Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Όλες οι Αυλές Μου συγκεντρώθηκαν στον Ουρανό και από τις Αυλές Μου ακούστηκε μια φωνή˙ η φωνή ενός πλήθους: "Ωσπότε ο Κύριός μας θα υπομένει τη βλασφημία; Η γη μέσα στην αθεΐα της καυχιέται για την δυσπιστία της, για τα βδελύγματά της, και έχει μεθύσει μες στην ανηθικότητά της σαν μια πόρνη." Έφτασε πια η ώρα, η Δικαιοσύνη δεν θα αντέξει άλλο να βλέπει τούτη τη γενεά να καταπνίγει το Πνεύμα Μου και να πουλάει το Αίμα Μου.

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

16 Μαΐου 2011

Κύριε, στείλε τώρα το Φως Σου και την Αλήθεια Σου. Θα πρέπει πάντα να καταπιέζει ο εχθρός;
Παιδί μου, μήπως δεν το γνωρίζω; Πιστεύεις πως δεν γνωρίζω όλες αυτές τις ανησυχίες; Με βομβαρδίζουν με ύβρεις και μίσος, και η Εντολή Μου για Αγάπη αγνοείται. κι από τους δικούς Μου ακόμη ιερείς.
Βασούλα, σήμερα πιστεύουν ότι είναι νικητές, ότι κέρδισαν νίκες. Το κακό είναι με το μέρος τους. Η Καρδιά Μου όμως, θα νικήσει στο τέλος. Εγώ και ο Πατέρας σε διαλέξαμε για να γίνεις η θυσία Μας, μια προσφορά, επιλεγμένη ανάμεσα σε πολλούς, για να υπομένεις με αγάπη τις απορρίψεις.
Στάθηκα ενώπιόν Σου, το δεξί μου χέρι μέσα στο δικό Σου για να καταγράψω τα Λόγια Σου και   να με καθοδηγήσεις. Αλλά ένας ανόητος λαός προσβάλλει το Όνομά Σου, δεν βλέπουν τα σημάδια της Παρουσίας Σου, όμως φλέγονται από την επιθυμία να βάλουν τέρμα σε όλα τα Μηνύματά Σου
Τίποτα, Βασούλα, τίποτα δεν θα βάλει τέρμα στα Μηνύματά Μου, ούτε στην αποστολή που σου εμπιστεύθηκα. Έχε πίστη και εμπιστεύσου Με. Ακόμη κι όταν νιώθεις κάποιες φορές εντελώς εξουθενωμένη από το βάρος του Σταυρού Μου, μην αποκάνεις, στο πλευρό σου Εγώ Είμαι. Και θα δεις, όλοι θα μείνουν έκθαμβοι όταν θα σταθώ μπροστά τους! Οι καλοί θα χαρούν, αλλά οι κακοί θα λάβουν αυτό που τους αξίζει. Τίποτα δεν θα Με σταματήσει. Καταστρέφουν την Εκκλησία Μου, και ενεργώντας έτσι μηχανεύονται κακό ενάντια στην Εκκλησία Μου. Σας διδάσκω καλή διδασκαλία, αλλά εκείνοι εγκαταλείπουν το νόμο Μου. Έχω πει πως είναι έξι  πράγματα που μισώ,  μάλιστα επτά που είναι αδύνατο να ανεχθώ: μάτια αλαζονικά, γλώσσα που λέει ψέματα, χέρια που αθώο χύνουν αίμα, μυαλό που μηχανεύεται σχέδια αμαρτωλά, πόδια που τρέχουν στο κακό, μάρτυρα ψεύτη που διαδίδει ψέματα, κι εκείνον που διχόνοιες σπέρνει ανάμεσα στους αδελφούς.  Και θα πρόσθετα, εκείνους που ευχαριστιούνται να κάνουν το κακό.
Άνοιξα το Στόμα Μου για να μιλήσω, να ευλογήσω, να λυτρώσω και να δείξω την Ευσπλαχνία Μου, αλλά σε αντάλλαγμα της καλοσύνης Μου Με χλευάζουν, Με βρίζουν και Με περιφρονούν. Όλες οι Αυλές Μου συγκεντρώθηκαν στον Ουρανό και από τις Αυλές Μου ακούστηκε μια φωνή˙ η φωνή ενός πλήθους:
"Ωσπότε ο Κύριός μας θα υπομένει τη βλασφημία; Η γη μέσα στην αθεΐα της καυχιέται για την δυσπιστία της, για τα βδελύγματά της, και έχει μεθύσει μες στην ανηθικότητά της σαν μια πόρνη."
Έφτασε πια η ώρα, η Δικαιοσύνη δεν θα αντέξει άλλο να βλέπει τούτη τη γενεά να καταπνίγει το Πνεύμα Μου και να πουλάει το Αίμα Μου.  Προκαλούν και αμφισβητούν τη Δικαιοσύνη Μου. Θα ντύσω τον Ουρανό στα μαύρα και θα εμφανιστώ ως Κριτής, και όσοι προσέβαλαν το Όνομά Μου θα εκλείψουν. Την αποκάλυψή Μου την χλευάζουν, ποτέ δεν την  έλαβαν υπόψη. Θα τιμωρήσω τον κόσμο και τα κακά του κατορθώματα. Θα ταπεινώσω τους υπερήφανους, και όταν επικαλεστούν το Όνομά Μου δεν θα τους ακούσω. Η Ημέρα Μου είναι πιο κοντά από ό, τι νομίζετε. Η καταστροφή θα φέρει στη γη την ίδια ερήμωση που προκάλεσαν στην Εκκλησία Μου!
Άρχισα σαν ζητιάνος, παρακαλώντας τους για μια ανταπόδοση αγάπης, και σε αντάλλαγμα Με χλεύασαν,  Με καταπίεσαν και Με άφησαν άκαρπο. Έκανα έκκληση σ’ αυτή τη γενεά, έπεσα στα πόδια των ιερέων Μου, αλλά το μόνο που έκαναν ήταν να Με φτύσουν και να Με διώξουν. Οι σπλαχνικές Μου πράξεις γελοιοποιήθηκαν. Ήρθα για να τους σώσω από τα χέρια του εχθρού Μου. Τους έδειξα το Πρόσωπό Μου, αλλά δεν Με αναγνώρισαν, ούτε έμαθαν 1 από την Αγία Γραφή τα ιερά Μου λόγια. Ήρθα να τους φέρω την ειρήνη στις δύσκολες ώρες τους, αλλά δεν εκτίμησαν την ειρήνη ούτε την δέχθηκαν. Τώρα λοιπόν, αυτή είναι η απόφαση για κάθε άνθρωπο στη γη για να καθαρίσω τη δυσωδία της αμαρτίας.
Παιδί μου, Εγώ, ο Νυμφίος σου, σου λέω: υπόμεινε για χάρη Μου όλες αυτές τις επιθέσεις. Ποτάμια χαρίτων θα γεμίσουν τους τόπους τους ξερούς που σε στέλνω. Κόρη Μου, πότισε τα παρτέρια Μου, ομόρφυνε τον κήπο Μου, Εγώ, ο Ιησούς Χριστός σε ευλογώ τώρα και για πάντα. Εγώ Είμαι  IC 

1 Tην ίδια στιγμή άκουσα τη λέξη «ακολούθησαν».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου