Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Τι είναι η "Ημέρα του Κυρίου"; Όσοι επαναστάτησαν και συνεχίζουν να επαναστατούν εναντίον Μου, θα δοκιμάσουν την Ημέρα αυτή με όλα τα συνεπακόλουθα. Θα έρθει γι' αυτούς τους παραβάτες το ίδιο ξαφνικά με αστροπελέκι, και σαν φοβερή φωτιά, θα μετατραπούν σε ανθρώπινες λαμπάδες.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

1 Ιουνίου, 2002

Εσύ, Πατέρα αγαπημένε, έπλασες τον εσωτερικό μου άνθρωπο...
Και είπα: θα ευλογήσω τον εσωτερικό της άνθρωπο με πλούτη που πηγάζουν από Εμένα. Θα είμαι τότε σαν λυχνάρι για την εκλεκτή Μου και θα εφοδιάσω τον εσωτερικό της άνθρωπο με τη λαμπρή Μας Παρουσία. "Εδώ, ο Υιός Μου κι Εγώ θα μείνουμε για πάντα, γιατί αυτό το σπίτι διαλέξαμε για κατοικία Μας."
Ω, έλα εσύ που Με υπηρετείς, υπηρετώντας τον Οίκο Μου, πλησίασέ Με και χαροποίησέ Με. Έλα να μάθεις: η Γραφή λέει ότι κι αν αμαρτάνετε, είστε δικοί Μου, αφού αναγνωρίζετε τη δύναμή Μου, όμως, αφού γνωρίζετε ότι ανήκετε σε Μένα, δεν θα αμαρτάνετε. Επομένως, το να Με γνωρίζετε, αυτό είναι η τέλεια αρετή και το να αναγνωρίζετε τη δύναμή Μου, αυτό είναι η ρίζα της αθανασίας. Επιθυμώ τα λόγια αυτά να γίνουν θεμελιώδης αρχή για όλους σας.
Όλα αυτά τα χρόνια, Βασούλα Μου, υπήρξα o Σύμβουλος αλλά και o Φίλος σου συγχρόνως και, τη νύχτα ακόμη, μόρφωνα τον εσωτερικό σου άνθρωπο, δίνοντας στην ψυχή σου άπειρη χαρά με την Παρουσία Μου. Με άπειρη αγάπη σε εκπαίδευσα να υψώνεις συνεχώς τα μάτια σου στη φωτεινή Μου Παρουσία και σε κανέναν άλλο. Είμαι και πάντα ήμουν ο μόνος πνευματικός σου Καθοδηγητής και Σύμβουλος, δίνοντας στην ψυχή σου οδηγίες από τη Σοφία. Δεν σε έστειλα ανατολικά ή δυτικά, ούτε σε έστειλα βόρεια ή νότια προς αναζήτηση πνευματικής καθοδήγησης, γιατί ποια καλύτερη καθοδήγηση από αυτήν που σου δίνω Εγώ ο ίδιος; Ήμουν ο μόνος που θα μπορούσε να εξερευνήσει το σκιερό σκοτάδι της ψυχής σου, να απαγγείλει αληθινή κρίση για τον εσωτερικό σου άνθρωπο και να σου επισύρει την προσοχή πάνω στην ασθένειά σου. Δεν σε έκανα λοιπόν να παραιτηθείς από την ανταρσία σου απέναντί Μου; Δεν χάραξα ένα δρόμο για να τον ακολουθήσεις, με έμβλημα το Όνομά Μου, και να ακολουθήσεις τα Αχνάρια Μου για να μην παρεκκλίνεις κατά την πορεία σου;
Ναι, Κύριε. Προσπάθησα να φυλάξω
όλες τις εντολές από τα χείλη Σου.
Η Γραφή λέει ότι του ποταμού τα παρακλάδια
κάνουν να αγάλλεται η πόλη του Θεού,
η αγιότερη ανάμεσα στις κατοικίες του Υψίστου.
Στο μέσο της είναι ο Θεός και δεν κλονίζεται,
θα την βοηθήσει ο Θεός στο χάραμα της μέρας.
Έθνη ταράζονται, βασίλεια κλονίζονται,
αντήχησε η φωνή Του και τρόμαξε η γη...
(Ψαλμ. 46, 4-6)
Το Άγιο Πνεύμα Σου είναι το Ποτάμι αυτό
που αδιάκοπα αγιάζει την ψυχή,
τον εσωτερικό μας άνθρωπο που
ανήκει σε Σένα, Θεέ μου...
Την ακοή μου ανοίγω και μένω λίγο σιωπηλή,
για να έρθει με δύναμη ο μεγάλος Βασιλιάς
και να μου δώσει σπλαχνικά τις θεϊκές Του οδηγίες,
οδηγίες που δεν φέρνουν αταξία στο Νόμο Του.
Ας χαρεί λοιπόν η γη, οι κάτοικοι της γης
ας πανηγυρίσουν κι ας φωνάξουν από χαρά
καθώς διαβαίνει δίπλα μας ο Βασιλιάς
για να κρίνει με δικαιοσύνη τη γη
και τα έθνη με την αλήθεια Του.
Ας αλαλάξουμε στης σωτηρίας μας τον Βράχο,
με ευχαριστίες ας συναχθούμε ενώπιόν Του.
Σου έδωσα άμεση πρόσβαση στην Καρδιά Μου για να αναπτυχθείς, να ανθίσεις και να συνεχίσεις να Μου προσφέρεις ευχαριστίες και θα τις δεχθώ σαν δική σου προσφορά και θυσία και θα Με τιμήσουν...
Μάθε, αγαπημένη Μου, ότι όποιος διακηρύττει το Όνομά Μου, Με υμνεί και Με δοξάζει. Σε αγαπώ, Βασούλα. Οι νεκροί δεν μπορούν να Με υμνήσουν. Παραμένουν σιωπηλοί. Ο κόσμος δεν μπορεί να ευλογήσει την Τριαδική Μου Αγιότητα. Παραμένει σιωπηλός. Σκιές θανάτου πλανιούνται εδώ κι εκεί. Είμαι Παρών και η δύναμή Μου θεραπεύει και σώζει, κι όμως, δες τον σημερινό κόσμο, ελάχιστοι ανταποκρίθηκαν στη χάρη και βρήκαν καταφύγιο σε Μένα, τον Γιαχβέ. Ελάχιστοι Με σέβονται, Βασούλα. Ο θάνατος παραμονεύει σε κάθε γωνιά αλλά, ακόμη κι έτσι, ο κόσμος δεν επικαλείται το Άγιο Όνομά Μου. Η γενεά αυτή αρνείται να συμπορευθεί μαζί Μου.
Στη χώρα των νεκρών σε έστειλα, εκεί που βασιλεύει ερήμωση και απελπισία μέσα σε πολλές καρδιές. Η παγίδα του πονηρού είναι ολοφάνερη τώρα, παρ' όλα αυτά, ο κόσμος μες στην αδιαφορία του, συνεχίζει να μισεί τους κανόνες Μου. Ο Νόμος Μου συνεχώς παραβιάζεται.
Μένω ξύπνια όλη νύχτα
για να τα στοχαστώ όλα αυτά
και διέξοδο δεν βλέπω.
Αν δεν ήσουν τόσο κοντά μου, Γιαχβέ,να με φυλάς, να με σκιάζεις,
να με περιβάλλεις, θα πέθαινα από θλίψη.
Υψώνω τα μάτια μου σε Σένα με θλίψη και στεναγμό,
ξέροντας ότι το σπίτι μου είναι στον ουρανό,
κι όμως είμαι ακόμη εδώ στη γη.

Συχνά αναρωτιέμαι:"τι κάνω στη γη
αυτή που δεν ανήκω, μήτε σε κανένα;
Νιώθω ότι είμαι δανεισμένη… είμαι δανεισμένη..."
1
Ήμουν κοντά του όταν μου υπαγόρευε
τους κανόνες Του, αφού με έφερε πίσω
από τη γη της λησμονιάς και του θανάτου,
για να με επαναφέρει στην ύπαρξη.
Από τη λάσπη έβγαλε την ψυχή μου,
για να μου φανερώσει το Άγιο Πρόσωπό Του.
Με έστειλες τότε στο Όνομά Σου,
χωρίς να το καλοσκεφθείς ότι κινδύνευε με αυτό
να ντροπιαστεί το σκήπτρο Σου και η δόξα Σου.
Τα έργα Σου τα στεφανώνεις με τις καλοσύνες Σου
και η αφθονία χύνεται στο διάβα Σου.
Μας φορτώνεις με πλούτη,
μας περνάς από το χωνευτήρι της φωτιάς,
έτσι όπως καθαρίζουνε το ασήμι.
Ο Χριστός διασχίζει μεγαλόπρεπα τούτη την έρημο,
και κάνει τη γη να τρέμει, για να
αναγγείλει την επικείμενη επιστροφή Του.
Μα ο κόσμος δεν κατάλαβε. Μερικοί λένε:
"Ο Χριστός έρχεται με σάρκα και οστά".
Άλλοι ισχυρίζονται αβάσιμα:
"Ο Θεός θα έρθει να συντρίψει
τα κεφάλια των εχθρών Του".
Κι όμως, δεν κατάλαβαν τους Ψαλμούς...
Σαν τα φαντάσματα σε μεσονύχτιο όνειρο,
αναρωτιούνται. Στην αρχή κι εγώ δεν είχα καταλάβει,
αν κι Εσύ ήσουν συνεχώς μαζί μου, ακόμη κι όταν
μου κράταγες το δεξί χέρι για να γράψεις.
Η Γραφή λέει: " Ο Κύριος δίνει στους
αγγελιαφόρους Του τα νέα..."
κι αυτό ακριβώς κάνει...
Όταν πλησιάζουν κι ακούγονται τα θεϊκά Βήματα,
οι δίκαιοι χαίρονται κι ευφραίνονται
και τραγουδούν χαρούμενα. Λένε:
"ετοιμάστε το δρόμο γι' Αυτόν που τα σύννεφα ιππεύει,
χαρείτε για τον Χριστό, πανηγυρίστε για τον ερχομό Του!"
Τον καιρό του Νώε, οι ουρανοί έρριξαν τον κατακλυσμό
στο δικό Σου ερχομό… στον ερχομό του Θεού...
Κι όμως, δεν Σε είδαν με σάρκα και οστά...
Και τώρα η γη θα φλογιστεί
με την επιστροφή του Υιού Σου,
με τον ερχομό του Θεού...
Ο Χριστός θα κατέβει από τα ύψη.
Σαν αναρίθμητες χιλιάδες θεϊκά άρματα,
Εσύ, Κύριε, άφησες το όρος Σινά για το αγιαστήριό Σου.
Ο Δαβίδ είπε "Θεέ, στα ύψη ανέβηκες,
έπιασες αιχμαλώτους, από τους ανθρώπους
δώρα έλαβες κι από τους αποστάτες
ώστε να κατοικήσουν κι αυτοί
κοντά σε Σένα, Κύριε Θεέ..."2,
αλλά δεν Σε είδαν με σάρκα και οστά...
Κι όμως, Εσύ ήσουν εκεί...
Όταν πλησιάζεις τους δίκαιους κι αυτοί χαίρονται,
δεν Σε βλέπουν με σάρκα και οστά.
Κι όμως, Εσύ είσαι εκεί.
Θεέ, όταν βγήκες να οδηγήσεις το λαό Σου,
όταν προπορευόσουν στην έρημο,
δεν ήρθες με σάρκα και οστά... Κι όμως, ήσουν εκεί...
Και έτσι θα γίνει όταν ο Χριστός, στις μέρες μας,
δηλώνει ότι η Επιστροφή Του επίκειται...
Ο ουρανός και η γη θα φλογιστούν κι Αυτός
θα στρέψει την καρδιά των πατεράδων στα παιδιά τους
και την καρδιά των παιδιών στους πατέρες τους...
Κι όμως, κανείς δεν θα Σε δει με σάρκα και οστά...
Η Αγάπη θα επιστρέψει σαν αγάπη...
αφού θα είμαστε όλοι ενωμένοι με τον Αληθινό Θεό,
Πυρ καταναλίσκον, Τριαδικό και Άγιο...
Έδωσες3 τώρα μια πνευματική διαθήκη. Αυτός θα είναι ο δρόμος της επικείμενης επιστροφής Μου... Η επιστροφή Μου θα σας ανακαινίσει και θα ελευθερώσει πολλούς από την παράβαση. Όταν θα επιτελεστεί η ανακαίνιση αυτή, πολλοί θα Με φορέσουν ως ένδυμα και όλοι οι άγιοι και οι άγγελοι θα αναπέμπουν ευχαριστίες για το δώρό του Αγίου Μου Πνεύματος.
Τι είναι η "Ημέρα του Κυρίου"; Όσοι επαναστάτησαν και συνεχίζουν να επαναστατούν εναντίον Μου, θα δοκιμάσουν την Ημέρα αυτή με όλα τα συνεπακόλουθα. Θα έρθει γι' αυτούς τους παραβάτες το ίδιο ξαφνικά με αστροπελέκι, και σαν φοβερή φωτιά, θα μετατραπούν σε ανθρώπινες λαμπάδες. Ναι, η γη, όπως είπες, θα αναφλεγεί και η συνείδησή τους θα τους φανερωθεί σαν αποκάλυψη. Η θεϊκή Μου φωτιά θα κάνει την άκαμπτη καρδιά επιεική, όταν έρθει η Ημέρα Μου. Η γη, κυριευμένη από αγωνία, θα αντιληφθεί πλήρως, συνειδητά και ψυχικά, τα σφάλματά της και τις ατέλειές της, τη φθορά της και την ανομία της και, το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς, την αχρεία απόρριψη της Ανάστασής Μου και της απανταχού Παρουσίας Μου στην καθημερινή σας ζωή.
Ο ουρανός θα ανοίξει όταν έρθει η Ημέρα Μου κι αυτοί που Με απέρριπταν, ανακηρύσσοντας τον εαυτό τους θεό, θα κριθούν αυστηρά.
Μπορεί κανείς να πει ότι δεν σας δίδαξα όλους, όλα αυτά τα χρόνια; Δεν βεβαίωσα την κυριαρχία και δύναμή Μου, όλα αυτά τα χρόνια, με έργα θαυματουργικά; Μετρήσατε ποτέ τη μεγαλοπρέπεια της Τρισαγιότητός Μου και το ανέκφραστο μεγαλείο το Ονόματός Μου; Διακηρύξατε ποτέ τη μεγαλοσύνη Μου ή διαλαλήσατε τη φοβερή λαμπρότητα και δύναμή Μου; Σας βεβαιώνω: αλίμονο σε όσους θα βρεθούν δίχως το δικό Μου Φως, όταν έρθει η Ημέρα Μου... Αυτούς, θα τους καθαρίσω με τη φωτιά Μου.
Όσο για εκείνους που φύλαξαν τους κανόνες Μου και το Νόμο Μου που βασίζεται στην αγάπη και είναι το αλάτι της γης, δεν θα δοκιμαστούν με τη φωτιά, αφού Εγώ είμαι ο Θεός τους και Με έχουν αναγνωρίσει ως κυρίαρχο της ζωής τους. Έχουν δοκιμαστεί και αποτελούν τώρα μέρος δικό Μου και βρίσκονται συνεχώς μέσα στο θείο Φως Μου, ενωμένοι με την Θεότητα. Κι όπως είπες, κόρη Μου, τον καιρό του Νώε οι ουρανοί έρριξαν τον κατακλυσμό στον ερχομό Μου. Και τώρα, η γη θα δοκιμαστεί και θα αναφλεγεί.
Η Ημέρα Μου πλησιάζει κι αλοίμονο στα πτώματα, την Ημέρα εκείνη της Επιστροφής Μου.4 Αλίμονο και σε όσους είχαν επικεντρώσει τη ζωή τους στα υλικά πράγματα, όταν έρθει η Ημέρα Μου. Θα φανερωθώ σαν φωτιά. Τα βήματά Μου ήδη ακούγονται και τα ίχνη Μου τα βλέπουν πολλοί. Ενώ φανερώνομαι σε κείνους που δεν Με γνώριζαν κι ενώ, στους καιρούς αυτούς της χάριτος, φανερώθηκα σαν Έλεος και σαν Λυχνάρι, τότε, θα φανερωθώ σαν φωτιά που κατακαίει.
Μα πίστεψε κανείς ότι θα περνούσα απαρατήρητος; Και πιστεύετε ακόμη ότι ο Κύριος θα περάσει δίπλα σας χωρίς καμιά ανταπόδοση; Καλό είναι, λοιπόν, να μετανοείτε καθημερινά. Κι εσύ, εσύ που μεταφέρεις τον σπόρο Μου, τραγούδα καθώς σπέρνεις, κόρη Μου, μην κοιτάζεις πίσω σου. Όπως σε δίδαξα, θεολογία είναι η ενατένιση Εμού, του Θεού σας, αυτό είναι το πνευματικό σας θεμέλιο. Πάνω σε τούτο το θεμέλιο κτίζονται διάφορες βαθμίδες. Μια βαθμίδα περιέχει την Γνώση του Θεού. Τη Γνώση αυτή του Θεού αποκτά κανείς με τη Σοφία, όχι από τα βιβλία. Δίχως το Φως του Αγίου Πνεύματος, ο Θεός δεν θα μπορεί να γίνει καταληπτός από εσάς, αλλά θα παραμείνει κρυμμένος. Ναι, δεν είναι καρπός της διανόησης αλλά θεϊκή ενστάλαξη, που δίδεται δια της χάριτος στην ψυχή που μεταμορφώθηκε για να αγαπά. Σε μια άλλη βαθμίδα, βρίσκεται η πτωχεία της ψυχής. Η ψυχή αυτή είναι φορέας του Λόγου Μου επειδή, μέσα στη φτώχεια της, η ψυχή Με κατέχει και η Βασιλεία Μου της ανήκει. Μέσα στη μηδαμινότητα μιας τέτοιας ψυχής, Εγώ μόνο υπάρχω5. Εγώ είμαι ο αποκλειστικός Κυρίαρχός της και το παν...
Επιπλέον, πάνω στο ίδιο αυτό πνευματικό θεμέλιο, υπάρχουν κι άλλες βαθμίδες. Υπάρχει μια βαθμίδα όπου επιτελείται η θεία ένωση μεταξύ του δημιουργήματος και του Δημιουργού. Αιχμαλωτισμένη από το τέλειο και θεϊκό κάλλος της Θεότητας, η ψυχή υποκύπτει θεληματικά στη διάπυρη αγκάλη του Θεού. Στην θεϊκή αυτή κατάκτηση από τον Δημιουργό, γιατί πρόκειται για κατάκτηση και θρίαμβο, Εγώ πλημμυρίζω εξ ολοκλήρου την ψυχή και με χαρά της αποκαλύπτω ελάχιστα μόνο, για να μη την τρομάξω, το Άγιο Πρόσωπό Μου. Η ψυχή βλέποντας, αν και μέσα από ένα αμυδρό φως, το Άγιο Πρόσωπό Μου, αντιλαμβάνεται με το ξύπνημά της ότι δεν στέκεται μακριά από τα σύνορα του αιωνίου και της ουράνιας μακαριότητας. Σαστισμένη και τρέμοντας στη θέα της Δόξας Μου και συναισθανόμενη το λαμπρό φως που ξαφνικά την περιβάλλει, ενώνεται αυθόρμητα και συνυφαίνεται μαζί Μου και γίνεται ένα με Μένα, τον Θεό και Δημιουργό της...

Με την πλήρη παράδοση της ψυχής, Εγώ, ο οποίος είμαι ο Χορηγός του Φωτός, ο Χορηγός της Ζωής, ο Χορηγός της Αγάπης και ο Χορηγός όλων των χαρισμάτων, την εισάγω σε όλον αυτό τον Θείο εμπλουτισμό ενώ συγχρόνως απευθύνομαι στην ψυχή της με ποίηση και θρησκεία. Α, Βασούλα, και τι δεν θα κάνω τότε γι' αυτή την ψυχή! Η Σοφία θα είναι ο καθημερινός της σύντροφος, το χαρούμενο στεφάνι της.
Η Γραφή λέει: "η ψυχή που σέβεται τον Κύριο θα γίνει ευπρόσδεκτη σαν παρθένα νύφη"6, αφού θα έχει εγκαταλειφθεί ψυχή και σώμα σε Μένα, τον Δημιουργό της, και θα αποτελεί τώρα μέρος δικό Μου. Κι τότε Εγώ, όπως ο Νυμφίος που χαίρεται με τη νύφη του, θα φροντίσω να μην της λείψει τίποτε. Θα αρχίσω, στην επόμενη βαθμίδα, να τροφοδοτώ την ψυχή της την τόσο αποδυναμωμένη και συγχρόνως θα της δώσω να φυλάξει έναν όρκο - αφού την ετοιμάσω με τρόπο θαυμαστό - και ο όρκος αυτός θα είναι να ακολουθήσει ανεπιφύλακτα τον Νυμφίο και να Με συνοδεύει όπου πηγαίνω.
Και τότε, όπως ο Νυμφίος που αγαπά τη νύφη του, θα εκφράσω τη θεϊκή Μου Αγάπη στολίζοντας τη νύφη Μου με τα πιο εξαίσια κοσμήματα που δεν βρίσκονται στη γη, αλλά προέρχονται από τα αποθέματα του ουρανού. Στη στενή Μου ένωση, θα την ντύσω με τον εαυτό Μου, δυναμώνοντας, με τον τρόπο αυτό, την ψυχή της για μια αμοιβαία πιστότητα και κατανόηση μεταξύ μας. Ξαφνικά, ο κόσμος όλος θα σβύσει μπροστά στα μάτια της: βρήκε την ελευθερία της... βρήκε τον Θεό της… Και σ' αυτό το πέταγμα προς την ελευθερία, θα ομολογήσει:
"Ο κόσμος τώρα είναι μια εξορία, εγώ δεν είμαι μέσα σ' αυτόν αλλά ούτε κοντά του. Η ψυχή μου, Φιλάνθρωπε Θεέ, λιώνει κάθε στιγμή από πόθο για τις αποφάσεις Σου. Τώρα, Αγαπημένε της ψυχής μου, είμαι έτοιμη και η καρδιά μου είναι αποφασιμένη να Σε ακολουθήσει ανεπιφύλακτα."
Κι Εγώ θα απαντήσω: "περπάτησε μαζί Μου και θα σε διαπαιδαγωγήσω στις δίκαιες αποφάσεις Μου. Εγώ θα είμαι ο Παιδαγωγός σου και κανένας άλλος. Θα σου ψιθυρίσω στο αυτί την ιστορία όλης της αόρατης και απρόσιτης πραγματικότητας, που γίνεται όμως ορατή και προσιτή με τα θεϊκά διδάγματα του Διδασκάλου σου. Ο Λόγος της Ζωής θα σου προσφερθεί, δωρεάν..."
Αφού την διαπαιδαγωγήσω στο σωστό και το δίκαιο, θα ανυψώσω την ψυχή σου στην επόμενη βαθμίδα. Στη βαθμίδα που είχες κληθεί προτού να γεννηθείς, εκείνη στην οποία το Άγιο Πνεύμα σε εξυψώνει με τη χάρη Του για να αποτελέσεις μέρος του απολυτρωτικού Μου σχεδίου και να γίνεις ένας απόστολος. Θα σου δείξω, στη βαθμίδα αυτή, το δρόμο που πήρα για το Πάθος Μου. Εφόσον θα Με υπηρετείς, θα Με υπηρετείς με πάθος. Θα σε στείλω να γυρίσεις τον κόσμο και να διακηρύξεις την Αλήθεια. Θα σου ζητήσω να εκχριστιανίσεις αυτή τη γενεά την αποχριστιανοποιημένη και να γκρεμίσεις τον πύργο της Βαβέλ, οδηγώντας όλους τους αποστάτες που προσκυνούσαν τον Βάαλ, στη μετάνοια. Όλα αυτά θα τα κάνεις με τον Σταυρό Μου στο ένα χέρι και στο άλλο το ροδάριο...
Κι εσύ, κόρη Μου, καθώς μεταφέρεις τον σπόρο Μου, συνέχισε να σπέρνεις δραστήρια. Δεν τα ξέρω όλα αυτά που λες; Θα σου εμπιστευθώ κάτι: σαν ποτάμια πλημμυρίζουν τα μάτια Μου από τα δάκρυά Μου βλέποντάς σε να αγωνίζεσαι ανάμεσα στα αποξηραμένα και σκορπισμένα κόκκαλα. ΄Οπως κάθε πατέρας που θα 'βλεπε τη θλιβερή αυτή εικόνα του βλαστού του και θα υπέφερε, κι Εγώ επίσης, σαν Πατέρας σου που είμαι, υποφέρω. Αυτή η εικόνα Με θλίβει όταν βλέπω το παιδί που ανέθρεψα στις βασιλικές Μου Αυλές να βασανίζεται7 από τους νεκρούς στην κοιλάδα του θανάτου. Η μερίδα σου βρίσκεται στη γη των ζωντανών, όμως Εγώ σε έπλασα και σε μόρφωσα με την αγία Σοφία για να διδάξεις τους ανθρώπους πάλι από την αρχή τα κραταιά Μου έργα και το ένδοξο μεγαλείο της Βασιλείας Μου!
Για να τους θυμίσεις ότι ενεργώ μόνο από Αγάπη και Έλεος. Στην περίπτωση αυτή, κάθε πλήγμα που πλήττει τη γενεά αυτή δεν είναι τίποτε περισσότερο από μια επίπληξη Ελέους.
Κύριε, η Γραφή λέει πως όταν θέλεις,
έχεις τη δύναμη να επεμβαίνεις...
Η Γραφή λέει επίσης ότι μετά την αμαρτία, παραχωρώ τη μετάνοια. Έχω βάλει, από τη μεγάλη Μου αγαθότητα, το σωτήριο φάρμακο της μετάνοιας μέσα σε μια καρδιά ανακαινισμένη, που θα Μου δείξει μεγάλη θέρμη και ειλικρίνεια κατά τη μετάνοιά της. Πράγματι, όλοι ανακαλύπτουν τον θησαυρό της οικειότητας μαζί Μου μόλις συντελεστεί η ταπεινή αυτή πράξη. Με τον θησαυρό της οικειότητας, ανακαλύπτουν τη φιλία Μου. Όσο πιο ειλικρινής είναι αυτός που μετανοεί, τόσο μεγαλύτερη είναι η φιλία Μου. Κάθε λέξη που προφέρεται με ειλικρίνεια φέρνει πλησιέστερα τη φιλία Μου, αφού η φιλία Μου είναι επακόλουθο του μέτρου της μετάνοιάς του.
Η Γραφή λέει: "Σ' εκείνον κραύγαζα για βοήθεια, βέβαιος κιόλας πως θα τον δοξολογούσα. Αν είχα δει ανομία στην καρδιά μου δεν θα με είχε ακούσει ο Κύριος. Ωστόσο με άκουσε ο Θεός, πρόσεξε τη φωνή της προσευχής μου.8"
Όποιος επιθυμεί τη σωτηρία, θα νιώσει την ανάγκη να μετανοήσει κι Εγώ θα ακούσω τη μετάνοιά του. Ο μισθός που δίνει η αμαρτία είναι ο θάνατος. Η αμαρτία μοιάζει με δηλητήριο μέσα σας και όσο περισσότερο παραμένει μέσα σας, τόσο περισσότερο αρρωσταίνετε και έρχεστε πλησιέστερα στο θάνατο. Όσο καθυστερείτε να καθαρίσετε τον οργανισμό σας από αυτό, τόσο περισσότερο κινδυνεύετε να πεθάνετε. Μπορείτε να απαλλαγείτε και να θεραπευθείτε από το δηλητήριο της αμαρτίας αν ταπεινωθείτε και αντιληφθείτε ότι το μοναδικό φάρμακο για να αποπλύνετε τις αμαρτίες σας είναι η μετάνοια.
Πέστε Μου: ποιος από σας, αν ανακάλυπτε ότι είχε καταπιεί δηλητήριο, θα διακινδύνευε τη ζωή του παραμένοντας αδρανής χωρίς να κάνει τίποτε γι' αυτό; Για να θεραπευθείτε από το θανάσιμο αυτό δηλητήριο, πρέπει να χαμηλώσετε το κεφάλι και να παραδεχθείτε ότι είστε αμαρτωλοί και να Μου προσφέρετε τη μετάνοιά σας.
Και τότε, όλη η πίκρα από το δηλητήριο θα αποβληθεί μαζί με το φίδι που τρέφατε στα σπλάχνα σας όλη σας τη ζωή9 και, μόλις ελευθερωθείτε, θα αντικαταστήσω αυτά τα κακά με τη γλυκύτητά Μου... Ναι, μόλις βγουν αυτά τα κακά, θα θεραπευθείτε και μόλις θεραπευθείτε, δεν θα είστε πια αποξενωμένοι από το Νόμο Μου. Θα γυρίσετε πρόθυμα την πλάτη στον κόσμο γιατί, μπροστά σας, θα δείτε τη δόξα Μου και τη λαμπρότητά Μου. Η θέα της ακτινοβόλου Παρουσίας Μου θα σας φωτίσει από μέσα κι απ’ έξω.
Η Γραφή λέει: «Ήσουν κι εσύ άλλοτε πνευματικά νεκρός εξαιτίας των παραπτωμάτων και των αμαρτιών σου. Ζούσες τότε σύμφωνα με τις απαιτήσεις αυτού εδώ του κόσμου, υπακούοντας στον άρχοντα των πονηρών δυνάμεων10 που βρίσκονται ανάμεσα σε ουρανό και γη, στο σατανικό πνεύμα που εξακολουθεί να εξουσιάζει όσους δεν υπακούν στο Θεό.»11 Τώρα όμως, μετά τη μετάνοιά σου και με τη χάρη που σου έδειξα, σε ζωοποίησα εντός Μου…
Και τότε, θα σου φανερώσω με χαμόγελα, το δρόμο της ζωής. Δεν θα βαδίζεις πια πάνω σε κάρβουνα αναμμένα αλλά σε ζαφείρια. Ο Θεός που άλλοτε Τον θεωρούσες απερίγραπτο και απρόσιτο, θα δώσει στην καρδιά σου απέραντη χαρά ενώ συγχρόνως θα σου εκφράζει τη χαρά Του: «Άλλοτε έμοιαζες με αγρό όπου βλάσταιναν μόνο αγκάθια και τριβόλια, άχρηστο και καταραμένο. Τώρα όμως, μαζί Μου, θα μοιάζεις με αγρό δικής Μου εκλογής, ποτισμένο από τις πηγές του Αγίου Πνεύματος, και θα δώσεις καρπούς ευάρεστους για Μένα».12
Όπως είπα προηγουμένως, το να Με γνωρίζετε, αυτό είναι η τέλεια αρετή. Ο κόσμος σήμερα δεν έχει θέση για Μένα και η δική Μου θέση έχει καταληφθεί από σκύβαλα. Οι αποστάτες και οι αμαρτωλοί περιφέρονται παντού και τα λόγια και τα έργα τους προσβάλλουν την Τρισαγιότητά Μου. Μέσα στη θρασύτητά τους, πιστεύουν ότι η θέση Μου πρέπει να καταληφθεί εν μέρει από ένα είδος αυτοπραγμάτωσης και εν μέρει από μια ανυπομονησία στο να πράττουν μόνο το κακό, αρνούμενοι με θρασύτητα να αναγνωρίσουν την ένδοξη Παρουσία Μου. Αντ’ αυτού, ο κόσμος βαδίζει τον δικό του δρόμο και αυτοδοξάζεται επαινώντας και τιμώντας τα επιτεύγματά του, παριστάνοντας το Θεό… Πιστεύουν ότι τα ξέρουν όλα, στην πραγματικότητα όμως δεν ξέρουν τίποτε. Όσο δεν Με γνωρίζουν από τα αγαθά που τους περιβάλλουν και όσο δεν Με έχουν ανακαλύψει, θα παραμένουν σαν πτώματα αδρανείς…
Οι άνθρωποι, στις μέρες σας, αναζητούν ψεύτικους θεούς,13  και ακολουθούν κάθε λογής ειδωλολατρικά συστήματα,14 για να αποκτήσουν κατά τη γνώμη τους γνώση και δύναμη. Και ο κόσμος είναι πολύ γοητευμένος από την ομορφιά των κρυστάλλων, την ομορφιά των φύλλων, στοιχεία που τα θεωρούν ανώτερα από την Παντοδυναμία Μου, αφού ζητούν απ’ αυτά δυνάμεις θεραπευτικές, αντί της σπλαχνικής και θεραπευτικής δύναμης του Αγίου Μου Πνεύματος. Αν εντυπωσιάζονται από το σχήμα τους,15 ας συμπεράνουν από αυτό πόσο ισχυρότερος είναι Εκείνος που σχημάτισε τα κρύσταλλα, τα φύλλα και τα παρόμοια, ο Ποιητής όλων αυτών!
Ακόμη κι αν αναζητούν16 στην πραγματικότητα τη δική Μου Παρουσία, και από την ανυπομονησία τους έπεσαν θύματα του Απατεώνα και πλανήθηκαν, ακόμη και τότε, δεν είναι χωρίς αμαρτία, είναι ένοχοι για την ανεπάρκειά τους. Αν είναι ικανοί να ερευνούν τις ενέργειες, το περιεχόμενό τους, τον κόσμο και το σύμπαν, πώς άργησαν τόσο να ανακαλύψουν τον Ποιητή και Κυρίαρχο όλων αυτών;
Αλλά ο Σατανάς εξαπατά άλλη μια φορά τον κόσμο με το ίδιο ψέμα που εξαπάτησε την Εύα: ότι κι αυτοί μπορούν να είναι Θεοί17 και είναι αυτάρκεις και δεν Με χρειάζονται…
(Ο Πατέρας τότε στράφηκε σε μένα και είπε:)
Θα ανακαινίσω το στόμα σου, Βασούλα, για να γραφούν όλα τα λόγια Μου και να αναμετρηθούν όλα τα θαυμάσιά Μου. Κατάλαβε πως Εγώ, ο Γιαχβέ, έσκυψα από τον Ουρανό για να ντύσω εσένα και όποιον άλλον έστρεψε την προσοχή του σε Μένα, με μεγαλοπρέπεια και λαμπρότητα. Θέλησα να ξαναζωντανέψω την πίστη τούτης της γενεάς, θεραπεύοντας την τόσο αξιοθρήνητη κατάστασή σας με τρυφερότητα και συμπόνια.
Τα χέρια σου ας ανακαινιστούν κι αυτά για να ευλογούν στο Όνομά Μου, το δεξί σου χέρι που το ευλόγησα ας γίνει το αρμόνιο του Οίκου Μου, το μουσικό όργανο μέσω του οποίου πολλοί θα μπορούν να ακούσουν το άκουσμα των λόγων Μου. Παίξε μουσική στο Όνομά Μου και ψάλε χαρωπά στη σκιά των πτερύγων Μου.
Α, Βασούλα, ας ανακαινιστούν τώρα και τα αυτιά σου, για να ακούσουν τη Σοφία να λέει τις παροιμίες της και να σε καθαγιάζει καθώς την ακούς, να προφέρει λόγια διάκρισης και γνώσης του Τριαδικού Θεού. Φρούριό Μου, αγαπημένη της Καρδιάς Μου, μείνε πιστή σε Μένα και η Χάρη Μου θα συνεχίσει να είναι επάνω σου. Μην ξεχνάς την καταγωγή σου…
Η λαμπρή Μου Μεγαλοσύνη είναι επάνω σου. Θάρρος! Μη φοβάσαι.
(Το μήνυμα αυτό ολοκληρώθηκε στις 7 Αυγούστου 2002.)


3 Τώρα, μιλάει ο Χριστός.
4 Αυτή η «Επιστροφή» δεν είναι η Δευτέρα Παρουσία αλλά η «Ημέρα του Κυρίου». Πρέπει να γίνει αντιληπτή σαν μερική κρίση πριν από την Ημέρα της Κρίσεως. Είναι ένα είδος κάθαρσης για μια ανανέωση. Έχει αρχίσει αλλά σε μικρές φάσεις.
5 Κατοικώ.
7 Εννοεί, να ταλαιπωρείται.
9 Όλη αυτή η εικόνα του δηλητηρίου και του φιδιού μέσα μας και η κάθαρση με τη μετάνοια, μου θυμίζει τους δαιμονισμένους που, όταν απελευθερώνονται, αποβάλλουν καρφιά, κομμάτια γυαλί και άλλα πράγματα.
10 Ο Σατανάς.
13 Θρησκείες.
14 Όπως ασκήσεις βιοενέργειας…
15 Τα κρύσταλλα.
16 Οι άνθρωποι.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου