Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Η Επιστροφή Μου επίκειται, να είστε έτοιμοι να Με δεχθείτε σε κατάσταση χάριτος, όσο ακόμη η Χάρις βρίσκεται μπροστά στις πόρτες σας!

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

3 Μαρτίου, 1999

Κύριε;
Εγώ Είμαι... naha lishbu firό nabish khaleh shbekh nirό malekh bissδ: mbarakh abshan khedir lah coghar.1
Είμαι ο Σωτήρας σου, το Παν για σένα, ο Ουρανός σου. Μακάριος όποιος Με δέχεται. Έχε την Ειρήνη ΜουΕγώ, ο Ιησούς, σε ευλογώ.
Είναι θαυμάσιο να σε βλέπω να εξαρτάσαι ολοκληρωτικά από τη Δύναμή Μου! Θα λυπόμουν πολύ αν έβλεπα αυτό να σου γίνεται συνήθεια και να μην εξαρτάσαι από τη χάρη. Βλέπεις πόσο ευδιάκριτη είναι η θεία Παρουσία Μου όταν επικοινωνώ μαζί σου;
Βασούλα, άκουε και γράφε: "η σωτηρία σας βρίσκεται στη μεταστροφή και στην εσωτερική γαλήνη." Αυτό ήταν ένα από τα Θέματα που απηύθυνα σε όλους σας τα τελευταία αυτά χρόνια. Σε αντάλλαγμα όμως όσων πρόσφερε ο Νυμφίος,2 δέχεται παρ' όλα αυτά εχθρότητα και περιφρόνηση.
Φωνάζει και λέει: "Η Επιστροφή Μου επίκειται, να είστε έτοιμοι να Με δεχθείτε σε κατάσταση χάριτος, όσο ακόμη η Χάρις βρίσκεται μπροστά στις πόρτες σας!" Κι όμως μέσα στον λήθαργό σου, γενεά, το σκοτάδι σου συνεχίζει να αυξάνεται, αυξάνοντας την υπεροψία σου. Το Φως Μου φέγγει πολύ δυνατά, κι όμως μέσα στο σκοτάδι σου, γενεά, κανένας δεν το βλέπει. Να, έρχομαι για να φωτίσω τη ζοφερή σου νύχτα, αλλά μέχρι σήμερα το Άγιο Πνεύμα Μου δεν το τιμάς.
Χορταίνεις, γενεά, με καθετί το ανόσιο που είναι βδέλυγμα στα Μάτια Μου. Μαθαίνεις για τους αγγελιοφόρους που σου στέλνω και δείχνεις την ευγνωμοσύνη σου υψώνοντας τα χέρια και δοξολογώντας Με δυνατά επειδή τους στέλνω ως "απεσταλμένους του Υψίστου" για να είναι ανάμεσά σας.
Όμως αντί να στοχάζεσαι τα Λόγια Μου, η αντοχή σου επηρεάζεται από τη ροπή σου προς καθετί το εντυπωσιακό. Οι άνθρωποι αυτοί είναι όπως τους περιγράφουν οι Γραφές: "μοιάζουν με νυσταγμένο άνθρωπο, αποχαυνωμένο από τον ύπνο, τον οποίο προσπαθείτε να ξυπνήσετε αφού του εξηγήσετε μερικά πράγματα. Όταν τελειώσετε, εκείνος θα πει: περί τίνος πρόκειται; Η καρδιά του, σαν σπασμένο βάζο, δεν θα συγκρατήσει τίποτα από τη γνώση Μου που του δόθηκε και τότε, σαν ανόητος θα ξεστρατίσει."
Γι' αυτό ο Σατανάς ανέδειξε τόσους πολλούς ψευδοπροφήτες, που μιμούνται3 τη διδασκαλία Μου και τις θεϊκές Μου ενέργειες. Πολλοί από σας διαβάζουν ό,τι δεν προέρχεται από Μένα αλλά έχει ανθρώπινη προέλευση και είναι ψεύτικη δημιουργία από τον πονηρό. Εγώ όμως θα καλέσω όλες τις κρυφές πράξεις, καλές ή κακές, για να κριθούν. Φώναξα από την αρχή: " Ελάτε όλοι εσείς που περιπλανιέστε σ΄ αυτή την έρημο και ανακαλύψτε Εμένα, τον Τριαδικό Θεό σας."
Βλέπετε, δεν υπάρχει κλειστή πόρτα από την πλευρά Μου, αλλά τα Καλέσματά Μου δεν τα λαμβάνετε υπόψη ούτε τα τιμάτε. Οι συχνές Μου επισκέψεις κοντά σας με την εκλεκτή Μου, που φέρνουν μπροστά στα πόδια σας τον σωτήριο Ύμνο της Αγάπης Μου που θα σας ανακαινίσει και θα αποκαταστήσει τον ετοιμόρροπο Οίκο Μου, έμειναν ανεκμετάλλευτες.
Σε μερικούς από σας είπα: "Θα σας στερήσω τώρα τις επισκέψεις Μου αφού φαίνεστε να αδιαφορείτε για το αίτημά Μου να πολλαπλασιάσετε τους καρπούς των κόπων της στα χέρια σας κάνοντας ευαγγελισμό." Και αυτό έκανα. Επιπλέον, η αποχώρηση αυτή και η αποχή είναι αναγκαίες για την ανάπτυξή σας. Τώρα ή ποτέ είναι καιρός να πιάσετε το δρεπάνι και να θερίσετε με δύναμη. Θερίστε μια σοδειά που εσείς δεν ετοιμάσατε και έχετε τις ευλογίες Μου.
Βασούλα, υιοθετημένο Μου παιδί, μάθε ότι είμαστε4συνεχώς στο πλευρό σου και σε μεταμορφώνουμε με την αγαπητική κοινωνία Μας. Σε βύθισα στις κρυστάλλινες πηγές Μου5 που αναβλύζουν από το Στόμα Μου για να σου διδάξω τη Σοφία, βοηθώντας σε να εισχωρήσεις μέσα Μας, για μια βαθύτερη κατανόηση της Τριαδικής Μας Θεότητας. Ποιος λοιπόν θα μπορούσε να σε καλύψει με ζαφείρια;6 Και τώρα, ποιος σου δίνει ανάπαυση στους Κόλπους Του, και σε απομακρύνει από τα πλάσματα;
Από την αρχή σε έστειλα, με βασιλική γενναιοδωρία, στάζοντας ακόμη από τις κρυστάλλινες πηγές Μου, ανάμεσα στους άθλιους και τους φτωχούς. Βλάστησες στις πηγές Μου, κι όπως τον Μωυσή τον τύλιξα με ένα σύννεφο, σε έχω τυλιγμένη στους μέσα στους Κόλπους Μου σε άγια θεωρία, στη διάρκεια της οποίας η ψυχή και ο νους σου υψώνονται στο Θείο.7
Χάρη στην Αγαθότητά Μου και στην άφατη συγκατάβαση της Αγάπης Μου, σου έδινα πότε - πότε φευγαλέες ματιές της θεϊκής Μακαριότητας. Για να σε διατηρήσω ευτυχισμένη εμφανίστηκα πάνω σου, άλλοτε σαν διάφανο πέπλο και άλλοτε σε περιέβαλα πλήρως, για να δείξω ότι βγαίνεις από τις κρυστάλλινες πηγές Μου.
Για να σε ενθαρρύνω έδωσα θαυμαστά σημάδια στις συνάξεις σου, για να σε συνοδεύουν στην αποστολή που σου ανέθεσα. Η γενεά αυτή υπήρξε μάρτυρας εντυπωσιακών θαυμάτων.
Αχ!8 Μακάρι να εκτιμούσαν περισσότερο μερικοί τους θησαυρούς που τους χαρίσαμε απλόχερα... Εγώ9 είμαι η ζωοποιός ουσία της ψυχής σου και Εκείνος που σε οδήγησε σε μια υική αγάπη για τη Θεότητά Μας, ώστε να ζεις μια ζωή θεϊκή και να γίνεις άλλο ένα παιδί, δια της υιοθεσίας, του Πατέρα. Εγώ είμαι ο Ανώτατος Άρχων της ψυχής σου αλλά και ο Φίλος σου συγχρόνως, που σου δίνω τη δυνατότητα του ελεύθερου λόγου, που σου επιτρέπω να εκφράζεις τη γνώμη σου, τις σκέψεις σου και την ελεύθερη βούλησή σου την οποία σου επέστρεψα.
Βλέπεις λοιπόν Βασούλα Μου, με τι μοιάζει να είσαι κατά χάριν κόρη όπως ο Λόγος είναι κατά φύσιν Υιός;
Κλήθηκες να συμμετέχεις σ΄αυτό το Θεϊκό Σχέδιο Σωτηρίας αλλά και συγχρόνως να έχεις είσοδο στην Τριαδική Ζωή. Έλα να ανασάνεις μέσα Μου και να γεμίσεις την ψυχή σου με την Θεϊκή Αγάπη Μας, την Θεϊκή αυτή Αγάπη που σε προσελκύει σε τέλεια κοινωνία μαζί Μας.
10
Άκουσε, διαλεχτή Μου, γνωρίζω πόσο επιμελής είσαι όταν πρόκειται για τα Συμφέροντά Μου και τη Δόξα Μου. Γνωρίζω επίσης πόσες θυσίες προσφέρεις για να μεταστραφεί ο κόσμος και πόσο ειλικρινής και πρόθυμη είσαι να Με παρηγορήσεις όταν Με βλέπεις να απλώνω το Χέρι Μου παρακαλώντας, εκλιπαρώντας τον Οίκο Μου να ενωθεί με τη συμφιλίωση και την ειρηνοποίηση. Γνωρίζω επίσης πώς νιώθεις όταν Με βλέπεις δακρυσμένο για την απόρριψη που δέχομαι.
Τώρα όμως με τη σειρά Μου, θέλω ακόμη μια φορά να σε διαβεβαιώσω για τις χάρες που σου παραχώρησα και τη στοργή που έχω για σένα. Ναι, γνωρίζω πόσο πόνο σου προκαλούν οι απουσίες11 Μου, ακόμη κι αν δεν είναι μακρόχρονες αλλά παροδικές.
Αχ, Χριστέ μου, ο νους μου δεν μπορεί ακόμη να συλλάβει τις απουσίες Σου χωρίς να αγχωθεί.
Α, μα έκανα έναν όρκο που ποτέ δεν θα πάρω πίσω, να φέρουμε μαζί εις πέρας την αποστολή σου, να μη σε εγκαταλείψω ποτέ.
Η νίκη πλησιάζει, γιατί η Δύναμη της Αγάπης Μου υπερβαίνει κατά πολύ τη δύναμη του πονηρού και όλης της κόλασης μαζί. Χαίρε λοιπόν και επίτρεψέ Μου να σε κρατήσω στην υπηρεσία Μου, κράτησε τ' αυτιά σου ανοιχτά στη Φωνή της Αγίας Σοφίας. Διακαής Μου επιθυμία είναι να σε διδάξω και τότε μπορώ να ολοκληρώσω το Θείο Έργο που άρχισα με σένα.
Κλεισμένη εντός Μου, στην Καρδιά Μου, θέλω να βρίσκεσαι σε συνεχή κατάσταση περισυλλογής, όπου η ψυχή σου παραμένει γαλήνια και συνεπαρμένη από την γλυκύτητά Μου. Συνέχισε να αντλείς από την Καρδιά Μου τις αποκαλύψεις και τις οδηγίες Μου για να τις διαβιβάσεις σε τούτη τη γενεά και σε όλες άλλες που θα έρθουν. Το Άγιο Πνεύμα θα συνεχίσει να σου χαρίζει την εύνοιά Του φωτίζοντας με το θείο Φως Του τη διάνοιά σου και με το Φως αυτό θα ομορφύνεις την Εκκλησία Μου. Μείνε μικρή, αληθινά μικρή, επιτρέποντας στην ισχυρή Του δράση να είναι ακόμη πιο αποτελεσματική. Να ομολογείς το Πιστεύω με αγάπη και να ενεργείς μέσα στο Φως Μας και ποτέ να μην αμφιβάλλεις για τον Πλούτο Μας, το Έλεός Μας και την Τρυφερότητα που σου δείχνουμε.
Ο Πατέρας Μου άνοιξε την καρδιά σου με μια Του ματιά, σαν διαπεραστική ακτίνα κοφτερή άνοιξε την καρδιά σου και την πλημμύρισε με το ακτινοβόλο Θείο Φως Μας, αποκα-λύπτοντας μέσα σου την Εικόνα Μας, μεταμορφώνοντας την καρδιά σου σε μια Άνοιξη, ανανεώνοντάς σε με ένα ποτάμι από αρετές, ανανεώνοντας το ιερό Μας και την ιδιοκτησία Μας, για να γίνεις ο σωστός κήρυκας που θα Μας επέτρεπε να χαράξουμε πάνω σου τον Ύμνο της Αγάπης Μας, εμπλουτισμένο με απεριόριστη μυστική γνώση και αντίληψη.
Έλα, το Θεϊκό Μου Σχέδιο θα πραγματοποιηθεί σε σένα με Τρυφερότητα, όχι με θλίψη. Δέξου τις ευλογίες Μου και μη φοβάσαι. Σε προσέλαβα γι' αυτή την αποστολή της Ενότητας και με την πρόσληψη αυτή σε τίμησα δένοντάς σε με τον Σταυρό Μου, για να απορροφήσεις όλες τις φάσεις του. Αγκάλιασέ Τον με αγάπη και θυμήσου τη νίκη Του!
Εγώ, ο Ιησούς, που είμαι κοντά σου, σε ευλογώ. IC
Το Πνεύμα του Θεού μιλάει μέσα από μένα,
ο λόγος Του είναι στη γλώσσα μου,
με στερέωσε στην καρδιά Του
σαν πολύτιμο πετράδι πάνω σε στέμμα.
Έσκυψε από το Θρόνο Του για να
στρώσει το δρόμο μου με ρόδα.
Παραχώρησες το Σκήπτρο Σου
σε ένα πλάσμα που δεν υπήρχε,
χωρίς να ανησυχήσεις μήπως αυτή Σου
η σπλαχνική χειρονομία μπορούσε
να υποβιβάσει το Σκήπτρο Σου.
Στους Κόλπους Σου διδάχθηκα τη γνώση των Σοφών,
από βρωμερό κουρέλι με έκανες κήρυκά Σου.
Ευλογημένο το Όνομά Σου, Αμήν.

1 Όλα αυτά μου δόθηκαν σε μια άγνωστη γλώσσα.
2 Σε αυτό το κείμενο, ο Ιησούς αυτοαποκαλείται " ο Νυμφίος".
3 Κατάλαβα ότι μερικοί αντιγράφουν ακόμη κι αυτά τα μηνύματα.
4 Η Αγία Τριάδα.
5 Ο Λόγος του Θεού.
6 Ζαφείρια, εδώ, συμβολίζουν τις αρετές.
7 Στο Θεό.
8 Αυτό ήταν ένας στεναγμός από το Θεό.
9 Ξαφνικά το Άγιο Πνεύμα πρόφερε τα λόγια αυτά.
10 Ο Ιησούς συνέχισε.
11 Με την έννοια ότι δεν με καλεί. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου