Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Η Ψυχή Μου, ο διαιτητής της γενεάς σου, έγινε μάρτυρας σε πολύ περισσότερα από ξεσηκωμούς, διαιρέσεις και αθεΐα. Αλήθεια σου λέω, πολλοί συνωμοτούν εναντίον Μου μέσα στο ίδιο Μου το Σπίτι. Αυτή τη στιγμή τους ακούω να συνωμοτούν, αλλά σύντομα τα νησιά θα τρέμουν κατά την Ημέρα Μου και παρόλο που τούτη η γενεά θα στενάζει, δεν θα την ακούω. Η πόρτα του Ουρανού εκείνη την Ημέρα θα είναι κλειστή και η γη, απογυμνωμένη, θα στενάζει σαν χήρα αφημένη στον πόνο της.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

20-24 Ιανουαρίου, 1992

Ειρήνη σε σένα. Άκουσέ Με, κόρη Μου: κοίταξες γύρω σου; Τι είδες;
Είδα ξεσηκωμούς και βαθύτερες διαιρέσεις
να γεννιούνται ανάμεσά μας πριν την ΕΝΟΤΗΤΑ.
Δεν βλέπω το τέλος του αγώνα μας να ενωθούμε,
ούτε το τέλος της αθεΐας.
Η Ψυχή Μου, ο διαιτητής της γενεάς σου, έγινε μάρτυρας σε πολύ περισσότερα από ξεσηκωμούς, διαιρέσεις και αθεΐα. Αλήθεια σου λέω, πολλοί συνωμοτούν εναντίον Μου μέσα στο ίδιο Μου το Σπίτι. Αυτή τη στιγμή τους ακούω να συνωμοτούν, αλλά σύντομα τα νησιά θα τρέμουν κατά την Ημέρα Μου και παρόλο που τούτη η γενεά θα στενάζει, δεν θα την ακούω. Η πόρτα του Ουρανού εκείνη την Ημέρα θα είναι κλειστή και η γη, απογυμνωμένη, θα στενάζει σαν χήρα αφημένη στον πόνο της. Η Καρδιά Μου ταράζεται και αρρωσταίνει εκ των προτέρων από τους αξιοθρήνητους ήχους που θα κάνεις ν' αντηχήσουν, γενεά. Δεν θα χαίρομαι βέβαια αφού δεν Μου είναι καθόλου ευχάριστο να ταπεινώνω και να θλίβω το ανθρώπινο γένος. Ακόμη μια φορά όπως ποτέ πριν, θα σκορπίσω επάνω σας το Άγιο Πνεύμα Μου, από μια Φλόγα αδύνατη που τρεμοσβήνει η Φωτιά Μου θα φουντώσει και όλους θα σας ανανεώσει. Ύστερα, όπως μπαίνει κανείς σε μια κατακτημένη πόλη, Εγώ ο Κύριος, θα σας κυριεύσω με τη Δόξα Μου και η Εκκλησία θα αναβιώσει. Στο τέλος η Δικαιοσύνη θα επικρατήσει.
Κι εσύ κόρη Μου, μη φοβάσαι να φωνάξεις για Μένα, μη φοβάσαι τους ανθρώπους, ειδικά όσους σε πολεμούν. Ευτύχησε, κόρη Μου. Μπορώ να διαβάσω τις πιο απόκρυφες σκέψεις αυτών των ανθρώπων και το ζηλότυπο αυτί Μου ακούει τα πάντα. Νομίζουν πως τα ξέρουν όλα, αλλά δεν ξέρουν τίποτα.
Κόρη, προσευχήθηκα για σένα στον Πατέρα να λάβει υπόψη την αδυναμία σου. Προσπάθησε, Βασούλα, να καταλάβεις τον Πατέρα. Είσαι εύθραυστη, αλλά είσαι καλά στερεωμένη σε Μένα ώστε να μην παρεκκλίνεις, ούτε να κλονιστείς όταν ξεσπούν πότε-πότε πάνω σου βίαιες θύελλες. Είσαι ο βλαστός Του και γι' αυτό, από τη Ζηλότυπη Αγάπη Του και τη Γενναιοδωρία Του, επιτρέπει τέτοιες αντιστάσεις. Δεν έχεις ακούσει πως μέσω του πόνου οδηγεί τις ψυχές στην τελειότητα και πως ο πόνος αποτελεί μέρος της εκπαίδευσής σας;
Να είσαι λοιπόν, κόρη Μου, υπομονετική να είσαι επίσης γενναιόδωρη και να μην τρέμεις και παραπονιέσαι για τίποτα. Μην αποκάνεις να εργάζεσαι. Ακολούθησε τα σημάδια από το Αίμα Μου που άφησα πίσω Μου για την Αιωνιότητα. Όσοι ακολουθούν αυτά τα σημάδια, θα εισέλθουν στη Βασιλεία Μου. Μάθε πως ο Πατέρας δεν είναι άσπλαχνος αλλά πολυεύσπλαχνος μαζί σου.
Η Σοφία σε αγαπά, επομένως κόρη Μου, τήρησε τις Εντολές Μου, ζήσε σύμφωνα με το Ευαγγέλιο. Έχε Με σαν τον Άγιο Σύντροφό σου και προσευχήσου για τους ιερείς Μου που Με εκπροσωπούν.

24 Ιανουαρίου, 1992

Στη διάρκεια της λειτουργίας ο Ιησούς μου είπε:
Αυτή είναι μόνο η αρχή. Θα δεις ακόμη μεγαλύτερα πράγματα.
Αυτά τα λόγια ειπώθηκαν αφού ύμνησα τον Ιησού για τα Μεγαλεία Του και τα Έργα Του, γιατί με τη Δύναμή Του άνοιξε πολλές καρδιές στο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών (ΠΣΕ).
Από το καλοκαίρι ο Κύριος μου υπαγόρευε μηνύματα που αφορούσαν την ενότητα, οδηγίες για τις επιθυμίες Του. Ύστερα επέτρεψε σε μερικές καρδιές στο ΠΣΕ να ανοίξουν και να δεχθούν τον Λόγο Του και έτσι να μου επιτραπεί να πάω στο ΠΣΕ την εβδομάδα προσευχής για την ενότητα, να τους δώσω τα μηνύματα του Ιησού και να τους τα διαβάσω.





































26 Ιανουαρίου, 1992

Βασούλα της Ιερής Μου Καρδιάς, θέλεις να αφιερωθείς ολότελα σε Μένα;
Ναι, Κύριέ Μου, θέλω.
Πες αυτά τα λόγια:
Ιερή Καρδιά του Ιησού,
έλα να με κυριεύσεις ολότελα,
ώστε τα κίνητρά μου να είναι κίνητρά Σου,
οι επιθυμίες μου επιθυμίες Σου,
τα λόγια μου λόγια Σου,
οι σκέψεις μου σκέψεις Σου.
Ύστερα, επίτρεψέ μου να συρθώ
στα βάθη της Ιερής Σου Καρδιάς.
Εξαφάνισέ με πλήρως.
Εγώ, η Βασούλα, θα λατρεύω
την Ιερή Σου Καρδιά από
τα μύχια της δικής μου.
Υπόσχομαι να υπηρετώ την Ιερή Σου Καρδιά
με μια εσωτερική φλόγα.
Θα Σε υπηρετώ με ζήλο και
περισσότερη ζέση από πριν.
Είμαι αδύνατη, αλλά ξέρω πως
η Δύναμή Σου θα με στηρίξει.
Μην επιτρέψεις να Σε χάσω από τα μάτια μου
και μην επιτρέψεις στην καρδιά μου
να φτερουγίσει αλλού.
Εγώ η Βασούλα, θα αναζητώ την Ιερή Σου Καρδιά
και θα επιθυμώ Εσένα μόνο.
Ιερή Καρδιά του Ιησού,
κάνε με να αποστρέφομαι οτιδήποτε
είναι ενάντιο στην Αγιότητά Σου
και στο Θέλημά Σου.
Εξέτασέ με σχολαστικά και
βεβαιώσου πως δεν υπάρχει
μέσα μου κανένας αντίπαλος.
Από σήμερα, σφίξε τα δεσμά της Αγάπης
με τα οποία με έχεις δέσει και
κάνε την ψυχή μου να διψά για Σένα και
την καρδιά μου λαβωμένη από αγάπη για Σένα.
Ιερή Καρδιά του Ιησού,
μην περιμένεις, έλα να αναλώσεις
όλη μου την ύπαρξη με τις φλόγες
της διάπυρης Αγάπης Σου.
Οτιδήποτε κάνω στο εξής να γίνεται
για τα Συμφέροντά Σου και τη Δόξα σου
και τίποτε για μένα.
Εγώ η Βασούλα, Σου αφιερώνω τη ζωή μου
και από σήμερα προθυμοποιούμαι
να είμαι η δούλη της Αγάπης Σου,
το θύμα των διακαών Σου Πόθων και
του Πάθους Σου, το όφελος της Εκκλησίας Σου
και το παιχνίδι της Ψυχής Σου.
Κάνε τα χαρακτηριστικά μου να είναι όμοια
με εκείνα της Σταύρωσής Σου
από την πικρία που θα δοκιμάσω
μπροστά στην αδιαφορία των ψυχών και
βλέποντάς τες να πέφτουν.
Χόρτασε την ψυχή μου.
Ιερή Καρδιά του Ιησού,
μη με απαλλάξεις από το Σταυρό Σου
όπως ο Πατέρας δεν Σε απήλλαξε.
Συγκράτησε τα μάτια μου, τις σκέψεις μου
και τις επιθυμίες μου για να γίνουν
αιχμάλωτοι της Ιερής Σου Καρδιάς.
Ανάξια είμαι και δεν δικαιούμαι τίποτε,
αλλά βοήθησέ με να βιώσω
την αφιέρωσή μου με πιστότητα,
επικαλούμενη αδιάκοπα το Άγιο Όνομά Σου.
Κάνε το πνεύμα μου να αποστρέφεται
ό,τι δεν είναι δικό Σου.
Ιερή Καρδιά του Ιησού,
κάνε να φέρει η ψυχή μου περισσότερο
από ποτέ τα Σημάδια του Σώματός Σου,
για τη μεταστροφή των ψυχών.
Εγώ η Βασούλα, υποτάσσω θεληματικά
το θέλημά μου στο Θέλημά Σου,
τώρα και για πάντα. Αμήν.
Και τώρα το Πνεύμα Μου θα αναπαυθεί σε σένα. Βασούλα, Με ευχαριστεί να σε βλέπω να αφιερώνεις το χρόνο σου για Μένα. Κάθε θυσία που γίνεται στο Όνομά Μου δεν πάει χαμένη...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου