Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Μετανόησε, γενεά, οι αμαρτίες σου έχουν στεγνώσει την ψυχή σου. Γιατί να πεθάνεις, γενιά; Μετανόησε και θα ζήσεις! Μετανόησε, γιατί δεν έχει μείνει πολύς χρόνος τώρα. Ο Καταστροφέας θα φανερωθεί πλήρως σ' αυτές τις μέρες που έρχονται!

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΛΥΣ ΧΡΟΝΟΣ
25 Μαΐου, 1993
Ηλί! ω Ηλί, Θεέ μου, με τη στοργική Σου αγάπη, έλα να με υπερασπιστείς! Εσύ που με σήκωσες από τον τάφο μη μου κρύβεις το Άγιό Σου Πρόσωπο. Έλα στο πλευρό μου! Γιατί Σε νοιώθω τόσο μακριά μου;
Σε πολλούς φαίνομαι σαν αίνιγμα, σαν φαινόμενο, αλλά Εσύ ο Ίδιος μου ζήτησες να είμαι η Ηχώ Σου, έτσι δεν είναι; Γιατί λοιπόν η Ηχώ Σου ενοχλεί την ακοή τους όταν μιλάω ανοιχτά για τα θαύματά Σου; Μήπως είναι η τεράστια Εξουσία Σου που τους φοβίζει; Μήπως είναι η ακατανίκητη Δύναμή Σου που τους προκαλεί τρόμο; Μήπως είναι η Φωνή Σου που βροντάει από τον ουρανό σε όλη τη γη, σε κάθε έθνος, σε κάθε πόλη, που τους ταράζει;
Μήπως είναι η μεγαλειώδης Σου προέλαση που φανερώνεται πανίσχυρη και τους προκαλεί δέος; Μήπως είναι επειδή φωνάζω στις τέσσερις γωνιές της γης ότι ο Ουρανός θα κατακλυστεί σύντομα από τον Ερχομό Σου και ότι πρέπει σύντομα να μετανοήσουν, μήπως είναι αυτό που τους προκαλεί φρίκη; Ή μήπως έχουν αμφιβολίες για τον κατακλυσμό από Ευλογίες και Έλεος που στέλνεις; Πες μου, μήπως δεν μπορούν να συλλάβουν τις αγωνιώδεις κραυγές που προέρχονται από έναν Πατέρα;
Οι κραυγές Σου για Ενότητα, Ειρήνη και Συμφιλίωση αντηχούν στον ουρανό και στη γη, όμως ποιος τις ακούει; Ποιος μπορεί να καταλάβει; Η σάρκα τους φθίνει κάτω από το δέρμα τους, όμως όταν φωνάζεις "Σωτηρία!" κανείς δεν ακούει...
Αχ! Ηλί, τόσοι πολλοί περιμένουν να πέσω σε πλάνη και να οδηγηθώ στην πτώση μου, γιατί ποτέ δεν κατάλαβαν πως είναι δυνατόν να κρατήσεις το χέρι ενός αμαρτωλού μέσα στο δικό Σου Χέρι.
Ω! Ηλί, ποτέ δεν κατάλαβαν γιατί Εσύ και εγώ τρέχουμε ανυπόμονα σε κάθε γωνιά του δρόμου να ξυπνήσουμε τους νεκρούς, γιατί αυτή η συνεργασία; Και για ποιο λόγο με στέλνεις στα σταυροδρόμια κάθε πόλης να αναγγείλω ότι η Βασιλεία Σου πλησιάζει.
Για ποιο πράγμα λοιπόν με κατηγορούν; Γιατί τους φοβίζω και τους προκαλώ απέχθεια; Ω Ηλί, μου φέρονται σαν να είμαι το απόβρασμα της κοινωνίας, η μια προσβολή πάνω στην άλλη, η μια συκοφαντία πάνω στην άλλη, όχι ότι ενδιαφέρομαι για το όνομά μου και τη φήμη μου αλλά αφού με καθοδηγεί το Άγιο Πνεύμα Σου, είναι το Άγιο Πνεύμα Σου που βλασφημούν. Καταστρέφουν τα Έργα του Πνεύματός Σου και κάθε πλίθο που στήνεται για την ανοικοδόμηση των βωμών σου, τον γκρεμίζουν. 1
Ω, Ηλί, πιο φιλεύσπλαχνε από ποτέ, γιατί είσαι τόσο μακριά μου μερικές φορές; Κοίταξε! Κοίταξε πόσο αγωνίζομαι σ' αυτή την έρημο και έλα να με σώσεις απ' αυτούς τους βάτους και τα αγκάθια που με περιβάλλουν, που με κτυπούν και με ξεσχίζουν! ΑΝΟΙΞΕ μου το δρόμο!
Θα πρέπει να κλαίω όλη μέρα για την αδιαφορία τους; Δεν είμαι άνθρωπος, δεν έχω λοιπόν το δικαίωμα να νιώσω αδυναμία, δεν έχω το δικαίωμα να είμαι θλιμμένη πότε - πότε; Δεν έχω το δικαίωμα να χάνω το θάρρος μου;
Ω Ηλί, πόσον καιρό ακόμη θα περιμένουμε μέχρι το Θρίαμβο; Πόσον καιρό ακόμη πρέπει να περιμένουμε; Πόσον καιρό ακόμη θα διαρκέσει ακόμη αυτό το Σκοτάδι;
Οι Πληγές του Υιού Σου είναι απίστευτα βαθιές. Τα Δάκρυα του Υιού Σου και της Ευλογημένης μας Μητέρας έχουν γίνει Αίμα, έως πότε λοιπόν Ηλί θα αντέχεις αυτή τη θέα; Πόσον καιρό θα πρέπει να περιμένουμε γι' αυτό το Θρίαμβο;
Μια συνωμοσία από προδότες τώρα έχουν εισχωρήσει στην Καρδιά του Ιερού Σου σαν οχιές και έχιδνες και έρποντας στους διαδρόμους, περιμένουν να πλήξουν την Αλήθεια, να ανατρέψουν την Αιώνια Αλήθεια για να την κάνουν Ψέμα, στήνοντας το καταστροφικό τους βδέλυγμα μέσα στην καρδιά του Ιερού Σου, για να καταργήσουν την Παντοτινή Θυσία του Υιού Σου.
Ηλί! Δεν υπάρχει Ειρήνη στον Οίκο Σου... και πολύ σύντομα το σκοτάδι θα καλύψει τον Οίκο Σου και σαν χήρα που πενθεί και τεθλιμμένη, ο Οίκος Σου θα φορέσει το μαύρο Του πέπλο. Γι' αυτό λοιπόν, Ηλί ακόμη δεν ήρθε η ώρα να επέμβεις;
Η Φωνή της Δικαιοσύνης Μου θα ακουστεί σαν δυνατός σεισμός και θα πλήξει αυτούς τους προδότες για το κακό που έκαναν στα παιδιά Μου, το αθώο αίμα των οποίων χύνεται θυσία. Θα εκδικηθώ για τον Οίκο Μου, μα ο κόσμος θα πρέπει να θερίσει αυτό που έσπειρε. Αν δεν μετανοήσει ο κόσμος δεν μπορώ να συγχωρήσω την ενοχή του!
Στη φωλιά αυτών των εχιδνών στέλνω ό,τι αγαπώ πολύ, σε στέλνω με το Λόγο Μου μέσα στα βάθη της ανομίας. Σε παραδίδω σαν φερέφωνό Μου να διαδώσεις το Μήνυμά Μου. Εσύ, η τόσο αγαπητή από Μένα, απ' όπου περνάς, Εγώ, ο Κύριος θα αφήνω στα ίχνη σου μια δυνατή φλόγα για να κατακαίει τις πέτρινες καρδιές και να ξεριζώνει τον αθεϊσμό. Θα τους κάνω να πέσουν στην Αγκαλιά Μου, την Αγκαλιά του Θεού τους - α! και θα είναι φοβερό να πέσουν στην Αγκαλιά Μου. Εν ριπή οφθαλμού θα τους μεταμορφώνω σε ταγμένους μαθητές και θα τους στέλνω να υπερασπιστούν το Λόγο Μου και να αναλάβουν τον αγώνα Μου. Κόρη Μου, όπως εσύ έμαθες από Μένα, με τον ίδιο τρόπο θα διδάξω και τους άλλους. Για να φανερώσω το Άγιό Πρόσωπό Μου, παραδίδω τώρα ανάμεσα σε λύκους αυτό με το οποίο χαίρεται περισσότερο η Ψυχή Μου και αγαπάει πολύ.
Μετανόησε, γενεά, οι αμαρτίες σου έχουν στεγνώσει την ψυχή σου. Γιατί να πεθάνεις, γενιά; Μετανόησε και θα ζήσεις! Μετανόησε, γιατί δεν έχει μείνει πολύς χρόνος τώρα. Ο Καταστροφέας θα φανερωθεί πλήρως σ' αυτές τις μέρες που έρχονται! Ω, Βασούλα! Ποιους μπορώ να προειδοποιήσω και να τους προτρέψω να ακούσουν; Σε ποιους να μιλήσω και ποιοι θα ακούσουν; Αφού όλα πλησιάζουν στο τέλος τους τώρα πια και το τέλος είναι κοντά, πήγαινε, ανάγγειλε το Μήνυμά Μου ακόμη και στην κάθε δημόσια πλατεία, πήγαινε και δημοσιοποίησε στο ευρύ κοινό τα λυτρωτικά Μου καλέσματα. Η μαγιά αυτών που εκμεταλλεύονται τον Οίκο Μου είναι ισχυρή, γι' αυτό πρόσεχε και κράτα τα μάτια σου ανοιχτά. Κατάλαβε γιατί στέλνω τον Υιό Μου και την Αγία σου Μητέρα στις μέρες σας να περιδιαβαίνουν τον κόσμο. Αυτή είναι η ευλογία Μου που απλώνεται σε όλη την επιφάνεια του κόσμου. Γι' αυτό, σηκώστε όλοι τα μάτια σας, και όταν το κάνετε, θα δείτε τον Ουρανό ορθάνοιχτο να λάμπει σε όλη του τη δόξα - την Κιβωτό της Διαθήκης Μου - το σύμβολο της Παρουσίας Μου ανάμεσά σας, το σύμβολο του Ελέους Μου και της Σωτηρίας Μου, Αυτόν που δείχνει ευσπλαχνία σε όλους σας.

1 Βωμοί: ψυχές.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου