Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Για Τους Φυλακισμένους

6 Μαϊου, 1992

"Με περιέφραξε, για να μη βγω.
Βάρυνε τις αλυσίδες μου".(Θρήνοι 3:7)
Με ευσπλαχνία ωστόσο έρχεσαι
στο δωμάτιό τους για να τους ποιμάνεις
(Μήνυμα για τους φυλακισμένους όλου του κόσμου.)

Ειρήνη σε σας. 
Είμαι Εγώ, ο Κύριος, ο Λυτρωτής σας. 
Μην ξαφνιάζεστε, σας μιλάει το Άγιο Πνεύμα Μου που κατοικεί μέσα σε κάθε καρδιά. 
Η Αγάπη Μου για σας ξεπερνάει την ανθρώπινη αντίληψη και μόνο όταν βρεθείτε στον Ουρανό θα μπορέσετε να αντιληφθείτε την πληρότητά της. 
Σ' αυτές τις μέρες του σκότους κατεβαίνω από τον Ουράνιο Θρόνο Μου κοντά σας για να σας επιτρέψω να μάθετε κι εσείς αυτά που γίνονται και αυτά που κάνω. 
Έρχομαι να σας διαβεβαιώσω όλους για την Υπόσχεσή Μου, έρχομαι να σας διαβεβαιώσω, παιδιά Μου, για την Αγάπη Μου και την Πιστότητά Μου σε όλους σας.
Η Επιστροφή Μου είναι πολύ κοντά. 
Σας βεβαιώνω, όποιος φυλάει τον Λόγο Μου δεν θα δει ποτέ το θάνατο. 
Κι εσείς που διστάζετε, μην αμφιβάλλετε αλλά πιστεύετε. 
Αν δεν καταλάβατε τις διδασκαλίες της Γραφής, ελάτε σήμερα και εμπιστευθείτε Με ολόκαρδα. 
Ποιός πατέρας θα ακούσει το θρήνο του παιδιού του και δεν θα ραγίσει κάθε ίνα της καρδιάς του;
Είμαι ο Αιώνιος Πατέρας σας, Εκείνος που σας αγαπάει με μια Αιώνια Αγάπη, και όπως ένας πατέρας προσκαλεί τα παιδιά του να μοιραστούν και να κληρονομήσουν την περιουσία του, έτσι κι Εγώ σας προσκαλώ να κληρονομήσετε τη Βασιλεία Μου. 
Αχ... είθε τα λόγια Μου αυτά να χαραχτούν μέσα στην καρδιά σας και ν' απορροφηθούν...
Παιδιά Μου, Με ακούσατε να λέω: φεύγω, αλλά σύντομα θα είμαι μαζί σας. 
Σας βεβαιώνω, θα είμαι σύντομα μαζί σας. 
Είπα ότι υπάρχουν πολλά δωμάτια στο Σπίτι του Πατέρα Μου. 
Ο καθένας από σας έχει ένα δωμάτιο. 
Δώστε στις ψυχές σας ειρήνη και ανάπαυση γεμίζοντας αυτό το δωμάτιο. 
Γεμίστε τες κάνοντας Ειρήνη μαζί Μου. 
Ο Σατανάς σήμερα ξερνάει όλο του το μίσος επάνω στη γη. 
Κομματιάζει και συντρίβει χώρες μέσα στη μανία του. 
Καταστρέφει και φέρνει τη μια συμφορά πάνω στην άλλη, αλλά με μεγάλη δύναμη το Χέρι Μου θα ανορθώσει ό,τι γκρέμισε. 
Όλα όσα έγραψα για σας στον Ύμνο της Αγάπης Μου δεν είναι παρά μια υπενθύμιση του Λόγου Μου, για να ζωντανέψω τη μνήμη σας και να σας πω με την Καρδιά Μου στο Χέρι ότι διψώ από έλλειψη αγάπης. 
Δεν τρέφω μνησικακία για κανένα, είστε όλοι απόγονοί Μου κι Εγώ είμαι ο Αιώνιος Πατέρας σας και ο Σύντροφός σας.
Γνωρίζω καλά τι έχετε στο νου σας, αλλά δεν είμαι εδώ για να σας ψέξω για τις πράξεις σας. 
Είμαι εδώ σήμερα για να σας δείξω με ποιο τρόπο αντιμετωπίστηκε η Ευσπλαχνία και η Τρυφερότητα. 
Έχω ακόμη μέσα στην Καρδιά Μου την αιχμή της λόγχης και ένα Ακάνθινο Στεφάνι περιτυλίγει την Καρδιά Μου. 
Οι στύλοι του ουρανού σείονται στη θέα αυτή και όλοι οι άγγελοί Μου καλύπτουν τα πρόσωπά τους με αγωνία. 
Το ίδιο το φεγγάρι χάνει τη λάμψη του.
Ο Θεός σας ξανασταυρώνεται ώρα με την ώρα από την κακία και το φθόνο των ανθρώπων. 
Ένας Δρόμος χαράχτηκε με το ίδιο Μου το Αίμα για να λυτρωθείτε και αν τα πόδια σας πλανήθηκαν απ' αυτό το Δρόμο σας λέω, ήρθα τώρα έως εσάς για να σας πάρω από το χέρι και να οδηγήσω πάλι τα βήματά σας σ' αυτό τον ίσιο Δρόμο. 
Προσφέρετέ Μου τη θέλησή σας, εγκαταλειφθείτε σε Μένα και επιτρέψτε Μου να γκρεμίσω τον τοίχο που χτίσατε απέναντι στο Δρόμο Μου και που σας εμποδίζει να συναντηθούμε.?
Μικροί Μου φίλοι, ο Άγιός σας έχει ακόμη πολλά πράγματα να σας πει, αλλά θα ήταν πολλά για σας τώρα. 
Θα προσθέσω μόνο ένα πράγμα: αν ήρθα έως εσάς μέσα στο κελί σας, είναι εξαιτίας του μεγαλείου της Αγάπης Μου για σας. 
Καλέστε Με και θα σας ακούσω. 
Σας ευλογώ αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου πάνω στο μέτωπό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου