Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Προσευχήσου η Δικαιοσύνη να μαλακώσει και να μην επιπέσει ξαφνικά σαν κεραυνός πάνω στα έθνη σας.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

7 Νοεμβρίου, 1990

Κύριε, ό,τι στηρίζεται στην Αλήθεια ας παραμείνει και ό,τι στηρίζεται στο ψέμα ας ξεριζωθεί κι ας ριχτεί στη φωτιά. Κύριε, Σε νιώθω απομακρυσμένο, κι όμως ξέρω ότι δεν είσαι, μήπως δεν ένιωσα την Παρουσία Σου;

Παιδί Μου, κάνε το καλύτερο που μπορείς κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. 
Ακόμη κι αν φαίνομαι απομακρυσμένος, μη φοβάσαι, δεν είμαι. 
Εγώ, ο Κύριος, σε παρακολουθώ με άγρυπνο μάτι. 
Προσευχήσου ψυχή! 
Προσευχήσου η Δικαιοσύνη να μαλακώσει και να μην επιπέσει ξαφνικά σαν κεραυνός πάνω στα έθνη σας. 
Βασούλα,1προσευχήθηκα για σένα στον Πατέρα και Του ζήτησα να ταχύνει το Βήμα Του.2 
Διάβασε τον Ιερεμία 44:7-9
Επίτρεψέ Μου να χρησιμοποιήσω το μικρό σου χέρι.

Χρησιμοποίησέ το, Κύριε, και χρησιμοποίησέ με ολόκληρη σαν εξιλασμό για τους Ιερούς Σου Σκοπούς.

Είμαι ευτυχής3 και Μου αρέσει όταν εναποθέτεις πλήρως την εμπιστοσύνη σου σε Μένα, γιατί μιλάς σε Μένα, το Θεό σου, και όχι σ' έναν άνθρωπο. 
Εναποθέτεις την εμπιστοσύνη σου σε Μένα και πρέπει να Με εμπιστεύεσαι πλήρως. Όταν έρχεσαι λοιπόν να Μου προσφέρεις τη θέλησή σου, κοίταζέ Με καταπρόσωπο. Χαίρομαι να σας ακούω να εγκαταλείπεστε εναποθέτοντας έτσι την εμπιστοσύνη σας σε Μένα. 
Χαίρομαι ν' ακούω αυτή τη λατρεία, γιατί λατρεία είναι όταν Μου προσφέρετε όλη σας την ύπαρξη, την καρδιά, την ψυχή και το μυαλό. 
Βασούλα, μικρή ψυχή, πώς θα μπορούσα ν' αντισταθώ στις παρακλήσεις σου; 
Ξέροντας ότι βγαίνουν από μια τόσο ευάλωτη ψυχή, μια ψυχή που μόλις χθες ανέστησα! Πώς θα μπορούσε η Καρδιά Μου, μικρή ψυχή, ν' αντισταθεί στα καλέσματά σου; Άντλησε από την Καρδιά Μου, μικρή ψυχή, προσκολλήσου σε Μένα και προσευχήσου για τους αδελφούς σου, γι' αυτούς που ακόμη κείτονται σαν σώματα νεκρά κάτω από ένα παχύ στρώμα χώματος. 
Προσευχήσου η Πνοή Μου να σκορπίσει αυτό το χώμα και το Δάχτυλό Μου ν' αγγίξει την καρδιά τους για να στραφούν κι αυτοί σε Μένα γιατί Με έχουν εγκαταλείψει για χάρη των απολαύσεων, για να μην πω περισσότερα. 
Να είσαι ευλογημένη, παιδί Μου. 
Ευλόγησέ Με.

1 Ο Ιησούς άλλαξε τόνο εδώ.
2 Η διάδοση των μηνυμάτων.
3 Ο Ιησούς χαμογελούσε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου