σε ρωτούν «ποιο είναι το κλειδί της γνώσης,» απάντησέ τους έτσι: “μπορείτε να το αποκαλέσετε Φως της γνώσης και χάρη από το Άγιο Πνεύμα, που σας κάνει να αντιληφθείτε πλήρως τα Μυστήριά Μου και τον Εαυτό Μου.  
Το κλειδί της γνώσης είναι μια ακτινοβολία καθαρού Φωτός που πλημμυρίζει και φωτίζει όσους το χρησιμοποιούν, για να εκφράσουν τα όλα τα λεγόμενά Μου με τον τελειότερο τρόπο.” 
Είναι όπως είπες: «για να εισδύσουν στα βάθη του Ίδιου του Φωτός…» 
Συνεπώς, εσύ που έχεις κληθεί να συνδιαλέγεσαι μαζί Μου στις Βασιλικές Αυλές Μου και να καταγράφεις τα λόγια Μου, που σου αποκαλύπτουν τα μυστικά κρυμμένων μυστηρίων, να χαίρεσαι και να αγάλλεσαι! 
Να χαίρεσαι, γιατί σε γαλούχησα στον κόρφο Μου. 
Σε έθρεψα με τη θεία χάρη, θεραπευτικό μέσο που γιατρεύει τις αναπηρίες της ψυχής και του πνεύματος, για να Με ακολουθείς στα αχνάρια Μου, στο δρόμο της οδύνης, της αυταπάρνησης, της υποταγής στο Θέλημά Μου, και της απάθειας.  
Ζώντας μέσα σου, σε έκανα να ανθίσεις και αφού σε γαλούχησα στον κόρφο Μου, σε μεταμόρφωσα και σε έκανα ένα με Μένα. 

Σταμάτα λοιπόν να νιώθεις ανασφαλής, είμαι μαζί Σου.
Άγγελέ Μου, από τη μηδαμινότητά σου ανέδειξα έναν προφήτη. 
Σε όσους δεν δέχονται εσένα ή τα Μηνύματά Μου, τους λέω, κατά την Ημέρα της Κρίσης θα δείξω μεγαλύτερη επιείκεια στα Σόδομα και Γόμορρα παρά σε όσους σε καταδικάζουν. Αν κάποιος σε πλησιάσει και τολμήσει να σε χτυπήσει, θα τον αιφνιδιάσω. 
Μη σε απασχολούν οι μικρόψυχοι άνθρωποι, είναι στενόμυαλοι, αλλά κυρίως, δεν έχουν ταπεινότητα.
Θα σε οδηγήσω σε υψηλότερα επίπεδα γνώσης και ασκητικής ζωής, για να σε κάνω να προοδεύσεις. 
Θα σε οδηγήσω σε ιερά μονοπάτια, ώστε να δεις τη δόξα Μου. 
Θέλω να σε ενθαρρύνω και να σε ενδυναμώσω και να κάνω το ανάστημά σου σύμφωνο με το δικό Μου… 
Μαργαριτάρι που γεννήθηκες από Μένα, και τι δε θα κάνω για σένα!  
Σε ευλογώ…IC


1 Ψαλμός 18: 10

2 Το πνεύμα μου

3 Εδώ θα πρέπει να το αντιληφθεί κανείς σαν Φως, ότι το θείο Φως επισκιάζει όλα τα άλλα φώτα στον ουρανό.










9 Απριλίου 2004

Μεγάλη Παρασκευή

Βασούλα Μου, είμαι ο Σύντροφος της καρδιάς σου. 
Κατάλαβες; 
Σε παίρνω μαζί Μου δίπλα από ποτάμια που λαμπυρίζουν, από λαμπρά μονοπάτια που σε κανένα δεν επιτρέπεται να πατήσει, αν δεν συνοδεύεται από Μένα… 
Το ξέρεις πως είμαι μόνιμα μαζί Σου; 
Κανένας, Βασούλα Μου, δεν θεωρείται άξιος να με ακούει ή να Με βλέπει. 
Ωστόσο Εγώ σου αποκάλυψα την Καρδιά Μου, για να σου δείξω το Θέλημά Μου και πως Εγώ Είμαι ο Ων. 
Ποτέ δεν σε εγκατέλειψα, και είμαι ευχαριστημένος που έχεις συναίσθηση της κατάστασής σου, διαφορετικά θα είχες χάσει την Καρδιά Μου. 
Το μόνο που θέλω από σένα είναι αγάπη, αγάπη έναντι Αγάπης. 
Ευλογημένη της Ψυχής Μου, το πνευματικό  δώρο που σου έδωσα είναι ότι μπορείς να Με καλείς όποτε θέλεις και θα σου αποκρίνομαι. 
Ακόμη κι όταν νιώθεις ανεπαρκής να εκφράσεις τα λόγια Μου, θα μιλώ Εγώ για σένα.
Εγώ, Βασούλα Μου, σε διδάσκω με ομιλίες Βυζαντινές για να φτάσεις στην υψηλότερη ενατένιση, για να Με πλησιάσεις… 
Η ασάφεια και οι αυστηρές διατυπώσεις δεν είναι ο δικός Μου τρόπος διδασκαλίας, αλλά η θεολογία Μου βασίζεται στην Αλήθεια και στη θεϊκή Αγάπη - αυτή είναι η θεολογία Μου. 
Ο Δημιουργός προσέχει τα βήματά σου και σε κατάσταση χάριτος σας επιτρέπω να βαδίζεις μαζί Μου.
Η εκλεκτή αυτή Ωδή, που τόσοι πολλοί δεν αναγνωρίζουν την αξία της σήμερα αλλά παραμένουν αμετάπειστοι, μια μέρα θα γεμίσει όλο τον κόσμο. 
Έλα, Βασούλα, θυμάσαι τα λύτρα που έδωσα για σένα πάνω στον Σταυρό; 
Σε αγαπώ με πάθος, εσένα που ανέκαθεν ήθελα να σε αναγεννήσω και να σε κάνω να μοιραστείς τον Σταυρό της ενότητας με Μένα, τον Νυμφίο σου. 
Μην ανησυχείς για το μέλλον. 
Να είσαι ευτυχής που σε έχω στο πλευρό Μου και που βρίσκεσαι σε θείο διάλογο με Μένα, τον Θεό σου;  IC





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου