Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Η γη αποσυντίθεται και όλοι οι κάτοικοι της γης πληρώνουν ακριβά για τα εγκλήματά τους. Η δυστυχία που αντιμετωπίζει η ανατολή θα διαλύσει την υπερηφάνεια τους και την ενοχή τους. Ένα σφοδρό φύσημα, δυνατό σαν κυκλώνας θα τους κατακάψει. Και θα πληρώσουν για κάθε αμαρτία τους. Και θα μάθουν να ζουν με ακεραιότητα . Εγώ ταράζω τους ανέμους και ταράζω τις θάλασσες και κάνω να βροντούν τα κύματά της.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

14 Απριλίου 2011

Το σπίτι αν δεν το χτίσει ο Ίδιος ο Κύριος,
μάταια μοχθούν οι χτίστες του γι αυτό;
Αλλά εγώ βασίζομαι στην Υπόσχεσή Σου
και είθε όλες οι θλίψεις που υποφέραμε
να  είναι για  τη Δόξα Σου...
Βασούλα Μου, αγαπημένη, Το Στόμα Μου διακηρύσσει την Αλήθεια, μόνο την Αλήθεια. Όταν σου ανέθεσα το έργο αυτό και σε κάλεσα, όπως είσαι, δεν γέμισα το στόμα σου με μύρο; Δεν γέμισα τον κόσμο με καρπούς; Δεν ανέστησα τους νεκρούς στη ζωή
Είπα: "θα αναστήσω τα πτώματα και στη  χώρα των φαντασμάτων θα γεννηθεί μια νέα ζωή μαζί Μου. Μη σε νοιάζει η οργή και η αδικία με την οποία σου προκαλεί το αίμα τους. Η γη αποσυντίθεται και όλοι οι κάτοικοι της γης πληρώνουν ακριβά για τα εγκλήματά τους. Η δυστυχία που αντιμετωπίζει η ανατολή θα διαλύσει την υπερηφάνεια τους και την ενοχή τους. Ένα σφοδρό φύσημα, δυνατό σαν κυκλώνας θα τους κατακάψει. Και θα πληρώσουν για κάθε αμαρτία τους. Και θα μάθουν να ζουν με ακεραιότητα .
Εγώ ταράζω τους ανέμους και ταράζω τις θάλασσες και κάνω να βροντούν τα κύματά της. Βασούλα, τούτο θα σου πω: είσαι η χαρά Μου και η θυσία Μου, αφού σε έχω εκτεθειμένη σ’ αυτούς που υψώνουν τη φωνή τους σε δοξολογίες 1 αλλά ποτέ δεν εννοούν αυτά που λένε. Από τα παλάτια που κατοικούν, ακούστηκε μια άσπλαχνη κρίση, τα μάτια τους δεν φωτίστηκαν με το φως της δικαιοσύνης, ούτε η καρδιά τους. Αλλά θα έρθει η ημέρα που θα γεμίσουν με τέτοιες τύψεις που ποτέ δεν ένιωσαν από την ημέρα που γεννήθηκαν.
Πιστεύεις, παιδί Μου, πως δεν ήμουν παρών, όταν με την υπερβολική τους έπαρση και τις φοβερές αστραφτερές σπίθες που έβγαιναν απ’ τα μάτια τους, κατέστρεφαν το καρποφόρο αμπέλι Μου; Και το δώρο που Εγώ ο ίδιος διέπλασα και του ανέθεσα το έργο; Ματαιοδοξία! Φθαρμένοι και γεμάτοι μνησικακία και το Άγιο Πνεύμα μίλησε σωστά , όταν είπε με το στόμα του Ησαΐα:
'Πήγαινε και πες σ’ αυτά τα έθνη: θ’ ακούτε μα δεν θα καταλαβαίνετε, θα βλέπετε, μα δεν θα εννοείτε!  Γιατί έγινε αναίσθητη η καρδιά αυτού του λαού, και με τ’ αυτιά βαριάκουσαν κι έκλεισαν τα μάτια τους, για να μη δούνε με τα μάτια κι ακούσουν με τ’ αυτιά και καταλάβουν με την καρδιά, και μεταστραφούν και τους γιατρέψω.'
Κατάλαβε, λοιπόν, πως η σωτηρία που προέρχεται από Μένα προορίστηκε γι’ αυτούς που έχουν ταπεινή καρδιά, για τους άθλιους, γι’ αυτούς που η κοινωνία σου περιφρονεί, για τους απλούς,  για να τιμωρήσω τους ισχυρούς και τους υπερήφανους. Οι κατήγοροί σου είναι δικοί Μου κατήγοροι, όσοι σου επιτίθενται, επιτίθενται σε Μένα.
Σπάσε λοιπόν τη σιωπή Σου και έλα να με υπερασπιστείς και αποφάσισε Εσύ για μένα και μην τους αφήσεις να καμαρώνουν με κρυφή ικανοποίηση!
Βασιλική, μην ανησυχείς για σένα. Η Αγία Μητέρα σου είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ στο πλευρό σου. Πάρε θάρρος, μακάριος  εκείνος που χάνει τη ζωή του για Μένα!  Μακάρια είσαι, αγαπητή Μου ψυχή, που δοκιμάζεις το Πάθος Μου και τα αγκάθια, τα καρφιά και πάνω από  όλα τη λόγχη!  Τα κακά χέρια που θέλουν να σε εκδιώξουν, θα υποφέρουν όταν ανακαλύψουν ποιον κατεδίωκαν  και θα τρέμουν εκείνη την Ημέρα! Κάνουν το Αίμα Μου να χύνεται ποτάμι.
Μείνε αφοσιωμένη, Βασούλα, και στόλισε την Κεφαλή μου με στολίδια αγάπης και δόξας, και όσοι αμφιβάλλουν, καθησύχασέ τους. Εγώ, ο Κύριος, θα διορθώσω τους κατηγόρους σου. Εμείς; IC
(αργότερα)
Εγώ Είμαι. Όλοι, μεγάλοι και μικροί, υποτάσσονται στη Δύναμή Μου και την Εξουσία Μου. Γι’ αυτό, παιδί Μου, μη φοβάσαι, αφού είμαι πάντα στο πλευρό σου. Αγάπα Με.  Εγώ, ο Ιησούς σε ευλογώ. Εγώ Είμαι.

1 Η λέξη «δοξολογίες» είναι στα ελληνικά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου