Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Aπό καταβολής κόσμου, δεν έπαψα να φανερώνομαι σε διάφορα μέρη, σε διάφορους λαούς, σε διάφορες εποχές. Πώς συμβαίνει η εποχή σας να μην μπορεί πια να παρατηρήσει τα Σημεία Μου; Είπα ποτέ ότι θα πάψω ν' αποκαλύπτω τον Εαυτό μου, καθώς και τα Σημεία Μου;

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

20 Aπριλίου, 1988

Κύριε, η αδερφή μου ρώτησε αν είναι δυνατόν να ευλογήσεις το σταυρό της, όπως ευλόγησες το δικό μου, φιλώντας τον.

Έχε την Ειρήνη Μου, σε αγαπώ. Θέλω να Με διακρίνεις πλήρως. 

Διάκρινέ Με. 
Ναι, κάθομαι κοντά σου. 
Τώρα που ξέρεις πού βρίσκομαι, σήκωσε στα Χείλη Μου τους σταυρούς και τα μενταγιόν της Γιαννούλας, θα τα φιλήσω, ευλογώντας τα. Έλα, περιμένω, ναι. 1 
Βασούλα, μην αμφιβάλλεις. 
Γράψε, σου λέγω τούτο: όποιος επιθυμεί να ευλογήσω τους σταυρούς και τα μενταγιόν του, Εγώ, ο Κύριος θα το κάνω πρόθυμα. 
Έλα, μην αμφιβάλλεις. 

Ω, Κύριε, βοήθησέ με να τα καταλάβω όλ' αυτά!

Πίστευε μόνο, να 'σαι απλή, να 'σαι σαν παιδί, σε αγαπώ.

Αργότερα.

Βασούλα, μπορώ ν' ανθίσω τον Κήπο Μου τελείως Μόνος Μου. 
Nαι, μπορώ ν' ανακαινίσω την Εκκλησία Μου τελείως Μόνος Μου, είμαι Αυτάρκης, είμαι Παντοδύναμος. 
Το μόνο που σου ζητώ είναι αγάπη. 
Αγάπα Με και επίτρεψέ Μου να μοιραστώ όλ' αυτά μαζί σου. 

Ω, Κύριε, Σ' αγαπώ απέραντα.

Λουλούδι, δεν κατάλαβες; 
Δεν παρατήρησες; 
Έλα θα σού εξηγήσω: από καταβολής κόσμου, δεν έπαψα να φανερώνομαι σε διάφορα μέρη, σε διάφορους λαούς, σε διάφορες εποχές. 
Πώς συμβαίνει η εποχή σας να μην μπορεί πια να παρατηρήσει τα Σημεία Μου; 
Είπα ποτέ ότι θα πάψω ν' αποκαλύπτω τον Εαυτό μου, καθώς και τα Σημεία Μου; 
Η εποχή σας είναι νεκρή και έχουν καταστραφεί από το ίδιο τους το χέρι... 
Είμαι ο Κύριος των Κυρίων, ο Ζωντανός Θεός. 
Γιατί Με θέλετε σιωπηλό; 
Γιατί Με θέλετε νεκρό; 
Βασούλα, σου έδειξα και συνεχίζω να σου δείχνω τι απέγινε η Δημιουργία Μου. Κατάλαβε ότι, όντας δεμένη με Μένα, παρασύρεσαι μαζί Μου. 
Σε παρασύρω μαζί Μου, διασχίζοντας αυτή την έρημο, δείχνοντάς σου και επισημαίνοντάς σου όλα όσα υπήρξαν και όσα έχουν απομείνει. 
Αραιώνω αυτούς τους βάτους και κόβω αυτά τα αγκάθια, για να μη σε βλάψουν, γιατί αν σε άγγιζαν, θα σε τρυπούσαν, ξεσχίζοντάς σε, παιδί Μου, θα σ' έκαναν κομμάτια. 
Είμαι μαζί σου, σου ανοίγω και σου ελευθερώνω το πέρασμα. 
Σε αγαπώ απέραντα και δεν θέλω αυτά τ' αγκάθια να σε αρπάξουν και να σε τρυπήσουν στο πέρασμά μας, πληγώνοντάς σε θανάσιμα! 
Ξέρω πως αρκεί και μόνο το πλησίασμά τους για να σ' αφήσουν σε πλήρη αγωνία. 
Βλέπω όλ' αυτά, Βασούλα Μου, και η Καρδιά Μου πληγώνεται βαθιά. 
Αλλά αγαπημένη, όλες αυτές οι θυσίες δεν είναι μάταιες. 
Α! πόσο σ' αγαπώ, ψυχή. 
Όποιος Με ζητήσει, ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙ. 
Xτυπήστε και Θ' ΑΝOΙΞΩ.
Έλα, θα σου υπενθυμίσω την Παρουσία Μου. 

1 Έφερα στα Χείλη Του τα' αντικείμενα, το ένα μετά το άλλο. Ο Ιησούς τα φίλησε και τα ευλόγησε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου