Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Όλη Η Γη Θα Υποφέρει, Εκτός Αν Ακούσω Αληθινή Κραυγή Μετάνοιας

ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ.


30 Σεπτεμβρίου, 2002

Κύριέ μου, Θεέ μου, πόσο υπέροχο είναι
να ταξιδεύει κανείς δίπλα Σου σπέρνοντας
στον άνεμο τους ουράνιους σπόρους Σου!
Σε αντίθεση με το σκοτάδι που με περιβάλλει,
Εσύ είσαι στήλη διάπυρης Φωτιάς, αχτίδα Φωτός.
Το Πρόσωπό Σου το Άγιο, Χριστέ,
μοιάζει με διαμάντι αστραφτερό
και όταν με αντικρίζεις,
η λάμψη Σου φωτίζει την ψυχή μου,
για να μην υποκύψει στο σκοτάδι.
Πιο λαμπρός κι από χίλιους ήλιους μαζί,
στέκεις τώρα ακτινοβολώντας
εμπρός στην ταλαίπωρη ψυχή μου.
Μακάρι να ήξεραν οι άνθρωποι
πώς είναι να βρίσκεται κανείς εμπρός
σε τέτοια απερίγραπτη ομορφιά!
Εσύ, Θεέ μου Παντοδύναμε, το Φως το ακοίμητο,
η Παρουσία σου χαρίζεται ελεύθερα στον κόσμο,
κι όμως, πώς γίνεται να μη μπορούν
να Σε αναγνωρίσουν, ή ακόμη και να Σε δουν;
Φιλεύσπλαχνε Κύριέ μου,
ωραιότερε απ' όλες μαζί τις αγγελικές δυνάμεις,
ανώτερε από κάθε αντίληψη και λογική,
το άπειρο έλεός Σου και η ακατανόητη αφθονία
και γενναιοδωρία Σου με αφήνει άφωνη...
Η σαγήνη Σου μαγνητίζει την ψυχή μου,
την παραλύει και της προξενεί αβάσταχτη θλίψη.
Η σαγήνη Σου με πληγώνει...
Πολλές φορές προσπάθησα να Σε πιάσω,
μάταιες όμως ήταν οι προσπάθειές μου.
Ήταν σα να προσπαθούσα να πιάσω τη φωτιά,
τα δάχτυλά μου περνούσαν μέσα από Εσένα...
Σαν ακηλίδωτος καθρέφτης
που αντανακλά το Αιώνιο Φως,
η μεγαλοσύνη Σου μεγαλύνεται σε όλη Σου την πλάση...
Κι όμως, πώς γίνεται η πλάση Σου
να μη βλέπει το λαμπρό αυτό Φως;
Αν και οι προσπάθειές μου να Σε πιάσω
- έστω κι από την άκρη του χιτώνα Σου -
πήγαν χαμένες,
Εσύ, από συμπόνια και για να με ενθαρρύνεις
να μην εγκαταλείψω τις προσπάθειές μου να Σε πιάσω,
σκέπασες το δρόμο μου με ζαφείρια.
Για να με καθησυχάσεις στις προσπάθειές μου,
υπέγραψες με το δάχτυλό Σου το Όνομά Σου
παντού πάνω μου με μύρο.
Στήλη από θυμίαμα ευωδιαστό,
που αρωματίζεις στο διάβα σου τον κόσμο,
πώς κρίθηκα εγώ άξια μιας τέτοιας χάρης
να έχω δάσκαλό μου τη Σοφία;
Όταν απ' την ανάξια καρδιά μου
βγήκε προς Εσένα η κραυγή μου,
η Μεγαλοσύνη Σου έσκυψε κοντά μου από τα ύψη
και μου αποκαλύφθηκε, ενώ από τα χείλη Σου
μου δόθηκε το θείο Όνομά Σου,
αλείφοντας την ψυχή μου με άγιο Μύρο.
Βάλσαμο της ψυχής μου,
από την πληθωρική Σου Αγάπη, από τη θεϊκή μανία1 Σου,
έντυσες την ψυχή μου με στολή αρχοντική,
σκέπασες τη γύμνια μου με τη θεϊκή Σου Υπογραφή
και με έκανες παντοτινά κι αιώνια δική Σου.
Ω Σωτήρα, Εσύ που φλέγεσαι από αγάπη
για την ανθρωπότητα,
δρόσισε τώρα τα χείλη μου με τη χάρη για να
Σου απευθύνομαι πάντα με έπαινο και τιμή...
Αχ, αγαπημένη! Σε κάλεσα για να αποζητάς μόνο Εμένα. Σε κάλεσα για να σε κάνω να Με αγαπήσεις το ίδιο παράφορα που σε αγαπώ κι Εγώ. Πλήγωσα με το κάλλος Μου την ψυχή σου για να σε προσκαλέσω σε μια ζωή μαζί Μου. Η Παρουσία Μου, που ακόμη και σήμερα σε κάνει να σκιρτάς και έχει μετατρέψει την ψυχή σου σε εικόνα του Φωτός Μου, σε ζωογονεί. Η πληθωρική αγάπη Μου για σένα έχει μεθύσει την ψυχή σου από δίψα για Μένα. Σε ελευθέρωσα για να φτάσεις στη νήψη2 σώματος και ψυχής. Μπορείς να φτάσεις στην απάθεια3 μόνο με τη δική Μου βοήθεια. Στην κατάσταση αυτή της απάθειας, μπορώ να εμφυτεύσω μέσα σου τους ουράνιους σπόρους Μου.
Βλέπεις; Βλέπεις πώς σε έκανα μάρτυρα για τον κόσμο, για να καλέσεις όλα τα έθνη ώστε όσοι αγνοούν την Παρουσία Μου, να σπεύσουν κοντά Μου και να Με δοξάσουν; Είπα ότι τα Λόγια Μου θα τα κάνω στο στόμα σου φωτιά για να προσελκύσω όσους ποτέ δεν Με γνώρισαν ώστε να Με υπηρετήσουν με απάθεια και να αγαπήσουν το Όνομά Μου. Δεν είπα ότι θα αποκαταστήσω όλους του σπασμένους Μου βωμούς;
Μέσα στον οίκο Μου, που είναι τώρα διασκορπισμένος, θα προχωρήσω. Θα ξεχωρίσω όσους έχουν αλαζονική και υπερήφανη καρδιά απ' όσους έχουν καθαρή καρδιά, όπως ξεχωρίζουν τα πρόβατα από τα ερίφια. Σας δόθηκε εντολή να φυλάτε το Νόμο Μου και τις αποφάσεις Μου και σας ζητήθηκε να μετανοείτε με όλη σας την καρδιά. Η κάθαρση έχει αρχίσει και μερικοί από σας έχουν δεχθεί την επίσκεψή Μου. Ξεχάσατε τα λόγια σας μέσα στην ταραχή σας, όταν φωνάξατε με αγωνία: "Με άρπαξε η φωτιά Σου, Κύριε!", ομολογώντας τελικά την ενοχή σας, με στεναγμούς μεταμέλειας;
Όσο για εκείνους που δεν έχουν δεχθεί ακόμη την επίσκεψή Μου, τους περιμένουν πολλά βάσανα. Θα έρθει και γι' αυτούς η Ημέρα του Κυρίου, και τι μέρα θα είναι αυτή! Θα σπεύσω να δείξω το Έλεός Μου, αρκεί να μετανοήσετε... Θα δείξω το Έλεός Μου και θα σας συνάξω όλους απ' όλα τα μέρη κάτω από τον ουρανό. Πριν όμως γίνει αυτό, Εγώ, ο συγγραφέας του Ύμνου της Αγάπης, σας βεβαιώνω: αν ο κόσμος, μέσα στην κακία του, δεν στραφεί σε Μένα μετανοώντας, ανταποδίδοντας το κακό με καλό, αυτό που μπορεί να συμβεί σε όλους σας ξεπερνά κάθε προηγούμενη κάθαρση!
Κύριε, δεν ξέρω τι να πω!
Δεν υπάρχει ένθερμη μετάνοια, ούτε αληθινή συντριβή... Τα έθνη βρίσκονται σε αναταραχή και τα έργα τους είναι ανάλογα με το μέτρο της ασέβειάς τους... Όλη η γη θα υποφέρει, εκτός εαν ακούσω αληθινή κραυγή μετάνοιας. Α, κι όσο για εκείνους που στέκονται πάνω στις εξέδρες και διαλαλούν την ειρήνη και πώς και με ποιον τρόπο μπορεί να αποκατασταθεί ανάμεσά τους η ειρήνη, όταν αυτοί οι ίδιοι παραβαίνουν τις εντολές Μου και Με μάχονται, πώς προσδοκούν με τα σωστά τους να φέρουν την ειρήνη;
Ωστόσο μην απελπίζεστε, στο τέλος, η σωτηρία θα έρθει από τον Τριαδικό Θεό, Αυτόν που συνεχίζεις να απορρίπτεις, άπιστη γενεά. Στο τέλος, θα ζήσετε ειρηνικά... Ο Θεός, που κάθεται στον ουράνιο θρόνο Του, θα σας κάνει δάσος4 και το Πνεύμα Μου θα ρέει συνεχώς σαν ποτάμι λαμπερό μέσα σε άνυδρη γη. Θα πλημμυρίσω τα πάντα με το δικό Μου Φως. Μέσα στο Φως αυτό, θα ξεχωρίσω τα ζιζάνια από το σιτάρι. Όπως σου είπα, θα ξεχωρίσω τα πρόβατα από τα ερίφια.
Όσοι βρεθούν έξω από το θείο Μου Φως, θα είμαι γι' αυτούς απρόσιτος και αόρατος και μόνο το σκοτάδι θα είναι η κατοικία τους. Όσοι όμως βρεθούν μέσα στο Θείο Μου Φως, θα είναι ευλογημένοι και θα είναι οι ίδιοι φως μέσα στο Φως Μου. Θα τους περιβάλω και θα τους μεταδώσω τη δική Μου λαμπρότητα. Όσο πιο καθαρή είναι η ψυχή, τόσο πιο λαμπρή θα είναι. Μακάριος ο άνθρωπος που του συγχωρήθηκαν οι αδικίες και του σκεπάστηκαν οι αμαρτίες. Μακάριος ο άνθρωπος που δεν του προσάπτω καμιά ενοχή και το πνεύμα του είναι ανίκανο γι' απάτη!
Πες στη γενεά σου ότι ο Θεός είναι εδώ, μαζί με όλους σας... IC

1 Ο "μανικός έρως" (σημ. μετ.)
2 Νηφαλιότητα, στα αγγλικά "dispassion" (σημ. μετ.)
3 Έλλειψη παθών, στα αγγλικά "impassibility" (σημ. μετ.)
4 Στα αγγλικά enforest (σημ. μεταφραστή)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου