Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

Το επόμενο κείμενο προέρχεται από 2 ραδιοφωνικές εκπομπές στο διαδίκτυο του VoiceAmerica.com στις οποίες η Βασούλα έδωσε συνέντευξη σχετικά με την «Ημέρα του Κυρίου». HERE )



[Η πρώτη εκπομπή ήταν στις 15 Φεβρουαρίου, 2005]
Δημοσιογράφος: Αυτό μας οδηγεί σε αυτό που πρόκειται να συζητήσουμε την επόμενη εβδομάδα, την «Ημέρα του Κυρίου». Κάποιοι την αποκαλούν «Προειδοποίηση», ή «Εξαγνισμό». Στα γραπτά σας, δηλαδή στην αρχή του 5ου τόμου, τρείς ή τέσσερις σελίδες εκεί μας δίνουν μια απίστευτα χαρακτηριστική εικόνα για το πως θα είναι...
Βασούλα: Ναι, είναι σημαντικό εκείνοι που δεν έζησαν την «Ημέρα του Κυρίου», είναι σημαντικό να είναι έτοιμοι για αυτήν... Θα το εξηγήσουμε αυτό την επόμενη φορά όσο μπορούμε περισσότερο μέσα από τα μηνύματα της Αληθινής εν Θεώ Ζωής.
Ανυπομονούμε να το κάνουμε αυτό και νομίζω πως είναι επέιγον. Δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα συμβεί, αλλά πρέπει να είμαστε έτοιμοι.
Ξέρεις, Betsy, κάποια φορά ρώτησα τον Θεό, «Γιατί δεν πας στον καθένα σ’ αυτόν εδώ τον κόσμο να του πεις μόνο μια φράση;» Σκέφτηκα ότι και μόνο με το άκουσμα της φωνής Του μπορεί να αλλάξει η ζωή σου ολοκληρωτικά, γιατί είναι τόσο δυνατή εμπειρία όταν μιλάει ο Θεός, που μόνο στο άκουσμα λίγων λέξεων μπορεί να αλλάξει η καρδιά σου και ο τρόπος ζωής σου και τα πάντα...
Μακάριοι οι μη ιδόντες και πιστεύσαντες, σωστά;
Σωστά!
Είμαι σίγουρη πως Εκείνος έχει κάποιο λόγο για αυτό, αλλά αυτό θα συμβεί κατά την «Ημέρα του Κυρίου», δηλαδή κάθε άνθρωπος θα δεχτεί την επίσκεψη Του...
...Θα δεχτεί την επίσκεψη Του!
...
Ναι, την επίσκεψη του Κυρίου μας.
Και έτσι θα κάνει αυτό που Του ζήτησες, Βασούλα.
Και μας προειδοποιεί, ετοιμαστείτε γι’αυτη τη ημέρα.
Ακριβώς, ακριβώς. Νομίζω πως είναι η πιο συγκλονιστική εποχή που έχει ζήσει ποτέ ο άνθρωπος... Είμαστε εξαιρετικά ευλογημένοι που ζούμε σε αυτή την εποχή.
Είναι μια ιδιαίτερη εποχή, μια εποχή ελέους - όπως άλλωστε, Εκείνος την αποκαλεί. Το μήνυμα πάντα τελειώνει με ένα τόνο ελπίδας, όπως έγινε μια φορά που... καλύτερα να σας διαβάσω το απόσπασμα, αν έχουμε ακόμα χρόνο...
Θα ντύσω τούτη τη γη με την Άνοιξη, τη δική Μου Άνοιξη. Ποια είναι η Άνοιξη του Γιαχβέ; Η δική Μου Άνοιξη, αγαπημένοι Μου, θα έρθει όταν όλη η δημιουργία Μου θα λάμψει με ένα φως λαμπρό. Με το βάπτισμα του Εξαγνισμού, θα αναμορφωθείτε στην πρώτη σας εικόνα. Με αυτόν τον Εξαγνισμό, όλοι θα επιθυμείτε μια στενότερη κοινωνία αγάπης μαζί Μου, και οι ψυχές σας, φλογισμένες, θα αναζητούν την Αλήθεια, την Οδό και τη Ζωή. Και ζώντας μέσα στην Αλήθεια, όπου θα γευθείτε μεθυστικά αρώματα, η ψυχή σας, προικισμένη με το Πνεύμα Μου της Χάριτος, θα τελειοποιηθεί. Η ζοφερή σας εικόνα δεν θα υπάρχει πια αφού Εγώ, ο Νυμφίος σας και ο στοργικότερος των πατέρων, θα φέγγω επάνω σας. (Αποκ, 22:5). (25 Φεβρουαρίου 1998)
Είναι πανέμορφο!



[Το θέμα συνεχίστηκε στις 22 Φεβρουαρίου του 2005]
Έτσι, Βασούλα, έχουμε πολλά να καλύψουμε σήμερα.
Ναί, λοιπόν θα μιλήσουμε για την «Ημέρα του Κυρίου» και, όπως είπες, η Βασιλεία Του είναι επί της γης, γιατί η Βασιλεία Του είναι η Εκκλησία, έτσι, ήδη έχουμε την Εκκλησία- και τώρα θα μιλήσουμε για την «Ημέρα του Κυρίου» που είναι... Θα το εξηγήσω γιατί πολλοί άνθρωποι θα ήθελαν να μάθουν τι είναι, το διαβάζουν στις Γραφές. Αρχικά επίτρεψε μου να το πω με λίγες λέξεις, με τα δικά μου λόγια...
Η «Ημέρα του Κυρίου» είναι μια μέρα εξαγνισμού... Είναι όταν λέει ο Ιησούς: «...Η επιστροφή Μου θα σας ανακαινίσει και θα ελευθερώσει πολλούς από σας από τις παραβάσεις σας...». Η επιστροφή Του, ή η Επίσκεψη Του όταν λέει η Επίσκεψη Μου κοντά σας εννοεί την παρουσία Του μέσα στην καρδιά μας. Τώρα αυτό είναι μια χάρη που δίνεται σε αυτούς τους καιρούς της Χάριτος και είναι κάτι τόσο δυνατό που συχνά λέω, μακάρι όλοι να δεχόντουσαν την επίσκεψή Του ή την επιστροφή του Κυρίου στην καρδιά τους. Γιατί αυτό είναι η «Ημέρα του Κυρίου» - έτσι όταν ο Κύριός μας έρχεται ξαφνικά, στην καρδιά μας, μια επίσκεψη, απρόσμενα, είναι ένα είδος συνειδητοπόιησης της αμαρτίας μας, συνειδητοποίησης της παρουσίας Του, και κατά κάποιο τρόπο συγκρίνεις τον εαυτό σου μπροστά στην αγιότητα και καθαρότητα του Θεού, και τότε είναι που τα εσωτερικά σου μάτια βλέπουν πράγματα του εαυτού σου – για παράδειγμα πόσο άθλιος είσαι, πόσες αμαρτίες έχεις ακόμα πάνω σου, σαν ένα κηλιδωμένο γυαλί ενώπιον του Κυρίου. Και αυτό πονάει... Πονάει, και πολλοί που τώρα μας ακούνε, είμαι σίγουρη ότι αναγνωρίζουν πως δέχτηκαν αυτή την Επίσκεψη - γιατί ξέρω κάποιους ανθρώπους που μου είπαν πως πέρασαν αυτό τον εξαγνισμό και ήταν πολύ οδυνηρό το να αναγνωρίζουν... Είναι ένας τρόπος συνειδητοποίησης του εαυτού σου, η συνείδησή σου αντιλαμβάνεται και κλαις γιατί είναι οδυνηρό το να αναγνωρίζεις πόσο αμαρτωλός είσαι, και πόσο προσβάλλεις τον Θεό...
Και είναι σαν φωτιά, είναι μια φωτιά που δεν είναι σαν την αληθινή, αλλά καίει σα φωτιά μέσα σου... Λοιπόν αυτή είναι μια εξήγηση με δικά μου λόγια, αλλά θα ήθελα να τα πω, Μπέτσυ, με κάποια λόγια από την Αληθινή εν Θεώ Ζωή, από τα μηνύματα, θα μπορούσα;
Απολύτως!
Έτσι έχουμε 3 μέρη που έχω βρει και αυτά δόθηκαν το 2002. Ο Κύριος λοιπόν λέει [1η Ιουνίου, 2002],
«...Τι είναι η "Ημέρα του Κυρίου"; Όσοι επαναστάτησαν και συνεχίζουν να επαναστατούν εναντίον Μου, θα γευθούν την Ημέρα αυτή με όλα τα συνεπακόλουθα. Θα έρθει γι' αυτούς τους παραβάτες το ίδιο ξαφνικά με αστροπελέκι»,
Έτσι βλέπετε ότι αυτό που λέει εδώ ο Κύριος είναι πως δεν θα το περιμένουμε όταν συμβεί... Είναι μια χάρη, έρχεται ξαφνικά πάνω σου, μια ξαφνική έκπληξη. Και τώρα συνεχίζω,
Και σαν φοβερή φωτιά, θα μετατραπούν σε ανθρώπινες λαμπάδες...
Εδώ έχουμε ένα είδος αλληγορίας, δεν σημαίνει πως θα καούμε με μια φυσική φωτιά, αλλά θα μας καίει εσωτερικά,
Ναι, η γη, όπως είπες, θα πιάσει φωτιά και η συνείδησή τους θα τους φανερωθεί σαν αποκάλυψη.
Όταν ο Κύριος λέει σ’αυτό το σημείο η «γη», εννοεί ότι θα περάσουν πολλοί από αυτή την κατάσταση...
Η θεϊκή Μου φωτιά θα κάνει την άκαμπτη καρδιά επιεική, όταν έρθει η Ημέρα Μου.
Αυτά είναι καλά νέα! Γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλές καρδιές που είναι δύσκολο να αλλάξουν πορεία, να επιστρέψουν στο Θεό, και μερικές οικογένειες που έχουν κάποιον τέτοιο στην οικογένειά τους λένε, «... ωχ, τί θα γίνει με αυτό το άτομο; Λοιπόν μην απελπίζεστε γιατί εδώ φαίνεται πως ακόμα και η άκαμπτη καρδιά θα μεταβληθεί σε επιεική καρδιά, όπως αναφέρει ο Κύριος.
Η γη, κυριευμένη από αγωνία, θα αντιληφθεί πλήρως.
Τώρα αν αντικαταστήσετε αυτήν τη λέξη, δηλαδή τη λέξη «γη» με τη λέξη «ανθρώπους», για παράδειγμα, θα το καταλάβετε καλύτερα.
Η γη, κυριευμένη από αγωνία, θα αντιληφθεί πλήρως, συνειδητά και ψυχικά,
Θα συνειδητοποιήσετε ό,τι άδικο έχετε κάνει και προσβάλλατε τον Θεό.
...τις παραλείψεις της και τις ατέλειές της, τη φθορά της και την ανομία της και, το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς, την επονείδιστη απόρριψη της Ανάστασής Μου και της πανταχού παρουσίας Μου στην καθημερινή σας ζωή.
Όταν οι άνθρωποι λένε «δεν πιστεύω στην Ανάσταση, δεν πιστεύω στο Θεό», τότε αυτό θα τους πονέσει περισσότερο επειδή η φωτιά θα είναι πολύ δυνατή.
Οι ουρανοί θα ανοίξουν όταν έρθει η Ημέρα Μου, κι αυτοί που Με απέρριπταν, διακηρύσσοντας τους εαυτούς τους θεούς, θα κριθούν αυστηρά.
Μπορεί κανείς να πει ότι έπαψα να σας διδάσκω όλους, όλα αυτά τα χρόνια; Δεν βεβαίωσα την κυριαρχία και δύναμή Μου, όλα αυτά τα χρόνια, με έργα θαυματουργικά;
Εδώ ο Κύριος θέλει να πει ότι έχει δώσει σε όλους ευκαιρίες, για να ανοίξουν τα αυτιά τους και να ακούσουν περισσότερα σχετικά με τον Κύριό μας, και ωστόσο έχει πέσει μεγάλος λήθαργος σ’ όλο τον κόσμο και οι άνθρωποι νιώθουν τόσο βολεμένοι, και δεν επιθυμούν να χαλάσουν την άνεση τους, δεν θέλουν να ακούσουν τίποτα για να μην αλλάξουν. Δεν συμφωνείς;
Συμφωνώ μ’αυτό. Αυτό που είναι ενδιαφέρον επίσης εδώ, είναι πως όλες οι φυλές και όλες οι θρησκείες «...θα αντικρύσουν Εμένα στο εσωτερικό τους σκοτάδι..».
Δεν είναι μόνο για τους Χριστιανούς.
Όλοι! Όλοι είναι πλάσματά Του.
Σας βεβαιώνω: αλίμονο σε όσους θα βρεθούν δίχως το δικό Μου Φως, όταν έρθει η Ημέρα Μου...
Γι αυτό είναι τόσο σημαντικό να πηγαίνουμε στην Εξομολόγηση. Γιατί όταν πάτε να εξομολογηθείτε, καθαρίζετε τον εαυτό σας, έτσι όταν θα έρθει η «Ημέρα του Κυρίου» θα είναι πολύ μικρή η φωτιά, πολύ μικρή. Δεν θα πονέσει τόσο πολύ... Είναι αλήθεια! Μιλάω γι αυτό, επειδή έχω ζήσει αυτά τα πράγματα! Και ήταν φοβερό. Μερικές φορές συνήθιζα να λέω όταν τα περνούσα αυτά... δεν ήταν μόνο μια στιγμή ή μια ώρα, ήταν μέρες... Έλεγα πως ζούσα μια κόλαση! Ήταν τόσο απαίσιο, τόσο φρικτό να έχεις συναίσθηση ξαφνικά - και αν δεν έχεις περάσει αυτό το στάδιο δεν γνωρίζεις τί είναι αυτό... Αλλά αν το έχεις ζήσει, ξέρεις περί τίνος πρόκειται, πονάει. Πονάει να αναγνωρίζεις τον αληθινό σου εαυτό. Γι αυτό λοιπόν λέω πως είναι προτιμότερο να πάει κανείς στην εξομολόγηση και να αρχίσει να εξομολογείται. Γιατί δεν είχα πάει ποτέ πριν, γι αυτό όλα με χτύπησαν στο κεφάλι όταν ήρθε αυτή η «ημέρα του Κυρίου».
Βέβαια πολλοί άνθρωποι δεν έχουν εξομολόγηση στις Εκκλησίες τους, επίσημη εξομολόγηση.
Λοιπόν ξέρεις, αν και υπάρχει στην Εκκλησία μου, στην Ορθόδοξη Εκκλησία όπως και στην Καθολική, ποτέ δεν είχα πάει, αφού ποτέ δεν με ενδιέφερε – θα αναφέρω μόνο αυτό. Στην πραγματικότητα, δεν με ενδιέφερε τίποτα σχετικό με την Εκκλησία. Και όταν εκείνη τη μέρα ο Κύριος μου ζήτησε να πάω να εξομολογηθώ και να ακολουθήσω έναν από τους κανόνες Του που υπάρχει στην Αγία Γραφή- που είναι να εξομολογούμαστε ο ένας στον άλλο, έτσι λένε οι Γραφές. Η Εκκλησία μας έδωσε τους ιερείς, σκέφτηκα, λοιπόν, αφού έχω αυτό το χάρισμα απ’το Θεό και Του μιλάω απευθείας, γιατί θα πρέπει να εξομολογηθώ σε κάποιον άλλο, όταν μπορώ απευθείας με το Θεό... Και πίστεψέ με, ένιωσα πάνω μου την οργή του Θεού και φοβήθηκα... Έτσι, ξέρεις πως και το μολύβι ακόμα έπεσε απ’το χέρι μου και πετάχτηκε μακριά.
[Ύστερα από ένα διάλειμμα, η δημοσιογράφος συνέχισε:] Βασούλα, νομίζω πως μόλις σου έπεσε το μολύβι...
...Ναι, ήταν αμέσως μόλις αρνήθηκα να ακούσω τον Κύριο που μου ζητούσε να πάω να εξομολογηθώ, αλλά ξέρεις μου θυμίζει αυτό, όταν μου μίλησε αργότερα για την πράξη της εξομολόγησης, αν και σε πολλούς δεν αρέσει να το κάνουν αυτό, ότι είναι μια πράξη ταπείνωσης... είναι μια έξοχη πράξη ταπείνωσης... Όταν κάποιος δεν θέλει να εξομολογηθεί είναι σαν να έχει έλλειψη ταπείνωσης, γι αυτό πιστεύω σ’ αυτά που λέει ο Κύριος.
[η εκπομπή συνεχίστηκε]



(Δείτε επίσης σημαντικά μηνύματα με ημερομηνία 15 Σεπτεμβρίου, 1991 και 19 Σεπτεμβρίου, 1991)
Αντιγράφουμε εδώ ένα μήνυμα που αναφέρεται πολλές φορές στην «Ημέρα του Κυρίου»:
Όταν θα έρθει για σένα εκείνη η ημέρα, η ημέρα που την ονομάζω Ημέρα του Κυρίου, τα λέπια που σκεπάζουν τα μάτια σου θα πέσουν και τότε θα δεις τον αληθινό σου εαυτό. Θα σε πιάσει τρόμος όταν θα σε εκμηδενίσει η Φωτιά Μου. Όμως, μην παραλύεις από φόβο, έχε θάρρος γιατί πώς αλλιώς θα δεις τον εαυτό σου στο πλευρό Μου; Οι όποιες πονηρές ροπές έχουν παραμείνει μέσα σου, θα εξουδετερωθούν. Ο σκοπός αυτής της κάθαρσης είναι να στραφεί η ψυχή σου όχι σε τυχαίες και άσκοπες περιπλανήσεις εδώ κι εκεί, αλλά σε Μένα ο οποίος είμαι ο μοναδικός θείος Νυμφίος σου.
Δεν νομίζω ότι πολλοί από σας έχουν αντιληφθεί τι σημαίνει η "Ημέρα του Κυρίου". Όταν σωπάσει του πουλιού το κελάηδισμα και σιγήσει το τραγούδι, μάθε ότι μέσα στη σιγαλιά αυτή θα καλέσω όλα τα κρυφά σου έργα, καλά και κακά, για να κριθούν. Την Ημέρα του Κυρίου μπορεί κανείς να τη συγκρίνει με μικρό δικαστήριο. Ένας εξαγνισμός με τη Φωτιά Μου που θα οδηγήσει την ψυχή σου στη δόξα Μου και σε τέλεια κοινωνία μαζί Μου.
Όταν μια ψυχή είναι βαθιά μολυσμένη από την αμαρτία, αποκρουστική για Μένα και τους αγγέλους Μου, τους αγίους και τους οσίους Μου, η επίσκεψή Μου θα της προκαλέσει πόνους οδυνηρούς και δεν θα γλυτώσει την Ημέρα Μου. Πώς αλλιώς θα καταστήσω την ψυχή σου άφθαρτη και απαλλαγμένη από την αμαρτία; Πώς αλλιώς θα οδηγήσω τις ψυχές αυτές στη μετάνοια; Μόνο όταν απογυμνωθούν με τη Φωτιά Μου και δουν τον εαυτό τους στην κατάσταση που είναι, τότε μόνο θα αντιληφθούν ότι είχαν γίνει κτήμα του Σατανά.
Εκείνες που θα ανάψει μέσα τους η θεϊκή Μου Φωτιά και θα καθαριστούν με την άϋλη αυτή Φωτιά, θα τις αναλώσω με το να τις αφυπνίσω και να τις κάνω να αντιληφθούν τελικά ότι μεταμορφώνονται. Μεταμορφώνονται με πόνο αλλά και με χαρά, με την Αγάπη της μεταμορφωτικής Φωτιάς Μου.
Εκείνος που ήδη Με κατέχει, σωματικά και ψυχικά, κι Εγώ επίσης τον κατέχω, δεν θα έρθει γι'αυτόν η Ημέρα του Κυρίου και δεν θα την δοκιμάσει. Γιατί; Επειδή το Άγιο Πνεύμα έχει κάνει μέσα του αισθητό το πέρασμά Του, έχει έρθει γι' αυτόν η Ημέρα του Κυρίου. Μπορείτε επίσης να ονομάσετε την Ημέρα αυτή, Ημέρα της Επίσκεψής Μου. Ύστερα από αυτή την Ημέρα, η μετάνοια και η υπακοή στο Νόμο της Αγάπης Μου θα γίνει το επίκεντρο εκείνων που θα έχουν αναγεννηθεί με τη Φωτιά Μου. Θα μαλακώσω τις ψυχές που είναι τώρα σαν πέτρα και θα θερμάνω τις καρδιές που είναι σαν πάγος, και η Παρουσία Μου θα γίνει αμέσως αισθητή με τη δική τους ανάστασή.
[13 Σεπτεμβρίου, 2002]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου