Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

ΒΙΝΤΕΟ..ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΝ ΘΕΩ ΖΩΗ ( Νο 2 ) Επιστρέψτε σε Μένα τον Πατέρα σας...



Απόσπασμα απο το μήνυμα που έδωσε ο Ιησούς Χριστός στις 20 Φεβρουαρίου 1989.
<<.........Αν και τα περισσότερα παιδιά Μου έχουν γυρίσει την πλάτη τους σε Μένα, αν και Μ' έχουν εγκαταλείψει, Εγώ με μια παντοτινή αγάπη, χωρίς ποτέ να αποκάμνω, θα τα κυνηγώ. Δε θα πάψω ποτέ να καλώ επανειλημμένα το καθένα. "Γυρίστε σε Μένα με όλη σας την καρδιά. Νηστεύετε και μετανοείτε. Ανοίξτε Μου τις καρδιές σας κι Εγώ θα σας γιατρέψω". Επιστρέψτε σε Μένα τον Πατέρα σας και θα φερθώ σ' εκείνους που μετανοούν και επιστρέφουν σε Μένα με την ίδια τρυφερότητα που φέρεται ένας πατέρας στα παιδιά του, γιατί είμαι άκρως Στοργικός προς τους αδύναμους και άκρως Συμπονετικός προς τους άθλιους. Είμαι γεμάτος Έλεος και πλούσιος σε Καλοσύνη. ........>>
































Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΛΕΕΙ:<<...........Σας αγαπώ όλους με μιαν αγάπη ατέλειωτη και εξαιτίας αυτής της Άπειρης Αγάπης κατεβαίνω σε διάφορα μέρη αυτής της γης για να σας προειδοποιήσω. Eπιστρέψτε σε Μένα, γυρίστε. 
Είμαι το Καταφύγιό σας. 
Αναγνωρίστε τα Σημεία. 
Αναγνωρίστε τα Σημεία του Τέλους των Καιρών! Μην κλείνετε τ' αυτιά σας, μην κλείνετε τα μάτια σας. 
Αναγνωρίστε τους Καιρούς. 
Θυμηθείτε ότι Εγώ, ο Κύριος, είμαι το Καταφύγιό σας. 
Αγαπημένες ψυχές, μείνετε σταθερές. Ευλογώ τον καθένα από σας. 
Ευλογώ τους αγαπημένους σας ........>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου