Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Είμαι αποφασισμένος να σώσω τούτη τη γενεά επιδεικνύοντας το Έλεός Μου. Ευτυχήστε λοιπόν όλοι εσείς που ακούτε τη μελωδία της Φωνής Μου και χορτάστε από Εμένα, το Θεό σας.



ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.


12 Φεβρουαρίου, 2000

Άκουσε όμως κι αυτό, Βασούλα, έβγαλα όλη σου την οικογένεια από την ευλογημένη γη της Αιγύπτου, όπου ακόμη και σήμερα αναδύεται το άρωμα του Υιού Μου, της Μητέρας Του και του δίκαιου Ιωσήφ ως τον ουρανό. Ήδη εκεί σε καλωσόρισα και ορκίστηκα: "Με τη βοήθεια του άνθους αυτού θα σας συνάξω από διάφορα έθνη και διάφορα δόγματα και θα φανερώσω σε όλους σας την Πατρική Μου Αγάπη και το Έλεός Μου. Μέσω της δικής της αδυναμίας θα ανορθώσω τα έθνη και θα τα ανανεώσω με μια πνευματική επανάσταση. Σκοπεύω με τη βοήθεια του άνθους αυτού να επιδείξω την Αγιότητά Μου για να τη δουν όλα τα έθνη. Και για εκείνους που παραγγέλλουν στους προφήτες Μου να μην προφητεύουν, θα δώσω ένα θαυμαστό προφητικό Κάλεσμα και μια Εντολή από το Θρόνο Μου στην εκλεκτή Μου, χρίζοντάς την, ώστε να μην αντισταθεί στο προφητικό Μου Κάλεσμα."
Αίγυπτος! Ανέδειξα έναν προφήτη από τη γη σου. Έδωσες ψωμί στον Υιό Μου, γιατί λοιπόν να μην αναδείξω έναν προφήτη από σένα; Από τον προφήτη αυτό θα βγει ο Λόγος Μου ωσότου αποκαλυφθούν και εκτεθούν τα κέρατα των δαιμόνων.
Όταν μιλώ Εγώ, ποιος δεν θα προφητεύσει; 1 Πάνε ποτέ δυο άνθρωποι αντάμα, δίχως να έχουν πριν συναντηθεί;2 Και δεν κάνω τίποτα δίχως να πω τα σχέδιά Μου στους προφήτες Μου...3 και το ίδιο έκανα με σένα, Βασούλα, δεν σου φανέρωσα μόνο τα σχέδιά Μου αλλά και την Αγία Μου Μορφή. Και ό,τι προείπα επαληθεύτηκε στον κατάλληλο καιρό. Σου δόθηκε ελεύθερα ο Λόγος της Ζωής για να σε υιοθετήσει και να σε κάνει συμμέτοχο στη θέωση. Όμως ο Σατανάς θα επισκεφτεί και πάλι το μυαλό του λαού Μου, επειδή γνωρίζει την άγνοιά τους, και θα τους ωθήσει στον πειρασμό να σε λιθοβολήσουν για τον χαρακτηρισμό Μου αυτό.
Αχ! Αν μπορούσε μονάχα ο κόσμος να συμφιλιωθεί με την Τρισαγιότητά Μου, τότε θα κατανοούσε τα λόγια Μου!
Σου το υπόσχομαι, και σου μιλάει ο Ουράνιος Πατέρας σου, Εκείνος για τον οποίο κάποτε είπες: "ο Ουράνιος Πατέρας μου ξέρω ότι μου έχει αδυναμία, όμως κι εγώ Του έχω αδυναμία" σου το λέει, φλεγόμενος από θεία Αγάπη: "Θα συνεχίσω να σε καλύπτω με τη Γλυκύτητά Μου, να αναπτύσσομαι με χάρη μέσα σου, να σου δίνω περισσότερο τον εαυτό Μου και να γεμίζω την ψυχή σου σαν γλυκειά ουσία, ώστε κι Εσύ με τη σειρά σου να Μου δοθείς περισσότερο και να γίνεις με τον τρόπο αυτό ένα πνεύμα μαζί Μου, ένα πνεύμα με το Θείο. Τότε θα σε στείλω ακόμη μια φορά στα έθνη σαν στολισμένο δώρο Μου, για να τους διαπαιδαγωγήσεις με πραότητα, να τους προσελκύσεις κοντά Μας, σε μια θεϊκή αγάπη, διευρύνοντας τις καρδιές τους ώστε να δεχθούν περισσότερα από Εμάς και κάθε τι το Θεϊκό. Και τότε, στη γαλήνια αυτή κατάσταση που θα οδηγήσω την ψυχή τους, θα δουν τα πάντα ξαφνικά με το δικό Μας Φως, εξουδετερώνοντας τους πειρασμούς του Σατανά. Στο εξής, κι εκείνοι επίσης θα ονομαστούν "κατά χάριν θεοί δια της συμμετοχής" και θα κυβερνήσουν μαζί Μας.
Τώρα, σε αξίωσα εσένα και τους άλλους μέσα από σένα, να κατανοήσεις τη θέση σου. Αναστηλώνω τα έθνη μέσα από τις ταλαιπωρίες και τις θυσίες εκείνων που έχω επιλέξει, αν και συχνά έρχονται σε Μένα θρηνολογώντας ότι μάταια κοπίασαν και εξαντλήθηκαν για το τίποτα. Έπραξαν όλα όσα είχαν λάβει εντολή να πράξουν, δοξάζοντάς Με, επειδή ήταν μονίμως κάτω από την επιτήρησή Μου στη διάρκεια της ενατένισής τους.
Η πραγματική αυτή θεολογία που ανυψώνει την ψυχή και την ανεβάζει ως τον τρίτο Ουρανό και τους δίνει μια πρόγευση της θεϊκής Μακαριότητας, στη διάρκεια της οποίας, με τρόπο υπερφυσικό, τους μιλώ και τους κάνω την τιμή να δουν την κληρονομιά τους και κληρονομιά όλων των αγίων. Κι ενώ αυτοί αναπαύονται στους κόλπους Μου, τους ευλογώ, δυναμώνοντας τη Φωτιά Μου μέσα τους για να πάνε με ζήλο να διακηρύξουν άφοβα το Λόγο Μου. 
Ευλογημένος ο Θεός και το Άγιο Όνομά Του,
γιατί φανερώνει πλούσια τις προθέσεις Του
στους ανέμους που είναι οι αγγελιαφόροι Του,
φορώντας για μανδύα Του το φως,
η Μεγαλειότητά Του τους φανερώνει την ανδρεία Του.
Επικαλούμαι μέσα στην αθλιότητά μου
τον Τρισάγιο Θεό μου και Εκείνος,
σαν ριπή ανέμου απ' το πουθενά, με κάνει
να ανθίζω ενώ κατεβαίνει πάνω μου.
Κι εγώ, σαν ανοιχτό λουλούδι
απορροφώ το Θείο Φως Του.
Ο Θεός έψαλε σε μένα και σε όλους εσάς,
αγαπητά μου αδέλφια!
Εκείνος που κάθεται πάνω στα χερουβείμ
φανέρωσε σ' εμάς το Έλεός Του.
Κανείς δεν μπορεί να πει:
"Δεν έχω δει στο σπίτι μου
τη σωτήρια δύναμη του Θεού μας",
επειδή Τον περιβάλλει δόξα και μεγαλοπρέπεια.
Επειδή έρχεται, έρχεται σε όλους σας
όχι για να σας κρίνει, όχι ακόμη,
αλλά για να σας οδηγήσει στη θέωση.
Είσαι ευτυχισμένη, Βασούλα;
Είμαι, περισσότερο από ευτυχισμένη.
Με φύτεψες στον Οίκο Σου και άνθισα
στις Αυλές Σου, για να διαλαλώ το Μεγαλείο Σου,
πώς λοιπόν να μην είμαι ευτυχισμένη
μέσα στα Χέρια Σου;
Κανείς δεν μπορεί να μου κλέψει την ευτυχία μου,
ούτε διωγμός, ούτε κακομεταχείριση,
ούτε συκοφαντία, ούτε προσβολή.
Ακόμη κι αν έπεφτε πάνω μου όλη η κόλαση
για να με κομματιάσει, δεν θα μπορούσε να μου
κλέψει την ευτυχία που Εσύ μου έδωσες
και συνεχίζεις να μου δίνεις.
Ας μάθει λοιπόν τούτη η γη ποιος είναι ο Θεός,
και ας υμνήσει το Όνομά Του,
Αχ, ας είναι ευλογημένο το Όνομά Σου στον αιώνα!
Κι Εγώ τούτο θα σου πω: Ορκίστηκα στο Έλεός Μου και στην Πιστότητά Μου. Θα συνεχίσω λοιπόν να σε στηρίζω με τη Δεξιά Μου και να σου δίνω με την παρουσία Μου αμέτρητη χαρά και πρόγευση της θεϊκής Μακαριότητας. Και θα συνεχίσω να είμαι ο Σύμβουλός σου και η ευτυχία σου. Παιδί Μου μπορεί να κλείνουν πάνω σου φαράγγια και μαύρα σύννεφα να σε καλύπτουν και βώλοι από χώμα να σε σκεπάζουν, όμως σε διαβεβαιώνω ότι θα περάσεις άθικτη, και το Φως Μου πάνω σου θα ακτινοβολήσει ακόμη πιο δυνατά.
Ανακουφίσου με το μύρο Μου. Είμαι αποφασισμένος να σώσω τούτη τη γενεά επιδεικνύοντας το Έλεός Μου. Ευτυχήστε λοιπόν όλοι εσείς που ακούτε τη μελωδία της Φωνής Μου και χορτάστε από Εμένα, το Θεό σας.

1 Αμ. 3:8
2 Αμ. 3:3
3 Αμ. 3:7




























8 Μαρτίου, 2000

Φύλακα της ψυχής μου,
έρανες την ψυχή μου με μύρο, και με
την παρουσία Σου σκέπασες το κεφάλι μου
με γλυκά, ευωδιαστά αρώματα.
Και τώρα είμαι πάλι μαζί Σου,
Η εγγύτητά Σου είναι πλούτος για
την ψυχή, το νου και την καρδιά μου.
Η εγγύτητα με τη βασιλική Σου Γενναιοδωρία
με κάνει δυνατή και ανυπόμονη,
ανυπόμονη να φτάσω στην ακατανίκητη αγιοσύνη...
Σε αγαπώ. Ακόμη και μέσα σε τόση αθλιότητα, μπορώ να αποκομίσω χαρά και ο Λόγος Μου μπορεί να μείνει μέσα σου μέσω της υπερβατικότητάς Μου. Δεν μιλώ μόνο για σένα και για τούτη τη γενεά, αλλά όλα αυτά τα διατυπώνω γραπτά και για την επόμενη, ώστε η μελλοντική γενεά να μπορεί να υμνεί Εμένα, το Θεό σας. Δες πώς σκύβω τώρα από τα ύψη του Ιερού Μου...
Αχ, Βασούλα, ποτέ δεν χαμήλωσε ο Ουρανός τόσο πολύ κοντά στη γη όσο χαμηλώνει τώρα. Πριν από λίγο καιρό, άκουγα από τη γη ένα ή δύο στεναγμούς, τώρα όμως δεν ακούω σχεδόν τίποτα. Κι αυτό ακριβώς Με κάνει να σε σπλαχνιστώ, γενεά.
Το μόνο που ακούω από τα πτώματα να λένε με κομπασμό, είναι: "Κοιτάξτε! Μπορώ να ζήσω στην έρημο όπως ο πελεκάνος. Μπορώ να ζήσω στα χαλάσματα όπως το κλαψοπούλι. Μπορώ να ζήσω δίχως Θεό γιατί τα καταφέρνω καλύτερα από το Θεό..."
Και τότε, στρέφω τη Ματιά Μου από την άλλη πλευρά και κοιτάζω τους δικούς Μου και βλέπω υπεροπτικό ύφος, περήφανες καρδιές, δυσπιστία, συκοφαντίες, καρδινάλιο εναντίον καρδιναλίου, επίσκοπο εναντίον επισκόπου...
Κύριε! Θέλεις να πεις ότι το Χέρι Σου
δεν φτάνει τώρα για να μας λυτρώσει;
Δεν έχεις ξαφνικά τη δύναμη να σώζεις;
Είναι γνωστό ότι αργείς να θυμώσεις,
όχι όμως ότι αργείς να επέμβεις και να σώσεις!
Τι περιμένεις λοιπόν! Γιατί δεν επεμβαίνεις; Τώρα!
Τολμάς να αμφισβητήσεις τη Σοφία Μου; Αμφισβητείς την Παντοδυναμία Μου ;
Αχ, Κύριε, για να ρυθμίσω τα του Οίκου Σου,
μπορώ να δώσω τη ζωή μου γι' αυτό και την έχω δώσει.
Όμως ο ζήλος για τον Οίκο Σου με κατατρώγει,
και όταν πρόκειται για την ανόρθωση του Οίκου Σου
για να μην πέσει, έχω δώσει ψυχή και σώμα,
αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Έχω ιδρώσει αίμα,
και υπήρξαν φορές που έφτυσα αίμα από το μαστίγιο
που με εξουθένωσε, κι Εσύ το ξέρεις.
Παραδόθηκα από τους δικούς Σου
αφού πρώτα σαν θήραμα με κυνήγησαν,
αλλά δεν ακούστηκε παράπονο από μένα.
Χωρίς καμιά αιτία με μεταχειρίστηκαν σαν αποστάτη,
αλλά εγώ άντεξα όλες τις δοκιμασίες που αντιμετώπισα,
γιατί το δυνατό Σου Χέρι συγκράτησε την αδυναμία μου.
Οι μέρες μου στροβιλίζονται σαν το χώμα
που επιστρέφει στο χώμα και
δεν βλέπω τέλος στην Ιερή Αγωνία Σου.
Γι' αυτό, ως πότε θα επαναλαμβάνω:
θα πρέπει να ζήσω για πολύ ακόμη ανάμεσα
σε ανθρώπους που μισούν την ειρήνη;
Ως πότε θα βλέπω τον ουρανό να πενθεί
για τους οικείους του και την Αγία Του Πόλη;
Θα πρέπει να μένω απαθής ενώ Εσύ
ξανασταυρώνεσαι αναίτια;
Με ξέρεις, Κύριέ Μου, Εσύ που με έβγαλες
σαν τη συκομουριά από την Αίγυπτο,
ότι θα πήγαινα, ακόμη κι αν χρειαζόταν
να συρθώ, σε κάθε χώρα, όπως προστάζεις,
για να σπείρω παντού το Λόγο που μου έδωσες,
και στις βουνοκορφές θα πήγαινα,
και κάτω στα φαράγγια.
Με ξέρεις, Κύριε, το στόμα μου δεν στερείται
επιχειρήματα όταν πρόκειται για τη Σοφία Σου
ή την Παντοδυναμία Σου. Ποτέ!
Όμως οι στύλοι του ουρανού τρέμουν από δέος
με όλα αυτά που βλέπουν μέσα στον Οίκο Σου.
Οι άγγελοι τρέμουν για το φοβερό μαστίγιο
που μας προσμένει στις μέρες που θα έρθουν.
Πώς να ηρεμήσω λοιπόν μέσα στο χάος;
Βασούλα, θα σου πω κάτι σε λίγο, κάτι που δεν ξέρεις, άσε Με... άσε Με όμως να σου πω τούτο:
Θα κάνω κάτι1 στις μέρες σας που δεν θα το πίστευες αν σου το έλεγαν... Να, λοιπόν τι πρέπει να ξέρεις: Μέσα σ' αυτόν ακριβώς τον Οίκο για τον οποίο σου μίλησα, έχω φυλάξει ένα ελάχιστο υπόλοιπο για Μένα, επιλεγμένο με τη χάρη, χωρίς καμιά σχέση με τα καλά τους έργα. Είναι η ψιθυριστή ηχώ της Φωνής Μου. Δεν είναι ενδεχόμενο να ακούω τις ψιθυριστές αυτές φωνές;
(Κοίταξα λοξά, προς το μέρος του Ιησού, και είπα:)
Μήπως κάποια στιγμή σκλήρυνα το πρόσωπό μου απέναντί Σου ;
Εγώ σε γέννησα, σου άνοιξα τα πνευματικά μάτια για να Με κατανοείς, να Με βλέπεις και να βλέπεις όλη την αόρατη πραγματικότητα. Σου άνοιξα την ακοή με στάλες μύρου για να ακούς σαν μαθητής και σε εφοδίασα με ικανότητα λόγου.
Σε βοήθησα να βαδίσεις το δρόμο που ήθελα να ακολουθήσεις, με τη συνοδεία ενός άρχοντα από το ανώτερο τάγμα των Αρχαγγέλων. Σου πρόσφερα να πιεις από το Ποτήρι Μου, πώς λοιπόν το Χέρι Μου θα σου φερθεί αυστηρά; Μου πρόσφερες τη ζωή σου σαν πράξη εξιλέωσης για την αποστασία και τη διαίρεση της Εκκλησίας Μου. Ο ζήλος σου και το ενδιαφέρον σου για τον Οίκο Μου Με συγκίνησαν. Αντίθετα, είμαι ευχαριστημένος που δεν σε άκουσα να λες:
"Άφησε αυτό τον τόπο, γιατί τα Μάτια σου είναι πολύ καθαρά για να βλέπουν αυτά που βλέπουν, άφησέ τους στη μοίρα τους και μην αγγίζεις τίποτε ακάθαρτο από κει..."
Μου προκάλεσε μεγάλη κατάπληξη το θάρρος σου, αλλά είχα κάνει να αναπηδήσει από μέσα σου φωτιά. Σου άνοιξα το στόμα...
Αγαπημένη Μου, σου είπα κάποτε ότι κάθε ευγενική χειρονομία εκ μέρους των δημιουργημάτων Μου για την αποκατάσταση του ετοιμόρροπου Οίκου Μου, Με συγκινεί βαθιά. Δεν σε όρισα μόνο, Βασούλα Μου, δίκαιο αγγελιαφόρο Μου, αλλά και φρουρό του Οίκου Μου στη Δύση.
Όταν ακούς ένα λόγο να σου δίνεται από το Στόμα Μου, έχεις χρέος, δεσμευμένη με τον όρκο πιστότητας μαζί Μου, να μεταβιβάζεις σε εκείνους που σε στέλνω τον προειδοποιητικό Μου λόγο. Αν αρνιόσουν να τους μεταβιβάσεις το λόγο Μου, θα σε καθιστούσα υπεύθυνη.
Αν παρ' όλα αυτά τους μεταδίδεις το λόγο Μου και δεν μετανοούν, θα πεθάνουν από το αμάρτημά τους, εσύ η ίδια όμως θα περάσεις άθικτη και δεν θα θεωρηθείς υπεύθυνη ούτε θα πεθάνεις.
Δεν σε όρισα μεσολαβητή μόνο για τον Οίκο της Ανατολής, αλλά και για τον Οίκο της Δύσης. Όταν Με ακούς να φλέγομαι από οργή για την ακαμψία τους που τους κρατάει χωρισμένους και επομένως μέσα στην αμαρτία, οφείλεις να μεσιτεύεις γι' αυτούς, όπως και το έκανες.
Και τότε, η Βασιλική Μου Αυθεντία θα φερθεί με καλοσύνη στους οικείους Μου. Όσο όμως για τους υπερήφανους που δεν θέλουν να μετανοήσουν, θα τους ξεριζώσω και στη θέση τους θα φυτέψω τους ταπεινούς. Είμαι γνωστός ότι ανατρέπω τους υπερήφανους. Η υπερηφάνεια δε γεννήθηκε από Μένα αλλά από το διάβολο...
Γι' αυτό γίνε πλούσια σε πτωχεία και πότισε την ξερή αυτή γη με τις προφητείες που σου δίνω. Όποιος ποτίζει, θα ποτιστεί από τον Βασιλιά τον ίδιο. Και τότε ο Βασιλιάς θα σε τιμήσει ο Ίδιος και θα σου απευθύνει το λόγο με ποίηση και ύμνο. Θα γεμίσει το στόμα σου με μέλι και εσύ θα μιλήσεις εκ μέρους Του στα έθνη.
Θα σου φερθώ με καλοσύνη και θα σου προσφέρω ακόμη περισσότερο τη φιλία Μου. Ευτύχησε, κόρη Μου. Ο Βασιλιάς σου σου έδειξε την εύνοιά Του και σε έντυσε στα μεταξωτά, αρωματίζοντάς σε με την Παρουσία Του, ενώ ευωδία μύρου αναδύεται από τα ενδύματά Του. Σου επέτρεψε να μπεις στο ανάκτορό Του και σου έδωσε πρόσβαση στο νυμφώνα Του. Σου το λέω, κόρη Μου: Μέσα στον Οίκο Μου, θα προχωρήσω το βήμα Μου μαζί σου. Εγώ και εσύ μαζί, με κάθε λογής άρχοντες από τις ανώτερες ουράνιες βαθμίδες να μας συνοδεύουν, και θα μπούμε στο Αγιαστήριό Μου, ενώ η Παρουσία Μου θα ανατέλλει πάνω τους σαν την αυγή. Γι' αυτό λοιπόν, μην κρατάς αδέξια το δρεπάνι αλλά κράτα το γερά και με καλή λαβή και θέρισε, Βασιλική, θέρισε! Θέρισε εκεί που οι άγγελοί Μου σου δείχνουν με το δάχτυλο να θερίσεις και θα θερίσεις την ανταμοιβή της αρετής. 
Δώσε στο Βασιλιά σου όσα σου έδωσε...
Δεν είμαι παρά ένα φύσημα του ανέμου,
πώς μπορώ να Σου δώσω όσα μου έδωσες Εσύ;
Εσύ μου έδωσες τη Ζωή!
Δεν θα μπορέσω ποτέ, ποτέ, μα ποτέ στον αιώνα,
να Σου δώσω παρά μια αμυδρή ιδέα απ' ό,τι
μέσα στη σπλαχνική Σου συγκατάβαση μου έδωσες.
Το ξέρω... αλλά δώσε Μου όσα σου επιτρέπουν τα μέσα που διαθέτεις. Άδειασε τον εαυτό σου από καθετί που προέρχεται από Μένα και είναι καλό και πρόσφερέ Μου το.
(Τότε κατάλαβα ότι ο Κύριός μας δεν μου ζητούσε μόνο να Του προσφέρω τις υπηρεσίες μου αλλά να είμαι επίσης διαθέσιμη, πλησιάζοντας τους άλλους και βγαίνοντας από τον τρόπο ζωής μου, να υπηρετήσω τους ανθρώπους και να τους βοηθήσω όσο μπορώ. Να υπηρετήσω τον "πλησίον", να κάνω το καλό και να μην κρατήσω τίποτα για μένα.)
Ναι, δώσε! Δώσε σε όσους περιμένουν από σένα και δώσε μαρτυρία για τα Καλά Μου Έργα και Εγώ θα είμαι μαζί σου. Και όπως σου είπε ο Πατέρας Μου πριν από λίγο καιρό, σου λέω κι Εγώ το ίδιο: "μπορεί να κλείνουν πάνω σου φαράγγια και μαύρα σύννεφα να σε καλύπτουν, και σβώλοι από χώμα να σε σκεπάζουν, Εγώ όμως σε βεβαιώνω ότι θα είμαι μαζί σου και θα βγεις άθικτη." Να το θυμάσαι: δεν υπάρχουν σύνορα ανάμεσα σε σένα και σε Μένα. Είμαι πάντοτε μαζί σου, αγαπημένη Μου. IC

1 Από την ημέρα που έλαβα αυτό το μήνυμα, 8.3.00, σε λιγότερο από 2 εβδομάδες, στη διάρκεια του προσκυνήματος και της σύναξης της ΑεΘΖ στους Αγίους Τόπους, πήραμε την άδεια από το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων να τελέσουμε 2 Ορθόδοξες Λειτουργίες προηγιασμένες, στην Εκκλησία του Παναγίου Τάφου και στο Όρος Θαβώρ, και να κοινωνήσουν όλοι. Ήμαστε 450 άτομα από 11 ομολογίες και δεν υπήρξαν περιορισμοί ή απαγόρευση για τη μετάληψη της Θείας Κοινωνίας. Πιστεύω ότι πρέπει να είναι η πρώτη φορά μετά από το μεγάλο Σχίσμα που οι Ελληνορθόδοξοι καλούν τους πάντες να κοινωνήσουν το Πανάγιο Σώμα και Αίμα του Χριστού. Ναι, πράγματι, Ιησού, δεν θα το πίστευα αν μου το έλεγαν πριν να συμβεί! Δόξα στο Θεό! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου