Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.6 Ιανουαρίου, 1993. <<..... Όσο για τη χώρα σου, θα τη λιώσω όπως λιώνει το σίδερο, με Φωτιά ... και θα προοδεύσουν σε αγιότητα. ....>>

 

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, 
ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.

6 Ιανουαρίου, 1993


Ιησού; Αγαπημένε του Πατέρα,
τα χωράφια της χώρας1 μου είναι ρημαγμένα, 2
έχουν γίνει λημέρι της σαύρας και της αράχνης.
Δεν είσαι πια εκεί; Δεν είσαι πια σ' αύτη τη χώρα;
Γιατί δεν προοδεύει; Γιατί τους αφήνεις πίσω;
Ο Θάνατος γλίστρησε κάτω από τις πόρτες τους...
Υιέ του Παντοδύναμου Θεού, πότε θα δείξεις
την Αγιότητά Σου σ' αυτή τη χώρα;...
Βασιλιά μου, γιατί κλαις;

Κλαίω για την υπερβολική της έπαρση... 
Πώς να χειριστώ την υπερβολική τους έπαρση; 
Δε δίνουν προσοχή στο Πνεύμα Μου και ακολουθούν αυτά που τους υπαγορεύουν οι περήφανες καρδιές τους.

Στ' αλήθεια, Κύριε πάσης Αγιότητας,
μήπως δεν κάνω ό,τι καλύτερο
μπορώ για να Σε υπηρετήσω,
δεν μεσολαβώ για την Ενότητα;
Μπορώ να λυγίσω το σίδερο με γυμνά χέρια; 3
Η Φωτιά Σου όμως μπορεί.
Ο Πλούτος Σου, οι Θησαυροί της Ιερής Σου
Καρδιάς μπορούν να το κάνουν. 

Θα χρειαστεί τότε να ζητήσω περισσότερα από σένα... 
Θα χρειαστεί να ζητήσω περισσότερα από σένα. 
Ό,τι Μου δίνεις θα χρησιμεύσει για να σας δέσει όλους μαζί στην αγάπη και να φωτίσει τις καρδιές σας ώστε το πνεύμα σας να μπορέσει να ανοιχτεί στο Πνεύμα Μου που θα σας διδάξει τα πιο βαθιά κρυμμένα σχέδια του Ουράνιου Πατέρα σας, και τα κρυμμένα πλούτη της Σοφίας.

Η Φτώχεια βρίσκεται στα πόδια Σου για να Σε υπηρετήσει, Παντοδύναμε. 

Ναι! Έχε Μου εμπιστοσύνη. Πάντα θα σε στηρίζω, μη φοβάσαι λοιπόν... Κοίταξέ Με... 
Ο ουρανίσκος Μου είναι πιο ξερός από περγαμηνή και ο Πατέρας δεν θα ανεχθεί άλλο αυτό το θέαμα. 
Ο κόσμος Τον προσβάλλει, Αυτόν και ολόκληρη τη Βασιλεία Του. 
Ο κόσμος έχει γίνει τόσο κακός και το Χέρι Μου δεν μπορεί να συγκρατήσει άλλο το Χέρι Του για να μην πέσει επάνω σας...4  
Το σίδερο μπορεί να λιώσει, γι' αυτό μη χάνεις το θάρρος σου... 
Μην ξεχνάς ότι σε έστησα μ' ένα σπαθί στο χέρι, για ν' αστράφτει σαν αστραπή. 
Όσο για τους περήφανους, αυτά τα Νέα που σου έδωσα να μεταφέρεις, δυσαρεστούν υπερβολικά την καρδιά τους. 
Ταράζουν το πνεύμα τους και γίνονται η αιτία να τρέμουν τα γόνατά τους. 
Όσο για τη χώρα σου, θα τη λιώσω όπως λιώνει το σίδερο, με Φωτιά ... και θα προοδεύσουν σε αγιότητα

 Μήνυμα σε κάποιον από την Ιερή Καρδιά:

 Κάτι 5 που υπήρξε, δεν μπορεί ποτέ να πεθάνει, κάτι που αναζωπυρώνει το ζήλο και φέρνει φανερή ζωή στην Εκκλησία Μου, δεν θα σβήσει ποτέ. 
Με τα μάτια σου διαπιστώνεις την αναβίωση της Ιερής Μου Καρδιάς κι Εκείνου για τον οποίο λες: "Τον γνωρίζω και Τον αγαπώ." 
Ό,τι πραγματοποιείται σήμερα δεν γίνεται χωρίς ταλαιπωρίες και θυσίες. Θα διατηρήσω ζωντανή την ευλάβεια στην Ιερή Μου Καρδιά και ό,τι έχω διδάξει γύρω από αυτό, αυτή είναι η υπόσχεσή Μου. 
Σου δόθηκε να γίνεις μάρτυρας της αναβίωσης της Ιερής Μου Καρδιάς για να μπορείς να δώσεις τη μαρτυρία σου. 
Το να γίνεσαι θυσία για Κείνον που αφαιρεί τις αμαρτίες σας, είναι προνόμιο. 
Δέχομαι τη μαρτυρία που Μου δίνεις με τη δύναμη του Πνεύματός Μου. Ό,τι βλέπεις λοιπόν με τα μάτια σου είναι η εκπλήρωση των καιρών σας.




1 Ελλάδα.
2 Πνευματικά.
3 Τα σιδερένια ραβδιά του οράματός μου που συμβολίζουν τις τρεις εκκλησίες.
4 Ξαφνικά ο Κύριός μας σταμάτησε και με κοίταξε, σα να θυμήθηκε κάτι. Ύστερα συνέχισε.
5 Η Ιερή Καρδιά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου