Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Πολλαπλασιάστε τις προσευχές σας, αφού τις μέρες αυτές αυξάνει η αποστασία. Η αποστασία προέρχεται από το Σατανά που υπήρξε ο πρώτος Αποστάτης.


EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ 

ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.










2 Σεπτεμβρίου, 1996

Κόρη, ο Ων είναι μαζί σου, έλα να προσευχηθείς, πες:
Αχ, Κύριέ μου, πόσο εκπληκτικός είσαι!
Σκορπίζεις τους εχθρούς Σου σαν καπνό,
ευλογημένο το τρισάγιο Όνομά Σου.
Η ακεραιότητά Σου Σε δοξάζει
απέναντι στη δική μας ασέβεια,
η πιστότητά Σου Σε δοξάζει
απέναντι στη δική μας απιστία.
Κάνε να Σε αναζητήσουν όλες οι καρδιές,
Κύριέ μου, και να επικαλεστούν το Όνομά Σου.
Κάνε αυτός που δεν Σε ζήτησε ποτέ να σε βρει,
για να πει κι αυτός μπροστά Σου:
"Μόνο κοντά στο Θεό υπάρχει
σωτήρια δικαιοσύνη και δύναμη.
Μόνο κοντά στο Θεό βρίσκεται η ζωή μου,
η χαρά μου και η ειρήνη μου.
Ποιος μπορεί να συγκριθεί μαζί Του;
Ποιος γίνεται να εξισωθεί μαζί Του;
Αναγάλλιασα στη Σωτηρία Του και
χαίρομαι τώρα στη Μεγάλη Του Αγάπη.
Δόξα στον Ύψιστο,
Δόξα στον Τρισάγιο Θεό μου".
Κύριε, δεν υπάρχει άλλος από Σένα,
και θα διακηρύξω τη Σωτήρια Δικαιοσύνη Σου
μέχρι τέλους. Αμήν.
Έλα, ο Πλάστης σου, σου λέει: Είμαι μαζί σου. Να είσαι ευλογημένη.









4 Σεπτεμβρίου, 1996

Είχα την έμπνευση να προσευχηθώ στον Απόστολο Παύλο. Ένιωσα τότε στην καρδιά μου την παρουσία του. Τον αισθάνθηκα κοντά μου και αισθάνθηκα ότι ήθελε να με ενθαρρύνει. Τότε έλαβα αυτά τα συμβουλευτικά λόγια:
Ειρήνη, αδελφή μου εν Κυρίω. Φρόντιζε για την ομάδα σου 1 και μην παραλείπεις ποτέ να τους ενθαρρύνεις. Οι καρδιές σας να είναι άγιες, οι καρδιές σας να κηρύττουν ένα Χριστό αναστημένο. Ο Χριστός να είναι το θέμα σας.
Ο Θεός σας κάλεσε όλους για να συμμετέχετε στη Δόξα του. Δίνει την Χάρη του στους ταπεινούς και στους αθώους. Πάνω απ' όλα, να είστε αγνοί για να μπορέσετε να αντικρίσετε τον Κύριο με καθαρή συνείδηση. Το Πνεύμα της Χάριτος είναι επάνω σας και στον καθένα σας δόθηκε ένα ιδιαίτερο χάρισμα. Αυτά τα ιδιαίτερα χαρίσματα σας δόθηκαν προς όφελος της Εκκλησίας, για να κηρύξετε ένα Χριστό Αναστημένο, κάτι που στις μέρες σας δεν θεωρείται αλήθεια. Πρέπει να γκρεμίσετε αυτό το τείχος της πλάνης που χτίζεται. Σαν επιτήδειοι κτίστες 2 που κτίζουν ένα σπίτι, αυτοί οι εχθροί της Εκκλησίας είναι το ίδιο επιτήδειοι και πανούργοι στο καταστροφικό τους έργο. Σήμερα, ο Θεός βάζει τους αδύνατους και τους άθλιους για να πολεμήσουν αυτό που είναι εντυπωσιακό και σπουδαίο στα μάτια αυτού του φθίνοντος κόσμου της Αποστασίας!
Η Παρουσία του Αγίου Του Πνεύματος θα αναστήσει 3 πολλά σώματα νεκρά. Η ανηθικότητα στις μέρες σας είναι η κορωνίδατου αμαρτωλού αυτού κόσμου. Αλλά εσείς, φίλοι μου, που δεχθήκατε την Αποκάλυψη μέσα σε λαμπρό φως, συνεχίστε να κηρύττετε ένα Χριστό Ζωντανό και μη φοβάστε τις διώξεις, χαρείτε αντίθετα. Τι μεγαλύτερη χάρη μπορεί να σας προσφέρει ο Κύριος; Μην πασχίζετε να αποφύγετε τη λόγχη που έρχεται, δεν έχετε αντιληφθεί την αξία της; Χαρείτε αντίθετα την Παρουσία του Θεού, χαρείτε την Παρουσία Του Πνεύματός Του και εξυμνήστε Τον πρόθυμα, αφού μέσα σε Αυτόν όλοι ζείτε, μέσα σε Αυτόν κινείστε και αναπνέετε, μέσα σε Αυτόν αναπαύεστε 4 και μια μέρα θα αναπαύεστε αιώνια...
Κι εσύ, αδελφή μου εν Κυρίω, αφιέρωσε περισσότερο χρόνο για τον Κύριο. Η μόνη σου φροντίδα να είναι η Εκκλησία Του.
Εγώ, ο Άγιος Παύλος, απόστολος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, σας λέω: Θάρρος και μείνετε ακλόνητοι, μείνετε μέσα στη Χάρη του Θεού και βρείτε τη χαρά σας στην Παρουσία Του. Σας ευλογώ στο Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Να είστε ένα...

1 Η ομάδα προσευχής στη Ρόδο.
2 Η αγγλική λέξη είναι "mason".
3 Θα εξυψώσει, θα μεταστρέψει.
4 Αναφορά στο Εβρ. 3:7-19













20 Σεπτεμβρίου, 1996

Ηλί, Σε αγαπώ
Κριτή ζώντων και νεκρών,
Σου δίνω την καρδιά μου.
Πατέρα του Μέλλοντος Αιώνος και
Άρχοντα της Ειρήνης,1
κατεύθυνέ με.
Κλήμα της Αμπέλου, ειρήνη σε σένα. Δεν θα σου στερήσω τη Φωνή Μου, δεν στερώ ποτέ από τα παιδιά Μου οτιδήποτε Μου ζητήσουν. Όσο απερίσκεπτα κι αν είναι, μπορούν πάντα να πειθαρχηθούν και μπορώ πάντα να τα συνεφέρω. Άθλια μπορεί να είναι, αλλά ο Πιστός τους Βασιλιάς θα συνεχίσει να τα φωτίζει, δίνοντάς τους ειρήνη για να φτάσουν την τελειότητα. Ψυχή της Καρδιάς Μου,2 εσένα που έφερα στον κόσμο γι' αυτή την αποστολή, άνοιξε τώρα την καρδιά σου και άκουσε αυτά που έχω να σου πω: Σε κάλεσα για να εργαστείς για Μένα και για να φέρω συγχρόνως στην καρδιά σου τη χαρά. Ο αγώνας σου δεν τελείωσε ακόμη... όταν εσύ αγωνίζεσαι, αγωνίζομαι κι Εγώ. Στο πλευρό σου είμαι. Θέλεις για χάρη Μου να υποφέρεις λίγο ακόμη;
Κύριε, έχω πιαστεί από την άκρη του
ρούχου Σου και δεν θα την αφήσω!
Κόσμησε το Ιερό Μου.3 Η ερήμωση και η καταστροφή έχουν εισχωρήσει στο Ιερό Μου. Ζωογόνησε το Ιερό Μου, και παρηγόρησε αυτούς που θρηνούν, είναι ο λαός Μου. Πες τους ότι όταν έρθει η καθορισμένη ώρα θα δράσω με ταχύτητα, επειδή το Πνεύμα Μου θα χαριστεί και στους τελευταίους και οι μικρότεροι από σας θα γίνουν ισχυροί. Πρέπει να ενθαρρύνεις και να ενισχύσεις τους αδελφούς και τις αδελφές σου. Πες τους ότι το Μέγα Έλεος σας επισκέπτεται όλους τώρα, για να σας δώσει σθένος τον καιρό της δοκιμασίας που πρόκειται να έρθει. Θα φροντίσω στοργικά για τις ανάγκες σας. Πολλαπλασιάστε τις προσευχές σας, αφού τις μέρες αυτές αυξάνει η αποστασία. Η αποστασία προέρχεται από το Σατανά που υπήρξε ο πρώτος Αποστάτης. Μακάριος όποιος πιστεύει ότι η υπόσχεση που δόθηκε από Μένα θα εκπληρωθεί!
Σας βεβαιώνω, έφτασε η ώρα της αποστασίας, η ώρα εκείνου που υπερηφανεύεται ότι είναι κατά πολύ μεγαλύτερος από κάθε τι που λέγεται "Θεός", είναι εδώ και είναι ανάμεσά σας. Επιθυμία του είναι να ενθρονιστεί στο Ιερό Μου για να σφυρίξει μέσα τη διδασκαλία του... βεβηλώνοντας το Θεσμό της Θείας Μου Ευχαριστίας. Αυτός και οι όμοιοί του επιθυμούν να καταργήσουν την Καθημερινή Θυσία Μου. Επιθυμεί να παραβεί τη Διαθήκη Μου και το Νόμο Μου. Όταν γίνει αυτό, θα κολακεύσει πολλούς δίνοντάς τους μεγάλες τιμές. Για το λόγο αυτό θα τον αναγνωρίσουν πολλοί, αυτόν και τη διδασκαλία του.
Όμως οι δικοί Μου, οι Ιακώβ Μου που Με γνωρίζουν,αυτοί θα σταθούν ακλόνητοι στο πλευρό Μου και θα του εναντιωθούν. Ακόμη και σήμερα βάζει άλλους να ενεργούν με μανία κατά των αγίων Μου 4 γιατί έχει βαλθεί να καταστρέψει όποιον είναι άγιος. Τώρα κρύβεται, αλλά θα παρουσιαστεί όταν έρθει η καθορισμένη ώρα για να επιτελέσει το πονηρό του έργο... Ο Σατανάς τον έχει δεμένο πολλά χρόνια τώρα... Κι εσείς, δεν πρέπει να απελπίζεστε. Γι' αυτό είπα: "μακάριος όποιος πιστεύει ότι η υπόσχεση που έδωσα θα εκπληρωθεί..." Η Μητέρα Μου κι Εγώ αναδεικνύουμε μαθητές που γίνονται προσωπικοί Μας φίλοι και οικείοι Μας, για να σταθούν σαν φώτα πάνω στο λυχνοστάτη και να φωτίσουν στις μέρες αυτές της δοκιμασίας. Θα είναι οι στιβαροί στύλοι της Εκκλησίας Μου γιατί θα τους στηρίζει το Άγιο Πνεύμα Μου που θα είναι η εσωτερική τους δύναμη. Αχ... γενεά, οι αποστασίες σου ήταν πολλές στο πέρασμα των χρόνων, όμως μεγαλύτερη αποστασία από αυτήν η Εκκλησία Μου δεν ξαναγνώρισε ποτέ...
Πες στο λαό Μου να μη φοβάται, αλλά να στηρίζει την ελπίδα του σε Μένα, επειδή ο Πατέρας κι Εγώ γνωρίζουμε τις ανάγκες τους. Πες σε όσους δεν έχουν στρέψει την καρδιά τους σε Μένα να την στρέψουν τώρα στη Βασιλεία Μου. Μη λέτε: "ο Κύριός μας αργεί να έρθει..." Είμαι μπροστά στις πόρτες σας... αλλά εσείς είστε έτοιμοι να Με δεχθείτε;
Βασούλα, πρέπει να γίνει πολλή δουλειά, όμως θυμήσου, θα κάνεις αυτή τη δουλειά μαζί Μου και θα λάβεις τη Δύναμή Μου... Πήγαινε λοιπόν και μίλησε στο λαό Μου, γίνε η ηχώ Μου που αντηχεί... Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, σε ευλογώ, εμείς;
Ναι Κύριε, μια μικρή ερώτηση μόνο,
Κύριε: θα εκθρονίσεις τον Αποστάτη;
Ναι! Θα εκθρονίσω τον Αποστάτη. Αυτή η νίκη θα έρθει με φωτιά, και τι άλλο θέλω αν έχει κιόλας ανάψει! Ή Εκκλησία Μου όμως έχει ακόμη να περάσει ένα βάπτισμα και με κατέχει ανυπομονησία ωσότου το υποστεί!5 Το βάπτισμα αυτό θα έρθει από τον ουρανό, τα σύννεφα θα το ρίξουν βροχή. Δεν έχεις διαβάσει, μαθήτριά Μου, "ας ανοίξει η γη κι ας προβάλλει η σωτηρία, κι ας βλαστήσει η δικαιοσύνη μαζί! Εγώ ο Κύριος τα δημιούργησα αυτά..."6 Δεν δημιούργησα το χάος και το χάος έχει ριζώσει γερά στον κόσμο αυτό της Αποστασίας...
Έλα, είμαι μαζί σου.


1 Ησαΐας 9:6
2 Αυτό πρέπει να εκληφθεί μόνο σαν έκφραση οικειότητας.
3 Αυτή η προσταγή ακούστηκε σαν βροντή. Ο Κύριος είχε αλλάξει τον τόνο της φωνής Του.
4 Για να παραμείνει κρυμμένος.
5 Αναφορά στο Πάθος του Χριστού. Λουκ. 12:49-50
6 Ησ. 45:8









23 Σεπτεμβρίου, 1996

Κύριε, Σε ευχαριστώ που έδειξες
σε μένα, την τόσο ανάξια, τη Δόξα Σου.
Μίλησες, Κύριε, αλλά ο κόσμος δεν ακούει.
Αν και φανερώνεις παντού τη Δόξα Σου,
ο κόσμος αρνείται να δει και να πιστέψει.
Ως πότε θα αντιστεκόμαστε;
Δεν μας στερείς τα Σημάδια Σου,
αλλά ο κόσμος έχει αποφασίσει
να καταστρέψει την ψυχή του.

Πράγματι, άνοιξα το Στόμα Μου και μίλησα, δείτε και μόνοι σας... Αλλά σήμερα ο κόσμος δεν έχει σκέψη για τον Πλάστη του, ούτε καρδιά για το Δημιουργό του... Όμως η έλλειψη πιστότητας εκ μέρους του κόσμου δεν θα αναστείλει τη δική Μου Πιστότητά. Με τη Δύναμη του Πνεύματός Μου θα αναπλάσω το αδιάπλαστο. Επειδή οτιδήποτε γίνεται με τη δύναμη του Πνεύματός Μου του Τρισάγιου, θα γίνεται για να δοξαστούμε. Θα συνεχίσω να σκορπίζω πάνω σας τις χάρες Μου, για να σαστίσω τους σοφούς και τους συνετούς του καιρού σας. Κανείς δεν μπόρεσε να εκτιμήσει και να κατανοήσει πλήρως το Άγιο Πνεύμα Μου. Το Πνεύμα Μου εργάζεται με ποικίλους τρόπους, πάντα για καλό σκοπό. Μη διστάζετε λοιπόν να ευλογείτε στο Όνομα του Αγίου Μου Πνεύματος. Η συνείδησή σας να βρίσκεται σε πλήρη κοινωνία με το Άγιο Πνεύμα Μου ώστε ό,τι κάνετε, να εκφράζεται από το Άγιο Πνεύμα Μου. Αφήστε το πνεύμα σας να κυριευθεί από το Πνεύμα Μου. Για τον σκοπό αυτό, θα πρέπει να εξαλείψετε τον εαυτό σας. Όσο ταπεινότεροι γίνετε, τόσο ευκολότερα το Πνεύμα Μου θα βρει το δρόμο Του μέσα σας. Εμείς; IC









27 Σεπτεμβρίου, 1996

Δεν θα είχα επικαλεστεί το Όνομά Σου,
ούτε θα ανασηκωνόμουν να Σε φτάσω, Θεέ μου,
για να Σε κατέχω, αν δεν ήταν η ίδια Σου η Παρουσία να με σώσει.
Ναι, ποιος άλλος από Σένα τον Ίδιο
θα μπορούσε να με λυπηθεί
στην αξιοθρήνητη κατάσταση που ήμουν;
Βασιλιά και Φρουρέ της ψυχής μου,
Σφραγίδα της καρδιάς μου,
Φλόγα της Σωτηρίας,
Στήριγμα της ψυχής μας,
Ραββουνί 1 τρισάγιε,
Σε ικετεύω και προσεύχομαι
να συνεχίσεις να με φωτίζεις,
για να μαθαίνω από το Στόμα Σου
και να μεταδίδω τα Λόγια Σου
χωρίς επιφύλαξη και ιδιοτέλεια.
Θα σε αξιώσω να μιλήσεις στο Όνομά Μου. Θα μιλήσεις όπως θα ήθελα να μιλήσεις... Κάνε ό,τι μπορείς κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. Ενώ θα Μου προσφέρεις το χρόνο σου, Εγώ θα σου προσφέρω τα Κοσμήματά Μου που είναι για τη Σωτηρία σου. Θα σου προσφέρω το Σταυρό Μου, τα Καρφιά Μου και το Ακάνθινο Στεφάνι Μου. Ελπίζω να σε δω χαρούμενη... Για να είναι μόνιμη πάνω σου η Δύναμή Μου, μείνε αδύναμη και ανίσχυρη. Με ευχαριστεί όταν οι διώκτες σου σού προξενούν εντυπωσιακές πληγές με τις διώξεις και προσβολές τους. Ακόμη και οι φίλοι σου θα νιώθουν ντροπή για την παρουσία σου ανάμεσά τους, εξαιτίας της "ανακοίνωσης", ενώ αυτό θα το ονομάζουν "φρόνηση"... Η αδικία αυτή Με ευχαριστεί, γιατί εξαγνίζει την ψυχή σου.

Έλα! Είμαι ο Φίλος σου! Ο αποκλειστικός σου Φίλος... Για χάρη Μου λοιπόν δέξου τις ταλαιπωρίες, δέξου και το μαστίγιο. Μείνε αδύνατη, για να ασκήσω Εγώ τη Δύναμή Μου πάνω σου και μέσα από σένα. Ποτέ να μη σηκώνεις κεφάλι και να φέρεσαι με αναίδεια, μείνε με το κεφάλι χαμηλωμένο, για να συνεχίσει ο κόσμος να βλέπει το δικό Μου Κεφάλι. Εγώ από την πλευρά Μου, θα γυαλίσω επίπονα την ψυχή σου για να δώσεις μαρτυρία στο Όνομά Μου με ζήλο, και να διακηρύξεις στο πρόσωπό Μου ένα Χριστό Αναστημένο. Δεν έσφαλα που σε χαμήλωσα γιατί έτσι σε ανύψωσα σε Μένα. Δεν πρέπει να σε ξαφνιάζει η Ευσπλαχνία Μου, η άπειρη Ευσπλαχνία Μου. Είμαι ο Σωτήρας σου, που πέθανε από αγάπη για σένα. Γι' αυτό το λόγο, γυρεύω συνεχώς κάθε ευκαιρία για να γίνεσαι αντικείμενο χλευασμού από την κοινωνία σου...
Μα δες, δες όλες αυτές τις προσβολές, όλες τις πληγές που επέφεραν σε σένα και στην Καρδιά Μου. Η Καρδιά Μου άνοιξε τώρα ακόμη περισσότερο για σένα, για να προχωρήσεις στα βάθη Της... Το να υποφέρεις με το δικό Μου τρόπο σε φέρνει πιο κοντά Μου, πιο κοντά στα δικά Μου χαρακτηριστικά, πιο κοντά στα δικά Μου συμφέροντα. Τα δεινά που Με ευχαριστούν, σου δίνουν ζήλο, πιστότητα και ζέση για να εργαστείς για Μένα. Είμαι, όπως είπες, ο Ραββουνί σου ο Τρισάγιος κι εσύ, εσύ που είσαι μαθήτριά Μου, σου λέω: προσπάθησε να ανακαλύψεις τι θέλω από σένα. Είμαι ο Ζωντανός Θεός και σε συγχώρησα, έγινα στενός σου φίλος, σε οδήγησα στη Βασιλεία Μου για να πάψεις να λατρεύεις είδωλα. Σου εμπιστεύθηκα ένα έργο που υπερβαίνει τις δυνάμεις σου για να ανορθωθείς με τη δύναμη του Αγίου Μου Πνεύματος. Κι εσύ προόδευσες στο Πνεύμα Μου. Διαπλάστηκες μέσα σ' Αυτό για να κινείσαι μέσα σ' Αυτό και να γίνεις δυνατή. Βλέπεις τι χάρες σου έδωσα; Αν έχεις τόλμη στις ομιλίες σου, αυτή η τόλμη προέρχεται από το Πνεύμα Μου. Σαν αντάλλαγμα, Βασιλική, για όλες αυτές τις χάρες που σου έδωσα, θέλω μια ανανεωμένη υποταγή στο Θέλημά Μου.
Ανανεώνω τους όρκους μου σε Σένα, Κύριέ Μου,
και υποτάσσομαι στο Άγιο Θέλημά Σου, Θεέ μου.
"Αλληλούια!
Αινείτε τον Κύριο από τους ουρανούς,
αινείτε Τον στα ύψη!
Αυτόν αινείτε όλοι Του οι άγγελοι,
αινείτε Τον όλες Του οι ουράνιες δυνάμεις!
Αυτόν αινείτε, ο ήλιος και η σελήνη,
αινείτε Τον όλα τ' άστρα τα φωτεινά
αινείτε Τον οι ουρανοί των ουρανών,
την ύπαρξη ας αινούνε του Κυρίου,
γιατί αυτός πρόσταξε και έγιναν.
Αινείτε τον Κύριο από τη γη,
βασιλιάδες της γης και όλοι οι λαοί,
άρχοντες, και της γης οι κυβερνήτες όλοι!
και νέοι και κοπέλες."2
Όλοι, ελάτε και υμνήστε τον Κύριό μας
και κάνετε το Άγιο Θέλημά Του.
Με την υπομονή σου στο Θέλημά Μου, θα σε στείλω σε όλο τον κόσμο να σκορπίσεις τα Μηνύματά Μου... Μίλησε και γίνε η Ηχώ Μου, και μη λες τίποτε περισσότερο απ' ότι έμαθες. Εγώ κι εσύ, εμείς, θα συνεχίσουμε να έχουμε μια εγκάρδια συνομιλία. Αγάπα Με. IC

1 "Κύριε" στα εβραϊκά. Ιωαν. 20:16
2 Από τον ψαλμό 148. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου