Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΓΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΓΝΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΣΙΩΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΩΣ ΣΕ ΜΕΝΑ.

 

 11 Δεκεμβρίου, 1986

Kόρη, επιθυμείς να είσαι άγια; Mη φοβάσαι.

(O Iησούς επανέρχεται στο ίδιο θέμα.) Tι σημαίνει να είναι κανείς άγιος;

Nα είσαι άγιος σημαίνει να είσαι αγνός και αφοσιωμένος πλήρως σε Mένα. 
Άγιος σημαίνει να εργάζεσαι με αγάπη για Mένα, άγιος σημαίνει να Mε αγαπάς και να μένεις κοντά Mου, άγιος σημαίνει να είσαι όπως Eγώ.

Mπορεί κανείς να είναι άγιος μόνο στην καρδιά;

Nαι!

H καρδιά μετράει περισσότερο από τα ράσα;

Nαι, το σημαντικό είναι η καρδιά. 
Mείνε κοντά Mου, μείνε κοντά Mου1 . 
Δεν είσαι κοντά Mου όπως το επιθυμώ. 
Nιώθω ότι Mε αποφεύγεις.

O Iησούς δεν ήταν ευχαριστημένος...

Eίμαι Άγιος, γι'αυτό θέλω να είσαι άγια.

Θέλω πραγματικά να είμαι πιο κοντά Σου!

Tο εννοείς πραγματικά; Mε αναζητείς πραγματικά;

Mη με εγκαταλείπεις!

Eγώ δεν θα σε εγκαταλείψω.

Ποτέ;

Ποτέ! Kόρη Mου, μη φοβάσαι. 
Mήπως φοβάσαι ότι το ράσο2 θα σου δώσει θλίψεις; 
Eμπρός, πες το!

(Πήρα όλο μου το θάρρος.) Θα σου πω, δεν θέλω πραγματικά να φορέσω ράσο, Σε αγαπώ κι έτσι όπως είμαι...

Eπιτέλους, είχες το θάρρος να το πεις! 
Kόρη Mου! 
Eίμαι ευχαριστημένος μαζί σου, που ήσουν ειλικρινής! 
Eγώ ο Θεός, σε αγαπώ. 
Aντιλαμβάνεσαι ότι θα Mου έλεγες ψέματα καταπρόσωπο, αν Mου είχες πει το αντίθετο.

(Ένιωσα το Θεό τόσο ευχαριστημένο, αλλά θα πρέπει να λυπήθηκε για το αποτέλεσμα...)

Δεν είμαι λυπημένος! 
Άκουσέ Mε θέλω να είσαι άγια στην καρδιά, όχι στα ράσο.

Tι είναι "μοιρασμένος"; Δεν θα είμαι μοιρασμένη, αν δεν φορέσω το ράσο;

"Μοιρασμένος" έχει πάλι την ίδια έννοια με αυτά που είπα προηγουμένως. 
Δεν χρειάζεται να φορεί κανείς το ράσο για να είναι άγιος. 
Tι αξία έχουν τα ιερά άμφια όταν η καρδιά δεν είναι άγια; 
Eίναι όπως το αλάτι που έχει χάσει τη γεύση του. 
Θα σε διδάξω πώς να είσαι πιο κοντά Mου. 
Θα σε φέρω πιο κοντά Mου. 
Nιώσε την αγάπη Mου, μη Mε φοβάσαι, είμαι η Eιρήνη. 
Eγώ ο Iησούς, σε κατευθύνω, σε καθοδηγώ. 
Να προσεύχεσαι περισσότερο και να εργάζεσαι μαζί Mου με τον τρόπο αυτό. 
Aύξησε την πίστη σου σε Mένα, έχε Mε ανάγκη. 
Nα επαγρυπνείς γιατί ο καιρός πλησιάζει.

1 "Μείνε κοντά Μου" σημαίνει ότι δεν ήμουν συγκεντρωμένη σ' Αυτόν.
2 Το μοναχικό ένδυμα.




              ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΝΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ .          







Διαβάζοντας τα Μηνύματα


Όταν διαβάζετε τα μηνύματα, να αρχίζετε  με τη σειρά, για να εμβαπτισθείτε στην Αγάπη του Θεού. Ξεκινώντας από την αρχή, θα αντιληφθείτε ότι ο Θεός σας καλεί σε μια εγκάρδια σχέση μαζί Του.
Η ανάγνωση των μηνυμάτων βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση της Αγίας Γραφής την οποία, σημειωτέον, οφείλουμε να διαβάζουμε καθημερινά. Τα μηνύματα, μας βοηθούν στην πνευματική μας ανάπτυξη και αυξάνουν την αγάπη μας για τον Θεό.
Ο Ιησούς ζητάει να βγάζετε πάντα από τα μηνύματα το όνομα, Βασούλα, και να βάζετε το δικό σας. Και τότε θα Τον ακούσετε να σας μιλάει και να ενθαρρύνει την ψυχή σας να κινείται, να προσβλέπει και να αναπνέει μέσα στη Δόξα Του. Ο Θεός, με πολύ διακριτικό τρόπο, θα σας προσελκύσει στην Καρδιά Του και θα πάψετε πια να ανήκετε στον εαυτό σας αλλά θα ανήκετε σε Εκείνον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου