Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΓΥΜΝΩΘΟΥΝ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΟΗΘΟ ΤΟΥΣ.




EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 



ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 

ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ 

ΤΟ 

ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.


12 Αυγούστου, 1998

( Αφού είπα τις τρεις προσευχές.)
Αχ παιδί Μου!1 Παιδί του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος! Μπροστά σου, Εγώ, ο Ιησούς, στέκομαι.2 Χαρά Μου και κήπε Μου, μέσα στον οποίο έστησα τον ουρανό Μου3 επειδή πλησιάζει η μέρα που όλοι όσοι επαναστάτησαν ενάντια στη Θεότητά Μου, θα αφανιστούν4 και θα απογυμνωθούν κι από τον τελευταίο βοηθό τους. Σε στέλνω σε μια χώρα όπου θα απλώσεις τα βλαστάρια σου πέρα από τη θάλασσα5 . Σε στέλνω σε ένα έθνος6 που αντιστέκεται σε όλα τα Θεϊκά Μου Καλέσματα των καιρών σας και που μέσα στη νύχτα τους είπαν, σε μια στιγμή τρέλας: "Κάτι πρέπει να κάνουμε για να κλείσουμε το στόμα αυτής της γυναίκας." Θα σε στείλω, αγαπημένη Μου, εκεί που η Καρδιά Μου δεν παύει να θρηνεί γι' αυτούς σα φλογέρα...7
Ω, φύλακα8 του Πύργου! Ως πότε θα χορταίνεις με τη λεία σου; Κι όμως όλες οι μοχθηρές απειλές σου θα πάνε χαμένες... Κι εσύ9 που καις θυμίαμα στο Θηρίο, πώς μπορείς να έρχεσαι σε Μένα και να μπαίνεις στο Ιερό Μου και να παρουσιάζεσαι μπροστά στο Θρόνο Μου λέγοντας: " Είμαι ασφαλής κι έχω τη δύναμη να ανατρέψω οποιοδήποτε βασίλειο. Μπορώ με ασφάλεια να συνεχίζω να διαπράττω όλες αυτές τις βδελυρές πράξεις. Κανένας δεν με έχει δει." Εγώ σε έχω δει. Σε έχω δει και θα σε εκθέσω στα έθνη... Να πώς έχει νοθευτεί, με τις ψευδολογίες που έγραψε το συνάφι σου, ο Νόμος Μου και ο Θεσμός της Θείας Ευχαριστίας!
Μπορείς ακόμη να λες: "Ο Χριστός δεν βλέπει"; Πώς γίνεται εσύ που λες "βλέπω", να μη βλέπεις και να μην αναγνωρίζεις το Σωτήρα σου και την Κληρονομιά σου; Ακόμη κι ο τυφλοπόντικας βλέπει καλύτερα από σένα κι αναγνωρίζει την τρύπα του. Έλα και μετανόησε ή μήπως είσαι ανίκανος να μετανοήσεις; Άφησε τα μάτια σου να χύσουν ποτάμι δάκρυα και μετανόησε. Έλα και μετανόησε με όλη σου την καρδιά κι Εγώ θα σε διαπαιδαγωγήσω με πραότητα και θα σου συγχωρήσω όλα όσα έχεις κάνει. Πάψε να θλίβεις το Άγιο Πνεύμα Μου. Απεχθάνομαι την υπερηφάνεια και την αλαζονεία, αλλά αν μετανοήσεις, μη φοβάσαι.
Βλέπεις, ο Σωτήρας σου, σου απλώνει το Χέρι. Ο Πανάγαθος Θεός σου έδωσε την ιεροσύνη και σε έντυσε με βασιλική στολή, φορώντας σου τα εμβλήματα της εξουσίας για να ποιμάνεις το ποίμνιό Του, σου λέει τώρα, όπως ο πατέρας λέει στο γιο του:
"Από την επικράτεια του Θηρίου, γιε Μου, δεν κληρονομείς τίποτε, αλλά από Εμένα, τον Κύριό σου, θα έχεις την αιώνια ζωή. Εγώ είμαι το μερίδιο σου και η κληρονομιά σου."
Θα ακούσω άραγε από σένα τούτα τα ευλογημένα λόγια:
Δοξάζω τον Κύριό μου. Η ψυχή μου νιώθει αγαλλίαση για τον Τρισάγιο Θεό μου, γιατί με έντυσε με το ένδυμα της σωτηρίας, με έντυσε με την Θεότητά Του. Και όπως ο Νυμφίος στολίζει τη νύφη του, με στεφάνωσε με αμάραντο στεφάνι. Σα νύφη στολισμένη με κοσμήματα, έχω περιβληθεί τα κοσμήματά Του. Τώρα ο Θεός μου, μέσα στην τριαδική Του δόξα, ας βρει ευχαρίστηση σε μένα. Η Άνοιξη10 ας ανθίσει στην καρδιά μου και στα κόκαλά μου. Α, πόση αγαλλίαση νιώθει η ψυχή μου για τη Θεότητά Του που θα γίνει το έμβλημα της δικής μου θέωσης.
Εσύ που κάθε χρόνο στολίζεις τη γη και αναζωογονείς την ξηρασία της, γεμίζοντάς την με πρασιές από λουλούδια, έλα και στόλισε την καρδιά μου και κάνε την μια άνοιξη, για να χαρούν όλοι οι άγγελοι και να πουν: "Κοιτάξτε! Έχει μέσα του την Άνοιξη του Γιαχβέ! Τώρα, ο Νυμφίος όλης της Πλάσης μπορεί να μπει στον κήπο Του, στον παράδεισό Του. Ο Κύριος των κυρίων μπορεί τώρα να χαρεί μέσα σ' αυτόν και να θαυμάσει πάνω του τη δική Του εικόνα. Η ομορφιά και η δόξα ανήκουν στον Ύψιστο. Ένδυμα λαμπρό11 , μην αργείς να ντύσεις το παιδί Σου με βασιλική Πορφύρα."
Κάνε μου τη χάρη να με ακούσεις και να με ελευθερώσεις από την τόσο ταλαίπωρη σάρκα μου που με εξουσίαζε και με κρατούσε δέσμιο σε τούτη εδώ τη γη και στα υπάρχοντά της. Να 'μαι τώρα που παρουσιάζομαι μπροστά στο Θρόνο Σου για να σου προσφέρω την καρδιά μου12 , το μοναδικό πράγμα που μου ανήκει, σαν απόδειξη της αγάπης μου.
Αχ, λατρευτέ Νυμφίε, μεταμόρφωσε την καρδιά μου σε μια καρδιά καθαρή και θεοποίησέ με με τη θεϊκή δύναμη του Αγίου Σου Πνεύματος, του Παράκλητου, του Θείου. Ας λάμψει τώρα Εκείνος μέσα μου σαν Παρουσία, και η ψυχή μου όχι μόνο θα ζήσει αλλά και θα δοξολογήσει την Τριαδική Σου Θεότητα."
Τότε Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, θα σου απαντήσω και θα σου πω:
"Θα σε ανταμείψω για την ταπεινοφροσύνη σου αφήνοντας την καταδίκη να αυτοκαταστραφεί. Δεν θα είναι πια ο σκοτεινός σου σύντροφος, επειδή έχεις αντικαταστήσει τώρα το κακό με το καλό, έχεις ανταλλάξει το σκοτάδι με το φως. Και μολονότι θα συνεχίζεις να ζεις με τη σάρκα σου, το πνεύμα σου θα βαδίζει στον ουρανό και η καρδιά σου που Μου την έδωσες θα εορτάζει τους γάμους της.
Ναι, παιδί Μου, επειδή όπως ο Νυμφίος χαίρεται με τη νύφη του, με τον ίδιο τρόπο ο Θεός σου και το Παν θα χαίρεται μαζί σου. Η άπειρη Αγαθότητα θα είναι στο εξής συγγενής σου."
Και σε σένα, Βασούλα Μου, σου λέω: Όταν έρθει η κατάλληλη ώρα, θα σε στείλω κοντά τους και θα κάνεις την εμφάνισή σου. Σε απαλλάσσω τώρα, χαρά Μου, για να εκπληρώσεις και τις άλλες σου ασχολίες13 .
Θα 'θελα να μπορούσα να είμαι σαν τη Μαρία και όχι σαν τη Μάρθα. Είμαι ευτυχισμένη όταν κάθομαι μαζί Σου, Λατρευτέ, Ιησού, και απολαμβάνω την Παρουσία Σου.
Μην παραπονιέσαι Βασούλα, βρες τη χαρά σου σε Μένα. Άκουσε, θα σε παρηγορούσε αν σου έλεγα ότι από την άφατη Αγάπη Μου για σένα, σε έχω δέσει σαν σμαράγδι στο βασιλικό Μου στέμμα; Θα σε παρηγορούσε, δική Μου, αν σου έλεγα ότι είσαι το στεφάνι Μου από ευωδιαστά λουλούδια που ποτέ δεν μαραίνονται αφού στολίζουν το κεφάλι Μου, και ότι είσαι για Μένα σαν συμφωνία γλυκειάς μουσικής στ' αυτιά Μου; Θα σε παρηγορούσε αν σου έλεγα ότι έχεις γίνει ο πνευματικός θρόνος Μου και ότι οι επισκέψεις Μου σε σένα είναι σαν ευωδία από λεπτά αρώματα που Μου προσφέρονται; Μια γενναιόδωρη καρδιά είναι αυτό που χρειάζεται ο Κύριος. Πάρα πολλές φορές το βλέμμα Μου είναι στραμμένο σε σένα και μόνο για σένα. Αχ, Βασούλα!
Αχ, Κύριέ Μου! Ύψιστε! Τα μάτια μου είναι καρφωμένα πάνω Σου, όπως και όλος μου ο νους και η καρδιά… Έχεις στ' αλήθεια αιχμαλωτίσει την καρδιά μου με τη θεϊκή Σου Αγάπη και τη βασιλική Σου γενναιοδωρία.
Κι εσύ τη δική Μου.
Είσαι η μόνη μου αγαλλίαση!
Κι εσύ, Βασούλα Μου, είσαι η μόνη Μου αγαλλίαση όταν τα μάτια σου Με αναζητούν με θέρμη, με πάθος και με αγάπη… Το να Με έχεις στην Καρδιά σου, αυτό είναι Ζωή.
Η Ζωή είσαι Εσύ...
Έργο Μου14 , κρύψου εντός Μου και αναγάλλιασε εντός Μου, γι' αυτό λοιπόν είσελθε στις χαρές του Σωτήρα σου. Εγώ ο Κύριος, θα σου αποκαλύψω περισσότερο την Καρδιά Μου. Έλα, σε ευλογώ 

1 Ο Ιησούς φαινόταν χαρούμενος.
2 Άκουσα συγχρόνως τη λέξη "είμαι".
3 Άκουσα συγχρόνως τη λέξη "Βασιλεία".
4 Κατάλαβα επίσης ότι πρόκειται μάλλον για την "ιδέα" που θα αφανιστεί παρά για τους επαναστάτες.
5 Η Ιταλία.
6 Η Ρώμη, η "αιώνια Πόλη".
7 Στο σημείο αυτό έγινε παύση, σα να συλλογιζόταν ο Χριστός, ύστερα η φωνή Του υψώθηκε όπως ενός Κριτή...
8 Ο Ιησούς απευθυνόταν ειδικά σε ένα άτομο.
9 Ύστερα σε ένα άλλο.
10 Εδώ εννοεί "ο Θεός".
11 Οι άγγελοι φώναξαν στο Θεό: " Ένδυμα λαμπρό" επειδή για κάποιον που βρίσκεται σε κατάσταση καθαρότητας μπορούμε να πούμε ότι ντύθηκε τον Χριστό.
12 Την ελεύθερη βούληση επίσης.
13 Το νοικοκυριό φυσικά...
14 Είμαστε όλοι Έργο της Δημιουργίας Του, αλλά εδώ σημαίνει επίσης τη μεταμόρφωση που ο Κύριος επιτέλεσε μέσα μου. 









29 Αυγούστου, 1998

Φιλεύσπλαχνε Κύριε, έλα κοντά μου!
Με είχαν κυκλώσει τα δεσμά του θανάτου,
Εσύ όμως κατέβηκες από τον ουρανό
με ένδοξη αρχοντιά και με λαμπρότητα,
και μέσα στη βασιλική γενναιοδωρία Σου
με ελευθέρωσες.
Είχα χέρια αλλά δεν ένιωθαν, πόδια αλλά
δεν περπατούσαν, καρδιά αλλά δεν κτυπούσε,
και ήχος κανείς δεν έβγαινε
από το λαρύγγι μου για να Σε υμνήσει.
Κι όμως, χάρη στην πιστή Σου αγάπη,
Φιλάνθρωπε Θεέ, Νυμφίε της δημιουργίας Σου,
έσκυψες από ψηλά προς εμένα την ανάξια,
για να με συνεφέρεις και να με κάνεις
τραγούδι για Σένα και τον Οίκο Σου.
Να τι έκανες σε μια αμαρτωλή χωρίς να
το καλοσκεφτείς ότι κινδύνευε με αυτό
να περιφρονηθεί το Έργο Σου.
Με έντυσες με τον εαυτό Σου για να μπορείς
να με επιδείξεις στις Αυλές Σου, και με
μεγάλη χαρά μου δίδαξες τους νόμους Σου.
Μου έμαθες ότι πρέπει να έχω για ραβδί μου
την ακεραιότητα, όταν μάχομαι στο πλευρό Σου.
Μέσα στην καλοσύνη Σου, με εισήγαγες
στα κίνητρά Σου για να μπορώ να
καταλαβαίνω τις μεθόδους Σου.
Με μπόλιασες πάνω στην Καρδιά Σου,
μια γαμήλια χειρονομία, ώστε Εσύ κι εγώ
να χαιρόμαστε μέσα στην θεϊκή Σου Αγάπη.
Μου έμαθες να εισέρχομαι στη χαρά Σου
και να Σε αγαπώ ώστε όταν μιλώ για Σένα, να
μιλώ για τη φοβερή Σου Δύναμη και να διηγούμαι τα μεγαλεία Σου και τη γενναιοδωρία Σου.
Αχ, Βασούλα Μου, τραγούδησέ Μου και γίνε επίσης η άρπα Μου. Με την αγάπη Μου σου έδωσα ζωή, επαγρυπνώντας με φροντίδα σε κάθε σου ανάσα. Ο Λόγος Μου είναι Ζωή. Ποιος μπορεί να πει:
"ο Θεός δεν ενήργησε".
Με το φως της χάρης σε έντυσα για να είσαι δική Μου και σε αδιάλειπτη ενατένιση της Καρδιάς Μου. Αντίθετα από τους άλλους που λαβαίνουν το χάρισμα του Λόγου Μου και που τους επισκέπτομαι όταν Εγώ θέλω, σου έδωσα ένα μοναδικό χάρισμα, να Με καλείς όποτε θέλεις. Βλέπεις; Σου έδωσα το εξαιρετικό αυτό προνόμιο ανάλογα με το έργο που σου ανέθεσα και ανάλογα με το φορτίο Μου που σηκώνεις. Βλέπεις πόσο τα υπολόγισα όλα όταν κατάστρωνα τα σχέδιά Μου; Όχι πως είχες από μόνη σου προσόντα για την υψηλή αυτή αποστολή αναβίωσης και ενοποίησης του Οίκου Μου. Όλα σου τα προσόντα προέρχονται από τη γενναιοδωρία Μου, προέρχονται από Μένα. Σε έκανα δοχείο που μεταφέρει τον τεράστιο αυτό θησαυρό, εύθραυστο, αλλά που δείχνει ξεκάθαρα ότι μια τόσο συντριπτική Δύναμη δεν προέρχεται από σένα, αλλά από Μένα, το Θεό σου. Εγώ κατοικώ μέσα σου, γι' αυτό και δεν υπάρχει καμιά εξασθένιση από μέρους σου. Δεν έχω το δικαίωμα να σε χρησιμοποιήσω σαν υπενθύμιση του Ελέους Μου για τους υπόλοιπους από σας;
Με κάλεσες στο βασιλικό Σου γεύμα...
Σε κάλεσα στο βασιλικό Μου γεύμα και πολλούς άλλους μέσα από σένα...
Με δένουν οι όρκοι που Σου έκανα
και θέλω να εκπληρώσω το χρέος μου
με ευχαριστίες και να εργαστώ
πιστά για τον Οίκο Σου.
Επειδή όχι μόνο μου έσωσες τη ζωή
από το θάνατο αλλά και μου επέτρεψες,
μες στην παράφορη Αγάπη Σου,
να βαδίζω ελεύθερα ενώπιόν Σου
όποτε και όποια ώρα της ημέρας θέλω,
λουσμένη μες στο Φως Σου.
Με έδεσες με δεσμά αγάπης και φιλίας
και με έσφιξες πάνω στην Ιερή Σου Καρδιά,
έτσι που κανείς θνητός να μη μπορεί
πια να ταράξει τη θεϊκή αυτή ένωση.
Με την πληθωρική Σου Αγάπη,
με έκανες σαν πύργο δυνατή απέναντι
σε όσους μαίνονται εναντίον Μου.
Τρόμος τους καταλαμβάνει το καταμεσήμερο
στον ήχο του Αγίου Σου Πνεύματος,
που είναι Σύντροφός μου και Χαρά μου...


Στυλοβάτη Μου, εσύ που στηρίζεις τον Σταυρό Μου της Ενότητας, σκόρπισε τη γνώση της Δόξας Μου, σκόρπισε μέσα σε τούτο το σκοτάδι το γενναιόδωρο φως Μου και μη φοβάσαι. Γέμισα το στόμα σου με μύρο για να μιλάς για Μένα. Γίνε η ψαλμωδός Μου, πάντα θαρραλέα. Ψάλλε σ' αυτή τη γενεά ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο, στηριγμένη πάνω στη Χάρη Μου.
Όλοι αυτοί που κλήθηκαν δια της χάριτος να διαβάσουν τον Ύμνο αυτό της Αγάπης και έφτασαν να γευτούν το κρυμμένο αυτό μάννα, ας προκόβουν όσο βρίσκονται ακόμη σε τούτη την εξορία. Δίνω σε όλους αυτούς που κλήθηκαν να διαβάσουν τον Ύμνο της Αγάπης Μου με συντετριμμένη καρδιά, αγιαστικές χάρες. Είθε οι καρδιές τους να ατενίζουν τη λαμπρή Μου μεγαλοπρέπεια και την πατρική Μου Αγάπη και να Με βλέπουν όχι μόνο ως Παντοδύναμο Θεό αλλά και ως Πανάγαθο Θεό, πάνστοργο και εγκάρδιο Φίλο. Είθε να ακούσουν με προσοχή, τους στεναγμούς της Καρδιάς Μου και να είναι βέβαιοι για την επιείκειά Μου.
Έχω βάλει στο πλευρό σου ένα φύλακα,1 ένα φρουρό στην πόρτα της καρδιάς σου για να φροντίζει ώστε κανείς παρείσακτος να μη σου αποσπάσει την προσοχή από την αποστολή σου.
Όταν μιλάς, αγαπημένη Μου, να είσαι πάντα ακριβής. Ναι, να επαναλαμβάνεις ό,τι σου λέω αλλά με λίγα λόγια. Βάλε τα κοσμήματα που σου έχω δώσει μέσα σε κάθε καρδιά. Ας μάθουν όλοι ότι οι συνομιλίες Μου είναι η ίδια η γλυκύτητα.
Είμαι μαζί σου. IC

1 Κατάλαβα, έναν ειδικό άγγελο. 






1 Οκτωβρίου, 1998

Άνοιξε την ακοή μου, Κύριε,
ξύπνησέ με από τον ύπνο μου.
Άπλωσε το δυνατό Σου Χέρι
από τον ουρανό και σήκωσέ με!
Αχ, Βασούλα, όλος ο ουρανός χαίρεται όταν από ένα και μόνο πλάσμα ακούγεται ένας ήχος στις Ουράνιες Αυλές Μας...
Από σκουριά σε έκανα ασήμι, κι από ασήμι το πιο εξαίσιο κόσμημα. Παιδί Μου, τα μάτια σου ας κοιτάζουν μπροστά. Γίνε σαν χαριτωμένο στεφάνι στο Κεφάλι Μου και γέμισε την Καρδιά Μου με χαρά υπομένοντας σιωπηλά τις ταλαιπωρίες για χάρη Μου.
Οι άνθρωποι θα σου επιτίθενται συχνά, όμως ποτέ δεν θα σε καταβάλουν. Οι κόποι σου για χάρη Μου δεν θα πάνε χαμένοι, αντίθετα θα δώσουν αγρούς διδαχής χαρίζοντας προκοπή σε γενεές.
Κάνε η γλώσσα μου να απαγγέλλει
τον Ύμνο της Αγάπης Σου,
κάνε τα χείλη μου να διακηρύττουν
την Ορθότητά Σου και τα
μεγαλεία της Αγάπης Σου.
Η χάρις Μου είναι επάνω σου και έχεις τις ευλογίες Μου.
Αχ, παιδί Μου, λόγια μίσους ακούγονται ολόγυρά Μου, αν και δεν δίνω λαβή για να Με εχθρεύονται1 . Σε αντάλλαγμα της πιστότητάς Μου, Με καταγγέλλουν.
Ποιος όμως αντιστάθηκε στη δύναμη του χεριού Σου;
Κανείς... κανείς δεν αντιστάθηκε στη δύναμη του χεριού Μου. Δεν έχω δείξει τη δύναμή Μου όταν οι άνθρωποι με προσέβαλαν; Είμαι γνωστός ότι ντροπιάζω τους υπερήφανους με την απόλυτη ισχύ Μου. Προσευχήσου για εκείνον2 που έριξε στην ψυχή του φωτιά...
Είθε το έθνος3 αυτό που τόσο πολύ αγάπησα να προκόβει στο δίκαιο. Μείνε στην Αγάπη Μου και τήρησε τις Εντολές Μου. Εγώ είμαι η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή. Άκουσε Ισραήλ, Εγώ που σε σκόρπισα, σε συνάζω τώρα και θα σε φυλάω, Ισραήλ,4 ως κόρην οφθαλμού.
Πολυαγαπημένε Μου γιε, Ισραήλ, πραγματικά Με δέχθηκες με τη δύναμη του Αγίου Μου Πνεύματος. Είθε να προκόβεις μέσα στην Θεότητά Μου και στην Αγάπη Μου. Αγάπα Με όπως Εγώ σε αγαπώ.
Σε βεβαιώνω: Θα προσελκύσω όλους τους λαούς κοντά Μου γιατί μαζί Μου βρίσκεται η Αιώνια Ζωή και η Δόξα. Μείνετε ενωμένοι στο Όνομά Μου και ακολουθήστε Με στα αιματοβαμμένα Ίχνη Μου. IC
Βασούλα, ο Πλάστης και Σωτήρας σου που σε διέπλασε, είναι μαζί σου και στο πλευρό σου. Άφησέ Με να χαράξω πάνω σου τον υπόλοιπο Ύμνο της Αγάπης Μου. Αναπαύσου σε Μένα και θα αναπαυθώ σε σένα που τόσο αγαπώ.
Εγώ, ο Ιησούς, σε ευλογώ. IC

1 Κατάλαβα ότι ο Ιησούς εννοούσε κι εμένα.
2 Στη Ρόδο, ο πρωτοσύγκελος όταν ανακάλυψε ότι ένας νεαρός Εβραίος που διάβασε την " Αληθινή εν Θεώ Ζωή", ζήτησε να βαπτιστεί και να γίνει Ορθόδοξος, αρνήθηκε να του δώσει την άδεια. Στείλαμε ένα φίλο δικηγόρο να παρακαλέσει τον πρωτοσύγκελο, όμως η καρδιά του σκλήρυνε περισσότερο και είπε: "Δεν δίνω την άδεια και ας χάσω την ψυχή μου". Γι' αυτό ο Ιησούς μας ζητά να προσευχόμαστε για την ψυχή του που από πείσμα κινδυνεύει να την χάσει.
3 Το Ισραήλ, αλλά και όλοι εκείνοι οι Εβραίοι που ανακαλύπτουν την Αλήθεια και βαπτίζονται, και είναι πολλοί.
4 Γι' αυτούς που μόλις βαπτίστηκαν Χριστιανοί.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου