Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Όποιος βρίσκεται στο δρόμο Μου είναι ασφαλής, αλλά αλλοίμονο σε όσους εναντιώνονται στο πέρασμά Μου, θα τιμωρήσω τη δυσπιστία τους την Ημέρα της Κρίσεως!






EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ    ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.




12 Απριλίου 2004

 Κύριε, Σε καλώ και μου αποκρίνεσαι,      
μου μιλάς κι αμέσως όλα γύρω μου ανθίζουν.
          Όταν είμαι σε αγωνία, σκύβεις να με ακούσεις,
          όταν Σε καλώ, σπεύδεις να μου αποκριθείς...
          Ευλογημένο το Όνομά Σου.

Πριν αρχίσω να σε διδάσκω, σε νυμφεύθηκα και σου έδωσα τη χάρη της παρουσίας Μου. Σου έδωσα, με χαρά, πρόσβαση στην Αρχοντιά Μου για να βρίσκεις χαρά στην Παρουσία Μου.  Τώρα τελευταία, όμως, είδα αυτά που είδα. Καθώς προχωρώ, συναντώ καθ’ οδόν το μυαλό και τις ιδιοτροπίες των ανθρώπων. Ανάμεσά τους πρόσεξα πως πολλοί έχουν μάτια αλλά δεν βλέπουν. Σε στεφάνωσα, κόρη Μου, με αγάπη και στοργή γεμίζοντας τα αυτιά σου με διδαχές της Σοφίας, για να ωφεληθούν εκείνοι που τώρα σε ποδοπατούν. Όποιος σε ποδοπατεί, ποδοπατεί τις οδηγίες Μου. Ποτέ δεν έμαθαν πως η εκλεκτή Μου είναι ένα με το Μήνυμά Μου; Ίσως να μη μπορεί να το συλλάβει ο νους τους πως γαλουχήθηκες μέσα στους κόλπους Μου; Όποιος σε συκοφαντεί κρυφά, Εγώ τον αναγκάζω να σιωπήσει. Μέσα στον Οίκο Μου δεν υπάρχει δωμάτιο για τις περήφανες καρδιές. Κανένας ψεύτης δεν παραμένει στη θέση του... Η παρουσία σου είναι από μόνη της δικό Μου Μήνυμα. Είμαστε συνεργάτες...
Αφού άρχισαν να περιφρονούν το Έργο Μου, παραμελώντας το δρόμο της Σοφίας, αμφισβητώντας την κυρίαρχη δύναμή Μου γι’ αυτήν που διάλεξα να την χρίσω με το χάρισμα της προφητείας, Εγώ, σαν Πατέρας, θα απομακρύνω το παιδί Μου από όσους την ταλαιπωρούν. 
Λέω σήμερα: από δω και στο εξής, θα κρατήσω κρυμμένα τα μηνύματά Μου για λίγο καιρό, αφού δεν έδωσαν προσοχή στο κάλεσμά Μου ούτε εφάρμοσαν τις οδηγίες Μου. Η παρουσία Μου, με τον τρόπο αυτό, δεν εκτιμήθηκε κι αυτή, και αν το θεωρήσω αναγκαίο, θα τους στερήσω και τις επισκέψεις μας.  Βασούλα Μου, σε ευλόγησα και σε έχρισα για τούτη την ιεραποστολή. Σε ευλόγησα για να τελειοποιηθείς μέσα στο Πνεύμα Μου, να ψηλώσεις σαν τους κέδρους και τα κυπαρίσσια και να απλώσεις τα κλαδιά σου, και σου προείπα πως  θα σου εμφυσήσω κι άλλες αποκαλύψεις. Σε ετοίμασα μέσα στις ουράνιες αυλές Μου και, στάζοντας ακόμη τη δρόσο του ουρανού, σε έστειλα να πας σε όλους τους ανθρώπους. Σε έστειλα σε όλους τους σαν δική Μου, σαν δικό Μου δώρο, μαζί με τις διδασκαλίες Μου, για να τους τις δώσεις και να ωφεληθούν απ’ αυτές. Αλλά εκείνοι σε θεώρησαν εσένα και τις διδασκαλίες Μου ως δεδομένες. Πήραν επιπόλαια τα λεγόμενά Μου καθώς κι εκείνη που τα μεταφέρει, με αποτέλεσμα πολλοί απ’ αυτούς να σε ταλαιπωρούν άσκοπα και να αντιμετωπίζουν απερίσκεπτα το δώρο Μου, και όπως θέλουν.  Δεν θα πρέπει λοιπόν να παρέμβω; 
Θα τους στερήσω μέσα από σένα τον πιστό Μου λόγο, αφού οι καρδιές έγιναν αναίσθητες για σένα και τα λόγια Μου.  
Είπα άλλοτε  πως αν την ταλαιπωρούσατε, θα της έδινα αρκετή δύναμη για να σας ανατρέψει, υπενθυμίζοντάς σας ότι η αυστηρότητά της θα είναι δική Μου αυστηρότητα.  Είπα σε όλους σας ότι έρχεσαι εκ μέρους Μου κι Εγώ θα είμαι ανάμεσά σας, και το σημάδι αυτό θα φανεί πάνω σου .  Αχ, πόσες φορές τους άκουσα όλους αυτούς να σε χλευάζουν πίσω από την πλάτη σου και να σε διαχωρίζουν από το Μήνυμά Μου! Με γλώσσες διχαλωτές να φτύνουν πάνω σου το φαρμάκι τους... Μακάριοι όσοι δεν ανήκαν σε αυτούς και είχαν την ευπρέπεια να σεβαστούν τις διδασκαλίες Μου κι αυτόν που τις μετέφερε, γιατί Εγώ θα τους ανοίξω τις πύλες των αρετών.
Όσο για σένα, κόρη Μου, σε βεβαιώνω πως θα συνεχίσω να σε καλώ, δεν θα σε στερήσω από την παρουσία Μου.  Αν κάποιος σε ρωτήσει σχετικά με αυτήν τη μαρτυρία, πες του: 
«Το μέλι όλα αυτά τα χρόνια έσταζε από την κερήθρα, αλλά εσείς ψάχνατε για άλλα πράγματα, δεν μπήκατε στον κόπο να το γευθείτε.» Αντί να είστε ικανοποιημένοι με ό,τι σας πρόσφερα, συγκεντρώνατε πλήθος από άλλα μηνύματα, που να ταιριάζουν με τις επιθυμίες σας. Κλείσατε τα αυτιά σας στην αλήθεια και στραφήκατε στα παραμύθια... .
Φύτεψα ένα Αμπέλι και το ονόμασα: Αληθινή εν Θεώ Ζωή. Δεν το φύτεψα ψηλά στα βουνά αλλά στους κάμπους για να είναι προσιτό σε όλους. Έφτασε ο καιρός της τιμωρίας, ο καιρός της ανταπόδοσης. Κατέβηκα στο Αμπέλι Μου και καθώς το διέσχιζα, Μου κόπηκε η ανάσα και πήρα βαθιά αναπνοή, γεμάτος θλίψη. «Αυτός είναι ο τόπος όπου  έπρεπε να υπάρχουν χιλιάδες αμπέλια;»  Κρυμμένος κάτω από τα αμπέλια πρόσεξα μια άλλη ανάπτυξη, αγκάθια και τριβόλια, που όλα τους πνίγανε τα αμπέλια Μου. Και τότε, μια φωνή ακούστηκε από κάτω από τα αμπέλια: «Α, τώρα μπορώ να χτίσω ο ίδιος έναν επιβλητικό τόπο και να ξεπεράσω τους άλλους». Γεμάτος αγανάκτηση, πρόσταξα την απεσταλμένη μου να βγάλει μια απόφαση με την οποία την εξουσιοδοτώ να ξεριζώσει όλα αυτά τα αγκάθια και τα τριβόλια που μαστίζουν επίμονα τα αμπέλια Μου. 
Εγώ είμαι ο Φύλακας του Αμπελιού και θα μπαίνω στο Αμπέλι Μου όποτε θέλω για να ελέγχω την εξέλιξή του. Τους έδειξα την Βασιλεία Μου και τους δίδαξα τη Γνώση των ιερών πραγμάτων, αλλά δεν Μου ανταπέδωσαν όλες τις χάρες που τους έδωσα. Τους ανέθρεψα αλλά δεν ήταν ικανοποιημένοι με την τροφή που τους έδινα. Τους έδωσα να πιουν, αλλά από την ανοησία τους το αντικατέστησαν με υδράργυρο, ανταλλάσσοντας τη Δόξα Μου με τη δική τους. Αν και είπαν κάποτε: «Δεν θα ανταλλάξω τη δόξα του Θεού με καμιά άλλη», ωστόσο αντάλλαξαν τη Δόξα Μου με τη δική τους δόξα. Στη θέση τους θα φυτέψω τώρα τους ταπεινούς. Η υπερηφάνεια δεν πλάστηκε για τον άνθρωπο. Για τι πράγμα μπορεί να περηφανεύεται το χώμα και η στάχτη;
Κι Εγώ, θα συνεχίσω με το Άγιο Πνεύμα Μου να σε επισκέπτομαι με τον ήρεμο αυτό τρόπο, όπως το αίμα κιλά συνεχώς στις φλέβες χωρίς να ακούγεται εξωτερικά, με τον ίδιο τρόπο θα σε επισκεπτόμαστε κι Εμείς. Μείνε αποκλεισμένη μέσα Μου, Βασούλα Μου.  IC
Βασούλα Μου, σου έδωσα, από τότε που σε ανόρθωσα, γλώσσα μαθητή για να κηρύττεις, να επιπλήττεις, να παιδαγωγείς και να δοξολογείς. 
Σου εμφύσησα θεϊκές εμπνεύσεις, που πηγάζουν από την Καρδιά Μου, ώστε η μαρτυρία σου να είναι αξιόπιστη.
Πριν αρχίσω να σε διδάσκω, σε νυμφεύθηκα και σου έδωσα τη χάρη της παρουσίας Μου. Σου έδωσα, με χαρά, πρόσβαση στην Αρχοντιά Μου για να βρίσκεις χαρά στην Παρουσία Μου.  
Τώρα τελευταία, όμως, είδα αυτά που είδα. 
Καθώς προχωρώ, συναντώ καθ’ οδόν το μυαλό και τις ιδιοτροπίες των ανθρώπων. 
Ανάμεσά τους πρόσεξα πως πολλοί έχουν μάτια αλλά δεν βλέπουν. 
Σε στεφάνωσα, κόρη Μου, με αγάπη και στοργή γεμίζοντας τα αυτιά σου με διδαχές της Σοφίας, για να ωφεληθούν εκείνοι που τώρα σε ποδοπατούν. 
Όποιος σε ποδοπατεί, ποδοπατεί τις οδηγίες Μου. 
Ποτέ δεν έμαθαν πως η εκλεκτή Μου είναι ένα με το Μήνυμά Μου; 
Ίσως να μη μπορεί να το συλλάβει ο νους τους πως γαλουχήθηκες μέσα στους κόλπους Μου; Όποιος σε συκοφαντεί κρυφά, Εγώ τον αναγκάζω να σιωπήσει. 
Μέσα στον Οίκο Μου δεν υπάρχει δωμάτιο για τις περήφανες καρδιές. 
Κανένας ψεύτης δεν παραμένει στη θέση του... 
Η παρουσία σου είναι από μόνη της δικό Μου Μήνυμα. 
Είμαστε συνεργάτες... 
Αφού άρχισαν να περιφρονούν το Έργο Μου, παραμελώντας το δρόμο της Σοφίας, αμφισβητώντας την κυρίαρχη δύναμή Μου γι’ αυτήν που διάλεξα να την χρίσω με το χάρισμα της προφητείας, Εγώ, σαν Πατέρας, θα απομακρύνω το παιδί Μου από όσους την ταλαιπωρούν.
Λέω σήμερα: από δω και στο εξής, θα κρατήσω κρυμμένα τα μηνύματά Μου για λίγο καιρό, αφού δεν έδωσαν προσοχή στο κάλεσμά Μου ούτε εφάρμοσαν τις οδηγίες Μου. 
Η παρουσία Μου, με τον τρόπο αυτό, δεν εκτιμήθηκε κι αυτή, και αν το θεωρήσω αναγκαίο, θα τους στερήσω και τις επισκέψεις μας.  
Βασούλα Μου, σε ευλόγησα και σε έχρισα για τούτη την ιεραποστολή. 
Σε ευλόγησα για να τελειοποιηθείς μέσα στο Πνεύμα Μου, να ψηλώσεις σαν τους κέδρους και τα κυπαρίσσια και να απλώσεις τα κλαδιά σου, και σου προείπα πως  θα σου εμφυσήσω κι άλλες αποκαλύψεις. 
Σε ετοίμασα μέσα στις ουράνιες αυλές Μου και, στάζοντας ακόμη τη δρόσο του ουρανού, σε έστειλα να πας σε όλους τους ανθρώπους. 
Σε έστειλα σε όλους τους σαν δική Μου, σαν δικό Μου δώρο, μαζί με τις διδασκαλίες Μου, για να τους τις δώσεις και να ωφεληθούν απ’ αυτές. 
Αλλά εκείνοι σε θεώρησαν εσένα και τις διδασκαλίες Μου ως δεδομένες. 
Πήραν επιπόλαια τα λεγόμενά Μου καθώς κι εκείνη που τα μεταφέρει, με αποτέλεσμα πολλοί απ’ αυτούς να σε ταλαιπωρούν άσκοπα και να αντιμετωπίζουν απερίσκεπτα το δώρο Μου, και όπως θέλουν.  
Δεν θα πρέπει λοιπόν να παρέμβω;


Θα τους στερήσω μέσα από σένα τον πιστό Μου λόγο, αφού οι καρδιές έγιναν αναίσθητες για σένα και τα λόγια Μου. 
Είπα άλλοτε 1 πως αν την ταλαιπωρούσατε, θα της έδινα αρκετή δύναμη για να σας ανατρέψει, υπενθυμίζοντάς σας ότι η αυστηρότητά της θα είναι δική Μου αυστηρότητα.  Είπα σε όλους σας ότι έρχεσαι εκ μέρους Μου κι Εγώ θα είμαι ανάμεσά σας, και το σημάδι αυτό θα φανεί πάνω σου 2.  
Αχ, πόσες φορές τους άκουσα όλους αυτούς να σε χλευάζουν πίσω από την πλάτη σου και να σε διαχωρίζουν από το Μήνυμά Μου! 
Με γλώσσες διχαλωτές να φτύνουν πάνω σου το φαρμάκι τους... 
Μακάριοι όσοι δεν ανήκαν σε αυτούς και είχαν την ευπρέπεια να σεβαστούν τις διδασκαλίες Μου κι αυτόν που τις μετέφερε, γιατί Εγώ θα τους ανοίξω τις πύλες των αρετών.
Όσο για σένα, κόρη Μου, σε βεβαιώνω πως θα συνεχίσω να σε καλώ, δεν θα σε στερήσω από την παρουσία Μου.  
Αν κάποιος σε ρωτήσει σχετικά με αυτήν τη μαρτυρία, πες του:
«Το μέλι όλα αυτά τα χρόνια έσταζε από την κερήθρα, αλλά εσείς ψάχνατε για άλλα πράγματα, δεν μπήκατε στον κόπο να το γευθείτε.» 
Αντί να είστε ικανοποιημένοι με ό,τι σας πρόσφερα, συγκεντρώνατε πλήθος από άλλα μηνύματα, που να ταιριάζουν με τις επιθυμίες σας. 
Κλείσατε τα αυτιά σας στην αλήθεια και στραφήκατε στα παραμύθια...3.
Φύτεψα ένα Αμπέλι και το ονόμασα: Αληθινή εν Θεώ Ζωή. 
Δεν το φύτεψα ψηλά στα βουνά αλλά στους κάμπους για να είναι προσιτό σε όλους. 
Έφτασε ο καιρός της τιμωρίας, ο καιρός της ανταπόδοσης. 


Κατέβηκα στο Αμπέλι Μου και καθώς το διέσχιζα, Μου κόπηκε η ανάσα και πήρα βαθιά αναπνοή, γεμάτος θλίψη. 
«Αυτός είναι ο τόπος όπου  έπρεπε να υπάρχουν χιλιάδες αμπέλια;»  
Κρυμμένος κάτω από τα αμπέλια πρόσεξα μια άλλη ανάπτυξη, αγκάθια και τριβόλια, που όλα τους πνίγανε τα αμπέλια Μου. 
Και τότε, μια φωνή ακούστηκε από κάτω από τα αμπέλια: «Α, τώρα μπορώ να χτίσω ο ίδιος έναν επιβλητικό τόπο και να ξεπεράσω τους άλλους». 
Γεμάτος αγανάκτηση, πρόσταξα την απεσταλμένη μου να βγάλει μια απόφαση με την οποία την εξουσιοδοτώ να ξεριζώσει όλα αυτά τα αγκάθια και τα τριβόλια που μαστίζουν επίμονα τα αμπέλια Μου.
Εγώ είμαι ο Φύλακας του Αμπελιού και θα μπαίνω στο Αμπέλι Μου όποτε θέλω για να ελέγχω την εξέλιξή του. 
Τους έδειξα την Βασιλεία Μου και τους δίδαξα τη Γνώση των ιερών πραγμάτων, αλλά δεν Μου ανταπέδωσαν όλες τις χάρες που τους έδωσα. 
Τους ανέθρεψα αλλά δεν ήταν ικανοποιημένοι με την τροφή που τους έδινα. 
Τους έδωσα να πιουν, αλλά από την ανοησία τους το αντικατέστησαν με υδράργυρο, ανταλλάσσοντας τη Δόξα Μου με τη δική τους. 
Αν και είπαν κάποτε: «Δεν θα ανταλλάξω τη δόξα του Θεού με καμιά άλλη», ωστόσο αντάλλαξαν τη Δόξα Μου με τη δική τους δόξα. 
Στη θέση τους θα φυτέψω τώρα τους ταπεινούς. 
Η υπερηφάνεια δεν πλάστηκε για τον άνθρωπο. 
Για τι πράγμα μπορεί να περηφανεύεται το χώμα και η στάχτη;
Κι Εγώ, θα συνεχίσω με το Άγιο Πνεύμα Μου να σε επισκέπτομαι με τον ήρεμο αυτό τρόπο, όπως το αίμα κυλά συνεχώς στις φλέβες χωρίς να ακούγεται εξωτερικά, με τον ίδιο τρόπο θα σε επισκεπτόμαστε κι Εμείς. 
Μείνε απομονωμένη μέσα Μου, Βασούλα Μου.  IC



1 Πρόβλεψη που έγινε πραγματικότητα. Μετά από έξη εδβομάδες μπορούσα να ακούω τη φωνή Του καθαρότερα.

2 Μήνυμα 10.01.87, όταν το πρόσωπο του Κυρίου φαίνεται στη θέση μου.

3 Στους καιρούς μας, υπάρχει πληθώρα από ψευδοπροφήτες, που δεν είναι σταλμένοι από τον Θεό κι όμως είναι ικανοί να εξαπατούν τους ανθρώπους μιμούμενοι τα θεϊκά μηνύματα. Τα μηνύματά τους τυπώνονται σε βιβλία. Αυτοί οι άνθρωποι ζούνε με ψευδαισθήσεις κι είναι πολλοί, ειδικά στη Γαλλία.













20 Αυγούστου 2004

Βασούλα, πρόσεξέ Με και άκουσε προσεκτικά. 
Γράφε κάθε λέξη που ακούς…
Η Αυγή θα έρθει από την Ανατολή. 
Μην ψιθυρίζεις τα λόγια Μου αλλά διακήρυξέ τα με δύναμη. 
Μια τέτοια αποκάλυψη δεν πρέπει να παραμείνει κρυμμένη. 
Η αγάπη για τον πλησίον πρέπει να είναι η κύρια φροντίδα σου. 
Ας γεμίσει το στόμα σου με τα δικά Μου λόγια που αποπνέουν την ευωδία Μου και αρωματίζουν το σύμπαν. 
Επομένως, φανέρωσέ Με στους άλλους για να ωφεληθούν κι αυτοί και να χαρούν. 
Δώσε μαρτυρία και μην αφήσεις να σε αποθαρρύνουν οι σκληρόκαρδοι και μικρόψυχοι άνθρωποι. 
Τους αντιμετώπισα κι Εγώ όταν ήμουν στη γη!
Είμαι η Ανάσταση και η Ζωή, και απ’ όπου περνώ, δίνω ζωή και οδηγώ στο αιώνιο φως. Όποιος βρίσκεται στο δρόμο Μου είναι ασφαλής, αλλά αλλοίμονο σε όσους εναντιώνονται στο πέρασμά Μου, θα τιμωρήσω τη δυσπιστία τους την Ημέρα της Κρίσεως! 
Βασούλα, συλλέγω το μύρο και το βάλσαμό Μου από κάθε μεταμελημένη καρδιά. 
Μπορείς λοιπόν να αντλήσεις θάρρος και μόνο απ’ αυτό. 
Έχω κερδίσει ικανό αριθμό ψυχών, μη δίνεις λοιπόν σημασία σε διαδόσεις, δες καλύτερα τους καρπούς του Έργου Μου. 
Το Έργο Μου είναι να υπενθυμίσω σε όλους την αυθεντική ζωή του Χριστιανού. 
Η γενεά αυτή που αργοπεθαίνει έχει χάσει την αξιοπρέπειά της. 
Οι ισχυροί λένε όλοι ψέματα ο ένας στον άλλο, και δεν έμεινε σχεδόν κανένας αφοσιωμένος, θα πρέπει λοιπόν να παραμείνω σιωπηλός;
Για τους καρπούς Μου ακούω επευφημίες από τους αγίους και τους αγγέλους Μου. 
Ναι, κόρη Μου, σε ανέστησα για να φυτέψεις. 
Είναι γνωστό πως ο διάβολος πάντα ξεσήκωνε τους δικούς του και κήρυττε πόλεμο εναντίον του Έργου Μου και εκείνων που διάλεγα και έχριζα Εγώ. 
Όσοι σε κατηγορούν είναι αυτοί ακριβώς που διαστρεβλώνουν το Νόμο Μου και το Ευαγγέλιο, αποκαλώντας το καλό κακό. 
Εγώ όμως ήρθα σε σένα, με το Σκήπτρο Μου, για να Με μιμηθείς, να συγκεντρώσεις και να ενώσεις, να ενθαρρύνεις και να δώσεις την ελπίδα, να αγαπάς και να θεραπεύεις. 
Ήρθα για να σταθεροποιήσω την Εκκλησία Μου. 
Σε έχρισα για να μιλάς στο Όνομά Μου. 
Μπορεί να είσαι αδύνατη στον προφορικό λόγο, αλλά Εγώ σε στόλισα με Γνώση, για να κοσμήσεις με τον τρόπο αυτό την Εκκλησία Μου και να την οδηγήσεις στην ενότητα.
Δεν έπαψα να σε στέλνω μέρα με τη μέρα να δώσεις μαρτυρία στους δικούς σου,1 αλλά εκείνοι δεν Με άκουσαν, δεν έδωσαν προσοχή. 
Μεσολάβησε γι’ αυτούς…
Βασούλα, από τότε που είχες την άδεια, από μια ανείπωτη χάρη, να ανασηκώσεις το πέπλο του Νυμφίου και να ανακαλύψεις την Θεότητά Του, από τότε που Με αποκάλυψες, το πρόσωπό σου καθρεφτίζει τη λαμπρότητά Μου, όταν συμμορφώνεσαι στο Θέλημά Μου. 
Οι Γραφές λένε ότι οι ψυχές που θέλουν να Με ανακαλύψουν 2 αληθινά, πρέπει πρώτα να μετανοήσουν, διαφορετικά ο καλυμμένος νους τους θα παραμείνει καλυμμένος, εκτός κι αν στραφούν σε Μένα. 
Αν τα λόγια Μου δεν καταφέρουν να διαπεράσουν το πέπλο, τότε το πέπλο θα παραμείνει σε εκείνους που δεν βρίσκονται στην οδό της σωτηρίας. 
Ο σκοτισμένος τους νους θα μείνει για πάντα στο σκοτάδι και δεν θα αποκτήσει το φως της θείας γνώσης, κι ούτε θα μπορεί να δει τη Δόξα Μου. 
Το φως του Πνεύματος που αγκαλιάζει τα πάντα και αφαιρεί το πέπλο σε όσους μετανοούν και προσεύχονται, είναι ελευθερία. 
Αυτό που θα προσελκύσει το Πνεύμα είναι η ειλικρίνεια που εκφράζεται με τις προσευχές της καρδιάς και τότε Εκείνο 3 θα γίνει ο Σύμβουλός σας, ο Φίλος σας, η αδιάλειπτη προσευχή σας, η αδιάλειπτη αυτή προσευχή στην οποία αποδίδω τόσο μεγάλη σημασία, γιατί πηγάζει μέσα απ’ την καρδιά και περιλαμβάνει όλα όσα κάνατε στη διάρκεια της ημέρας.--
Όπως σου έλεγα στην αρχή,4 έχε το νου σου στραμμένο στην Ανατολή. 
Το φως θα ανατείλει από κει και όλα θα πάρουν τη μορφή ενός κήπου ανθισμένου. 
Έχω στρέψει από την αρχή την Καρδιά Μου στην Ανατολή. 
Προσπάθησα, με τα Καλέσματά Μου, να εξαγνίσω τον κόσμο, αλλά συνεχίζει να παραμένει στον ρύπο της ακολασίας του. 
Δεν σταμάτησε να καλώ, αλλά τούτη η γενεά δεν θέλει να ακούσει και να Μου επιτρέψει να την καθαρίσω από τη ρυπαρότητά της. 
Η «Ημέρα του Κυρίου» θα έρθει ξαφνικά πάνω τους και θα τους αιφνιδιάσει… 
Δέχομαι τη θυσία που Μου προσφέρει η Ανατολή, αφού Με τιμούν με μεγάλο ζήλο και γενναιοψυχία. 
Σαν ασημένια κλωστή θα μείνουν τα ίχνη που αφήνετε πίσω σας, σαν υπόδειγμα, για να μπορεί ο υπόλοιπος κόσμος να τα ακολουθήσει. 
Έτσι, όπως η ευλογία του Ααρών επηρέασε το λαό Μου, το ίδιο και η Ανατολή θα επηρεάσει τον υπόλοιπο κόσμο, ώστε να αναγνωρίσουν Εμένα, τον προαιώνιο Θεό τους.
Τίποτε δεν χάθηκε για την Εκκλησία Μου, μάλλον οι άνθρωποι έχασαν στις καρδιές τους την παρουσία της Εκκλησίας Μου. 
Ο κόσμος σήμερα, έχοντας φτάσει σε έσχατη διαφθορά, δεν γέμισε μόνο με πλάνες, αλλά προκαλεί κατάφωρα την Θειότητά Μου και το Νόμο Μου. 
Πώς μπορώ να αναγνωρίσω σ’ αυτούς την Εκκλησία Μου; 
Ήρθα, Βασούλα Μου, με τον τρόπο αυτό, για να ξαναζωντανέψω τη λιγοστή ζωή που απέμεινε σε τούτη τη γενεά. 
Ήρθα να δείξω με κάθε σοφία και σύνεση, πόσο υπερβολικά μεγάλη είναι η Χάρη Μου. Προσευχήσου να δουν και να φωτιστούν τα μάτια της καρδιάς τους, ώστε με το φως αυτό να δουν πιο ξεκάθαρα πόση ελπίδα κρύβει, στον καιρό σας, το πέρασμά Μου στη γη, για όλους εσάς! 
Μάθε τους, Βασούλα Μου, τι σημαίνει να «συμφιλιωθούν» με τον Θεό. 
Μάθε τους τι σημαίνει να ανήκουν στη δική Μου  οικογένεια 5
Όσο για σένα, μην αποξενώνεσαι από Μένα. 
Μείνε ενωμένη μαζί Μου και γίνε σαν οσμή ευωδίας που προσφοράς σε Μένα, τον Θεό σου. Σε έδωσα στη γενεά αυτή σαν Σημάδι της μεγάλης Αγάπης που τρέφω για όλους σας.
Πες Μου, ποιος μπορεί να μετρήσει το μεγαλείο Μου; 
Από γενεά σε γενεά δείχνω το παντοδύναμο Χέρι Μου, τη λαμπρότητά Μου και τη δόξα Μου στους πτωχούς τω πνεύμα. 
Κατεβαίνω από τα ένδοξα ύψη, για να βαδίσω ανάμεσά σας και να είμαι ανάμεσά σας. Μακάρια τα έθνη που Με άκουσαν! 
Μακάριοι όσοι αναγνώρισαν τα έργα της αγάπης Μου! 
Μακάρια τα έθνη που Με υποδέχθηκαν όπως τη βροχή που πέφτει στο λιβάδι και δροσίζει το διψασμένο χώμα! 
Ευλογημένος να είναι ο καθένας απ’ αυτούς. 
Το Όνομά Μου είναι Ιησούς Χριστός, και πάντα κάνω θαύματα. 
Μετά απ’ όλα αυτά, σε ευλογώ, Βασιλική, γιατί είσαι το θαύμα που πραγματοποίησα μπροστά σε όλο τον κόσμο. - 
Αγάπα Με, παιδί Μου, και επανόρθωσε με την αγάπη σου για όλες τις ψυχές που δείχνουν αδιαφορία απέναντί Μου και Με μισούν Εμένα και το Νόμο Μου, και για όλους αυτούς που πικραίνουν και προσβάλλουν συνεχώς την Καρδιά Μου! 
Έχε την Ειρήνη Μου και την Ευλογία Μου.  IC



1Στην Ελληνορθόδοξη ιεραρχία και τους λαϊκούς.

2Ο Κύριος εννοεί επίσης: «να Του αφαιρέσει το πέπλο»

3To Άγιο Πνεύμα

4Του μηνύματος αυτού

5Εφ. 2: 19


















6 Ιανουαρίου 2003

Θεοφάνεια

Θέλω να υμνήσω το Θεό μου για την καλοσύνη Τουκαι για τα θαυμαστά Του έργα σε αντάλλαγμα
για όλα όσα έκανε για μας και για τη μεγάλη
και τρυφερή ευσπλαχνία που μας έδειξε.


Εκείνος που υπερβαίνει τους ουρανούς,
Εκείνος που είναι περιβεβλημένος δύναμη βασιλική,
Εκείνος που είναι ντυμένος αστραφτερά ζαφείρια,
δεν μας εγκατέλειψε ποτέ, εμάς το λαό Του,
αφού είμαστε οστό από τα Οστά Του,
σάρκα από τη Σάρκα Του
και πνοή του ζωοποιού Του Πνεύματος.
Κι όπως λέει η Γραφή για το κάλλος Του:
"Η κεφαλή Του είναι καθάριο μάλαμα,
και τα μαλλιά Του χουρμαδιάς κλαδιά,
μαύρα σαν το κοράκι."
Τα μάτια Του μοιάζουν γαλαζοπράσινη διάφανη λίμνη,
κι όταν πέφτει πάνω σου η ματιά Του, και μόνο
με αυτή τη ματιά η ψυχή σου λιποθυμά, καθώς σου
μαγεύει την καρδιά, τη θρυμματίζει, τη λαβώνει.
Οι σπανιότερες ευωδίες είναι δικές Του
κι όταν περνάει δίπλα σου, η αύρα
που φέρνει ως εσένα το άρωμα του Κυρίου μας
υπερβαίνει κάθε δόξα.
Κι αυτό είναι ένας διάλογος από μόνο του...
Όταν ανοίγει το στόμα και βγαίνει ο λόγος,
μια φωτεινή αχτίδα που σε καταυγάζει
ξεχύνεται συνάμα, λαμπρότερη από κάθε ήλιο,
φωτίζοντας όλη την οικουμένη,
δίνοντας ζωή στο κάθε τι.
Σα Νυμφίος που φορεί το γαμήλιο στεφάνι του,
προχωρεί με αρχοντιά και η ψυχή μου χαίρεται
και μόνο που Τον βλέπει να περνάει δίπλα μου...
ενώ εγώ λιώνω μέσα στο Φως Του...

Η ωδή σου, λουλούδι, Με έχει συνεπάρει. 
Και είμαι ικανοποιημένος με τον εαυτό Μου που το έργο των χεριών Μου Με εξυμνεί και Με δοξάζει.
Βασούλα, ποτέ δεν θα ήσουν ικανή να Με δοξάσεις αν δεν ήμουν ενωμένος μαζί σου. 
Και ποτέ δεν θα μπορούσες να φέρεις εις πέρας το έργο αυτό που υπερβαίνει τις δυνατότητές σου, αν δεν είχα ενωθεί μαζί σου. 
Ναι, τι ικανότητα έχει ο άνθρωπος, αν δεν του δοθεί από ψηλά;
Τώρα λοιπόν, κόρη Μου, πήγαινε να διαλαλήσεις στα έθνη όλα όσα έκανα για σένα κι όλα όσα είδες και πώς αντιμετώπισα στην αρχή την ενοχή σου, και πώς σε νυμφεύθηκα με τρόπο που δεν εκφράζεται με λόγια.
Επισκέπτομαι κατά καιρούς τη γη, για να ποτίσω την έρημό της και να κάνω ποτάμια να ξεχειλίζουν λαμπερό νερό, για να δώσει καρπό 1 . 
Και τότε, όσοι είναι πρόθυμοι να συνάξουν τη σοδειά, θα τη φάνε και θα ωφεληθούν, δοξολογώντας Με. 
Όσοι αρνούνται να συνάξουν 2 τη σοδειά, ενώ δεν υπάρχει καρπός, αυτοί θα πεθάνουν...
Η Παρουσία Μου είναι Φως και Ζωή. 
Η Παρουσία Μου είναι Ελπίδα και Σωτηρία. 
Κοιτάξτε, είμαι όπως ο ανατέλλων ήλιος που σκορπίζει το φως του μετά το σκοτάδι για να φωτίσει εκείνους που ζουν σαν τα τσακάλια στο σκοτάδι, κι αυτούς που ζουν σε χώρα βαθιάς σκιάς, μια χώρα που τη σκοτείνιασαν οι ίδιοι για να κρύψουν τα αδικήματά τους.
Είμαι όσο ποτέ παρών στις "μέρες σας του πάθους" 3, με τις γήινες φιλοδοξίες που κυνηγάτε και που δεν σας οδηγούν σε Μένα. 
Όμως Εγώ είμαι εδώ, εδώ είναι ο Θεός σας, στο κατώφλι της καρδιάς σας. 
Είμαι εδώ και ακτινοβολώ, λαμπρότερος από χίλιους αστερισμούς μαζί, όπως λες συχνά κόρη Μου, για να φωτίσω τα βήματά σας και να σας οδηγήσω στο δρόμο της Ειρήνης.
Βλέπετε; 
Οι δρόμοι Μου δεν είναι οι ανθρώπινοι δρόμοι. 
Η Παρουσία Μου είναι Φως και το Φως ενοχλεί το Σκοτάδι. 
Το Σκοτάδι τώρα μάχεται το Φως και θα ήθελε να σβύσει το Φως και να μη σας δίνει πια το φως της μέρας. 
Εγώ όμως είμαι σαν ένας αιώνια λαμπρός Ήλιος που ποτέ δεν δύει, για να σας ντύσω όλους με τη λαμπρότητά Μου.
Όπως είπα και πρωτύτερα, πήγαινε εσύ που γαλουχήθηκες με τα βασιλικά Μου πλούτη και συνέχισε να αναγγέλλεις στα έθνη τη Βασιλεία και ότι Εγώ είμαι ο Σωτήρας σας που σ' Αυτόν ενοικεί όλη η δόξα, Εγώ είμαι ο Λυτρωτής σας και κανένας άλλος. 
Πήγαινε να διακηρύξεις στις στάχτες -και να τις κάνεις χρυσάφι- ότι θα βρουν την ελευθερία τους σε Μένα που είμαι το Φως. 
Πήγαινε και πες τους πώς είχες πιαστεί η ίδια και φυλακιστεί σαν περιστέρι και πώς Εγώ, από οίκτο, ήρθα κι έσπασα το κλουβί 4 και σου έδωσα την ελευθερία σου. 
Σε ελευθέρωσα από τον πονηρό και σε μύρωσα με το μύρο του Ασπασμού Μου στο μέτωπό σου και σε σφράγισα δική Μου... 
Πήγαινε να ανακουφίσεις και να παρηγορήσεις το λαό Μου στο Όνομά Μου, ομόρφυνε τους κήπους Μου και δώσε τους την αληθινή γνώση της σωτηρίας. 
Στόλισε την καρδιά των θυσιαστηρίων Μου 5.
Κάθε μέρα της ζωής σου, γενεά, σου φανερώνω τη χάρη Μου και όπως λάμπω πάνω σε όλο το ανθρώπινο γένος για να το κάνω να συμφιλιωθεί με Μένα και τον πλησίον, το ίδιο θα λάμψουν κι εκείνοι μεταξύ τους, αν θελήσουν μόνο να δώσουν προσοχή στα λόγια Μου. Είμαι ο Ελευθερωτής σου, Βασούλα Μου, και σε έκανα να ανθίσεις καθώς και άλλους με τις Ωδές αυτές, όπως τα ρόδα που φυτρώνουν στην όχθη του νερού, κι όπως λένε οι Γραφές: "δώσε ωραία ευωδιά σαν το λιβάνι, άνθισε σαν το κρίνο, σκόρπισε το άρωμά σου και ψάλε έναν ύμνο δοξαστικό. 
Για όλα τα θεϊκά Μου έργα ευλόγησέ Με και διακήρυξε το μεγαλείο του Ονόματός Μου! 6
Αυτό είναι το χρέος σου. 
Μη φοβάσαι να τα κάνεις όλα αυτά στο Όνομά Μου, αφού Εγώ είμαι ενωμένος μαζί σου. 
Η Αγάπη είναι μαζί σου και στο πλευρό σου κάθε στιγμή της ζωής σου.
Να είστε ένα.

 
Εγώ Είμαι.

1 Καρπός με την πνευματική σημασία = πνευματικό μάννα.
2 Συγχρόνως άκουσα "να συλλέξουν".
3 Ο Κύριος χρησιμοποίησε στο αγγλικό κείμενο τη λέξη "πάθος", σε αντίθεση με την απάθεια, δηλ. την έλλειψη παθών.
4 Σε ένα μήνυμα που δόθηκε στην αρχή.
5 Κύριός μας εννοεί τις ψυχές.
6 Σοφία Σειράχ 39, 13-15











10 Ιανουαρίου 2003

Η χάρη του Αγίου Πνεύματος
μας δίνεται καθημερινά.
Ναι, έχουμε μακρύ ταξίδι μπροστά μας
για να φτάσουμε στο σκοπό μας
και να ξανασμίξουμε με τους αγγέλους.
Μα δεν μας χορταίνει καθημερινά η θεϊκή Αγάπη;
Μπορεί κανείς να πει ότι δεν έχουμε κληθεί
να γίνουμε συμμέτοχοι στη θέωση;
Μπορεί κανείς να πει ότι δεν άκουσε
τον Νυμφίο μας να μας προσκαλεί
στο νυμφώνα της Καρδιάς Του;
Δεν προσκληθήκατε στους γάμους αυτούς
και δεν χορτάσατε από το μυστικό ποτήρι;
Μπορείτε ειλικρινά να πείτε στο Θεό
ότι δεν λάβατε ανείπωτες ευλογίες,
ευλογίες ανώτερες από κάθε δόξα;
Μπορείτε να πείτε στο Νυμφίο,
"Δεν έχω προσκληθεί στη μυστική αυτή ένωση μαζί Σου;"
Έφερε πίσω τους εξόριστους,
γιατί λοιπόν θα σας ξεχάσει εσάς;
Ελάτε και δεχθείτε Τον για να μπορείτε να πείτε:
"Κοιτάξτε, είμαι στην υπηρεσία του Θεού..."

Θέλω να σου τραγουδήσω, Παρασκευή, και να σου πω ότι η αθωότητά σου Με χαροποιεί...
Όσο για το δικό σου χρόνο υπηρεσίας, αυτός δεν έληξε ακόμη. 
Έχουν μείνει πολλά να διορθωθούν και πολλά που θέλουν δουλειά, αρκετή δουλειά για να επιδεθούν οι πληγές του Μυστικού Μου Σώματος. 
Έχεις ακόμη μπροστά σου πολύ δρόμο να καλύψεις και να ανάψεις με τη φωτιά Μου, για να φυτευτούν οι σπόροι της ειρήνης, της αγάπης και της συμφιλίωσης. 
Πολλά έχουν μείνει παραμελημένα... 
Γι' αυτό, μην αποκάμεις. 
Κάρφωσε το βλέμμα σου σε Μένα και σπινθηροβόλησε όταν είμαι παρών! 
Έχε θάρρος γιατί η Εκκλησία θα αναβιώσει. 
Αυτή είναι η επίσημη υπόσχεσή Μου.
Σύννεφα μπορεί τώρα να Την σκεπάζουν, όμως το δυνατό Μου Χέρι είναι επάνω Της και Την ευλογεί διαρκώς. 
Ο αποκλειστικός σκοπός των Ωδών αυτών είναι να ζωογονήσουν την Εκκλησία Μου και να ελκύσουν κοντά Της το λαό Μου. 
Εγώ είμαι Αυτός που είπε συχνά: "Ας ενοικήσει σ' αυτήν το Πνεύμα Μου". 
Σου υπόσχομαι, Παρασκευή, ότι θα φέρω ακόμη και απομακρυσμένους εξόριστους από χώρες μακρινές για να γεμίσω την Εκκλησία Μου. 
Ακόμη κι αυτούς χωρίς ταυτότητα, σε κάποια κρυφή γωνιά, θα τους βρω και θα τους φέρω όλους εκεί που κατοικεί το Άγιο Πνεύμα, γιατί κι αυτοί είναι παιδιά Μου. 
Κανείς δε θα μείνει πίσω. 
Τα θαυμαστά αυτά έργα ξεπερνούν σε αξία το χρυσάφι και το ασήμι, αφού είναι τα σημάδια της Παρουσίας Μου ανάμεσά σας.

Μα δες τον σημερινό κόσμο.

Έβαλα στα χείλη σου Ωδές που έρχονται από τα ύψη των ουρανών και έψαλα σε όλους σας τον Ύμνο Μου. 
Δίνω σε όλους σας αποδείξεις ότι είμαι ο Σωτήρας σας.
Σας ζήτησα να μετανοήσετε, να κάνετε πράξεις επανόρθωσης, προσευχές. 
Δεν σας δίδαξα όλους να ζείτε ενάρετα; 
Δεν έδειξα σε όλους σας το Έλεός Μου και την άπειρη Αγαθότητά Μου όλα αυτά τα χρόνια; Η Γραφή λέει:
"Ελάτε, δείτε του Κυρίου τα έργα, που καταπληκτικά πράγματα γέμισε τη γη. 
Πολέμους σταματάει στης γης τα πέρατα." 1 
Καταλάβατε; 
Δεν έχω ανάγκη από τα έργα σας, αδελφοί, έχω ανάγκη από την αγάπη σας. 
Κι εσείς επίσης, αδελφές Μου, έχω ανάγκη από την αγάπη σας ως πράξη επανόρθωσης. 
Σας έφερα ένα μήνυμα αγάπης και έδειξα την Καλοσύνη Μου, ακόμη και σ' αυτούς που δεν την άξιζαν, αλλά ο κόσμος κωφεύει. 
Η γη, Βασούλα, τούτη η γη που ο κόσμος έχει καλιεργήσει, θα δώσει σύντομα για θερισμό τον αδιάντροπο καρπό της... IC 

1 Ψαλμ. 46: 8-9.














17 Ιανουαρίου 2003

Παντοτινή χαρά των καρδιών μας,
Φανέρωση της Αλήθειας,
Πεμπτουσία πιστότητας, απερίγραπτη Πραότητα,
Εσύ που συγγενεύεις με τον άνθρωπο,
θεία Φώτιση της καρδιάς μας,
Γλυκύτητα της ψυχής μας,
ανέκφραστη Χαρά της ύπαρξής μας,
Θείο Ον για το είναι μας, Φως των ματιών μας,
δώσε στην άθλια ψυχή μας
να αντλήσει τροφή απ' όλα τα θεϊκά Σου λόγια
για να ενισχυθεί μέσα μας η συντριβή και η πραότητα.

Μαθήτρια, ναι, ζήτα τη χάρη της συντριβής. 
Με την πράξη της συντριβής, η ψυχή οδηγείται στην ειλικρινή μετάνοια. 
Οστό από τα οστά Μου, σάρκα από τη Σάρκα Μου, επίτρεψέ Μου να αυξήσω τα δικαιώματά Μου μέσα σου, για να ελαττώσω κάθε τι που θα μπορούσε να τους γίνει εμπόδιο. 
Με άλλα λόγια, επίτρεψέ Μου να αυξηθώ μέσα σου για να καλύψω τις ελλείψεις σου. 
Θέλω να βρεθείς άξια της Βασιλείας Μου.
Το θεωρώ ζήτημα τιμής να προοδεύσεις, μαθήτρια, στην υπομονή και στην επιείκεια, αφού θα ολοκληρώσω με αυτές τις δύο αρετές όλα όσα διδάχθηκες κατά την εκπαίδευσή σου μαζί Μου, δια της πίστεως. 
Σου έστειλα το Άγιο Πνεύμα Μου να σε διδάξει το Λόγο Μου και τα άγια ρητά της Σοφίας. Το μήνυμά Μου το έκανα γνωστό και το διέδωσα με ευκολία, επειδή δεν βρήκα εκ μέρους σου αντίσταση. 
Αν και αντιμετώπισες παρεμβολές του πονηρού και επιθέσεις από πνεύματα πλανεμένα -αφού ποτέ δεν συνέλαβαν με την αντίστασή τους την Αγάπη και την Αλήθεια που θα μπορούσαν να τους ανοίξουν τα μάτια- όμως, ακόμη και τότε, Με δόξασες.

Ναι, ακόμη και σήμερα, η ματαιοδοξία των ανθρώπων αυτών σκεπάζει σαν πέπλο τη διάνοιά τους. 
Το πέπλο αυτό θα παραμείνει, εκτός εάν στραφούν σε Μένα και μετανοήσουν. 
Η παράλογη και αυξανόμενη επιφυλακτικότητά τους και ο φόβος τους μην ξεγελαστούν ή εξαπατηθούν έχει συσκοτίσει το μυαλό τους. 
Βλέπουν το λαμπρό φως που αναδύεται από τις Ωδές Μου, όμως, ακόμη και τότε, ανησυχούν για λάθος πράγματα, τη στιγμή που εκείνα που θα 'πρεπε να τους κάνουν προσεκτικούς - στοιχεία που πραγματικά θέτουν σε κίνδυνο την Εκκλησία Μου και το πλήρωμά της - μες στο σκοτάδι τους, δεν καταφέρνουν να συλλάβουν την Αλήθεια η οποία θα ακτινοβολούσε το φως της Θείας Γνώσης που εισχωρεί σε όλα. 
Ολόκληρος ο κόσμος είναι γεμάτος πλάνες και οι άνθρωποι ξαφνιάζονται από την Παρουσία Μου; 
Το Σώμα Μου Το ποδοπατούν, δεν πρέπει να αντιδράσω; 
Σύντομα, θα κατέβω γι' αυτούς σαν ήλιος της Δικαιοσύνης.
Όσο για σένα, μαθήτρια, που είσαι μέλος δικό Μου, θα χρησιμοποιήσω όλα τα μέσα που έχω εμπεδώσει μέσα σου για να σταθεροποιήσω την Εκκλησία Μου, αλλά και για να προσελκύσω ανθρώπους σεβάσμιους 1 στην Οδό της συμφιλίωσης. IC

1 Ο Ιησούς εννοεί μη Χριστιανούς αλλά καλής πίστεως, σε διαθρησκευτικούς διαλόγους.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου