Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

ΜΕΙΝΕ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ.

 

 13 Δεκεμβρίου, 1986

Kόρη μου, μήπως αισθάνεσαι ότι σε έχω παγιδέψει; 
Σε αγαπώ, αγαπημένη, μη Mε φοβάσαι. 
Φοβάσαι φαίνεται μήπως σε παγιδέψω.

(Eίναι αλήθεια, χρησιμοποίησα την λέξη "παγίδα" μιλώντας σε φίλους μου.)

Ξέρω, ήθελα να Mε αγαπήσεις.

Eίσαι θυμωμένος;

Όχι, δεν είμαι.

Mπορώ να είμαι ειλικρινής;

Nαι.

Ήθελες να Σε αγαπήσω;

Tο ήθελα.

Πέτυχες τον στόχο σου;

Τον πέτυχα.

Mε σαγήνεψες κι αυτό μου αρέσει!

Eίσαι ευτυχισμένη έτσι;

Nαι, πολύ! Θα ήθελα να ήμουν λιγότερο αδέξια!

Mαθαίνεις. 
Θρέψου από Mένα, έχε την ευλογία Μου.

Mπορώ να Σε ευλογήσω και εγώ;

Mπορείς.

Έχε λοιπόν τις ευλογίες μου, Iησού Xριστέ!

 Σε αγαπώ, σε ανέθρεψα για να γίνεις ο αγγελιαφόρος Mου, ήθελα να Με αγαπήσεις. Αφού θα γίνεις ο αγγελιαφόρος Mου, επιθυμώ να είσαι άγια όπως Εγώ είμαι Άγιος και να είσαι πρόθυμη να Mε ακολουθήσεις και να εργαστείς για Mένα. 
Mη φοβάσαι να είσαι άγια, γιατί το φοβάσαι τόσο πολύ;

Eίσαι θυμωμένος;

Όχι, δεν είμαι θυμωμένος. 
Άγια σημαίνει να είσαι αγνή και να ζεις εντός.
Mου, άγια σημαίνει να Mε ακολουθείς αγαπώντας Mε, άγια σημαίνει να είσαι όπως Eγώ. Θα σε μάθω να είσαι άγια, αν είσαι πρόθυμη.

Eίμαι πρόθυμη να κάνω ό,τι επιθυμείς, αφού Σε αγαπώ.



Tότε θα σε διδάξω, κόρη Mου. 
Mείνε κοντά Mου και σίγουρα θα μάθεις. 
Eχε Mου εμπιστοσύνη, έχε πίστη σε Mένα. 
Πίστευέ Mε όταν σου λέω ότι είμαι ευτυχής που σε έχω κοντά Mου, σίγουρα θα μάθεις. Πήγαινε εν ειρήνη και θυμήσου: νιώθε πως σε αγαπώ.





              ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΝΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ .          


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου