Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Ο Αγαπημένος σας έρχεται σύντομα, για να βάλει ένα τέλος στις θλίψεις και τους θρήνους τούτης της γης.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

27 Ιουλίου, 1992

Βασούλα, φτωχή Μου νύφη, είχα προβλέψει όλες τις παραλείψεις και αδυναμίες σου πολύ πριν γεννηθείς. 
Ήξερα όλο τον καιρό ότι αυτή που είχα αποφασίσει να την πετάξω μέσα στη διαφθορά του κόσμου για να γίνει το Δίχτυ Μου, θα σπαρταρούσε και θα στριφογύριζε μέσα στα Χέρια Μου. 
Ήξερα πως ο διάβολος θα έστηνε πονηρές παγίδες για να παγιδέψει αυτή που η Καρδιά Μου αγαπά, γι' αυτό μη σε ξαφνιάζει και μη νομίζεις ότι κι Εμένα Με ξαφνιάζει... 
Θέλεις ακόμη να συνεχίσεις να σηκώνεις το Σταυρό Μου που με τόση στοργή σου προσέφερα;

Ναι, θέλω.
Μη μου κρύβεις το Πρόσωπό Σου
ούτε το Σταυρό Σου.
Το Άγιο Πρόσωπό Σου που με κοιτάζει
θα μου δώσει τη δύναμη που χρειάζομαι.
Δεν μου αξίζει ο Βασιλεύς των βασιλέων
να με κοιτάζει με τόση στοργή από τον ουρανό.

Βασούλα, μη Με κάνεις να αλλάξω γνώμη για την ειλικρίνεια της καρδιάς σου.1 
Για να επιτελέσεις το έργο που με τόση εύνοια σου προσέφερα, το πνεύμα σου θα πρέπει να είναι ενωμένο με το Πνεύμα Μου, η καρδιά σου με την Καρδιά Μου, και μέσα σ' αυτή την τέλεια ένωση θα μπορέσεις να γίνεις η Ηχώ μου. 
Να, θάρρος κόρη Μου! 
Ο Αγαπημένος σας έρχεται σύντομα, για να βάλει ένα τέλος στις θλίψεις και τους θρήνους τούτης της γης. 
Άκουσε, κόρη Μου, σε στέρησα από τίποτα;

Όχι, Κύριε, ίσα - ίσα που έκανες το αντίθετο:
Γέμισες το στόμα μου
με Ουράνιο Μάννα,
έθρεψες την ψυχή μου.
Έκανες σε μένα θαυμαστά έργα.

Ναι, σου προσέφερα ένα τραπέζι γεμάτο. 
Σου προσέφερα το Σπίτι Μου, την Καρδιά Μου και τον Εαυτό Μου. 
Σου προσέφερα να ζήσεις μαζί Μου μέσα στο Φως Μου. 
Μέσα από την παλάμη του Χεριού Μου σου προσέφερα το Ουράνιο Μάννα Μου. 
Ενώ διέσχιζες αυτή την έρημο, σου προσέφερα μέρος από το Μανδύα Μου. 
Για να σε κρατήσω ζωντανή σου προσέφερα το Σώμα Μου για βρώση και το Αίμα Μου για πόση
Συνήθισα τα βήματά σου να ακολουθούν τα Βήματά Μου. 
Εδραίωσα μέσα σου τις χάρες Μου και τα Πλούτη της Ιερής Μου Καρδιάς. 
Αναχαίτισα λεγεώνες δαιμόνων που ήταν έτοιμοι να σε κομματιάσουν. 
Σαν Πολεμιστής πολέμησα και σε υπερασπίστηκα από τον Απατεώνα. 
Σκόρπισα πάνω σε σένα και την οικογένειά σου τις ευλογίες Μου. 
Ανόρθωσα το σπίτι σου2 από τα ερείπια και το θάνατο. 
Με τόση στοργή πίεσα τα χείλη σου πάνω στις Πληγές Μου και μοιράστηκα το Ποτήρι Μου μαζί σου, και όπως ο Νυμφίος προσφέρει τη νυφική Του παστάδα, σου προσέφερα το Σταυρό Μου και τα Καρφιά Μου για τον εξαγνισμό σου. 
Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω για σένα και δεν το έκανα;...
Βασιλική,3 μην ενδίδεις στις φυσικές σου παρορμήσεις, για να μη χάσεις τους καρπούς σου και μείνεις μαραμένο δέντρο.?
Σε πολιόρκησα, Βασιλική, με όλη Μου την Ψυχή και με όλη Μου την Ψυχή σκοπεύω να σε κρατήσω για πάντα δική Μου. 
Όμως, στο εξής θα απαιτήσω από σένα πολύ περισσότερα από πριν. 
Αν δεν ανταποκριθείς στις απαιτήσεις της Ιερής Μου Καρδιάς, θα αντιμετωπίσεις διπλάσιους σταυρούς. 
Θυμήσου, Μου χρωστάς τη ζωή σου και τη σωτηρία σου επίσης. 
Κράτα σε απόσταση τον κόσμο που τα έχει όλα εκτός από Μένα. 
Είθε η δύναμη που δέχεσαι από Μένα να ανοίξει το στόμα σου και να σε κάνει να διακηρύξεις τα θαυμάσιά Μου. 
Είθε όλες οι φυλές του κόσμου να ακούσουν το Μήνυμά Μου. 
Θα σπείρω παντού και σε κάθε χώρα, θα καλλιεργήσω τις ερημιές σας και ο ήχος των Βημάτων Μου θα ακουστεί απ' όλους τους κατοίκους της γης, ως τα πέρατα του κόσμου.
Κόρη Μου, να είσαι τρυφερή μαζί Μου κι Εγώ θα προσφέρω στην ψυχή σου χαρά και παρηγοριά για να πραΰνω τη δίψα σου. 
Να ξυπνάς πότε πότε τα μεσάνυχτα για να Με δοξάζεις και να Με ευχαριστείς για τις χάρες και ευλογίες που τόσο άφθονα σκόρπισα επάνω σου. 
Μου είσαι ακριβή. 
Κοίτα δεξιά Μου και δες ποιος είναι μαζί Μου... ναι, η συνήγορός σου και Μητέρα σου, που σε φυλάει από κινδύνους και απειλές. 
Σαν λυχνάρι που φωτίζει πάνω στον ιερό λυχνοστάτη,4 σου δείχνει το Δρόμο για Μένα. 

1 Αυτό ήταν μια παρατήρηση εκ μέρους του Ιησού.
2 Δηλαδή: "Ανόρθωσα την ψυχή σου."
3 Με σοβαρό τόνο ο Ιησούς με φώναξε με το επίσημο όνομά μου.
4 Σοφ.Σειρ. 26:17




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου