Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Ακόμη κι ένα άλαλο γαϊδούρι θα άκουγε, θα καταλάβαινε και θα ενεργούσε άμεσα στις προειδοποιήσεις που έδωσα επανειλημμένα πως, εκτός κι αν η γενεά αυτή μετανοήσει, προσευχηθεί από καρδιάς και στραφεί σε Μένα, αν ρυθμίσουν τη ζωή τους σύμφωνα με το Νόμο Μου, τα διδάγματά Μου, τις Εντολές Μου και τις διδασκαλίες της Εκκλησίας, αν ενωθούν και ζήσουν ειρηνικά ο ένας με τον άλλο, ο Πατέρας Μου θα τους τιμωρήσει. Η φλόγα Του θα απλωθεί και θα καταβροχθίσει ολόκληρα έθνη, εξαφανίζοντάς τα ολότελα από τον χάρτη.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

9 Μαΐου 2011

Βασούλα Μου, ένωσε την καρδιά σου με τη δική Μου και άκουσέ Με: θυμάσαι τα θαυμαστά έργα που επιτέλεσα στο παρελθόν; 
Γι’ αυτό μην ανησυχείς, θα επιτελέσω τα θαυμαστά Μου έργα αφού Εγώ είμαι ο Δημιουργός του θαυμαστού αυτού Έργου. 
Συνέχισε να δίνεις στους ‘πτωχούς τω πνεύματι’ αυτά που έγραψα για να ακουστούν στον ουρανό οι δοξολογίες τους. Μη διστάζεις, κόρη Μου, χαμογέλα και συνέχισε, το χέρι σου  μέσα στο Χέρι Μου. 
Έλα να αναπαύσεις το κεφάλι σου πάνω στην Καρδιά Μου και να ακούσεις τους χτύπους Της. Τι ακούς, κόρη Μου;  Έναν θρήνο;
Ναι, έναν θρήνο, έναν λυγμό...
Η Καρδιά Μου θρηνεί σαν τον ήχο της φλογέρας, κλαίει για την αξιολύπητη κοινωνία σου και για το ότι, αν δεν αλλάξουν και επιστρέψουν σε Μένα μετανοημένοι, θα τους γλείψουν οι φλόγες και θα τους μετατρέψουν σε ανθρώπινες λαμπάδες. 
Ααχχ! Από τους άρχοντες ως τους ζητιάνους, όλοι προορίζονται να πεθάνουν όπως ο τωρινός ουρανός και η γη προορίζονται για τη φωτιά. 
Ακόμη κι ένα άλαλο γαϊδούρι θα άκουγε, θα καταλάβαινε και θα ενεργούσε άμεσα στις προειδοποιήσεις που έδωσα επανειλημμένα πως, εκτός κι αν η γενεά αυτή μετανοήσει, προσευχηθεί από καρδιάς και στραφεί σε Μένα, αν ρυθμίσουν τη ζωή τους σύμφωνα με το Νόμο Μου, τα διδάγματά Μου, τις Εντολές Μου και τις διδασκαλίες της Εκκλησίας, αν ενωθούν και ζήσουν ειρηνικά ο ένας με τον άλλο, ο Πατέρας Μου θα τους τιμωρήσει. 
Η φλόγα Του θα απλωθεί και θα καταβροχθίσει ολόκληρα έθνη, εξαφανίζοντάς τα ολότελα από τον χάρτη. 
Σας βεβαιώνω πως ο ουρανός θα τυλιχτεί και θα διαλυθεί και θα γίνει σαν θάλασσα φωτιάς.
Το να καταδικάσουν τις Προειδοποιήσεις Μου αυτό δεν θα τους βοηθήσει στο να λύσουν τα εσωτερικά τους 1προβλήματα. 

Είμαι εδώ Εγώ και παρέχω πνευματική τροφή σε τούτη τη γενεά, 

φέρνοντας τα Λόγια Μου στα πόδια της, 

για να τους συμβουλεύσω και να τους δώσω ελπίδα, 

κι όμως αυτοί απομακρύνονται αδιάφορα.
Όταν οι πρόγονοί σας με έβαλαν σε δοκιμασία και Με προκάλεσαν, τι έκανα;
Κανένας τους δεν μπήκε στη χώρα της ανάπαυσής τους...
Η αδιαφορία τους και η ανυπακοή τους τούς εμπόδισαν να γνωρίσουν το Θέλημά Μου και να Με ακούσουν. 
Εγώ είμαι ο Αρχιερέας τους και θα ’πρεπε να ξέρουν πως όποιος Με υπακούει θα ζήσει για πάντα. 
Εγώ είμαι η Πηγή της Σωτηρίας, η Αρχή και το Τέλος.  
Πολλοί αποσκίρτησαν από τους Δρόμους Μου, από όσους κάθονται σε θρόνους ως τους ταλαίπωρους και εκείνους που δειλιάζουν. 
Από εκείνους που είναι ντυμένοι στα λινά ως τους ξυπόλητους που φορούν κουρέλια. 
Οι πράξεις τους είναι ενώπιον Μου. 
Αλλά δεν ήταν όλοι τους άπιστοι με μάτια κλειστά.
Τούτο θα τους πεις: Επιστρέψτε, λοιπόν, ο καθένας σας, απαρνηθείτε τον κακό σας δρόμο. Υπηρετήστε τον Θεό και όχι τον Μαμωνά. 
Υπηρετήστε τον Θεό και όχι τον άνθρωπο. 
Σ’ αυτόν που έχει θα του δοθεί κι άλλο, αλλά απ’ όποιον δεν έχει, κι εκείνο το λίγο που έχει θα του αφαιρεθεί. (Λκ 19:26) 
Έρχονται συμφορές στην Εκκλησία Μου 2;
Θα ραγίσουν καρδιές, και θα παραγκωνίζουν ο ένας τον άλλο,  για να πέσουν στα πόδια του Σατανά. 
Εκπατρισμοί θα γίνουν στο σκοτάδι. 
Τους πρόσφερα ένα δώρο αλλά δεν έλαβα σε αντάλλαγμα στοργή ή σεβασμό. 
Δεν υπάκουσαν ούτε υπακούνε στη Φωνή Μου.  
Κόρη μου, κλάψε για τη γενεά σου. 
Δες πώς μαραίνεται απελπισμένα.
Έλα, σε αγαπώ.





1 Οι ιεραρχίες

2 Ζήσαμε ένα μέρος απ’ αυτά τον Μάρτιο του 2013, όταν παραιτήθηκε ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ μετά την κλοπή των εγγράφων.



   Των εγγράφων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου