Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Ταλαιπωρίες και θλίψεις επικρέμονται πάνω σε τούτη την άπιστη γενεά: Αυτά είναι τα σημάδια που ήδη τους δίνονται αφού αρνήθηκαν να συμφιλιωθούν μαζί Μου.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.
2011-05-05
Πες το λαό Μου και θύμισε τους πως η αγάπη καλύπτει πολλές αμαρτίες. 
Γι’ αυτό η μεταξύ σας αγάπη πρέπει να αποδεικνύεται ειλικρινής...
Επιτρέψτε Μου να φρεσκάρω τη μνήμη σας: Είναι ευλογία για σας όταν σας βρίζουν και σας καταδιώκουν για χάρη Μου, αφού αυτό είναι απόδειξη πως Εγώ, ο Θεός, αναπαύομαι σε εσάς… 
Αν επρόκειτο να αρέσετε μόνο στους ανθρώπους, δεν θα σας είχα καλέσει Εγώ. 
Αν επρόκειτο να εργασθείτε πολύ για τα δικά σας συμφέροντα και τη δόξα και όχι για τα δικά Μου, θα είχα απομακρύνει τη Ματιά Μου από πάνω σας.
Ανοίξτε διάπλατες τις καρδιές σας και δεχθείτε Με. 
Μείνετε ενωμένοι, βοηθώντας ο ένας το άλλον και προσπαθήστε να παρηγορήσετε το λαό Μου σε αυτούς τους καιρούς. 
Η κύρια φροντίδα σας πρέπει να είναι η αγάπη για τον πλησίον.
Μην ξεχνάτε να διακηρύξετε παντού το Μήνυμά Μου, επειδή η οσμή του θανάτου έχει φτάσει στον ουρανό και η τιμωρία που περιμένει τούτη τη γενεά θα πέσει πάνω στη γη σαν αποτέλεσμα της δυσπιστίας της και της αποστασίας της. 
Οι απεσταλμένοι τους οποίους σας στέλνω δεν εισακούονται και το Πνεύμα Μου βλασφημείται. 
Πολλοί είναι αυτοί που απερίσκεπτα βλάπτουν την Εκκλησία Μου και λιθοβολούν τους προφήτες Μου. 
Πολλοί βρίσκονται σε κατάσταση αποσύνθεσης και τους δίνονται τώρα ορατά σημάδια που είναι ανάλογα με τη βαρύτητα της αποστασίας τους και των αμαρτημάτων τους.
Ταλαιπωρίες και θλίψεις επικρέμονται πάνω σε τούτη την άπιστη γενεά: Αυτά είναι τα σημάδια που ήδη τους δίνονται αφού αρνήθηκαν να συμφιλιωθούν μαζί Μου.
Έχω δικαιώσει πολλούς από σας μπροστά στον Πατέρα Μου, επιθυμώ, ωστόσο, μια ανταπόκριση αγάπης, μια ανταπόκριση πιστότητας. 
Σας φανέρωσα με ποιο τρόπο εργάζομαι και τι είναι αυτό που γυρεύω. 
Εσείς ακούσατε το Μήνυμά Μου της Ενότητας και πιστέψατε σε αυτό. 
Σας έδειξα ποιος είναι ο σκοπός του καλέσματός Μου. 
Εσείς βάλατε τη δική σας σφραγίδα και με αυτόν τον τρόπο Μου αποδώσατε μεγάλη τιμή, μπορεί κανείς να αρνηθεί αυτό που πιστεύει; 
Διατηρήστε ζωντανά στην καρδιά σας αυτά που διδαχθήκατε από την αρχή και μη δεχθείτε να προδώσετε το Αίμα Μου. 
Σας δίνω την ειρήνη Μου και σας λέω: μη φοβάστε αφού Εγώ Είμαι μαζί σας. 
Σηκώστε το όνομά Μου 1και τιμήστε Με. 
IC”


1 Κατάλαβα ότι «σηκώνω το όνομα του Χριστού» σημαίνει σηκώνω τον Σταυρό Του, αλλά όπως είπε κάποτε Εκείνος: Ο Σταυρός Του δεν κουβαλάει μόνο πόνους αλλά και χαρές...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου