Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Η Καρδιά Μου φλέγεται από αγάπη για όλη την ανθρωπότητα και, όσο περισσότερο προχωρούν στη μελέτη του Λόγου Μου, τόσο περισσότερες εξαγνιστικές χάρες θα τους χαρίσω, για να τους προσελκύσω βαθύτερα στις φλόγες της Καρδιάς Μου.



EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 

ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ 

ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.




28 Νοεμβρίου, 1996
11η επέτειος της Αληθινής εν Θεώ Ζωής

Ευλογημένος ο Βράχος μου.
Ευλογημένος ο Σωτήρας μου.
Ευλογημένη η Ιερή Του Καρδιά.
Αυτή η Καρδιά που φανερώνει την αγάπη της σε όλη την ανθρωπότητα.
Αυτή η Καρδιά που είναι πιο επιθυμητή
από το καθαρότερο χρυσάφι.
Επειδή οι θησαυροί 1 που περιέχει,
είναι γλυκύτεροι από το μέλι.
Ευλογημένη η Ιερή Του Καρδιά, αυτή
η Καρδιά που με ανόρθωσε και με έπλασε.
Ω, Κύριε, έλα και φανέρωσε
στην ανθρωπότητα τα μεγαλεία Σου,
έλα και φανέρωσε τη θαυμαστή Σου καλοσύνη!
Δεν θα σε εγκαταλείψω ποτέ. Σου προσέφερα την Ιερή Μου Καρδιά για να γίνει ο ήλιος της ψυχής σου, η αγαλλίαση της καρδιάς σου και η χαρά της ζωής σου. Πόθος Μου ήταν να σε ζωοποιήσω και να σε ακούσω... Χάιδεψέ Με με την αγάπη σου. Η δίψα σου για Μένα είναι ένα πραϋντικό βάλσαμο για την πληγωμένη Μου Καρδιά...
Έλα, επίτρεψέ Μου να σκορπίσω μέσα από σένα ένα πνεύμα καλοσύνης και προσευχής, για να υπενθυμίσω στον κόσμο τα θαυμάσιά Μου και τη δύναμη του Ελέους Μου. Η Καρδιά Μου φλέγεται από αγάπη για όλη την ανθρωπότητα και, όσο περισσότερο προχωρούν στη μελέτη του Λόγου Μου, τόσο περισσότερες εξαγνιστικές χάρες θα τους χαρίσω, για να τους προσελκύσω βαθύτερα στις φλόγες της Καρδιάς Μου.
Η Χάρη Μου είναι υπερβολικά γενναιόδωρη και θέλω να τους προσελκύσω μέσα σε τούτη 2 την Καρδιά που βρίσκει ευχαρίστηση στη συντροφιά των υιών και θυγατέρων των ανθρώπων. Μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά υπάρχουν πλούτη και τιμή, μόνιμος πλούτος και πιστότητα. Οι Θησαυροί Μου θα σας κάνουν να βαδίζετε στο δρόμο της αρετής. Μακάριο το μάτι που βλέπει ό,τι βλέπει στην Καρδιά Μου και το αποκτά. Θα κερδίσει τη ζωή και θα κερδίσει την εύνοια του Πατέρα Μου και θα είμαστε στο πλευρό του, ευφραίνοντάς τον μέρα με τη μέρα, χαρίζοντας ευλογίες, τη μια μετά την άλλη, σε αυτόν και σε όλη του την οικογένεια. Η Ιερή Μου Καρδιά είναι σαν ευωδία πραϋντική, σαν ήλιος που φωτίζει το σκοτάδι σας. Η Ιερή Μου Καρδιά είναι γλυκύτερη από το μέλι και καλωσορίζω όλα τα στόματα να γευθούν τη γλυκύτητά Μου. Η Ιερή Μου Καρδιά είναι παρτέρι από διαλεχτά ρόδα. Η Ιερή Μου Καρδιά είναι γεμάτη ευσπλαχνία. Ναι, είναι πηγή ζωής.
Στρέψτε τα μάτια σας στην Ιερή Μου Καρδιά και η λαμπρότητά της θα πλημμυρίσει τη σκοτεινή σας νύχτα και θα τη μετατρέψει σε πληρότητα ημέρας. Πάρτε την Ιερή Μου Καρδιά και αγκαλιάστε την και η εγγύτητά της θα στέψει το κεφάλι σας με εξαγνιστική χάρη που θα οδηγήσει τα βήματά σας στο δρόμο της πιστότητας, σε σημείο να δεχθείτε ακόμη και να χύσετε το αίμα σας προς τιμή Μου. Η ακατανίκητη αγιότητα της Ιερής Μου Καρδιάς μπορεί να γίνει η ασπίδα σας όταν το κακό δοξάζεται από το κακό. Η Ιερή Μου Καρδιά είναι σαν δένδρο γεμάτο καρπούς, με πλούσιο φύλλωμα, που μπορείτε κάτω από τα κλαδιά του να βρείτε καταφύγιο. Η φωτιά της Καρδιάς Μου είναι η δύναμη που δίνει φως στην ψυχή σας. Ούτε τα πιο λαμπρά αστέρια δεν θα μπορέσουν ποτέ να φωτίσουν τη φοβερή νύχτα της ψυχής σας όπως η φωτιά που βγαίνει από μέσα από την Καρδιά Μου.
Πράγματι, η φωτιά της Ιερής Μου Καρδιάς είναι χίλιες φορές λαμπρότερη από τον ήλιο. Είναι σα να βάζει κανείς όλους τους αστερισμούς του σύμπαντος μαζί και χίλιες φορές περισσότερο. Μαζί Μου είναι η θεία αγάπη, το θείο έλεος, ο θείος καρπός, το θείο φως, η θεία γλυκύτητα, οι θείες πηγές, ο θείος πλούτος, που πλουτίζει όσους Με πλησιάζουν, γεμίζοντας τα ταμεία τους με την καθαρότητά Μου.
Στην ανυπομονησία Μου να σώσω το λαό Μου από το θάνατο, είπα: "θα έρθω κοντά τους με την Καρδιά Μου στο χέρι και θα ανοίξω την Καρδιά Μου σαν δεξαμενή να τους πλημμυρίσω με τους θείους Μου θησαυρούς. Θα έρθω πάνω τους σαν τεράστιος ωκεανός για να τους δυναμώσω. Με τι μπορείτε να συγκρίνετε την Καρδιά Μου; Αυτήν την Καρδιά που θεμελίωσε το Αγιαστήριο Μου; Με πηγή λιβανιού το καλοκαίρι; Με μελωδία άρπας; Με κάποιο κόσμημα από πεντακάθαρο διαμάντι;

Τίποτε δεν μπορεί να συγκριθεί με την ακατανίκητη αγιότητα της Ιερής Μου Καρδιάς, γιατί υπάρχουν στην Καρδιά Μου χάρες που καθαγιάζουν. Είναι μοναδική σε λαμπρότητα, πολλαπλή σε χάρες και αρετές, ευαίσθητη, ευγενική και συμπονετική ακόμη και για τους πιο άθλιους ανάμεσά σας. Η Καρδιά Μου είναι δραστήρια γιατί είμαι ο Λόγος, και ο Λόγος του Θεού είναι ζωντανός και δραστήριος. Η Καρδιά Μου είναι απρόσβλητη μέσα στη Δόξα Της. Είναι γεμάτη καλοσύνη και έλεος, όταν χρειάζεστε βοήθεια. Αφού η Καρδιά Μου είναι ο θρόνος της χάριτος, έχετε εμπιστοσύνη στη φιλανθρωπία Μου.
Σας λυπάμαι για την άγνοιά σας. Μη χάνετε θάρρος, μάθετε ότι έχετε μια μόνιμη θέση στην Ιερή Μου Καρδιά. Είμαι ο Λόγος του Θεού και από το στόμα Μου βγαίνει ένα δίκοπο σπαθί. Είμαι εδώ, και η Καρδιά Μου θα αναλάβει καθετί που δεν είναι ίσιο και θα το ισιώσει με το σπαθί Μου. Η Ιερή Μου Καρδιά δεν είναι περίπλοκη. Δεν είμαι ένας Θεός περίπλοκος. Είμαι σαν λυχνάρι που φέγγει από μέσα και απ' έξω, και απόλυτα διαυγές, επομένως δεν θα πλανηθείτε ποτέ και θα σας βεβαιώνω συνεχώς ότι η αγιοσύνη θα ανταμειφθεί στο τέλος. Η Ιερή Μου Καρδιά είναι τόσο διαυγής και καθαρή, είναι το Φως του κόσμου. Θεία και ακατανίκητη είναι η Ιερή Μου Καρδιά, γιατί περιέχει όλους τους θησαυρούς της σωτηρίας σας. Όποιος δέχεται πρόσχαρα αυτήν την Καρδιά, θα γνωρίσει την Τριαδική Μας Αγιότητα με ευλάβεια, πιστότητα και τιμή, και με τη Θεία Μου υπόσταση θα τον οδηγήσω στην αιώνια ζωή. 

Η Ιερή Μου Καρδιά πάλλεται από αγάπη για την ανθρωπότητα επειδή είναι φιλάνθρωπη. Αν με πλησιάσεις σαν παιδί, θα βάλω την Ιερή Μου Καρδιά στην παλάμη του χεριού σου και, όταν θα δεις τους θησαυρούς Μου που θα φανερώσουν με σοφά λόγια τα μυστήριά Μου και τα μυστικά Μου, ο άγιος φόβος σου για Μένα θα σε καταλάβει, γιατί θα αντιληφθείς ότι είμαι ο Τριαδικός και Ομοούσιος Θεός, που σου είναι πολυτιμότερος από όλα τα πλούτη του κόσμου και από τη ζωή σου ακόμη.
Αχ, Βασούλα... σε Μένα θα βρείτε το Έλεος, κι όμως πολλά παιδιά Μου εγκαταλείπουν και περιφρονούν αυτή τη φιλεύσπλαχνη Καρδιά. Αν και είσαι εξόριστη στη γη, δημιουργία, άνοιξε τα μάτια σου και αντίκρυσε την Ιερή Μου Καρδιά. Άνοιξε τα μάτια σου και την καρδιά σου μπροστά στα μεγαλεία που είναι χαραγμένα στην Καρδιά Μου. Δεν θα σου κρύψω τους ανεκτίμητους θησαυρούς Μου.
Αν και είσαι εξόριστη, θα ανοίξω την πόρτα της Καρδιάς Μου και όταν τα μάτια σου αντικρίσουν μέσα στη μιζέρια σου τη μεγαλοσύνη της Καρδιάς Μου, η ψυχή σου θα καταληφθεί από αδιάλειπτο πόθο για τους κανόνες Μου, και οι αποφάσεις Μου θα γίνουν χαρά σου και σύμβουλοί σου. Τότε θα Μου ζητήσεις θεληματικά να γίνεις το θύμα του Θύματος, ο εσταυρωμένος του Εσταυρωμένου. Και θα διακηρύξεις τις αποφάσεις Μου στον κόσμο χωρίς φόβο να ντροπιαστείς, ενθυμούμενη ποιος σε βρήκε, μια εξορία μέσα στην εξορία. Τότε θα μου πεις, δείχνοντάς μου την Ιερή Μου Καρδιά: "Κύριε, εδώ θα μείνω για πάντα. Αυτό είναι το σπίτι που διάλεξα". 

Η πιστότητα είναι η ουσία του Λόγου Μου και είμαι γνωστός σαν Πιστός και Αληθινός. Δεν υπάρχει δόλος στην Καρδιά Μου. Η Ιερή Μου Καρδιά είναι ο ουρανός σου, γεμάτη ενάρετους κανόνες. Ευτυχής ο άνθρωπος που ανακαλύπτει τη σταθερότητα της Ιερής Μου Καρδιάς που υπερβαίνει την αξία των μαργαριταριών. Τίποτε από ό,τι θα μπορούσες να επιθυμήσεις δεν είναι άξιό της. Γιοι Μου, κόρες Μου, δεν υπάρχει τίποτε που να συγκρίνεται με την Ιερή Μου Καρδιά, επειδή είμαι το Άλφα και το Ωμέγα. Και οι δρόμοι της Ιερής Μου Καρδιάς είναι ευχάριστοι δρόμοι, και οδηγούν στη στενή σχέση που τόσο επιθυμούμε.3 Με τι μπορείτε να συγκρίνετε την Ιερή Μου Καρδιά; Με πηγή που κάνει εύφορους τους κήπους; Ναι, γι' αυτό όποιος διψά, ας έρθει σε Μένα! Ας έρθει και ας πιει. Η Καρδιά Μου είναι πηγή ζώντος ύδατος.
Ελάτε να βυθιστείτε σ' αυτόν τον χείμαρρο 4 που αναβλύζει από την Ιερή Μου Καρδιά. Η Ιερή Μου Καρδιά είναι ο εγγυητής σας και το Δένδρο της Ζωής για κείνους που θα Την κατέχουν. Μην αφήσετε τα πόδια σας να σας παρασύρουν στο θάνατο. Μάθετε ότι η τρυφερή Ιερή Μου Καρδιά είναι ένδοξη και μεγαλόπρεπη, άξια εμπιστοσύνης, πιστή και αληθινή. Είναι πλαισιωμένη με σταθερότητα που υπερβαίνει τους ουρανούς.
Ανασηκώνει, Βασούλα, τους φτωχούς από το χώμα 5 και από τη δυστυχία τους, για να τους δώσει μια θέση μέσα στα βάθη της, στα βάθη της άπειρης Ευσπλαχνίας. Η Ιερή Μου Καρδιά ας γίνει η ρίζα που σας στηρίζει κι εσείς, έχετε μπολιαστεί πάνω Μου για να μοιραστείτε τον πλούσιο χυμό Μου που σας εφοδιάζει με ζωή, αιώνια Ζωή. Γι' αυτό μείνετε μπολιασμένοι πάνω Μου για να γίνεται μέλος Μου και θα σώσετε τη ζωή σας.

Βασούλα, ήρθα πάλι να ξαναζωντανέψω την ευλάβεια στην Ιερή Μου Καρδιά. Ευτυχείς όλοι όσοι ακολουθούν αυτήν την ευλάβεια. Ο κόσμος είναι νεκρός για την αγάπη, γιατί απομακρύνθηκε από Εμάς 6 και, εγκαταλείποντας την πηγή της σοφίας, πέθανε μέσα στην ξηρασία του. Γι' αυτό το λόγο, ήρθα σε σένα με την Καρδιά Μου στο χέρι για να νιώσεις τους παλμούς της Καρδιάς Μου. Μην ξαφνιάζεσαι, δεν διάβασες ότι μια πηγή θα αναβλύσει από το Ναό του Κυρίου;7 Και σαν καταρράκτης αυτό το ζωντανό νερό8 θα αναβλύσει από την Καρδιά Μου... Ναι, για να αποκτήσετε όλοι την ελευθερία, αυτή την ελευθερία που βρίσκεται μόνο στο Πνεύμα Μου. 
Ήρθα σε σένα όχι για τα προσόντα σου, αφού δεν είχες κανένα. Σε διάλεξα μόνο για την αθλιότητά σου και τη μηδαμινότητά σου, όπως λες στον κόσμο, αλλά και για την ασημαντότητά σου και την πλήρη σου άγνοια σε όλα τα θέματα που αφορούσαν την Ιερή Μου Καρδιά. Ναι!9 Και την Εκκλησία Μου επίσης.
Βουτηγμένη στην αμαρτία και όχι στην αρετή, πορτραίτο της κοινωνίας σου, χωρίς καμιά ομοιότητα με τα δικά Μου χαρακτηριστικά, προκαλούσες φρίκη ακόμη και στους αγγέλους Μου. Ωστόσο ήρθα σε σένα, ασήμαντο πλασματάκι, για να δείξω στον κόσμο τη δύναμη της Ιερής Μου Καρδιάς και το άπειρο Έλεός Μου.
Ήρθα μέσα στην άγνοιά σου και σε επιφόρτισα με ένα καθήκον πολύ ανώτερο των δυνάμεών σου. Και σου γνώρισα την Ιερή Μου Καρδιά και θα συνεχίσω να την γνωρίζω στον ψυχρό αυτό κόσμο που είναι βουτηγμένος στο αίμα του από τα εγκλήματά του. Θα αφήσω αυτή την πηγή 10 από την Ιερή Μου Καρδιά να κατακλύσει τον ψυχρό αυτό κόσμο και να δώσει ζωή από όπου κι αν περάσει. Και η επαγγελία Μου θα εκπληρωθεί γιατί το Άγιο Πνεύμα Μου, ο χορηγός της ζωής, θα κυβερνήσει αυτή την ασεβή κοινωνία και θα τη μετατρέψει σε δίκαιο λαό, και τότε η αγιότητα και η δικαιοσύνη θα τους συντροφεύουν.

Βασούλα, είχα δώσει στο παρελθόν, στον αγαπημένο Μου μαθητή Ιωάννη, μια αναλαμπή των θησαυρών της Καρδιάς Μου που τον οδήγησαν, στον τρόμο εκείνης της νύχτας, μέχρι το Σταυρό Μου. Αργότερα, κάλεσε τη Γερτρούδη να τιμήσει την Ιερή Μου Καρδιά, δείχνοντάς της την αξία των κρυμμένων θησαυρών της Καρδιάς Μου. Τα μάτια της έχυσαν δάκρυα χαράς όταν είδε αυτούς τους θείους Θησαυρούς. Επιθυμούσα διακαώς να σας αποκαλύψω στις μέρες σας και στους καιρούς σας τα πλούτη ενός μυστηρίου που παρέμεινε κρυμμένο για ατέλειωτα χρόνια.
Τίμησε λοιπόν την Ιερή Μου Καρδιά και γίνε αθώα, γίνε το αλάτι της γης και το φως, για να λάμψεις στον κόσμο σαν λαμπρό αστέρι, γιατί θα του 11 προσφέρεις το Λόγο της Ζωής. Πέσε τώρα στα γόνατα και ύμνησέ Με! Βλέπεις πόσο σπουδαία είναι τα θαυμαστά Μου έργα; Βλέπεις πόσο μεγάλα είναι τα θαυμαστά Μου έργα; Ο ζυγός Μου ας είναι πάνω σου ελαφρύς κι ας μη σε βαραίνει και δεν θα νιώσεις κανένα ίχνος κούρασης... Συνέχισε το μονοπάτι που χάραξα για σένα και πες στο λαό Μου ότι κανείς δεν μπορεί να επιζήσει μόνο με το μυαλό του και ποτέ δεν αποκαλύπτομαι σε όσους ισχυρίζονται ότι έχουν γνώση μόνο για τα γήινα, γιατί δεν είναι αυτή η αληθινή γνώση που προέρχεται από το Θεό. Αληθινή γνώση είναι να Μας αναγνωρίζετε στην Τριαδική Μας Αγιότητα και να ζείτε σε στενή κοινωνία μαζί Μας. Δεν κάνω διακρίσεις, γι' αυτό η ευλάβεια στην Ιερή Μου Καρδιά ας γίνει γνωστή σε όλους τους ανθρώπους.12 Να είσαι αχώριστη με Εμάς. Σε αγαπούμε, αγαπητό παιδί, δέξου τις ευλογίες Μας.
Αργότερα:
Ναι! αυτό13 σου δόθηκε στην 11η επέτειο του σωτήριου Μηνύματός Μου. Θα συνεχίσω να γεμίζω το στόμα σου και να σε τρέφω με τον Λόγο Μου. Θα συνεχίσεις να δέχεσαι από την Καρδιά Μου άφθονες αγιαστικές χάρες για την πραγματοποίηση της αποστολή σου. Και όπως είπα στους άλλους αποστόλους Μου για την Ιερή Μου Καρδιά, λέω και σε σένα: Αγάπα αυτή την Καρδιά που είναι τόσο λίγο αγαπητή. Ζωντάνεψε την ευλάβεια στην Ιερή Μου Καρδιά και πες τους 14 ότι "όποιος τηρεί αυτή την ευλάβεια, θα κερδίσει αγιαστικές χάρες όχι μόνο για τον εαυτό του, αλλά και για όλους τους δικούς του".
Κι εσύ, αγαπημένη Μου, γίνε ένα με Μένα.IC

1 Θησαυροί : "τα Λόγια του Θεού".
2 Έδειξε την Καρδιά Του.
3 Η Αγία Τριάδα.
4 Ο Ιησούς μιλούσε για το Πνεύμα Του.
5 Ο Ιησούς υπονοούσε εμένα, με τον τρόπο που με σήκωσε και μου έδωσε μια θέση στην Καρδιά Του.
6 Η Αγία Τριάδα.
7 Ιωήλ 4:18
8 Το Άγιο Πνεύμα.
9 Σκέφθηκα, και τα θέματα που αφορούσαν την Εκκλησία...
10 Ο Ιησούς μιλάει για το Άγιο Πνεύμα Του.
11 Στον κόσμο.
12 Ο Ιησούς εννοεί όχι μόνο στους καθολικούς, αλλά και σε όλους τους άλλους.
13 Το προηγούμενο μήνυμα.
14 Στον κόσμο. 













4 Δεκεμβρίου, 1996 

Λας Βέγκας

Κύριέ μου, Σε αγαπώ.
Α, Βασούλα, σε προσκαλώ να αναπαυθείς στην Ιερή Μου Καρδιά. Έλα, παιδί του Πατέρα Μου, έλα, είμαι ο Θεός σου, είμαι ο Βράχος σου, το μερίδιό σου. Ο ένας και μοναδικός που σε ανάστησε με τη Σοφία για τη Δόξα Μου. Εγώ σε καθοδήγησα με στοργή και σε συμβούλευσα με την Καρδιά Μου... Α, Βασούλα,1αναρίθμητες ψυχές πεθαίνουν στον κόσμο και η Καρδιά Μου υποφέρει και ταράζομαι βαθιά μπροστά στη θέα αυτών των ετοιμοθάνατων ψυχών...2 Βασούλα, είσαι πρόθυμη να Μου προσφέρεις περισσότερες θυσίες για να επιστρέψουν αυτές οι ψυχές στο σπίτι τους; ναι, στην Ιερή Μου Καρδιά;
Ναι, Κύριε...
Στήριζε τότε την ελπίδα σου σε Μένα. Μην αποκάμεις να εργάζεσαι για Μένα και μαζί με Μένα. Μείνε αφανής, για να μπορεί το Πνεύμα Μου σε καθοδηγήσει εκεί που θέλω να πας. Διακήρυξε με δοξολογίες το Όνομά Μου σε κάθε έθνος που σε στέλνω, με τη δύναμη του Αγίου Μου Πνεύματος.
Μην αφήνεις το Χέρι Μου. Επίτρεψέ Μου να κρατώ το χέρι σου μέσα στο δικό Μου. Έλα, ο Πιστός σου Θεός είναι μαζί σου με την Πιστή του Αγάπη. Σε ευλογώ, αγαπημένη ψυχή. Πήγαινε τώρα να προσευχηθείς μαζί τους και θύμισέ τους ότι ο Θεός που αποζητούν είναι πάντα μαζί τους και ευλογεί τον καθένα τους. Μείνε στην Ιερή Καρδιά Μου παντοτινά και προσευχήσου για τη μεταστροφή των ψυχών, και μείνε σταθερή στην πιστότητά σου όπως Εγώ είμαι Πιστός IC

1 Ο Ιησούς αναστέναξε.
2 Ο Ιησούς σταμάτησε για λίγο, πριν να θέσει την ερώτησή Του. 









9 Δεκεμβρίου, 1996
ΗΠΑ

Έχε ειρήνη. Πες στο σύμβουλό σου: "Είμαι γεμάτος χαρά που επιτέλους οι σκέψεις σου που αφορούν την Ιερή Μου Καρδιά ανθίζουν στο στόμα σου.1 Ξέρω ότι θεωρούσες πάντα την Καρδιά Μου έναν Ουρανό, αλλά δεν είχες πολλές ευκαιρίες για να δείχνεις την Καρδιά Μου όπως τώρα.2 Η Εκκλησία παραμέλησε την ευλάβεια στην Ιερή Μου Καρδιά. Για μια στιγμή, ήταν καλό για σένα να μοιραστείς μαζί Μου τις θλίψεις και τον πόνο Μου.3 Εκτιμώ το αυξανόμενο ενδιαφέρον σου να δοξαστεί η Καρδιά Μου. Είμαι αυτάρκης όπως γνωρίζεις, όμως διάλεξα εσένα και τη Βασούλα Μου για να προσφέρετε στον κόσμο ό,τι μπορείτε για να τους ελκύσετε στο να αποδεχθούν αυτή την Καρδιά που τους αγαπάει.
Οι θυσίες σας 4 Με ευχαριστούν και θα φροντίσω να καλύψω όλες τις ανάγκες σας από τα Πλούτη της Καρδιάς Μου. Σου έδωσα, όπως πρόσεξες, τους τρεις αγγέλους Μου5 για να σε συνοδεύουν. Ναι... μαζί με τους τρεις Αρχαγγέλους Μου. Μη φοβάσαι λοιπόν, όλος ο ουρανός είναι μαζί σου. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι αφοσιωμένοι που θα σε βοηθήσουν. Να είσαι άφοβος, είμαι μαζί σου." IC.

1 Ο πάτερ O' Carroll μίλησε για τους θησαυρούς της Ιερής Καρδιάς που φυλάχτηκαν για τους καιρούς μας.
2 Ο Ιησούς δίνει τις ευκαιρίες αυτές στις ομιλίες που δίνουμε όταν ταξιδεύουμε.
3 Στο Cap de la Madeleine, o π. O' Carroll είχε μια εμπειρία.
4 Οι δικές μου και του π. O' Carroll.
5 Δηλαδή τον Bob, την Pat και τον Tom. 













12 Δεκεμβρίου, 1996
ΗΠΑ

Κύριε, άσε με να προσκολληθώ σε Σένα,
για να έρθεις σε βοήθειά μου.
Σε αγαπώ και Σε ευχαριστώ,
υμνολογώντας Σε, που μου επέτρεψες
να γνωρίσω το Όνομά Σου
για να προστατευτώ κι εγώ.
Μέσα στη μεγάλη Σου αγάπη,
μου αποκρίνεσαι κάθε φορά που
επικαλούμαι το Όνομά Σου.
Θεέ, η Δύναμή Σου προκαλεί δέος και φόβο.
Δείξε μου, Σε παρακαλώ,
την ευσπλαχνία Σου την ώρα της θλίψης.
Λάμψε το χαμόγελό Σου επάνω μου για
να δείξεις στα έθνη ότι είσαι μαζί μου.
Ειρήνη σε σένα. Μίλησε στο Όνομά Μου και μη φοβάσαι. Έχε την ελπίδα σου σε Μένα. Η μεγαλοσύνη Μου καλύπτει τους ουρανούς, κι αν η γη σας σήμερα ζει μέσα στον τρόμο εξαιτίας της ανομίας της, η μεγαλοσύνη Μου και η λαμπρότητά Μου θα σκεπάσουν τη γη σας 1 και θα αποκαλυφθεί κάθε κακό, αφού τώρα το κακό κρύβεται στο σκοτάδι της γης. Μη φοβάσαι. Χαίρε κι ευτύχησε γιατί πλησιάζει ο θρίαμβός Μου πάνω στις πονηρές δυνάμεις. Πήγαινε λοιπόν, κόρη Μου, και μην αποφεύγεις να μιλάς όταν αυτό θα ωφελήσει. Κέρδισε ψυχές για Μένα, γίνε το δίχτυ Μου και άφησέ Με πάλι να σε ρίξω. Κάνε ό,τι μπορείς κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. Θα Μου υποσχεθείς ότι θα παραμείνεις πιστή σε Μένα και θα Με υπηρετείς με πνεύμα σεβασμού και ανδρείας.
Εγώ δεν θα σε εγκαταλείψω ποτέ, και δεν θα σου αρνηθώ τίποτε που θα μπορεί να οδηγήσει τους αμαρτωλούς σε μεταστροφή και σε αλλαγή καρδιάς. Γι' αυτό θα βρίσκεις μπροστά σου την προστασία Μου. Οι συκοφαντίες και οι διώξεις που υπομένεις τόσο γενναιόδωρα για χάρη Μου, Με δοξάζουν. Ο τρόπος που σου φέρονται, με κακία και εχθρότητα, και που υπομένεις σιωπηλά για Μένα, το Σωτήρα σου, Με συγκινεί μέχρι δακρύων. Όλοι στο τέλος θα φθαρούν όπως φθείρονται τα ρούχα, αλλά οι ψυχές σας ζουν αιώνια. Τα επιτεύγματά σου στο Όνομά Μου δεν θα φθαρούν και στο τέλος η ψυχή σου θα ανταμειφθεί. Μη χάνεις την Ειρήνη Μου και είθε να παραμείνεις δυνατή, συλλαμβάνοντας πάντα τις διδαχές της Σοφίας. Η καρδιά σου τώρα ας είναι ευτυχισμένη, γεμάτη με τη χαρά που έχω στην Καρδιά Μου που είναι γεμάτη απ' όλους αυτούς που ποθούν Εμένα, το Θεό Σου.

1 Θα είναι ο θρίαμβος του Κυρίου. 












20 Δεκεμβρίου, 1996

Επιστρέφοντας στο σπίτι μετά από πολλές ομιλίες και συναντήσεις προσευχής στις ΗΠΑ.
Σου δίνω την Ειρήνη Μου, παιδί Μου. Μην παύεις να είσαι δίκαιη και ενάρετη. Δες τους θριάμβους Μου, λογάριασε τα αποτελέσματα!1 Η γη σκουριάζει, αλλά το πέρασμά Μου εξαφανίζει τη σκουριά. Γι' αυτό το λόγο έβαλα μέσα σου ζήλο για τον Οίκο Μου, ώστε Εγώ κι εσύ να εργαστούμε μαζί για να καταφάγουμε τη σκουριά που σκεπάζει σαν κρούστα τις καρδιές του λαού Μου. Σκοπεύω με το πέρασμά Μου να αφαιρέσω αυτή την κρούστα και να αφήσω τις καρδιές τους λαμπερές με τη δόξα Μου και καθώς θα τους αποκαλύπτεται ο Λόγος Μου, το Φως Μου θα τους φωτίσει. 
Αχ, Βασούλα, κατεύθυνα τα βήματά σου στο Μονοπάτι Μου, όπως σου είχα υποσχεθεί, μη φοβάσαι λοιπόν.Είμαι μαζί σου και τίποτε κακό δεν μπορεί να σε εξουσιάσει. Αν διάλεξα να σε στείλω τόσο εντατικά στο απέραντο αυτό έθνος,2 για να υπενθυμίσω στο λαό Μου τα πραγματικά του θεμέλια και ότι η Δόξα κατεβαίνειμόνο από ψηλά, είναι γιατί πλησιάζει ο Καιρός. Ο Καιρός των έντονων θλίψεων είναι τώρα μπροστά στις πόρτες σας... Ο βρόχος αυτών των πονηρών δυνάμεων δεν σφίγγεται μόνο γύρω από τον Βικάριο της Εκκλησίας Μου, αλλά στο σύνολο της Εκκλησίας Μου! Όχι, δεν δαπανηθήκατε 3 άδικα, γιατί φανέρωσα τη Δόξα Μου σε πολλές καρδιές και υπενθύμισα στο λαό Μου την εξουσία που ασκώ δίνοντάς τους πολλές χάρες. Γι' αυτό, παιδί Μου, είμαι νικητής. Το έργο Μου πραγματοποιείται μέσα από σένα και το γεμίζω με τη λαμπρότητά Μου και τη μεγαλοσύνη Μου.
Το κάνω αυτό για να υπενθυμίσω στο λαό Μου τη Δύναμή Μου, το Έλεός Μου, την Ευσπλαχνία Μου και την Αγάπη Μου. Στις μέρες που θα έρθουν, θα σας αποκαλυφθούν περισσότεροι θησαυροί και πλούτοι από την Ιερή Μου Καρδιά... Κι εσύ, κόρη Μου, τις ώρες του διωγμού αντιμετώπισέ τες με βασιλική αξιοπρέπεια, για να Με δοξάσεις. Ό,τι υπομένεις για Μένα, Με συγκινεί. Υπόμεινε για χάρη Μου, αγαπημένη Μου, και παρηγόρησέ Με με αυτό τον τρόπο... Αφοσιώσου ολοκληρωτικά, ψυχή και σώμα, στην υπηρεσία της Εκκλησίας Μου και στην υπηρεσία των αδελφών σου. Πρόσφερε τις θυσίες αυτές προς όφελός τους. Υπόμεινε αυτά τα σύντομα δεινά και τις δοκιμασίες για χάρη Μου, χωρίς να λησμονείς ότι κάτω από τους ίδιους ουρανούς που ζεις, τις ώρες της νύχτας, Εγώ ο Ιησούς Χριστός, υπομένω υπερβολικά μαρτύρια βλέποντας την εγκληματική σφαγή αθώων νηπίων, ανθρωποθυσίες που διαπράττονται προσβάλλοντας το Όνομά Μου,4 καθώς και την πτώση του σημερινού παπισμού.
Σε βεβαιώνω, οτιδήποτε δαπανήσεις σαν θυσία, θα σε στηρίξει ο βραχίονάς Μου, για να συνεχίσεις να σκορπίζεις παντού τα Μηνύματά Μου. Ενώ τα χέρια των βλάσφημων απλώνονται με τόσο άτιμο τρόπο εναντίον της Αγίας Μου Θυσίας, του Οίκου Μου και του Λόγου Μου, Εγώ χαρίζω τις ευλογίες Μου σε όποιον επιμένει στην αγιότητα και δεν υποκύπτει στην ατίμωση. Θα σαγηνεύσω πολλές καρδιές για να γίνουν σαν ιερά σκεύη που μεταφέρουν το Λόγο Μου. Ναι;5
Κύριε, μου δείχνεις πώς λειτουργεί η Δύναμή Σου και δεν κρύβεις κανένα Σου σχέδιο,
αλλά για κάποιον τόσο αδύνατο όσο είμαι εγώ,
γεννημένο από την αμαρτία,
πώς να εννοήσω τους κομπασμούς
εκείνων που Με διώκουν;
Έφτασε η ώρα του σκότους.
Πώς και από πού να πιαστώ;
Αυτός είναι και ο δικός Μου θρήνος. Θρηνώ για την σκληροκαρδία τους... ένα πέπλο σκιάζει τα βλέφαρά τους, κόρη Μου, στις καρδιές τους δεν φωλιάζει η ειρήνη και το τρόπαιό τους ονομάζεται: έλλειψη αγάπης... Όμως έχεις την εύνοια του Βασιλιά σου. Ωστόσο, υπάρχουν από πίσω άλλες δυνάμεις από αυτές 6που ανέφερα. Αυτές οι δυνάμεις δεν προέρχονται από Μένα. Βλέπεις, Βασούλα, μέσα από τα Μηνύματα αυτά επιδεικνύω τα δολοφονικά τους σχέδια για την Εκκλησία Μου, επιδεικνύω στον κόσμο τα απατηλά τους σχέδια. Γι' αυτό πολλοί από αυτούς θέλουν να θάψουν τα λόγια που σου δίνονται μέσα σε αυτά τα Μηνύματα.
Μα εγώ είμαι φτωχή και άθλια
και όχι ειδική στην άμυνα.
Μεροληπτούν εις βάρος μου
και μου φέρονται άδικα.

Και μόνο γι' αυτό να είσαι ευλογημένη όλες τις μέρες της ζωής σου! Αν και τα δύο είδη 7 διαρπάζουν την τιμή σου και την ειλικρίνειά σου, έχεις γίνει το δικό Μου Άσμα. Αν δεν αναγνωρίζουν 8 τα μεγάλα έργα που επιτελώ μέσω της μηδαμινότητάς σου, προσευχήσου να τους αφαιρέσω το πέπλο από τα μάτια τους... Θα ολοκληρώσω το ταξίδι σου μαζί σου και θα συνεχίσω να είμαι το ραβδί σου, το λυχνάρι σου και το ποτό σου. Μη φοβάσαι όταν σου επιτίθενται, θα έχεις μεγάλη δύναμη αν Με σέβεσαι και Με τιμάς και αν κάνεις ό,τι Με ευχαριστεί. Εγώ ο ίδιος θα ετοιμάσω ότι χρειάζεσαι γι' αυτό το ταξίδι και Εμείς, οι δύο Καρδιές,9 θα συμπορευόμαστε μαζί σου, εξοργίζοντας στην πορεία μας τα πλήθη των πονηρών δυνάμεων καθώς θα τα προσπερνούμε, απειλώντας τα καθώς θα προχωρούμε. Θα καταλάβουμε εξ εφόδου τη δαιμονική τους πόλη κι αυτές οι πονηρές δυνάμεις θα χρειαστεί να Με αντιμετωπίσουν, Εμένα το Θεό σας, σε όλη Μου τη Θεότητα.10
Σήμερα, λυσσομανούν σαν άγρια θηρία επειδή ξέρουν ότι ο Θρίαμβός Μας 11 έρχεται σύντομα. Έχε την ελπίδα σου σε Μένα και γίνε σαν ηχηρό βιβλίο. Έχω και άλλα να πω, αλλά αρκεί για σήμερα. Σε αγαπώ, αγαπημένη ψυχή, και σε ευλογώ. IC.

1 Είκοσι τρεις συναντήσεις προσευχής, μέσα σε είκοσι οκτώ μέρες σε όλη την Αμερική, όπου μίλησα σε πάρα πολύ κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και ιερέων.
2 ΗΠΑ.
3 Ο π. O' Carroll κι εγώ.
4 Κατάλαβα επίσης "την Εκκλησία Μου".
5 Ο Κύριος ήξερε ότι ήθελα κάτι να πω.
6 Ο Ιησούς κάνει ευδιάκριτη διαφορά ανάμεσα στο συνηθισμένο διώκτη που έχει σκληρύνει την καρδιά του και τις "άλλες δυνάμεις" του Σκότους, με άλλα λόγια: "τις δυνάμεις του κακού".
7 Οι συνηθισμένοι με την πέτρινη καρδιά και οι δυνάμεις του σκότους.
8 Οι σκληρόκαρδοι.
9 Η Ιερή Καρδιά του Χριστού και η Άμωμη Καρδιά της Παναγίας.
10 Επειδή αυτός είναι ο στόχος των σκοτεινών αυτών δυνάμεων: η Θεότητα του Χριστού. Θέλουν να απαρνηθούν την Θεότητα του Χριστού και την Ένδοξη Ανάστασή Του.
11 Ο θρίαμβος των δύο καρδιών. 










24 Δεκεμβρίου, 1996

(Είχα να κάνω ένα μακρύ ταξίδι, αλλά ο π. O' Carroll αποφάσισε να σταματήσει να ταξιδεύει μαζί μου. Αναρωτιόμουν αν θα έπρεπε να πάω μόνη μου...)
Κύριε;
Εγώ είμαι. Δεν πρέπει να πας μόνη σου.1 Γι' αυτό το ταξίδι θα σου στείλω έναν αδελφό. Θα σε συντροφεύει στις συγκεντρώσεις αυτές. Ξέρω πόσο πρόθυμος είναι να βοηθήσει στις δύσκολες αυτές μέρες, γι' αυτό σου τον στέλνω. Μην αφήνεις την καρδιά σου να ταράζεται από αυτούς που σε διώκουν ούτε από αυτούς 2 που ακολουθούν απατηλές ενασχολήσεις. Ικανοποιούν τις δικές τους ανάγκες, όχι τις δικές Μου... Παρασύρονται από κάθε άνεμο που συναντούν στο δρόμο τους. Αυτοί είναι που βαθαίνουν τις πληγές Μου. Έτσι λοιπόν σου στέλνω, αγαπημένη Μου, αυτόν τον αδελφό για το ταξίδι αυτό. Είθε ό,τι κάνετε για την Ιερή Μου Καρδιά να επαναφέρει πολλούς κοντά Μας για να μοιραστούν την Αιώνια Δόξα Μας. Εγώ, ο Ιησούς, σε ευλογώ. IC

1 Αυτό ακούστηκε σαν εντολή.
2 Με έκανε να καταλάβω ποιον εννοούσε.












29 Δεκεμβρίου, 1996

Κύριέ μου;
Εγώ είμαι. Μπροστά σου στέκομαι. Μη φοβάσαι, παιδί Μου.1 Δεν άκουσες ότι η υπακοή στο Θεό προηγείται της υπακοής στους ανθρώπους; Τι πήγες κι έκανες, παιδί Μου!
(Όταν άκουσα αυτή την τελευταία φράση, ένιωσα την έκπληξη του Θεού αλλά συγχρόνως ένιωσα ότι ήταν "σκανδαλισμένος" και η παρατήρησή Του ήταν όπως της μητέρας που πιάνει το παιδί της να κάνει κάτι κακό. Δεν υπήρχε καθόλου σκληρότητα, υπήρχε όμως απογοήτευση και λύπη. Ενώ πρόφερε αυτά τα λίγα λόγια, μου έδωσε να καταλάβω ότι τα είχε προφέρει και αλλού. Και πριν τελειώσει τη φράση Του, με φώτισε να καταλάβω πού και σε ποιον είχε πει αυτά τα λόγια. Αφού τελείωσε το Μήνυμα, άνοιξα στη Γένεση 4:10 και διάβασα λέξη προς λέξη το ίδιο επιφώνημα, εκεί που ο Θεός αιφνιδιάζει τον Κάιν ενώ περπατούσε μόνος στην πεδιάδα μετά το φόνο του αδελφού του, Άβελ. Και μόνο με αυτό, συνειδητοποίησα πόσο σοβαρό ήταν το αμάρτημά μου...)
Μου ανήκεις και παρόλο που είσαι ένα μηδέν, η Αγάπη Μου πάντα θα σε στηρίζει, παρόλο που είσαι άθλια, το Έλεός Μου πάντα θα σε οδηγεί στην κληρονομιά σου, ναι, θα σε οδηγεί στην Ιερή Μου Καρδιά. Δεν αξίζεις τίποτε μπροστά στη Δόξα Μου και μπροστά στους Αγίους Μου,2 ωστόσο, όταν βρίσκεσαι στον κόρφο Μου, είσαι κρυμμένη εντός Μου, είσαι ενωμένη με Εκείνον που δικαιώνει τους αμαρτωλούς 3, και τότε η ψυχή σου, ασήμαντο ανθρωπάκι, θεωρείται δικαιωμένη εξαιτίας Μου. Αυτή ήταν μια από τις πτώσεις σου, αλλά όσο σοβαρό κι αν ήταν το αμάρτημά σου 4, η χάρη τώρα θα είναι ακόμη μεγαλύτερη αφού συνειδητοποίησες 5 τι έκανες και ήρθες κοντά Μου, για να Μου ζητήσεις συγνώμη.
Τώρα είσαι πάλι ζωντανή, όχι με τη δική σου δύναμη, αλλά με τη Δύναμή Μου. Να έρχεσαι πάντα σε Μένα να Με συμβουλεύεσαι πριν πάρεις οποιαδήποτε απόφαση. Θα σου δίνω πάντα καλή συμβουλή και πάντα θα ανταποκρίνομαι στις ανάγκες σου. Τήρησε την εντολή Μου και μη Με θλίβεις. Υπενθύμισε σε όλους τον καρπό που φέρνει στην ανθρωπότητα η ωραιότητα του Πνεύματός Μου. Ο καρπός είναι6 ειρήνη, αγάπη, πραότητα, καλοσύνη, αγαθότητα, πίστη, ευσπλαχνία, εγκράτεια και μακροθυμία, που θα τους οδηγήσουν στην αιώνια ζωή. 

Μην αποκάμεις ποτέ, παιδί Μου, να εργάζεσαι για Μένα και παρά τους σταυρούς σου που είναι πολλοί, μην παραπονιέσαι. Αν είσαι κατά πολύ ο πιο βασανισμένος Μου αγγελιαφόρος των καιρών σου, είναι επειδή έρχεσαι από Μένα και ο Λόγος που σου δίνεται είναι αληθινός. Ο Λόγος Μου αποδεικνύει ότι η πορεία που ακολουθεί αυτή η γενεά είναι κακή και δεμένη με τον κάτω κόσμο, αλλά θα μείνω μαζί σου και το Άγιο Πνεύμα Μου θα είναι ο Φύλακάς σου και το Λυχνάρι σου, η Χαρά σου και η Δύναμή σου. Θα σε διατηρεί χαρούμενη αφού είσαι κρυμμένη μέσα σ' Εμάς που είμαστε Τρισάγιοι. Έλα κοντά Μου με πλήρη εμπιστοσύνη και θυμήσου: οι δοκιμασίες σου είναι η Δόξα Μου... IC
"Οικτίρμονας και ελεήμονας είναι ο Κύριος,
μακρόθυμος και πολυέλεος.
Δεν παρατείνεται για πάντα η οργή Του,
ούτε μνησικακεί αιώνια.
Δεν έκανε σε μας σύμφωνα με τις αμαρτίες μας,
ούτε ανταπέδωσε σε μας σύμφωνα με τις ανομίες μας".
(Ψαλμ. 103, 8-10)

1 Η παρουσία Του ήταν όχι μόνο ένδοξη και μεγαλόπρεπη, αλλά είχε και όλη τη λαμπρότητα της θεϊκής Του υπόστασης, γεγονός που με συγκλόνισε.
2 Χάρηκα ακούγοντας τα λόγια αυτά για να τα διαβάσουν όλοι, ιδιαίτερα όσοι δεν παύουν να με τοποθετούν σε ψηλό βάθρο, λέγοντας, "Βασούλα, Βασούλα," αντί να λένε "Θεέ, Θεέ, ευλογημένο το όνομα του Θεού!"
3 Μας συγχωρεί.
4 αμάρτημα της ανυπακοής.
5 While writing this; He asked me to add "not on your own, but by My Grace ..."
6 Η ωραιότητα του Πνεύματος.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου