Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

ΒΙΝΤΕΟ..ΜΙΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΕΝΕΑ... Στοργικέ Πατέρα, μην εξαπολύσεις την οργή Σου πάνω σε τούτη τη γενεά, για να μη χαθεί ολότελα. Μην εξαπολύσεις στο ποίμνιό Σου δυστυχία και αγωνία, γιατί θα στερέψουν τα νερά και η φύση θα μαραθεί. Όλα θα υποκύψουν στην οργή Σου χωρίς να αφήσουν ίχνος πίσω τους. Η καυτή Σου ανάσα θα βάλει φωτιά στη γη και θα την ερημώσει! Στον ορίζοντα ένα αστέρι θα φανεί. Η νύχτα θα ρημαχτεί και στάχτες θα πέσουν όπως το χιόνι το χειμώνα, σκεπάζοντας το λαό Σου σα φαντάσματα. Ελέησέ μας, Θεέ, και μη μας μετρήσεις με σκληρότητα. Θυμήσου τις καρδιές που χαίρονται με Σένα κι Εσύ με αυτές! Θυμήσου τους πιστούς Σου και ας μην πέσει πάνω μας με δύναμη το Χέρι Σου, αλλά αντίθετα, μέσα στο Έλεός σου, ανόρθωσέ μας και βάλε τις εντολές Σου μέσα σε όλες τις καρδιές. Αμήν

EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:



Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 
ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 
ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.
28 Νοεμβρίου, 2009

Κύριε, είναι εδώ η δούλη Σου. Καθάρισέ με από τις σφάλματά μου, αφού μόνο Εσύ μπορείς να διακρίνεις τα παραπτώματά μου.

Παιδί Μου, ειρήνη σε σένα.  
Θα σου μιλήσω τώρα Εγώ, ο Θεός σου. Στηρίξου σε Μένα. 
Όταν Εγώ μιλώ, καλώ τη γη (49.1 Ψαλμ). 
Οι φίλοι σου είναι και δικοί Μου φίλοι, αφού αφιερώνονται σ’ αυτή τη διακονία. 
Σήμερα ανανεώνω ξανά το κάλεσμά Μου προς όλους αυτούς. 
Τους υπενθυμίζω πως ο Κύριός τους και ο Θεός τους είναι στην πόρτα τους και περιμένει.

Αυτό που χρειάζεται σήμερα είναι ένα πνεύμα ένθερμο, μια καρδιά απεσταλμένου, που δεν προσβάλλει κανένα για οτιδήποτε, κάποιον που να είναι πράος στην καρδιά, με πολλή αντοχή στις δοκιμασίες, ευαίσθητος απέναντι στους ταλαίπωρους, πνευματικός πλούτος  για τους αγνωστικιστές. 
Χρειάζομαι κάποιον με γλώσσα μαθητή, και θα βάλω μέσα τους το Πνεύμα Μου και θα τους δώσω νέα καρδιά. 
Και έτσι θα πολλαπλασιάσω τον καρπό αυτού του αμπελώνα, ναι;

Όπως γνωρίζεις Κύριε, έχουμε αντιδράσεις.
Ο μόχθος μας συνεχώς απειλείται,
μας συκοφαντούν συνεχώς.
Λάβε υπόψη Σου τους εχθρούς μας,
που δεν παύουν να πληθαίνουν.
Ορισμένοι με μισούν πραγματικά με άδικο μίσος. 

Οι αθώοι και οι δίκαιοι ακολούθησαν τις οδηγίες Σου.
Ναι, κάποιοι έγιναν απεσταλμένοι
επειδή πίστεψαν στο Κάλεσμά Σου.

Κύριε, έχεις σώσει στο παρελθόν πολλούς
από τους καταπιεστές τους.
Έως πότε θα περιμένουμε;
Μας δοκίμασες, εμένα και τους άλλους,
μας εξέτασες με τη φωτιά και όλοι βαδίσαμε με πίστη.

Είμαστε στην υπηρεσία Σου, πάντοτε έτοιμοι
να ακούσουμε τη Φωνή Σου,
να μεταδώσουμε τον θαυμαστό Σου Λόγο.1


Βασούλα παιδί Μου, μήπως εξαντλείται η υπομονή σου;

Δεν ξέρω, ίσως …

Βασούλα Μου, ναέ Μου, έχε πίστη σε Μένα,  δεν θα σε καταβάλει κανένας εχθρός.

Πιστεύω πως ποτέ δεν υποχώρησα και
συμπεριφέρθηκα στους διώκτες μου
σα να ήταν φίλοι Μου.
Δεν επιζητώ βραβεία ή τιμές,
αλλά ζητώ από Σένα, Κύριε, ενίσχυση.

Άρπα Μου, στη διάρκεια των ταλαιπωριών σου σε εξευγενίζω. Ντροπιάζω τους διώκτες σου ενώ συγχρόνως τους χαμηλώνω τον τόνο.

Ας παραμείνουν λοιπόν ντροπιασμένοι, ας σαστίσουν.

Ενίσχυση θα έχεις. 
Θα στείλω τον άγγελό Μου να τους διώξει. 
Άκουσέ Με. Θα σε στηρίξω με το Χέρι Μου. 
Θα συνεχίσω να βάζω τα Λόγια Μου στο στόμα σου. 
Όσο για σένα, προσευχήσου γι αυτούς. 
Ζήτησέ Μου να τους δώσω το Φως και την Αλήθεια Μου. 
Τώρα λοιπόν, κόρη Μου, άνοιξε τ’ αυτιά σου και άκουσε τους χτύπους της Καρδιάς Μου. 
Με πικραίνει ο  λαός Μου2 που θα εορτάσει τα Χριστούγεννα χωρίς το Άγιο Όνομά Μου. 
Πολλοί ξεστράτισαν, όλοι μαζί εξαχρειώθηκαν. Δεν διάβασαν, «διασκόρπισε ο Θεός τα κόκκαλα των αποστατών, τους ντρόπιασε γιατί ο Θεός τους είχε απορρίψει3
Ο κόσμος δεν έχει να προσφέρει τίποτα. 
Η αγάπη τους βασίζεται στο ψέμα, βασίζεται στην αγάπη του εγώ, τη διαφθορά, τις επιθυμίες, την αγάπη για το Μαμμωνά, την προώθηση κακών ηθών. 
Υπερόπτες! 
Οι τάφοι τους θα γίνουν η αιώνια κατοικία τους, η παντοτινή διαμονή τους.


Την Ημέρα της Κρίσεως θα καλέσω όσους μετέτρεψαν σε παρωδία τα λόγια Μου, παρερμηνεύοντάς τα, στην επικοινωνία Μου μαζί σου. 
Σου εμπιστεύτηκα Λόγια Ζωής για να τα παραδώσεις στις Εκκλησίες Μου. Αυτές με τη σειρά τους αρνήθηκαν να Με ακούσουν. Σε χλεύασαν και με απειλές σε παραμέρισαν.

Ρωτώ τις Εκκλησίες Μου. 
Γνωρίζετε κανένα προφήτη που να μην τον καταδίωξαν οι πρόγονοί σας; Ανέθεσα σε σένα, ένα αδύνατο όργανο, τη φροντίδα  του Οίκου μου, ένα όργανο από την Αίγυπτο για να φροντίσει τα συμφέροντά Μου, που ερχόταν από την έρημο σαν σημάδι της σημερινής ερήμωσης μέσα στην Εκκλησία Μου, για να κηρύξει τη Βασιλεία Μου και να συνάξει το λαό Μου γύρω από ένα Βωμό.

Ενώπιον πολλών ανθρώπων απέδειξα τη Δύναμή Μου και τα Κατορθώματά Μου. 
Ξεσήκωσα τα έθνη, όπως σου το προείπα και τα συγκέντρωσα υπό το Όνομά Μου, από την Ανατολή στη Δύση, το Βορρά και το Νότο, ως αυτή τη μέρα.

Μακάριος ο άνθρωπος που ταπείνωσε το εαυτό του και απέδειξε πως είναι φτωχός στο πνεύμα. 
Έχει αντιληφθεί  τα πλούσια ελέη Μου και το απόθεμα πνευματικής τροφής που δεν έπαψα να δίνω με αφθονία σε τούτη την πεινασμένη γενεά.

Να Μου απευθύνεσαι, Βασούλα, με αυτόν τον τρόπο:


Στοργικέ Πατέρα, μην εξαπολύσεις την οργή Σου
πάνω σε τούτη τη γενεά, για να μη χαθεί ολότελα.
Μην εξαπολύσεις στο ποίμνιό Σου
δυστυχία και αγωνία,
γιατί θα στερέψουν τα νερά και η φύση θα μαραθεί.
Όλα θα υποκύψουν στην οργή Σου
χωρίς να αφήσουν ίχνος πίσω τους.

Η καυτή Σου ανάσα θα βάλει φωτιά στη γη
και θα την ερημώσει!
Στον ορίζοντα ένα αστέρι θα φανεί.
Η νύχτα θα ρημαχτεί και στάχτες θα πέσουν
όπως το χιόνι το χειμώνα,
σκεπάζοντας το λαό Σου σα φαντάσματα.

Ελέησέ μας, Θεέ,
και μη μας μετρήσεις με σκληρότητα.
Θυμήσου τις καρδιές που χαίρονται
με Σένα κι Εσύ με αυτές!
Θυμήσου τους πιστούς Σου
και ας μην πέσει πάνω μας
με δύναμη το Χέρι Σου,
αλλά αντίθετα, μέσα στο Έλεός σου,
ανόρθωσέ μας και βάλε τις εντολές Σου
μέσα σε όλες τις καρδιές.
Αμήν

Όταν κατηγορώ αυτή τη γενεά, ο Θυμός Μου θα ανάψει εναντίον του αποστάτη. 
Μπορώ να συγχωρήσω τα κακά τους έργα και τις αμαρτίες τους, αλλά θα πρέπει να γίνουν μεγάλες επανορθώσεις.  
Ο Ύψιστος τώρα διακήρυξε τα Λόγια Του ακόμη μία φορά και η Ετυμηγορία που θα απαγγελθεί  θα εξαρτηθεί από τις προσευχές σου γενεά, τα σπλαχνικά σου έργα, την αγάπη σου και τη συμμετοχή σου.

Έλα, Βασούλα, εξήγησέ τους τα για Μένα. 
Η Αγάπη σε αγαπά. IC  





1 Ο Λόγος του Θεού
2 Οι Χριστιανοί
3 Ψαλ. 53:5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου