Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

ΜΙΛΑΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ: <<........Εγώ, ως Μητέρα, θα είμαι πάντοτε η σπλαχνική σας Προστάτις και Συνήγορος. Μα δεν έχετε ακούσει ότι γίνομαι λέαινα που υπερασπίζεται τα μικρά της όταν απλώνουν πάνω σας βέβηλα χέρια; Κανείς δεν θα μπορέσει να σας απομακρύνει από Μένα........>>


EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:


Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 
ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 
ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

9 Απριλίου, 1998

Μιλάει η Παναγία:
Βασούλα Μου, η Παρουσία Μου είναι Ειρήνη και Χαρά, ναι, γιατί είμαι η Μητέρα σας πριν από τη γήινη μητέρα σας. Όπως η μητέρα μοιράζεται με τα παιδιά της, έτσι κι Εγώ μοιράζομαι τις χαρές σας, τα βάσανά σας και όλα όσα υπομένετε. Μου δίνει μεγάλη χαρά να βλέπω τα παιδιά Μου να ζουν την αληθινή ζωή, όπως τους παρήγγειλε εξαρχής ο Αιώνιος Πατέρας. Σήμερα, Βασούλα Μου, υπάρχουν πολλοί πλάνοι, αλλά η Γραφή λέει ότι όπως υπήρχαν και στο παρελθόν πλάνοι1 κι εσείς επίσης θα έχετε τους ψευδοπροφήτες σας. Στην αρχή θα προσπαθήσουν να σας κερδίσουν με το μέρος τους,2 και τότε πολύ γρήγορα θα στραφούν εναντίον σας μόλις αντιληφθούν ότι το πνεύμα σας ξεσκεπάζει το δόλο τους στο Φως της Αλήθειας.
Α, παιδί Μου, σε έχω κρυμμένη στην Άμωμη Καρδιά Μου, με τον τρόπο αυτό προστατεύω τα παιδιά Μου. Με την αδιάπτωτη αγάπη που έχω για όλους εσάς, Εγώ, ως Μητέρα, θα είμαι πάντοτε η σπλαχνική σας Προστάτις και Συνήγορος. Μα δεν έχετε ακούσει ότι γίνομαι λέαινα που υπερασπίζεται τα μικρά της όταν απλώνουν πάνω σας βέβηλα χέρια; Κανείς δεν θα μπορέσει να σας απομακρύνει από Μένα.
Βασούλα Μου, είσαι αφιερωμένη σε Μένα κι αυτή σου την αφιέρωση την υπέγραψες με το ίδιο σου το αίμα,3και με αυτή την πράξη ο Θεός σε έχρισε, σε δυνάμωσε και σε στήριξε γιατί η χάρη Του και η δύναμή Του διαρκούν αιώνια. Ο Υιός Μου, ο Ιησούς Χριστός, βρίσκεται πάντοτε κοντά σου και σου κρατά σφιχτά το χέρι για να μην Τον αποχωριστείς ποτέ. Ο Αγαπημένος Μου Υιός συγκινείται τρυφερά όταν εσύ και οι άλλοι που πρόθυμα αναγνωρίσατε το σπλαχνικό Του κάλεσμα διαμέσου του ευγενικού Του λόγου, θυσιάζετε τα πάντα για τη σωτηρία των ψυχών. Και ο Θεός Πατέρας, ο καλύτερος πατέρας, που σε ξεχώρισε ανάμεσα σε χιλιάδες δίνοντάς σου αυτό το ανεκτίμητο δώρο και διδάσκοντάς σου τη Σοφία, γεμίζοντας το δικό σου πνεύμα καθώς και των άλλων με κάθε τι αληθινό, κάθε τι ανώτερο, κάθε τι καλό και αγνό, χάρη στην ακατανίκητη Αγάπη που τρέφει για όλα Του τα πλάσματα, ο Δημιουργός σε ευλόγησε τριπλά από το Θρόνο Του. Σε ανέθρεψε4 στις βασιλικές αυλές Του, με νέκταρ από το στόμα Του, και από το Μεγαλοπρεπή Του Θρόνο, ο Θεός σε πλησίασε για να σε παρηγορήσει και να παρηγορήσει μέσα από σένα εκατομμύρια άλλους που είχαν απεγνωσμένη ανάγκη από παρηγοριά. Α! Και τι δεν θα κάνει για όλους σας από την Θεία Του Αγαθότητα! Αυτό είναι κάτι που οι φιλόσοφοι των καιρών σας ποτέ δεν θα το καταλάβουν γιατί δεν ταιριάζει με τον τρόπο που σκέπτονται.
Νιώσε υπερβολική χαρά, κόρη Μου, γιατί έλαβες χάρες περισσότερες απ' ό,τι άξιζες. Ύμνησε επίσης το Άγιο Πνεύμα του Θεού που κατέβηκε απαλά και τρυφερά επάνω σου για να σε στηρίξει σαν φίλος, να σε χρίσει και να σου διδάξει τους νόμους Του. Γι' αυτό δόξασε τον Πρόδρομο5 που σε πλημμύρισε με την αγάπη Του και σε έκανε να γευθείς την γλυκειά Του οικειότητα, ανεβάζοντάς σε πάνω στις φτερούγες Του ψηλά στους ουρανούς μαζί Του. Μη φοβάσαι... Όσο βρίσκεσαι μπολιασμένη πάνω στην Άμωμη Καρδιά Μου, μη φοβάσαι... Προσευχήσου, Βασούλα Μου, για όσους παρερμηνεύουν τα θεία Μας Μηνύματα, να είσαι επιεικής μαζί τους γιατί δεν γνωρίζουν τι κάνουν... Σπλαχνίσου τους για την ερήμωσή τους και μην αφήνεις τη γλώσσα σου να τους καταδικάζει, ας τους κρίνει ο Μοναδικός Κριτής. Θέλεις να το κάνεις αυτό για Μένα;
Θα προσπαθήσω, θα προσπαθήσω να το θυμάμαι.
Προσπάθησε να είσαι παντοτινά καλή, Βασούλα Μου, και υπομονετική μην αφήνεις τέτοιους πειρασμούς να σε κυριεύουν και να παραμορφώνουν την ψυχή σου. Άφησε Εκείνον που είναι ο Ύψιστος να χαίρεται εντός σου. Αντίθετα, επανόρθωσε γι' αυτούς, και κάθε φορά που θα επανορθώνεις, γι' αυτή σου τη χειρονομία ο Αγαθός Κύριος θα σου δίνει με το χρίσμα της Θεϊκής Του Αγάπης και το Πρόσωπό Του θα φέγγει πάνω σου και οι ευλογίες Του θα απλώνονται σε όλη τη ανθρωπότητα. Να φέρεσαι όπως ο Θεός θέλει να φέρεσαι. Απάλλαξέ Με από τους πόνους που καθημερινά ταλανίζουν την καρδιά Μου εξαιτίας εκείνων που αρνούνται την αληθινή Παρουσία του Υιού Μου στην Θεία Ευχαριστία. Ο Ιησούς με αγάπη σας προσκαλεί να μοιράζεστε το Σώμα Του. Μάθετε ότι σας ποθεί με όλη Του την καρδιά και κάθε γενναιόδωρη χειρονομία από μέρους σας κάνει να αναβλύζουν από την Καρδιά Του ποτάμια Ελέους και Καλοσύνης που πλημμυρίζουν πολλές πέτρινες καρδιές...
6 Ω, Παρθένε Δέσποινα, άρρηκτα
ενωμένη με την Καρδιά του Ιησού,
σου προσφέρω όλους τους αμαρτωλούς
του κόσμου που προσβάλλουν
τον Υιό Σου στα άχραντα Μυστήρια.
Είθε εκείνοι που Τον πλήττουν
να συγχωρηθούν από το Θεό
μέσω της αθωότητάς Σου και
της γλυκειάς Καρδιάς Σου που έγινε
Πανάγιο Σκήνωμα του Θεού. Αμήν.
Αμήν. Έχε εμπιστοσύνη στο Θεό, Βασούλα Μου, επειδή έχει τη δύναμη και τη Σοφία να πλησιάσει τους ενόχους και να ισιώσει το μονοπάτι τους... Μείνε στη διάθεση του Κυρίου για να Του δίνεις έπαινο και δόξα. Θα σου φανερώσει7 τους σκοπούς Του. Μείνε στην Ειρήνη του Θεού. Σε ευλογώ.

1 Η Παναγία εννοεί τους ψευδοπροφήτες.
2 Με ένα χείμαρρο κολακευτικών μηνυμάτων που σας απευθύνονται προσωπικά.
3 Είχα τρυπήσει το δάχτυλό μου και είχα υπογράψει με το αίμα μου την αφιέρωσή μου να γίνω η δούλη της Υπεραγίας Θεοτόκου.
4 Ξαφνικά, κι ενώ άκουγα τα λόγια αυτά, κατάλαβα τη σημασία ενός παλαιότερου οράματος, όπου το πνεύμα μου είχε μεταφερθεί στον Οίκο του Πατέρα μας που είχε πολλά δωμάτια κι ένα Γεύμα ετοιμασμένο για μας. Στο όραμα, οδηγήθηκα σ' ένα δωμάτιο με βεράντα. Αυτό που με εντυπωσίασε στο όραμά μου ήταν η απέραντη γαλήνη που επικρατούσε. Βγαίνοντας από το δωμάτιο, άκουσα παιδικά ψελλίσματα από δίπλα, επειδή η πόρτα ήταν μισάνοιχτη. Δεν χρειάστηκε να μπω μέσα για να δω, είδα στο όραμα, με τα μάτια της ψυχής μου, ποιος ήταν σ' αυτό το άλλο δωμάτιο. Είδα μια κυρία καθισμένη σ' ένα ξύλινο πάγκο να κοιτάζει το παιδάκι που ψέλλιζε καθισμένο καταγής στα πόδια της Κυρίας. Όταν είδα το όραμα δεν κατάλαβα ποια ήταν αυτά τα πρόσωπα, γιατί ο Θεός δεν μου αποκάλυψε την ταυτότητά τους. Τώρα όμως, με τα λόγια της Παναγίας, το μυστήριο αυτό μου αποκαλύφθηκε. Η Κυρία ήταν η Παναγία και το παιδάκι ήμουν εγώ. Έβλεπα τον εαυτό μου. Ήμουν στις αυλές του Πατέρα μου, που αληθινά με ανέθρεψε με νέκταρ και η Μητέρα μου με πρόσεχε, ενώ ο μόνος ήχος που ακουγόταν μέσα στην επιβλητική σιωπή ήταν τα παιδικά ψελλίσματα. (Όραμα της 22.11.86)
5 Εβρ. 6:20 (σημ.μετ.)
6 Η ψυχή μου φώναξε ξαφνικά, γεμάτη από το φωτισμό του Πνεύματος.
7 Τα διδακτικά θέματα που είχα να ετοιμάσω για τη διεθνή συνάντηση της Αληθινής εν Θεώ Ζωής 




19 Απριλίου, 1998

Κύριε;
Εγώ είμαι, Ειρήνη σε σένα. Ας γίνει γνωστό: τα στόματα που εκτοξεύουν συκοφαντίες εναντίον σου, εκτοξεύουν συκοφαντίες εναντίον των δώρων Μου σε σένα. Το αμάρτημα αυτό θα τους βαρύνει πολύ, εκτός κι αν παρουσιαστούν και μετανοήσουν! Θα επαναλάβω αυτά που σου έχω πει ότι έχω ενώσει για πάντα την καρδιά σου με τη δική Μου και οι υποσχέσεις Μου παραμένουν σταθερές. Έχω ενώσει την καρδιά σου με τη δική Μου με τρόπο τόσο ασφαλή που είναι αδύνατο να ξεριζωθεί. Είσαι, περιστέρι Μου, καλά ριζωμένη σε αυτό που δίνει ζωή και ελευθερία. Ακριβό Μου παιδί, γαλήνεψε την καρδιά σου και μη δίνεις σημασία στις βίαιες συκοφαντίες που λέγονται σε βάρος σου, δεν αντιλαμβάνονται ότι συκοφαντούν Εμένα και όχι εσένα, προξενώντας εντυπωσιακές πληγές στο Σώμα Μου. Όσοι επιμένουν με βία να συκοφαντούν το Έργο Μου μέσα στη δική τους ανεπάρκεια, θα έχουν στο τέλος το μερίδιο τους...
Χάρη στην Άπειρη Αγάπη Μου, θα αυξάνομαι μέσα σου, κι ενώ το κεφάλι Μου θα αναπαύεται στην καρδιά σου, θα συνεχίσω να σου ψιθυρίζω στο αυτί την Αγάπη Μου και τα σωτήρια και απολυτρωτικά Μου λόγια.
Θυμήσου, μαθήτρια, να μη χάνεις το θάρρος σου. Κοίταξε γύρω σου. Κέρδισα καρπούς από το Θεϊκό Μου Έργο, σήκωσε λοιπόν το πρόσωπό σου σε Μένα και χαμογέλασε, χαμογέλασε και κάνε Με ευτυχισμένο.
Τώρα κατάλαβα ότι μέσα στη στενή μας κοινωνία μαζί Του, ο Καλός μας Κύριος νιώθει τα πάντα. Ακόμη κι όταν νιώθουμε δυστυχισμένοι, γίνεται δυστυχισμένος επειδή εμείς είμαστε δυστυχισμένοι
Άφησε Με τώρα να αναπαυθώ στον ουρανό Μου,1 ενώ στοχάζεσαι τα Λόγια Μου. 

1 Ο Κύριός μας εννοεί: "Άφησέ Με να αναπαυθώ στην καρδιά σου." 










21 Απριλίου, 1998

Ας είναι πάνω μας η καλοσύνη του Κυρίου.
(Ψαλ.90:17)
Α, είσελθε στη χαρά του Κυρίου σου! Ναι; Πες το!
(Είχα ένα παράπονο)
Γιατί με στερείς από τη συντροφιά Σου;
Έλα, πες αυτό που θέλεις να πεις...
και το κάνεις σα να Σε ευχαριστεί αυτό
προβάλλοντας κάθε λογής γεγονότα που με
εμποδίζουν να χρησιμοποιήσω το χάρισμα
που μου έδωσες και να βρίσκομαι έτσι
στη θελκτική Σου Παρουσία, που είναι Φως.
Σου έδωσα ένα στεφάνι που ποτέ δεν μαραίνεται και σε βάπτισα με τη Φωτιά. Σου έδωσα πνευματική βρώση και πόση. Πώς γίνεται και δεν Με καταλαβαίνεις μερικές φορές; Θα έπρεπε τώρα να σου απαντήσω αυστηρά, αλλά λαμβάνοντας υπόψη τα λόγια που Μου απηύθυνες τις προάλλες,1 που έβγαιναν από τα βάθη της καρδιάς σου, μάθε ότι διστάζω να σε ταπεινώσω. Ακόμη νιώθω το άρωμα των αγαπητικών σου λόγων. Δέχθηκα τα λόγια σου σαν γλυκειά ευωδία από μύρο και στάλες από τα αρωματισμένα λόγια σου νοτίζουν τα μαλλιά Μου και το κεφάλι Μου είναι όλο άρωμα. Με έχεις δέσει2 με τα λόγια σου... Όμως σε βεβαιώνω, η πράξη αυτή της αποστέρησης γίνεται για να ωριμάσουν οι καρποί σου. Ναι, Εγώ είμαι ο Ήλιος σου, ένα δένδρο όμως χρειάζεται και βροχή για να μεγαλώσει και να πληθύνουν το φύλλωμα και οι καρποί του. Όταν η ψυχή σου δε νιώθει για λίγο τις ακτίνες Μου, να ξέρεις ότι εκείνη τη στιγμή σε αναζωογονώ. Και τώρα πες Μου, πώς νιώθει η ψυχή σου αυτήν τη στιγμή;
Αυτήν τη στιγμή, νιώθω ερωτευμένη με την Θεία Χάρη.
Πάψε λοιπόν να βασανίζεις την ψυχή σου και να Με κατηγορείς. Νιώσε αντίθετα ευγνωμοσύνη για όλες τις χάρες που σκόρπισα απλόχερα στην ψυχή σου. Σε προετοιμάζω για να δεχθείς μια θεϊκή επίσκεψη από το Άγιο Πνεύμα που θα σου εμπιστευθεί το Μήνυμά Του3και με το ευγενικό Του Θέμα θ'αφήσει μια παντοτινή ανάμνηση σε τούτη τη γενεά και στις μέλλουσες.
Τρυφερή Μου νύφη, να ανήκεις στον Ιησού όπως και ο Ιησούς είναι δικός σου. Εγώ είμαι για σένα, όπως κι εσύ είσαι για Μένα.4 Είμαστε ο ένας για τον άλλο και τόσο τέλεια ενωμένοι και δεμένοι που αρκετές ψυχές Με είδαν σε σένα και σένα σε Μένα.5 Κάνε Με να χαρώ και να αντικρίζω τον εαυτό Μου σε σένα. Χαίρομαι αφάνταστα αυτές τις στιγμές που βλέπω τον εαυτό Μου. Πράγματι, σε έντυσα με τον Εαυτό Μου για να σε κατέχω και σου πρόσφερα τη χάρη Μου για να Με κατέχεις με τη Χάρη. Ονόμασέ το αν θέλεις: η μωρία του Θεού, ο οποίος είναι παράφορα ερωτευμένος με τη δημιουργία Του.6 Κατάλαβες; Ας γαληνέψει λοιπόν η καρδιά σου και ας κατανοήσει τις στιγμές αυτές τις αποστέρησης. 
Ξέρω ότι αν δεν μου είχες
φανερωθεί στην αρχή (1985),
θα ήμουν ακόμη εκεί έξω, στο νεκροταφείο,
ανάμεσα σ'αυτούς που φθίνουν.
Αν δεν ήταν η Χάρη Σου,
θα είχα κι εγώ τώρα σαπίσει.
Η ψυχή μου σε αποζητούσε όσο Εσύ
αργούσες να με επισκεφθείς σαν βροχή...
Τώρα όμως, περιστέρι Μου, δεν σε γλίτωσα από τα βάσανά σου; Άκουσέ Με, Βασιλική: μάθε ότι όσο εσύ βρισκόσουν σε κατάσταση αποστέρησης, Εγώ αναπαυόμουν στην καρδιά σου...
Έχε τις ευλογίες Μου και βρες ανακούφιση στην Καρδιά Μου. 


1 Ενώ ετοίμαζα τις ομιλίες που θα διάβαζα στους υπεύθυνους της Αληθινής εν Θεώ Ζωής, εμπνευσμένη από το Πνεύμα του Θεού έγραψα: "Σήμερα ο Θεός Πατέρας μας προσκαλεί στο νυμφώνα της Καρδιάς Του. Αυτός είναι ο τελικός στόχος που ο καθένας πρέπει να πετύχει στην πνευματική του ζωή. Ο Θεός μας προσκαλεί όλους να βυθιστούμε στους κόλπους Του και να εξαφανιστούμε μέσα Του." (Αυτές είναι οι λέξεις που συγκίνησαν τον Κύριό μας.)
2 Αυτή η λέξη πρέπει να εκληφθεί με την καλή έννοια.
3 Βλέπε 22/4/98.
4 Εδώ ο Ιησούς εννοεί με την έννοια του ανήκω.
5 Αυτό συνέβη στη Μαδρίτη. Πολλοί άνθρωποι σε διαφορετικά μέρη είδαν να εμφανίζεται το Πρόσωπο του Κυρίου πάνω στο δικό μου, αλλά είναι η δεύτερη φορά που ο Ιησούς επέτρεψε το πρόσωπό Του να μοιάζει στο δικό μου. Στη Μαδρίτη, κάποιος κοίταζε το μεγάλο πόστερ (αφίσα) του Ιησού και ρωτούσε τους οργανωτές γιατί είχαν κρεμάσει το πόστερ (αφίσα) μιας ξανθιάς γυναίκας.
Την πρώτη φορά που έγινε αυτό ήταν στη Ρόδο. Η ομάδα προσευχής της Αληθινής εν Θεώ Ζωής πήγε σ' ένα νοσοκομείο για φιλανθρωπικό σκοπό, να κηρύξει και να παρηγορήσει τους ασθενείς, πάντα με τη συνοδεία του ιερέα του νοσοκομείου. Μια μέρα αποφάσισαν να μοιράσουν την εικόνα του Ιησού σε μικρή καρτ-ποστάλ, μια φημισμένη εικόνα από τη μονή της Πάτμου, γνωστή για τα δάκρυα που έχυσε. Ο ιερέας τις πλησίασε αναστατωμένος - είχε στο μεταξύ μαζέψει όλες τις εικόνες - και τις ρώτησε με θυμό: "γιατί μοιράζετε τη φωτογραφία της Βασούλας;" Έκπληκτες οι κοπέλες ρώτησαν, ποια φωτογραφία, κι αυτός τους έδειξε την εικόνα του Χριστού. Του είπαν ότι ήταν ο Χριστός και του έδειξαν τα γένια Του. Ο ιερέας έμεινε σιωπηλός...
6 Ο Κύριος τώρα μου θύμισε μια άλλη λέξη που αναφέρεται συχνά στις Γραφές: "Η ζηλότυπη αγάπη του Θεού." 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου