Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

Μη φοβάστε κανένα όταν συναθροίζεστε στο Όνομά Μου για να εκχριστιανίσετε αυτή την αποχριστιανοποιημένη γενεά. Ό,τι κάνετε είναι για τη δική Μου τιμή και δόξα. Εγώ κτίζω. Εγώ κάνω το κτίσιμο κι αλίμονο σε κείνους που απλώνουν το χέρι για να καταστρέψουν αυτό που κτίζεται από Εμένα!


EΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 


ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 
ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

22 Απριλίου, 1998

Το θεϊκό μήνυμα που o Ιησούς μου προανήγγειλε στις 21.4.98, μου δόθηκε από το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, το Άγιο Πνεύμα. Η θεία χάρη Του με καλούσε κατά διαστήματα για να το γράψω. Ολοκληρώθηκε στις 29 Ιουλίου, 1998.
Το Άγιο Πνεύμα μιλάει:
Ειρήνη σε σένα. Το θέμα που ετοιμάζομαι να σου αποκαλύψω προς δόξα και όφελος της Εκκλησίας, αυτής της Εκκλησίας που ο Χριστός εξαγόρασε με το ίδιο Του το Αίμα, θα είναι ένα από τα ευγενέστερα θέματα που αναφέρονται στο πρόσωπό Μου. Είναι ανάγκη να φανερώσω τους θησαυρούς αυτούς στους αδελφούς και τις αδελφές σου, ώστε κι αυτοί επίσης να τραφούν από τους ανεξάντλητους αυτούς θησαυρούς που σας χαρίζονται απλόχερα, προς όφελος της Εκκλησίας. Διώξε τώρα τις σκέψεις σου και στρέψε την προσοχή σου αποκλειστικά σε Μένα1. Γι' αυτό το ευγενές θέμα που θα σου αποκαλύψω με θεϊκό τρόπο, θα πρέπει να Μου επιτρέψεις να διεισδύσω στο πνεύμα σου και να σου χαρίσω θείο φως κατανόησης. Θα σκύψω με καλοσύνη από τον Ουρανό όχι μόνο για να μιλήσω σε σένα, αλλά ο ίδιος ο θαυμαστός Θεός θα διαθέσει τη Γνώση Του σε όλη την ανθρωπότητα.
Να, ο Νυμφίος σκύβει επάνω σας για να σας μεταδώσει κάθε λόγο Ζωής που θα σας ντύσει όλους με βασιλική πορφύρα. Αν ανοίξετε την καρδιά σας, θα λάβετε με τη χάρη Μου αγιαστικές χάρες που θα δυναμώσουν την ψυχή σας και θα σας οδηγήσουν στην τελειότητα. Αυτοί που θα διαβάσουν τα λόγια αυτά της ζωής χωρίς διάθεση και χωρίς να βρίσκονται μέσα στην αλήθεια, θα τα θεωρήσουν όλα ανοησίες, δε θα τους αγγίξουν, συνηθισμένοι καθώς είναι να συμπορεύονται με τη Στειρότητα. Όμως γι' αυτούς που επιζητούν τον Παράδεισο με ειλικρινή καρδιά και δε Με βάζουν σε δοκιμασία, πάνω σε αυτούς θα ρίξω το φως Μου και τις ακτίνες Μου και θα τους φωτίσω. Ύστερα, θα προχωρήσω στο εσωτερικό τους και θα τους εξαγνίσω. Και όταν φτάσουν τρέμοντας στην αναμέτρηση της ηθικής τους ακαθαρσίας και των αμαρτημάτων τους, με στεναγμό που θα μοιάζει περισσότερο με κλάμα νεογέννητου, θα αναγεννηθούν σε μια νέα ζωή εντός Μου, νικημένοι από την ζηλότυπη Αγάπη Μου. Μετά από τη μακάρια αυτή νίκη, θα τους πλημμυρίσω σαν ζωογόνο Ποτάμι. Το ζωογόνο Μου πέρασμα δε θα μείνει απαρατήρητο.
Δεν θα είμαι σαν πλοίο που διασχίζει τα φουρτουνιασμένα κύματα και δεν μπορεί κανείς να βρει τα ίχνη του, ή σαν πουλί που διασχίζει τον αέρα χωρίς να αφήσει ίχνη από το διάβα του. Θα έρθω κοντά τους και θα τους νυμφευθώ και θα τους ντύσω με τον Χριστό. Θα μεταμορφώσω την ψυχή τους σε μια Εδέμ, γιατί θα φέγγει μέσα τους σαν λυχνάρι ο Θεός. Αυτό θα είναι το σημάδι που θα τους δώσει η ακατανίκητη Αγιότητά Μου. Θα παραμείνω μαζί τους και θα τους φροντίζω. Θα τους ντύσω ο ίδιος με νυφική στολή και θα τους στεφανώσω με τη θεότητά Μου, λαμπρή βασιλική κορώνα, διάδημα ομορφιάς από τα Χέρια της Αγίας Τριάδος. Κανείς δεν είναι άξιος για τέτοιες χάρες, όμως μέσα στην άφατη Αγάπη Μου, είπα: " Τώρα η νύχτα πρέπει να παραχωρήσει τη θέση της στο φως, η κακία στην αρετή. "
Θα εργαστώ στην ψυχή τους με τρόπο ώστε η εγκράτεια, η φρόνηση, η δικαιοσύνη και η καρτερία να γίνουν ο πλούτος τους. Α! Βασούλα, θα καλλιεργήσω τη γενεά σου και θα τους κάνω να αντιληφθούν ότι η αθανασία βρίσκεται στη στενή κοινωνία με τον Τριαδικό Θεό. Τι πλουσιότερο από το φιλεύσπλαχνο αυτό έργο που Εγώ ο Θεός, θα επιτελέσω μέσα τους; Τότε λοιπόν, αφού εμφυσήσω στις ψυχές αυτές τη ζωή, θα στείλω από τον ένδοξο θρόνο Μου τη Σοφία Μου για να γίνει το θαυμαστό τους σημάδι. Και τότε, ό,τι είχε γίνει στάχτη όλα αυτά τα χρόνια από τη στειρότητα τούτης της γης, Εγώ, χάρη στη θεϊκή Μου αγαθότητα, θα κάνω όποιον το θέλει να ξαναζωντανέψει και να ανθίσει. Γονιμοποιημένη από τις θερμές ακτίνες του Φωτός Μου, σε βεβαιώνω γενεά, ότι θα θεοποιηθείς και θα θεωθείς με την Τριαδική Μας Θεότητα.
Σήμερα, Βασούλα Μου, ο καθένας βλέπει όσο μακριά μπορεί να δει, όμως μετά το πέρασμά Μου από το εσωτερικό σας, δε θα έχετε πια την περιορισμένη όραση που έχετε τώρα. Θα βλέπετε με απερίγραπτο και θεϊκό τρόπο με το δικό Μου Φως, διεισδύοντας ακόμη και στα βάθη του Θεού, αφού θα τα βλέπετε όλα με τη δική Μου λαμπρότητα.2 Το όλο σώμα σας θα ακτινοβολεί λαμπρό φως. Εγώ θα είμαι το λυχνάρι του σώματός σας3 και θα το κατακλύσω με τα μεγαλεία της Βασιλείας Μας που είναι: η ορθότητα, η πραότητα, η αγάπη, ευσπλαχνία, η χαρά, η ειρήνη, η μακροθυμία, η πίστη, η αγαθότητα και η καλοσύνη. Από την αρχή σας πλάσαμε σύμφωνα με την εικόνα της δικής Μας Φύσης. Είπαμε: 'Ας πλάσουμε την ανθρωπότητα σύμφωνα με τη δική Μας εικόνα και ομοίωση". Όμως ο φθόνος του διαβόλου σας οδήγησε όλους στο θάνατο. Τώρα η γη στενάζει με πόνο, αυτοτιμω-ρείται, στενάζει και φωνάζει, αποκαμωμένη από την ανυπαρξία της, κλαίει και πνίγεται από έλλειψη αέρα,4το εσωτερικό της λιώνει και τα σπλάχνα της σαπίζουν. Ναι, έχετε πάψει να υπάρχετε...
Έλα, Βασούλα Μου, αρκετά για τώρα. Μείνε ενωμένη μαζί Μου!
(Εδώ το Άγιο Πνεύμα σταμάτησε τη θεϊκή Του υπαγόρευση και μου έδωσε να καταλάβω ότι θα συνέχιζε το μήνυμά Του αργότερα.Βλέπε μήνυμα 7 Ιουνίου, 1998.)

1 Η φράση αυτή ειπώθηκε για μένα προσωπικά.
2 Το Άγιο Πνεύμα μας αναγγέλλει την " εποχή του Πνεύματος."
3 Ματθ. 6: 22-23
4 Αυτό το κατάλαβα ως εξής: Έλλειψη πνοής του Αγίου Πνεύματος επειδή η γη απαγορεύει στο Άγιο Πνεύμα να δράσει επάνω μας ελεύθερα. Μπορούμε στ' αλήθεια να πούμε ότι αυτή η γενεά καταπνίγει το Άγιο Πνεύμα πέρα από κάθε φαντασία.









24 Απριλίου, 1998

"Όταν μπροστά στα μάτια του Υψίστου
καταπατιέται το δίκιο ενός ανθρώπου,
όταν στο δικαστήριο αδικείται,
ο Κύριος τάχα δεν τα βλέπει;"
(Θρήνοι 3:35-36)
Βασούλα, το να υποβάλλεσαι σε ταλαιπωρίες Με ευχαριστεί!1
Κι εγώ, χθες ακόμη,
εορτή του Αγίου Γεωργίου,
τον ικέτευα να μεσιτεύσει για μένα
και να απομακρύνει τους αντιπάλους μου!
Α, όχι, όχι, όχι, όχι,2 Γιατί να σε αφήσω να χάσεις από δική σου απερισκεψία, το στεφάνι της δικαιοσύνης που έχω ετοιμάσει για σένα, και όλα τα άλλα που σου έχω ετοιμάσει στον ουρανό! Τέτοια αγάπη έδειξα σε όλους τους εκλεκτούς Μου. Θα σταματήσεις λοιπόν τους αβάσιμους λογισμούς σου; Έλα, ανόητο παιδάκι, μείνε ενωμένη με Μένα ο οποίος είμαι η Κεφαλή3 και θα λάβεις την απαραίτητη δύναμη για να υπομένεις τα πάντα με χαρά. Ποτέ δεν θα σε παραμελήσω. Σήκωσε τους σταυρούς σου με αγάπη, ιδίως τον ευγενέστερο όλων που σου ανέθεσα και τον πιο απεχθή για το Σατανά, το Σταυρό της Ενότητας, και μη φοβάσαι να υπομένεις τις κακοτυχίες. Είναι για τη δική Μου δόξα τελικά!
Ω Κύριε, ξέρεις ότι
προσευχήθηκα στον Άγιο Γεώργιο,
τι θα γίνει λοιπόν τώρα με το αίτημα που του απηύθυνα;

Ο Άγιος Γεώργιος που πέθανε μάρτυρας, θα σε προστατεύει από κάθε κακό. Είναι στο πλευρό σου και σε φυλάει. Θα προσευχηθεί οι σκέψεις σου να συγκεντρωθούν στην ουράνια πραγματικότητα... Γι' αυτό λοιπόν χαρά Μου, σύνελθε και μην απωθείς τα Καρφιά και το ακάνθινο Στεφάνι Μου που η αγάπη Μου Με παρακίνησε να σου τα προσφέρω, ρόδο του Ρόδου!4 Σε στεφάνωσα με τα Κοσμήματά Μου.5 Είμαι επιεικής σε πολλά πράγματα, αλλά να σε απαλλάξω από αυτά τα Κοσμήματα; Ποτέ! Έλα! Έλα κοντά Μου και γεύσου το γλυκό χείμαρρο που βγαίνει από το στόμα Μου. Αυτή η γλυκύτητα θα σε βεβαιώσει ότι από καταβολής κόσμου ήσουν δική Μου κι Εγώ ήμουν δικός σου... Φεύγω τώρα, αγαπημένη Μου, αλλά μόνο για λίγο, για να σε αφήσω να συνεχίσεις το καλό σου έργο.6

1 Ο Ιησούς ήταν εξαιρετικά χαρούμενος. Ήταν πραγματικά γεμάτος χαρά. Αυτό κάπως με ξάφνιασε.
2 Αυτά τα "όχι" ειπώθηκαν γρήγορα σα μια λέξη.
3 Η Κεφαλή της Εκκλησίας.
4 Κατάλαβα ότι σήμαινε καρδιά της Καρδιάς.
5 Ο Κύριός μας εννοεί με τα σύνεργα της Σωτηρίας.
6 Ο Ιησούς εννοεί το νοικοκυριό. 



29 Μαΐου, 1998

Μέσα από τον αδιάκοπο πόνο
του πνεύματός μου πρέπει να μιλήσω,
να θρηνήσω μέσα από την πίκρα της ψυχής μου.
Έλα, σε ικετεύω, κοίταξέ με.
Τέλειωσες πια μαζί μου;
Οι ρίζες μου βυθίζονται σε Σένα,
κι όμως μέσα στη σιωπή μου, λέω:
"Σίγουρα ο Κύριος ο Θεός
είναι θυμωμένος μαζί μου,
μια απ' αυτές τις μέρες σίγουρα
θα τελειώσει μαζί μου.
Γυρεύω κάποιο φως για να καταλάβω
αλλά δεν υπάρχει παρά μόνο σκοτάδι.
Μήπως έδειξα αδιαφορία στην καλοσύνη Σου;
Σε απογοήτευσα κάπου ή Σε παραμέλησα;
Ή μήπως κοιτάζοντας τον ήλιο και τη λάμψη του
ή τη μαγευτική πορεία της σελήνης
ενδόμυχα γοητεύτηκα και λατρευτικά
τους έστειλα φιλιά;
Τρυφερή Μου νύφη, επίτρεψέ Μου να σκορπίσω πάνω σου το γλυκό Μου άρωμα και θυμήσου ένα πράγμα: Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ο Λόγος του Θεού, θα καλύπτω πάντα όλες σου τις ανάγκες1. Είναι πολλά τα λάθη σου αλλά τα είχα προβλέψει όλα αυτά πριν ακόμη σου αναγγείλω το μήνυμά Μου. Κι όμως μέσα στην άμετρη αγάπη Μου, σου έδωσα μια θέση εντός Μου όπου θα μπορούσα, σε αυτή την ιδιαίτερη θέση, να οδηγήσω την ψυχή σου στην τελειότητα που ζητώ από τους αγίους Μου. Αχ, Βασούλα, η υπερχειλίζουσα ευσπλαχνία Εγώ είμαι, η απύθμενη αγάπη Εγώ είμαι, κι όμως Με γνωρίζεις πάντα ελάχιστα, περιστέρι Μου. Γατί αυτές οι σκοτεινές σκέψεις για Μένα;
Ό,τι έχω είναι δικό σου και για πάντα2 . Έχε λοιπόν θάρρος και απάλλαξέ Με από αυτό το περιττό Ποτήρι. Ο Λόγος της Ζωής σου δόθηκε ελεύθερα ώστε κι εσύ με τη σειρά σου να τον δώσεις ελεύθερα στους άλλους. Υπήρχε σχέδιο στο έργο Μου, καθώς βλέπεις, και θέλω να συνεχίσεις να κάνεις όλα όσα έμαθες από Εμένα και διδάχθηκες να κάνεις στο Όνομά Μου. Μη φοβάστε κανένα όταν συναθροίζεστε στο Όνομά Μου για να εκχριστιανίσετε αυτή την αποχριστιανοποιημένη γενεά. Ό,τι κάνετε είναι για τη δική Μου τιμή και δόξα. Εγώ κτίζω. Εγώ κάνω το κτίσιμο κι αλίμονο σε κείνους που απλώνουν το χέρι για να καταστρέψουν αυτό που κτίζεται από Εμένα! Αφοσιώσου τώρα στα έργα Μου και μην ξεχνάς ότι δεν υπάρχουν σύνορα ανάμεσα σε σένα και σε Μένα.
Είμαι πάντα μαζί σου, αγαπημένη Μου, σε ευλογώ. IC

1 Ο Ιησούς εννοεί τις παραλείψεις και τις αποτυχίες μου.
2 Ο Κύριός μας είπε τα λόγια αυτά πολύ αργά, με λυπημένη φωνή, επειδή το πλάσμα στο οποίο από θεϊκή φιλανθρωπία είχε δώσει τόσα πολλά, δεν μπορούσε ακόμη να Τον καταλάβει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου