Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Μείνε στην ένθερμη αγκαλιά του Δημιουργού και Νυμφίου σου και παραμέρισε όλες σου τις έγνοιες, τους πειρασμούς, τα σφάλματα και τις αρρώστιες, τα βάσανα και τα άγχη και εγκαταλείψου στη μακαριότητα και τη λησμοσύνη, εγκαταλείψου στην ησυχία και επικεντρώσου σε Μένα, τον Θεό σου και το Παν. Είμαι τα πάντα. Στην αγκαλιά Μου η ψυχή σου θα βιώσει τα κρυμμένα Μου Μυστήρια.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

13 Φεβρουαρίου 2006

Ο Κύριος είναι πιστός, γιατί μου δίνει δύναμη
και με φυλάει από το κακό,
είναι η πρωταρχική χαρά του πνεύματός μου,
κι εσύ, αγαπημένη Μου, είσαι η πολύτιμη ψυχή Μου, το στολίδι Μου και το στεφάνι της κεφαλής Μου;
Κύριε, με μεγάλωσες με δεσμά αγάπης,
με απάλλαξες από την ενοχή μου
και μου φανέρωσες το Άγιο Πρόσωπό Σου ,
μετέτρεψες τη ματαιότητά μου
σε πάθος για Σένα.
Μακάριος ο άνθρωπος που οι ανομίες του 
έχουν συγχωρεθεί και οι αμαρτίες του σβηστεί.
Θα αποκτήσει το δώρο της Αγάπης! 
Κύριε, με μεγάλωσες με δεσμά αγάπης,
με απάλλαξες από την ενοχή μου
και μου φανέρωσες το Άγιο Πρόσωπό Σου,
μετέτρεψες τη ματαιότητά μου σε πάθος για Σένα.
Μακάριος ο άνθρωπος που οι ανομίες του 
έχουν συγχωρεθεί και οι αμαρτίες του σβηστεί.
Θα αποκτήσει το δώρο της Αγάπης! 
Η Καρδιά Μου συγκινήθηκε από την εξαθλιωμένη σου ψυχή. Βρήκα μια θέση στην καρδιά σου όπου μπορούσα να σταθώ και να αναπαυθώ σε σένα. Σε μετέτρεψα από αδιάφορη περαστική σε σκηνή ειρήνης. Διαλεγόμουν μαζί σου ως αυτή τη μέρα και ώρα δίνοντάς σου ευτυχία, χαρά και ικανοποίηση. Βλέπεις, Βασούλα, εμφανίζομαι πάνω σου για να δείξω στον κόσμο την ένωσή μας. Για να δείξω στους τυφλούς ότι κατοικώ μέσα σου και ότι εσύ είσαι μέσα Μου. Και για να εκπληρώσω τα λόγια Μου πως το μοναδικό σημάδι που θα δώσω για να αποδείξω πως Εγώ είμαι η Πηγή αυτής της αποκάλυψης, είσαι εσύ, κόρη. Η αγάπη σε αγαπά. Η αγάπη ήρθε σε σένα με τον τρόπο αυτό. Πόσο χάρηκε η Καρδιά Μου όταν ανταποκρίθηκες στο Κάλεσμά Μου. Στηρίξου σε Μένα και εμπιστεύσου Με. Δεν θα σε εγκαταλείψω ποτέ. Η Αγάπη σε αγαπά.   IC

6 Ιανουαρίου 2006

Κύριε Ιησού Χριστέ,
είσαι η χαρά της ζωής μου,
Θυμήσου, παιδί Μου, τον Σταυρό Μου και τα λύτρα που πλήρωσα για να σας λυτρώσω και να σας ελευθερώσω, ώστε να απολαύσετε την Αιώνια Ζωή. Ακόμη κι αν δεν βρίσκεις τα κατάλληλα λόγια για να εκφράσεις όλη σου τη χαρά και την αγάπη για Μένα, η καρδιά σου Με εξυμνεί κάθε φορά που έρχεσαι σε Μένα μέσα στη φτώχια σου. Βασούλα, σου είπα κάποτε ότι, όταν αγκαλιάζεις Εμένα, αγκαλιάζεις και τον Σταυρό Μου. Έλα πιο κοντά Μου για να μοιραστείς τα παθήματά Μου. Είναι ευλογία το να σηκώνεις τον Σταυρό Μου. Εσύ και άλλοι φαίνεται ότι δεν αντιλαμβάνεστε πλήρως πως αυτό είναι το διακριτικό σημείο πως Εγώ, ο Θεός, αναπαύομαι σε σας. Βλέπεις τι μεγάλο προνόμιο είναι αυτό; Η Θεότητα να αναπαύεται στα πλάσματά Της; Μείνε στην ένθερμη αγκαλιά του Δημιουργού και Νυμφίου σου και παραμέρισε όλες σου τις έγνοιες, τους πειρασμούς, τα σφάλματα και τις αρρώστιες, τα βάσανα και τα άγχη και εγκαταλείψου στη μακαριότητα και τη λησμοσύνη, εγκαταλείψου στην ησυχία και επικεντρώσου σε Μένα, τον Θεό σου και το Παν. Είμαι τα πάντα. Στην αγκαλιά Μου η ψυχή σου θα βιώσει τα κρυμμένα Μου Μυστήρια.
Βρίσκω ευχαρίστηση στη μηδαμινότητά σου, βρίσκω ευχαρίστηση στα παιδιά. Μείνε ενωμένη μαζί Μου και μη Με αφήσεις ποτέ. Όταν οι άνθρωποι έρχονται σε αντιπαράθεση μαζί σου και λένε κάθε λογής ανέντιμα λόγια, σε διαψεύδουν, σε βασανίζουν και σε δηλητηριάζουν, θυμήσου Εμένα, θυμήσου το Πάθος Μου, θυμήσου τι λέει η Γραφή για την Άμπελο και τα κλήματα. Τα κλήματα που κόπηκαν, κόπηκαν γιατί δεν παρέμειναν ενωμένα μαζί Μου. 
Βλέπεις, σε καθοδήγησα να ακολουθήσεις τον αρχαίο δρόμο των προφητών Μου, σου μίλησα σε γλώσσα «μυστική», σε στόλισα με δώρα για να εκφράσεις τα λόγια Μου σε ύμνους Αγάπης. Σε οδήγησα μέσα από δρόμους στοχαστικούς, σου έδωσα την παρόρμηση και το ζήλο προς το καλό όπως και την επιθυμία να Με ευχαριστείς. Σου πρόσφερα κάτι που υπερβαίνει τον ανθρώπινο νου κι αυτό είναι το να διαλέγεσαι μαζί Μου με τόση αμεσότητα και όποτε θέλεις. Επομένως, οι αντίπαλοί σου που σου φέρονται με εχθρότητα και Με προκαλούν, θα κριθούν αυστηρά από Μένα. Μέσα στην ξηρασία τους όλα αυτά τους ξεπερνούν. Μοιάζουν με τα κλαδιά εκείνα που πρέπει να ριχτούν στη φωτιά. Επειδή αρνήθηκαν τον πλούσιο χυμό που τους παρείχε η ίδια η Άμπελος, ξεράθηκαν και δεν χρησιμεύουν σε τίποτα. Ναι, θα τα συλλέξουν οι Άγγελοί Μου και θα τα ρίξουν στη φωτιά για να καούν.
Κι όσο για σένα, κόρη, είναι δίκαιο να ανταποδώσω θλίψεις σε όσους σε θλίβουν και να ανταμείψω εσένα που ανέχθηκες αδικίες και διώξεις για χάρη Μου. Μάθε πως έχω γράψει πάνω σου το Όνομά Μου, για να συνεχίσεις να αντέχεις  με καρτερία και αξιοπρέπεια το μαστίγιο των διωκτών σου, που στην πραγματικότητα είναι δικοί Μου διώκτες, διώκτες του Σταυρού Μου. Σε ευλογώ και σου δίνω την Ειρήνη Μου   IC


























5 Ιανουαρίου 2006

Τώρα πια, μετά από όλα αυτά τα χρόνιαπου πέρασαν, δεν έχω καμιά αμφιβολίαπως ήρθε σε μένα ο Λόγος Σου. 

Τώρα πια, μετά από όλα αυτά τα χρόνια 
που πέρασαν, δεν έχω καμιά αμφιβολία 
πως ήρθε σε μένα ο Λόγος Σου. 
Ναι, Κύριε, μέσα από ένα αδύναμο πλάσμα, 
που με τη δική σου Δύναμη και Εξουσία
κατόρθωσε να μεταδώσει στους άλλους 
το Λόγο Σου…
Μου αποκάλυψες, με τόσο ανέκφραστο τρόπο,
την Αγιότητά Σου και το Θέλημά Σου.
Μου εμπιστεύθηκες το Λόγο Σου,
για να υπενθυμίσω στα έθνη 
το χρέος τους απέναντί Σου, και
να μεταβιβάσω σε όλα τα πλάσματα 
πως προσκαλείς τους πάντες 
να συμφιλιωθούν μαζί Σου και 
με τους συνανθρώπους τους. 
Με έστειλες να φέρω πίσω τα έθνη
στην υπακοή και στην αγάπη.
Με έστειλες στους ποιμένες Σου 
για να οδηγήσω τις εκκλησίες στη μετάνοια
για το αμάρτημα της διαίρεσής τους, 
να συμφιλιωθούν μεταξύ τους και να ενωθούν.
Μια πολύ δύσκολη αποστολή, 
που ξεπερνά τις ανθρώπινες δυνάμεις. 
Γιατί το Μήνυμα αυτό από μόνο του 
έχει τη μορφή μιας σειράς από απειλές.
Ποιος ανάμεσά τους δέχθηκε 
ταπεινά τις κατηγορίες Σου; 
Ποιος, πες μου Κύριε, από τους
κυβερνώντες χαμήλωσε και άκουσε; 
Ζύγισε το λαό Σου, Κύριε…αξιολόγησέ τους… 
Ποιος μέχρι τώρα ήταν στο πλευρό Σου;
Δέχομαι περιφρόνηση από τους δικούς μου  
όταν τους μεταφέρω τα λόγια Σου για την Ενότητα.
Ναι, Κύριε, μέσα από ένα αδύναμο πλάσμα,που με τη δική σου Δύναμη και Εξουσίακατόρθωσε να μεταδώσει στους άλλουςτο Λόγο Σου…
Μου αποκάλυψες, με τόσο ανέκφραστο τρόπο,την Αγιότητά Σου και το Θέλημά Σου.
Μου εμπιστεύθηκες το Λόγο Σου,για να υπενθυμίσω στα έθνητο χρέος τους απέναντί Σου, καινα μεταβιβάσω σε όλα τα πλάσματαπως προσκαλείς τους πάντεςνα συμφιλιωθούν μαζί Σου καιμε τους συνανθρώπους τους.Με έστειλες να φέρω πίσω τα έθνηστην υπακοή και στην αγάπη.
Με έστειλες στους ποιμένες Σουγια να οδηγήσω τις εκκλησίες στη μετάνοιαγια το αμάρτημα της διαίρεσής τους,να συμφιλιωθούν μεταξύ τους και να ενωθούν.Μια πολύ δύσκολη αποστολή,     που ξεπερνά τις ανθρώπινες δυνάμεις.Γιατί το Μήνυμα αυτό από μόνο του|έχει τη μορφή μιας σειράς από απειλές.
Ποιος ανάμεσά τους δέχθηκεταπεινά τις κατηγορίες Σου;Ποιος, πες μου Κύριε, από τουςκυβερνώντες χαμήλωσε και άκουσε;Ζύγισε το λαό Σου, Κύριε…αξιολόγησέ τους…Ποιος μέχρι τώραήταν στο πλευρό Σου;
Δέχομαι περιφρόνηση από τους δικούς μου 1
όταν τους μεταφέρω τα λόγια Σου για την Ενότητα.
Ναι, Βασούλα μου, ο διάβολος τους κρατά χωρισμένους. Ειρήνεψε ωστόσο και κάνε υπομονή… Μίλησε στο λαό Μου και ποτέ μην αποθαρρύνεσαι. Μη με λυπείς. Γνωρίζεις πια ότι μπορώ να κάνω σπουδαία πράγματα. Να είσαι ευδιάθετη! Θυμήσου ότι υπήρξα και συνεχίζω να είμαι ο Δάσκαλός σου που σε έχρισε. Το χρίσμα αυτό άνοιξε τα μάτια της ψυχής σου και σε δίδαξε όλα όσα έπρεπε να μάθεις. Σε έχω χρίσει με  την Αλήθεια και όπως διδάχθηκες εσύ, το ίδιο θα διδαχθούν και οι άλλοι. Είναι γνωστό ότι έχω συντρίψει ισχυρούς βασιλείς, διάσημους βασιλείς. Πάντα θα γλυτώνω το λουλούδι Μου από τους καταπιεστές του. Και θα σου δώσω Πνεύμα Ανδρείας. Μείνε λοιπόν ενωμένη μαζί Μου και θα αντλήσεις από Μένα ζωή. Ο Παράδεισος είναι ανείπωτα ωραίος, παιδί Μου. Με Μένα θα ζεις στον Παράδεισο. Στην πληρότητά του…
… και ο Θεός θα είναι γύρω μου, μέσα μου
και πάνω μου, εσωτερικά και εξωτερικά. 
Ζει στον παράδεισο όποιος είναι φως και ζει
μέσα στο Φως και είναι ένα με το Φως…
απορροφημένος και διαλυμένος μέσα το Φως…
και τότε υπάρχει, ζει….
Τα πάντα μέσα στο Φως, όλα τα εγκόσμια,
οτιδήποτε ανήκει στο παρελθόν και στο παρόν,
και όλες οι σκέψεις μέσα μας
ξεχνιούνται, σβήνουν, είναι ανύπαρκτες,
και τη θέση τους καταλαμβάνει, αντίθετα,
η άφατη σαγηνευτική γλυκύτητα του Θεού
και η απέραντη χαρά της ψυχής,
η ελευθερία του πνεύματος, μια δίψα
να συνεχίσει να γεύεται κανείς
τις παρηγοριές και τις χάρες που ο Θεός
και μόνον Αυτός, στη θεϊκή Του αγκάλη,
μπορεί να δώσει στην ψυχή.
Δεν απορεί κανείς που όσοι είχαν μια
εκτός σώματος εμπειρία και είδαν τον Θεό,
που Τον αντίκρισαν αστραπιαία,
δεν ήθελαν να επιστρέψουν στη γη!
Γνωρίζω τώρα πως Σε κατέχω όπως
με κατέχεις κι Εσύ και όλες οι χαρές
που βιώνω στην Παρουσία Σου
μου τις δίνεις Εσύ, Φιλάνθρωπε Θεέ!
Είναι σα να ζει κανείς μια ζωή πέρα
από την ύπαρξη, μια ζωή στην αιωνιότητα,
μια ζωή που φωτίζει τον υπόλοιπο κόσμο.
Όλα αυτά που σε δίδαξα πλουσιοπάροχα, σου δόθηκαν δωρεάν. Αυτό και μόνο σου αρκεί… Σου έκανα Βυζαντινά μαθήματα με τρόπο πατρικό για να σε ενσωματώσω σε Μένα. Σου έδωσα ζωντανές εικόνες 2 του παρελθόντος και του μέλλοντος. Σου φανέρωσα με τη χάρη την Καρδιά Μου και σου επέτρεψα να μετρήσεις τους παλμούς Της. Έβαλα τέρμα στην ανταρσία σου και σε οδήγησα στην καρδιά Μου για να Την κάνεις κατοικία σου. Θύμα της Ψυχής Μου, κινήσου μέσα σε Μένα, ανάσανε μέσα σε Μένα, ζήσε μέσα σε Μένα. Ο Λόγος μένει τώρα στην καρδιά σου και αυτό Με πλημμυρίζει χαρά! Είσαι, άλλωστε, το έργο των Χεριών Μου και σε διέπλασα χωρίς προσπάθεια. Σε έκανα να ταξιδέψεις μέσα από δύσβατους δρόμους και όμως, ναι 3 έτσι μεταχειρίζομαι τους φίλους Μου. Γίνε η άρπα Μου και χαροποίησέ με με τις εκφράσεις σου, ευλογημένη της Ψυχής Μου, τις εκφράσεις αυτές που διδάχθηκες από Μένα. Μη Μου στερείς το χέρι σου και το χρόνο σου. Εγώ, ο Κύριος, σε ευλογώ…. IC

1 Η πλειονότητα του ελληνορθόδοξου κλήρου
2 Οράματα
3 Εδώ ήξερα τι επρόκειτο να πει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου